Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківНа початку цього року коньяк та арманьяк стали об’єктом антидемпінгового розслідування, розпочатого владою Китаю. На думку експертів, подібні дії можуть завдати величезної шкоди регіону, економіка та сільське господарство якого базуються на продажу коньяку.
Більше 95% всього обсягу європейських бренді, що експортуються до Китаю, припадають на коньяк та арманьяк. Антидемпінгове розслідування щодо коньяку та арманьяку може призвести до введення додаткових мит на коньяк, що експортується до Китаю.
Наслідки такого рішення можуть стати руйнівними для всього регіону, економіка та сільське господарство якого ґрунтуються на продажу коньяку; на цю категорію припадає майже 25% загального експорту галузі. Коньяк забезпечує понад 70 000 робочих місць на своєму виробництві. У 2023 році експорт становив 3,35 мільярда євро.
У травні лідер Китаю здійснив п’ятиденну поїздку до Сербії, Угорщини та Франції. Попри напружену політичну ситуацію у світі, під час зустрічі президента Франції та голови КНР обговорювалося… антидемпінгове розслідування щодо європейських бренді та коньяку. За повідомленнями преси, президент Китаю висловив обіцянку не вводити тимчасове антидемпінгове мито. А це означає, що експортери коньяку не обкладатимуться попереднім митом найближчим часом. Втім це зобов’язання не виключає застосування мита після завершення розслідування китайською владою, що може статися будь-якої миті. Відповідно до антидемпінгових положень Китаю, органи, які проводять таке розслідування, мають право винести попереднє рішення через 60 днів після його початку.
Експерти ринку сходяться на думці, що існує зв’язок між китайським антидемпінговим розслідуванням, спрямованим проти Коньяку, і європейським антисубсидуючим розслідуванням проти китайських електромобілів. Дозволимо собі припустити, що коріння питання, яке довелося вирішувати на рівні президентів, криється набагато глибше, але не будемо зараз надто глибоко копати. Отже, вважається, що Єврокомісія планує запровадити додаткові мита на китайські електромобілі, починаючи з липня 2024 року. Ця перспектива турбує коньячну промисловість, яка розуміє, що зобов’язання, взяті президентом Китаю перед президентом Франції, не захищають її від подальшого запровадження мита на продукцію.
«Будь-який арбітраж, який, можливо, вже був винесений з цього питання, має бути переглянутий, щоб наша промисловість та інші виробничі сфери не стали побічними жертвами суперечки, яка їх не стосується, – кажуть експерти галузі. – Наша влада має реалізувати рішення, які гарантують, що один із головних експортних товарів Франції не буде принесений у жертву».
З моменту початку розслідування (5 січня 2024 року) експортери коньяку, BNIC (Національне міжпрофесійне бюро Коньяку) та FEVS (Федерація експортерів вин та спиртних напоїв) брали активну участь у процесі, щоб продемонструвати відсутність демпінгу у своїй продукції. Фаза відповіді на анкети, надіслані Міністерством торгівлі Китаю зацікавленим операторам, завершилася 20 травня (60 компаній представили свої дані). Є інформація, що китайські слідчі можуть невдовзі відвідати Коньяк.
Представники BNIC та зацікавлені оператори попросили офіційний Пекін заслухати їхню позицію щодо розслідування, щоб довести необґрунтованість тверджень авторів скарги, які послужили причиною дії китайської адміністрації.
Джерело: cognac.fr/en
Фото: bondston.com
20.11.2024