Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківСектор безалкогольних напоїв переживає справжній бум, споживачі все частіше шукають альтернативи традиційним алкогольним напоям. Ресторани, відзначені зірками Michelin, почали задовольняти попит на розкішні безалкогольні напої.
За даними звіту KAM Insights 2023 (аналітична компанія у сфері гостинності), наразі 40% відвідувачів ресторанів обирають безалкогольні напої. Така тенденція спостерігається скрізь: від найпростіших закусочних до закладів, відзначених зірками Michelin.
Одним з улюблених безалкогольних брендів у ресторанах Michelin є Wild Idol, преміальна, натуральна безалкогольна ігриста альтернатива вину та шампанському. «Ми пишаємося тим, що пропонуємо вишукані, автентичні альтернативи, які відповідають високим стандартам кухні Michelin. Здорово бути представленим у таких престижних закладах», – каже Пол Бівіс (Paul Beavis), генеральний директор Wild Idol.
Згідно з дослідженням The International Market Analysis Research & Consulting Group (міжнародна дослідницька та консалтингова група з аналізу ринку), обсяг європейського ринку безалкогольних вин і пива у 2023 році досяг 8,6 млрд євро, «споживачі все більше віддають перевагу саме продукції цієї категорії». Очікується, що загальний обсяг ринку до 2032 року сягне 15,4 млрд євро. У звіті йдеться, що європейський ринок слабоалкогольного та безалкогольного вина та пива «продемонстрував суттєве зростання», яке було обумовлене поєднанням зростаючої поінформованості споживачів про здоров’я, а також тенденцією до споживання низькокалорійних і продуктів з низьким вмістом цукру.
Джерело: thedrinksbusiness.com
Фото: thedrinksbusiness.com