На сайте используются cookie файлы
The site uses cookie files
Данный сайт имеет возрастное ограничение!
This site has age restrictions!
Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 летАмбітний український проєкт Big Wines під зонтичним брендом компанії Vinos de La Luz, відомий видатними винами, які вже завоювали престижні медалі на міжнародних конкурсах, а також колаборацією з геніальним художником Іваном Марчуком по створенню образів лінійки вин, продовжує меценатську місію щодо арт-проєктів та заходів. Напередодні Великодня бренд Big Wines практично здійснив Диво: відзначився практично одночасно на кількох мистецьких майданчиках в різних куточках країни.
В одному з інтерв’ю Drinks+ пані Наталія Бурлаченко – амбасадор Vinos de La Luz, СЕО Big Wines і переможець голосування премії Wine Travel Awards у номінаціях Ambassador та Wine & Food Influencer, розповідаючи про Big Wines та співпрацю з паном Марчуком, підкреслила, що ідея компанії – популяризувати українське. «Перш за все вино, але також все, що пов’язано з Україною. Ми відчуваємо зацікавленість нашою країною і ідея полягала в тому, щоб ще більше підігріти інтерес до українського виноробства через мистецтво і навпаки – через мистецтво до виноробства». До речі, деякий час тому, разом з Київським національним університетом культури і мистецтв, Big Wines брала участь у реєстрації всесвітньо відомого твору українського композитора Миколи Леонтовича «Щедрик» як нематеріальної культурної спадщини. Поки така реєстрація відбулась в Україні, але пані Наталія каже, що незабаром подання до ЮНЕСКО.
Отже, з Україною в серці засновники компанії просувають українське як бренд на світовому ринку, підтримують різноманітні вітчизняні проєкти та презентують свої вина – висококласні, українські. Виробники Big Wines обрали сьогодні два флагманські сорти – Одеський Чорний для червоних вин та Тельті Курук для білих. Лінійка поповнюється – і живописна колекція теж: унікальні етикетки створені як арт-репліки картин великого майстра Івана Марчука.
І тепер кожен захід Big Wine перетворюється на експозицію мистецьких творів. Цьогорічний квітень видався особливо насиченим подіями. 28-27 квітня Big Wines зі своїми винами брала участь у «Фестивалі вина та сиру» в Одесі. А вже 29 квітня компанія завітала у Винницю на мистецький захід «Кращий художник/The Best Artist 2024», куди власників запросив сам Іван Марчук – обличчя проєкту, член правління громадської організації «Кращий художник». «Пан Марчук запросив нас на цей захід, щоб ми відчули місце сили, побачили на власні очі, як у цей нелегкий час митці з різних куточків нашої країни (а сюди приїжджають з усієї України) збираються разом, творять свої полотна, проводять майстер-класи. А ще, щоб ми підтримали проєкт вином – зробили дегустацію та подарунки художникам», – розповідає в ексклюзивній бесіді Drinks+ пані Наталія Бурлаченко.
І нарешті 30 квітня власники Big Wines підтримали ще один мистецький захід, присвячений Великодню, – встановлення рекорду по одночасному розпису писанок. Свято писанок влаштовував Київський національний університет культури і мистецтв. А Big Wines презентував на святі вина з колекції, надихаючи майстрів, пригощаючи гостей.
До речі, лайфхак від Drinks+: лінійка вин Big Wines, створена з Іваном Марчуком, може стати перлиною збірки будь-якого колекціонера – як вин, так і картин. Зважаючи на те, що зміст цих арт-пляшок цілком за рівнем відповідає формі, що ці чудові вина придатні до багаторічної витримки, і що надалі сортовий асортимент Big Wines буде збільшуватися, а колекція поповнюватиметься, то закладка на полиці цих вин – справжнє відкриття для тямущего вайнловера.