Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

 Vinitaly.USA – три в одному

22.07.2025, Новини

Нарешті визнано на рівні експо-оператора світового класу: винний туризм є золотим ключиком до презентації на міжнародній арені регіонів, аутентичних традицій та й зрештою самих вин. І Vinitaly стала саме тим експохабом, який притул зайнявся розробкою цієї теми. Для першої спроби були обрані Штати, чергова Vinitaly.USA (5-6 жовтня, Navy Pier, Чикаго), адже американці – визнані піонери в цій галузі.


 Новий форум Vinitaly Tourism – то формат, розроблений для створення зв’язків між виноробнями та фахівцями з подорожей.  В Чикаго на італійських виробників очікує висококласний нетворкінг,  зустрічі з міжнародними покупцями, які прагнуть відкрити для себе винні враження та програми гостинності, розроблені ексклюзивно для тих, хто хоче дослідити італійський винний туризм.

Втім, другий випуск Vinitaly.USA пройде за традиційним планом:  експозиція розгорнеться на площі понад 10 000 квадратних метрів  на Військово-морському пірсі, унікальному місці та символі міста, розташованого прямо на березі озера Мічиган. Чому саме Чикаго було обрано як майданчик для італійської експансії?  Треба взяти до уваги, що Чикаго – це не тільки логістичний центр, але й ворота до Північної Америки, регіону, який включає перспективні ринки, що розвиваються, такі як Канада та Мексика.

До того ж, ринок США сьогодні потребує особливих зусиль, адже італійське вино стикається зі зростаючими проблемами в США, від зниження споживання на душу населення до невизначеності споживання представниками різних поколінь і тарифного та цінового тиску. Зараз, як вважають організатори  Vinitaly, настав час пожвавити взаємодію, торговельні відносини та сторітелінг. З огляду на такі виклики, в цьому році очікується грандіозний форум.

Нагадаємо статистику 2024 року: понад 230 експонентів подорожували через океан, щоб зустрітися з понад 1,650 покупцями з усієї Північної Америки, включаючи Сполучені Штати, Канаду та Мексику, а також з країн Латинської Америки, зокрема з привабливої Бразилії. Експозиції італійців відвідало 1500+ американських баєрів. За 2 дні проведено 30 івентів. На виставці діяли сім спеціальних регіональних зон: Калабрія, Кампанія, Фріулі-Венеція-Джулія, Лаціо, Сардинія, Венето та Умбрія, пропонуючи високорівневе поєднання освіти, дегустацій та можливостей для спілкування.

Ще одна особливість цьогорічної Vinitaly.USA в тому, що, крім нового напрямку Vinitaly Tourism, в ці ж дні та в тому ж місті відбудеться 12-й бізнес-форум wine2wine. На цей раз популярний івент робить стратегічний стрибок на світову арену зі своїм першим в історії міжнародним виданням: wine2wine Vinitaly Business Forum Chicago 2025.

Ця інновація не просто географічна, вона символізує еволюцію wine2wine Business Forum у справді міжнародну бізнес-платформу. Чикаго, як головне перехрестя світової торгівлі, гостинності та культури, є ідеальним місцем для об’єднання італійських виробників, глобальних покупців, освітян та професіоналів у сфері комунікацій навколо єдиної мети: перетворити глобальні стратегії на локальні втілення, дієві можливості.
wine2wine Vinitaly Business Forum тепер слугуватиме не лише форумом для бізнес-ідей, але й живим місцем зустрічі профі та освітнім етапом, поєднуючи вино з гостинністю, туризмом, роздрібною торгівлею та культурою на різних континентах.

 Цього року форум буде зосереджений на тому, як місцеві ринки інтерпретують світові винні бренди, а також, як виробники можуть коригувати комунікацію, ціноутворення та нарощування досвіду для споживчої бази, що постійно розвивається.  Vinitaly Business Forum в Чикаго залучив до лекційного пулу провідних візіонерів винного світу, серед яких – постійні судді премії Wine Travel AwardsFelicity Carter (Executive Editor, Pix+ Special Projects) та британський експерт, автор і винороб Robert Joseph.

В програмі такі питання: «Дослідження глобального ринку» (лекції на тему Північна Америка, Азія, Європа та Африка).
Локалізовані бізнес-моделі: вивчення того, як виробники можуть адаптувати досвід, туризм та дистрибуцію для різних аудиторій.

Інтеграція вина та гостинності: знайомство B2B зі світовими туристичними спеціалістами, готельєрами та професіоналами у сфері харчування та напоїв.

Цифровий та людський зв’язок: висвітлення подкастів, інфлюенсерів та платформ нового покоління, які перетинають кордони та створюють винні спільноти.

wine2wine Vinitaly Business Forum продовжить робити те, що завжди вдавалося найкраще: створювати простір для обміну винними бізнес-ідеями, які кидають виклик, об’єднують і розширюють можливості. Має бути цікаво!

 



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

 

X
Украина