Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківЗгідно з даними, оприлюдненими міжнародною виноробною організацією OIV, світове споживання вина у 2021 році зросло на 0,7% у порівнянні з 2020 роком, досягнувши 236 млн гл, хоча тенденції відрізнялися залежно від країни.
У аналізі, проведеному OIV, за кількістю спожитого вина лідирують США, до того ж з великим відривом від Франції та Італії. А найбільший приріст продажів порівняно з попереднім роком зафіксовано в Іспанії (зростання майже на 10%), за якою слідує Франція (зростання на 8,6%). На іншому кінці шкали Китай, який продемонстрував найбільше падіння у 2021 році – на 15,4%.
Але у розрахунку на душу населення таблиця лідерів виглядає трохи інакше. Ось рейтинг країн, за даними OIV:
У 2021 році спостерігалося перше глобальне зростання за чотири роки, і воно найбільш пов’язане з відновленням роботи ресторанів і збільшенням кількості громадських заходів після карантину через COVID-19, повідомляє OIV.
У минулому році було експортовано більше вина, ніж за будь-який рік з початку обліку, і загальний обсяг поставок склав 111,6 млн гл. Щодо поточного року, то очікування досить песимістичні. Триваючі порушення ланцюга поставок, а також економічні наслідки вторгнення росії в Україну можуть посилити існуючі проблеми для торгівлі вином, пов’язані з інфляцією та підвищенням витрат.
«Війна в Україні явно впливає на ціни на енергоносії, а це впливає на інфляцію», – заявив генеральний директор OIV Пау Рока. Він також зазначив, що в 20 разів зросли ціни на тару, у сім-вісім разів – на піддони.
Крім того, зменшення споживання вина спостерігалося протягом останніх десятиліть. Минулого року Американська асоціація винних економістів (AAWE) опублікувала в Twitter діаграму, яка показала, як впало споживання вина в чотирьох великих європейських країнах-виробниках. Наприклад, у Франції скоротилося приблизно вдвічі за останні 50 років.
19.12.2024
11.12.2024