Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківЗа останнє десятиліття попит на Божоле в США зріс, як і ціна. Наприклад, раніше Domaine Marcel Lapierre Morgon (крю Божоле) коштувало $20-25, тепер продається в середньому за $45. У США Божоле завоювало популярність наприкінці 90-х, а до кінця нульових стало справжнім улюбленцем винних карт. Але й не тільки в США, вина з цього регіону все більше набувають популярності.
Експерти кажуть, що попит та зростання ціни обумовлені низкою причин, багато з яких характерні не тільки для Божоле. «Подібні процеси є звичайним явищем для більшості виноробних регіонів, – каже Уітні Шуберт (Whitney Schubert), менеджер Polaner Selections із Нью-Йорка. – Божоле входило до числа категорій, які, на думку людей, мають бути недорогими, саме тому зростання цін стало помітним».
Зміна клімату далася взнаки на врожайності Божоле. Наприклад, у 2021 році весняні заморозки, літній град та дощі знизили обсяг виробництва до 485 207 гектолітрів по всьому регіону, що на 23% менше, ніж у 2020 році, і на 30% менше, ніж десять років тому (у 2013 році). Деякі виробники втратили від 50% до 70% своєї продукції. Економічні чинники, такі як інфляція та зростання витрат у ланцюжку постачання, також призводять до зростання цін на вино у всіх регіонах, включаючи Божоле.
«2021 став для Божоле катастрофою, – коментує Кортні Віланд (Courtney Wieland), директор з дистрибуції компаній Thatcher’s Wine. – Як у такій ситуації виробник може продавати вино за його колишньою ціною?»
Філіп Барде (Philippe Bardet), президент InterBeaujolais та директор Maison Jean Loron, підтверджує, що загальне виробництво Божоле знизилося за останні 10 років і не лише через зміну клімату, а й через збільшення кількості маловрожайних старих лоз. Крім того, Божоле рухається до стійкого та органічного сільського господарства і це означає, що «вартість виробництва вища, ніж будь-коли».
Розмірковуючи про органічне виноробство, Кортні Віланд наголошує, що «коли ви виготовляєте вино на вищому рівні, це призведе до підвищення цін на вино, але при цьому підвищиться і якість».
На сьогоднішній день найбільш продаваним продуктом у США є Beaujolais Villages, минулого року на його частку припало майже 42% загального експорту Божоле до США.
Оскільки вина приносять більше грошей за пляшку, у виробників регіону з’являється можливість і надалі інвестувати у свої виноградники та вина, і це є гарною ознакою для майбутнього Божоле. «Ми більше не є винами entry-level, – каже Філіп Барде. – Наразі ми є винами, за які люди готові платити понад $20, чому ми дуже раді».
Джерело: daily.sevenfifty.com
Фото: barnes-lyon.com, wine-searcher.com, vivino.com
14.10.2024
07.10.2024
23.09.2024
16.09.2024