На сайте используются cookie файлы
The site uses cookie files
Данный сайт имеет возрастное ограничение!
This site has age restrictions!
Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 летНова послуга обійшлася дубайської авіакомпанії в 2 мільярди доларів.
Одна з найпрестижніших авіакомпаній у світі, яка відома унікальним сервісом, наприклад, душові кабіни для пасажирів першого класу, користування телефоном, WIFI та елітне меню, продовжує покращувати свої послуги. «Шампанське та ікра» – таку назву має новий смачний привілей від Emirates. Щоб покращити враження від польоту, компанія витратила понад 2 мільярди доларів.
Проте до пакету оновлень входить не тільки ікра та шампанське, нещодавно компанія опублікувала список новинок: розширене меню, нове веганське меню, модернізація інтер’єру салону, інтрига під назвою «кіно в небі» та ін.
Щодо осетрової ікри, її пасажирам першого класу пропонуватимуть «необмеженими порціями». Яке саме шампанське? Dom Pérignon! Emirates хвалиться тим, що є «єдиною авіакомпанією, що має ексклюзивну угоду пропонувати люксовий бренд на борту».
«В той час, як інші реагують на галузеві проблеми скороченням витрат, Emirates йде проти течії та інвестує, щоб надати клієнтам незабутній досвід, – каже Тім Кларк (Tim Clark), президент Emirates Airline. – Під час пандемії ми продовжували запускати нові послуги та ініціативи, щоб наші клієнти могли подорожувати впевнено та легко, у тому числі – цифрові ініціативи для покращення обслуговування клієнтів на місцях. Наразі ми запускаємо серію програм, щоб вивести фірмові враження від Emirates на новий рівень».
Джерело: foodandwine.com
Фото: foodandwine.com, royaldesign.ua
02.08.2023
09.06.2023
20.04.2023