Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківПровідна виставка індустрії вина та спиртних напоїв на материковому Китаї цього року відсвяткувала своє десятиліття. ProWine Shanghai проводилася з 8 по 10 листопада одночасно з Food & Hospitality China (FHC), однією з найбільших китайських виставок продуктів харчування та сфери гостинності. Про успіх заходу каже повернення глобальних експонентів на китайський ринок після пандемії.
ProWine Shanghai 2023 відвідало 27 363 відвідувачів, що на 81,7% більше, ніж на попередньому заході. 51,8% професіоналів приїхали інших країн.
«Ми раді, що ProWine Shanghai 2023 пройшла з такою високою міжнародною відвідуваністю після пандемії. Я хотів би подякувати всім нашим партнерам, експонентам та відвідувачам, які супроводжували нас протягом останніх десяти років і зробили вирішальний внесок в успіх ProWine Shanghai», – коментує Петер Шмітц (Peter Schmitz), директор ProWein.
На ювілейному шанхайському заході широко були представлені Німеччина, США (Каліфорнія), Іспанія, Італія, Португалія, Аргентина, Австрія, Сербія, Угорщина, Словенія, Кіпр, Чилі, Грузія та Японія. Business France продемонстрували різноманітність виноробних регіонів Франції.
«Business France брала участь у всіх десяти виставках ProWine Shanghai. Багато французьких компаній використовували цю професійну торгову платформу, щоб досягти успіху в пошуку імпортерів та партнерів у Китаї. Ми оптимістично налаштовані, враховуючи зростання китайського винного ринку, і хотіли б залучити китайських вайнловерів до французького вина», – сказав Адрієн Калатаюд (Adrien Calatayud), менеджер французького павільйону.
Загалом участь взяли понад 660 винних господарств та виноробів преміум-класу з 32 країн та регіонів, що на 45% більше у порівнянні з минулою виставкою у Китаї. Участь у ProWine Shanghai взяли 88 виноробень, що базуються у Китаї.
«Оскільки ProWine Shanghai 2023 проходила одночасно з FHC, також було помітне зростання відвідуваності представників ресторанів, барів та готелів, які використовують нас як платформу для просування свого бізнесу», – коментує Ян Робертс (Ian Roberts), віце-президент Informa Markets по Азії.
Гергелі Горечки (Gergely Goreczky), CEO Hungarian Wine Marketing Agency, поділився своїм враженням від виставки: «Ми дуже раді взяти участь у ProWine Shanghai одразу після пандемії, через три роки після нашої останньої участі. Наші виноробні випустили багато новинок, і на ProWine Shanghai 2023 ми мали нагоду провести переговори з кількома перспективними імпортерами. Приємно бачити ентузіазм наших китайських друзів щодо угорських вин».
Як і всі заходи ProWein, виставка у Шанхаї була доповнена великою додатковою програмою – форуми, масштабні дегустації та майстер-класи від відомих експертів галузі. Привабливим для відвідувачів став новий ProWine SWEET BAR, солодкі вина набувають все більшої популярності на ринку та адресовані, перш за все, молодим споживачам.
Наступна виставка ProWine Shanghai відбудеться з 12 по 14 листопада 2024 року у SNIEC (Новий міжнародний виставковий центр Шанхаю). Для отримання додаткової інформації відвідайте www.prowine-shanghai.com.
Джерело: prowein.com
Фото: facebook.com/ProWein.tradefair, vinetur.com, vino-joy.com