Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківОригінальні, справжні та смачні продукти з регіону Українських Карпат тепер будуть просуватися під торговою маркою «Смак Українських Карпат».
Україна та Швейцарія – дві різні країни, але такі схожі за своєю мальовничою природою, віковими традиціями та культом споживання їжі. У серпні 2020 року громадська спілка «Карпатський смак» та швейцарсько-українська програма “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України” підписали угоду про співпрацю, що має на меті підтримку просування торгової марки «Смак Українських Карпат».
Торгова марка «Смак Українських Карпат» об’єднує двадцять шість малих та середніх карпатських виробників із чотирьох областей України (Львівської, Івано-Франківської, Чернівецької та Закарпатської), які об’єднались, щоб популяризувати оригінальні, автентичні та смачні продукти під торговою маркою «Смак Українських Карпат».
«Кожний виробник – особливий. Зі своїм автентичним продуктом та особистою історією. І хоча ми всі різні, та нас об’єднує бажання створювати унікальну екологічно чисту та якісну продукцію з Карпатського краю», – розповідає Павло Тізеш, голова правління ГС «Карпатський смак».
Нова торгова марка пропонує понад 300 маркованих продуктів: свіжі та витримані сири, молочні продукти, оригінальні м’ясні вироби, дикорослі рослини (гриби, трави) та продукти з них (свіжі й перероблені), мед і пилок, олію, зернові культури, фруктове варення, сиропи, рибу та вино.
«За час свого існування, громадська спілка змогла об’єднати представників державного та приватного секторів, які прагнуть аби більше людей споживали якісні, корисні та смачні продукти. Ми надаємо виробникам продуктів харчування – членам спілки «Карпатський смак» – право на користування ліцензією ТМ «Смак Українських Карпат», що, у свою чергу, підтверджує високі стандарти якості та безпеку виробництва й наближає їх до визнання на українському та міжнародному ринках», – пояснює Галина Батюсь, директор громадської спілки «Карпатський смак».
Лише після успішного проходження інспекції, під час якої оцінюється походження та якість, товар може бути маркований логотипом якості «Смак Українських Карпат». Виробники маркованої продукції, усі члени громадської спілки, отримають переваги від спільної маркетингової стратегії, пов’язаної з просуванням та використанням регіональної етикетки торговельної марки. Крім того, збільшать кількість та якість спільних торгових й роздрібних контактів, що дозволить їм підвищити продажі та прибуток.
«Торгова марка швидко розвивається та вже досягла значних успіхів», – ділиться враженнями Юрій Оглашенний, координатор зі швейцарсько-української програми “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України”. Маркована продукція добре відома в Карпатському регіоні, доступна у великих містах України, а також за кордоном. Учасники громадської спілки є постійними активними учасниками ярмарків, виставок та презентацій, різдвяних та великодніх фестивалів, ярмарків органічних та натуральних продуктів «Екотерра» та інших.
Громадська спілка «Смак Українських Карпат» була заснована у 2012 році за підтримки Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO). Нова угода про співпрацю підтверджує ефективне партнерство і є початком наступного етапу: відтепер громадська спілка бере на себе провідну роль у промоційній діяльності та покращує позиціювання торгової марки. Підтримка Швейцарії полягає у зміцненні громадської спілки з послідовним підходом до розбудови її спроможності. Це забезпечить стійкий інституційний розвиток, посилить конкурентоздатність членів та їх прихильність щодо реалізації концепції.
Діяльність громадської спілки «Карпатський смак» здійснюється за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), www.qftp.org.
04.02.2025
12.11.2024
18.09.2024
03.08.2024