Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Artwinery

Українські вина з Бахмута прямують до Японії

10.08.2023, Новини

Ігристі вина відомої української компанії Artwinery з жовтня цього року будуть імпортуватися до Японії. 


Це неймовірна подія, адже ми знаємо, що сам Бахмут зруйнований вщент російськими загарбниками. Але ще минулого року Artwinery вдалося перевезти мільйони пляшок у передмістя Києва і врятувати їх від знищення. Ідея щодо імпорту вина до Японії для підтримки виноробної компанії належить українській бізнесвумен Євгенії Гріппі. До вторгнення росії вона мала бізнес з імпорту та продажу японської косметики в Україні, компанію Umi Group LLC. Але коли почалася війна, косметика перестала бути пріоритетом для багатьох українських жінок… Бізнес зупинився. Початок війни застав Євгенію в Японії. Вона вирішила змінити свою бізнес-модель і почала досліджувати можливість продажу українських товарів у Японії, зрештою вирішивши зосередитись на вині – напої, популярному в усьому світі.

Гріппа звернулася до Artwinery, найстарішої української компанії, заснованої в 1950 році і відомій як один з найбільших виробників у Східній Європі. Продажі планували розпочати ще минулого року, але більшість українських портів зруйновані або знаходяться під постійними обстрілами ворога, а це означає, що вино потрібно перевезти до Європи, перш ніж відправляти до Японії морем.

«Без імпорту  ця виноробня з її довгою історією могла б не вижити, і це було б трагічною втратою», – зауважує Євгенія. – Я хочу допомогти їм продовжувати робити те, що вони вміють найкраще».

Компанія Umi Group LLC у червні взяла участь у міжнародній виставці продуктів харчування та напоїв у Токійському міжнародному виставковому центрі, де представила продукцію Artwinery – сім ігристих вин, виготовлених традиційним методом бродіння.

Біля стенду Umi Group LLC  зупинялися ресторатори, сомельє та інші фахівці винної галузі. Хірокі Сакамото, власник піцерії Da Granza в Токіо, сказав, що йому сподобався ароматний смак вина. «Хоча ми подаємо тільки італійське вино в моєму ресторані, ми дуже хочемо представити українське», – сказав він, додавши, що також сподівається підтримати країну, яка переживає такий складний період.

Майко Зама, офіс-менеджер винної компанії Baron Philippe De Rothschild Orient, зауважив: «Оскільки я працюю у виноробній промисловості, мене природно тягне до речей, пов’язаних з вином. Але ця виноробня виділяється для мене, особливо тому, що вона розташована в Бахмуті, регіоні, який сильно постраждав від війни».

Євгенія мріє не тільки забезпечити українськими напоями японські ресторани та споживачів. Компанія Umi Group LLC також хоче представити японські спиртні напої в Україні та інших країнах.

«Останнім часом імідж України – це лише війна. Я хочу, щоб люди знали, що в Україні також є якісні товари, і я хочу познайомити з ними японців. Хоча ми наполегливо працюємо за кордоном, я вважаю, що відтепер нам потрібно більше працювати і в Україні. Ми маємо відновити все для наших дітей», – впевнена Євгенія.

Фото: mainichi.jp

X
Украина