Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківКомпанія-імпортер Regno представила українському споживачеві новий дизайн улюбленого ігристого – Fiorelli Fragolino.
Відповідно до сучасних тенденцій бренд Fiorelli оновив оформлення лінійки своєї продукції: етикетки, шрифти та логотипи. Компанія з цієї нагоди також підготувала відеоролик, присвячений ребрендингу, який озвучив український співак DZIDZIO.
Бренд Fiorelli протягом останніх місяців поповнив свій портфель кількома новинками. Серед них – перше в Україні та світі безалкогольне Fragolino, яке точно відтворює смак оригінальної версії, а також Fragolino у новому зручному форматі – алюмінієвій банці об’ємом 0,25 л. Зелена гама поступилася витонченому стилю, розробленому відповідно до наймодніших трендів на ринку. Fiorelli Fragolino в оновленій пляшці вже можна знайти на полицях супермаркетів.
Очільниця маркетингового напрямку компанії Regno Ольга Артюхова впевнена, що зміни в оформленні – це обов’язковий елемент розвитку. Вона також зазначила, що головна мета ребрендингу – візуально відрізнятися від конкурентів, які активно копіюють бренд Fiorelli. А ще залучення нової цільової аудиторії завдяки новій рекламній кампанії.
«Ми постійно відстежуємо тенденції та споживчі настрої нашої аудиторії. Саме тому ми вирішили ознайомити українського покупця з напоєм, який не має аналогів на ринку – безалкогольним Fiorelli Fragolino, що дозволяє насолоджуватися ігристим навіть за кермом. А для тих, хто цінує зручність, — формат об’ємом 0,25 л в алюмінієвій банці», – підсумовує Ольга Артюхова.