Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років20 березня у Брюсселі відбулася презентація Міжнародної виставки вин та спиртних напоїв Vinitaly, яка відбудеться у Вероні з 14 по 17 квітня. В цьому році вже традиційно Drinks+ Communication Media Group є інформаційним партнером заходу.
«Це перша презентація Vinitaly в Європейському парламенті з метою привернути увагу до італійського вина, яке має у вигляді Vinitaly свій торговий бренд глобального просування, – заявив в Брюсселі президент Veronafiere Федеріко Бріколо (Federico Bricolo). – І з цією логікою просування ми нещодавно завершили світовий тур, щоб зробити продуманий вибір основних покупців, яких запросити до Vinitaly. Мета була досягнута, але крім успіху з точки зору кількості, ми, перш за все, очікуємо дуже позитивної відповіді з точки зору якості попиту. Виконати це завдання стало можливим завдяки співпраці та підтримці уряду Італії, Міністерства сільського господарства та продовольства, Міністерства виробництва Італії, посольств та інституційних органів, відповідальних за просування, насамперед Агенції зовнішньоекономічних зв’язків ICE. Ця система взаємовідносин допомогла Vinitaly посилити своє ноу-хау, активувавши програму дедалі тіснішого обміну з гравцями сектору в глобальному масштабі».
До Верони запросили головних гравців міжнародного попиту з 65 країн. Згідно з оцінками, до них приєднаються приблизно 30 000 міжнародних операторів з більш ніж 140 країн. Найбільший контингент прибуде зі Сполучених Штатів, які складають більш ніж 15% загальної кількості відвідувачів, за якими слідують ще три стратегічні країни поза ЄС: Канада, Китай та Велика Британія, які разом складають 23% учасників. На макрорегіональному рівні найбільша аудиторія топ-покупців буде з Північної Америки та Європи (кожна – 26%), за якими слідують Азія та Океанія (23%), Східна Європа (13%), Центральна та Південна Америка (7%) і Африка (4%). Загалом, 65 представлених країн покривають 95% від загального експорту італійського вина.
«Ми твердо переконані, – додав керуючий директор Veronafiere Мауріціо Данезе (Maurizio Danese), – що можемо досягти багато чого в інтересах сектора, невід’ємною частиною якого ми вважаємо себе. У ці аж ніяк не легкі часи ми відчуваємо ще більший обов’язок надавати правильні відповіді тим, хто інвестує у виставку. Перше ключове слово, безсумнівно, «бізнес», друге — «обізнаність» про стратегічний, а також ідентифікаційний актив для італійської та європейської економіки. З цієї причини, з нагоди 1-го Національного Дня Made in Italy (15 квітня), ми представимо, разом з Міністром сільського господарства Франческо Лоллобриджида, дослідження під назвою «Якщо ви заберете вино з Італії…» Дослідження, проведене Uiv-Vinitaly Observatory та Prometeia, щодо впливу, який зазнала б Італія в соціально-економічному, туристичному та ідентичному аспектах від гіпотетичного зникнення вина з країни».
На 56-й виставці Vinitaly вже очікується аншлаг за участю 4000 компаній-експонентів, які займають понад 100 000 квадратних метрів виставкової площі. Паралельно відбудеться 28-а міжнародна виставка оливкової олії SOL, Xcellent Beers та 25-та Enolitech, Міжнародна виставка технологій виробництва вина, олії та пива. Ці три заходи доводять кількість компаній, розміщених у 17 виставкових залах, до майже 4300 із 30 країн.
Фото: ©Veronafiere-EnneviFoto