Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

BIG WINES – BIG ART

Big Wines – бренд з мистецьким вектором

29.04.2024, Новини Автор: Олександра Бантишева

Амбітний український проєкт Big Wines під зонтичним брендом компанії Vinos de La Luz, відомий видатними винами, які вже завоювали престижні медалі на міжнародних конкурсах, а також колаборацією з геніальним художником Іваном Марчуком по створенню образів лінійки вин, продовжує меценатську місію щодо арт-проєктів та заходів. Напередодні Великодня бренд Big Wines практично здійснив Диво: відзначився практично одночасно на кількох мистецьких майданчиках в різних куточках країни.


В одному з інтерв’ю Drinks+ пані Наталія Бурлаченко – амбасадор Vinos de La Luz, СЕО Big Wines і переможець голосування премії Wine Travel Awards у номінаціях Ambassador та Wine & Food Influencer,  розповідаючи про Big Wines та співпрацю з паном Марчуком, підкреслила, що ідея компанії – популяризувати українське. «Перш за все вино, але також все, що пов’язано з Україною. Ми відчуваємо зацікавленість нашою країною і ідея полягала в тому, щоб ще більше підігріти інтерес до українського виноробства через мистецтво і навпаки –  через мистецтво до виноробства». До речі, деякий час тому, разом з Київським національним університетом культури і мистецтв, Big Wines брала участь у реєстрації всесвітньо відомого твору українського композитора Миколи Леонтовича «Щедрик» як нематеріальної культурної спадщини. Поки така реєстрація відбулась в Україні, але пані Наталія каже, що незабаром подання до ЮНЕСКО.

BIG WINES – BIG ART

Отже, з Україною в серці засновники компанії просувають українське як бренд на світовому ринку, підтримують різноманітні вітчизняні проєкти та презентують свої вина – висококласні, українські. Виробники Big Wines обрали сьогодні два флагманські сорти – Одеський Чорний для червоних вин та Тельті Курук для білих.  Лінійка поповнюється – і живописна колекція теж: унікальні етикетки створені як арт-репліки картин великого майстра Івана Марчука.

І тепер кожен захід Big Wine перетворюється на експозицію мистецьких творів. Цьогорічний квітень видався особливо насиченим подіями. 28-27 квітня Big Wines зі своїми винами брала участь у «Фестивалі вина та сиру» в Одесі. А вже 29 квітня компанія завітала у Винницю на мистецький захід «Кращий художник/The Best Artist 2024», куди власників запросив сам Іван Марчук – обличчя проєкту, член правління громадської організації «Кращий художник». «Пан Марчук запросив нас на цей захід, щоб ми відчули місце сили, побачили на власні очі, як у цей нелегкий час митці з різних куточків нашої країни (а сюди приїжджають з усієї України) збираються разом, творять свої полотна, проводять майстер-класи. А ще, щоб ми підтримали проєкт вином – зробили дегустацію та подарунки художникам», – розповідає в ексклюзивній бесіді Drinks+ пані Наталія Бурлаченко.

І нарешті 30 квітня власники Big Wines підтримали ще один мистецький захід, присвячений Великодню, – встановлення рекорду по одночасному розпису писанок. Свято писанок влаштовував Київський національний університет культури і мистецтв. А Big Wines презентував на святі вина з колекції, надихаючи майстрів, пригощаючи гостей.

До речі, лайфхак від Drinks+: лінійка вин Big Wines, створена з Іваном Марчуком, може стати перлиною збірки будь-якого колекціонера – як вин, так і картин. Зважаючи на те, що зміст цих арт-пляшок цілком за рівнем відповідає формі, що ці чудові вина придатні до багаторічної витримки, і що надалі сортовий асортимент Big Wines буде збільшуватися, а колекція поповнюватиметься, то закладка на полиці цих вин – справжнє відкриття для тямущего вайнловера.

X
Украина