Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Heinekicks

Пиво у підошві для м’якої ходи

11.08.2022, Новини

Heineken випустив кросівки Heinekicks. Для цього витвору міжнародна пивоварна корпорація об’єдналася з відомим дизайнером кросівок – Домініком Чамброне, який створює взуття для баскетболістів та музикантів.


Heinekicks – це обмежена серія кросівок, презентацією якої Heineken супроводжувала випуск своєї новинки – Heineken Silver, пива з низьким вмістом алкоголю. У підошві знаходиться справжнє пиво, яке Домінік Чамброне (Dominic Ciambrone) влив туди за допомогою шприца. Усього світ побачать 32 пари Heinekicks.

Heinekicks

Домінік Чамброне – генеральний директор та засновник бренду The Shoe Surgeon. Він новатор з креативним підходом, який спеціалізується на виготовленні взуття взагалі та кастомізації кросівок зокрема. Пристрасть до взуття привела Дімініка до роботи з елітною клієнтурою та всесвітньо відомими брендами, що зробило його піонером та лідером в індустрії кросівок. Серед клієнтів Чамброне: Леброн Джеймс (LeBron James), американський професійний баскетболіст, Діджей Халед (DJ Khaled), відомий американський музичний продюсер та діджей, Дрейк (Drake), канадський репер та актор і багато інших.

«Пивний прошарок у підошві дає відчуття м’якої ходи, це така алюзія на м’який смак пива», – кажуть виробники. Колірна гама Heinekicks перегукується з пляшками пива Heineken Silver, язичок взуття має знімну металеву відкривалку для пляшок.

Heinekicks

Лімітована серія кросівок надійде у продаж у Сінгапурі.

Така кастомізація відбувається не вперше. Відомо, що деякий час тому видозміну брендового товару, орієнтовану на цільову аудиторію здійснювали Adidas у колаборації з Lego, Reebok у партнерстві з Eames, Nike з Ben & Jerry’s. Такі дизайнерські колаборації часто є результатом того, що бренди перебувають у боротьбі, щоб виділитися в переповненому секторі.

Джерело: adweek.com, linkedin.com
Фото: adweek.com, informabtl.com