Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Текіла

У США впали обсяги продажу всіх міцних спиртних напоїв. Але текіла набирає обертів

25.04.2025, Аналітика

Текіла стала єдиною категорією міцних спиртних напоїв у США, де за останні 12 місяців зафіксовано зростання обсягів продажів. Ром, коньяк і скотч зазнали найбільших втрат.


Асоціація оптових продавців вин та спиртних напоїв Америки (WSWA) опублікувала останні дані SipSource (на кінець березня 2025 року), які показали, що за попередні 12 місяців загальна категорія спиртних напоїв зафіксувала падіння обсягу продажів на 3,8%.

Єдиною категорією міцних спиртних напоїв, що демонструє зростання, залишається текіла: за 12-місячний період до 31 березня 2025 року обсяг збільшився на 1,3%. Попередній рік також показав зростання на 0,9%.

Найбільше зниження відзначалося для рому (на 8,6%), бренді/коньяк (на 8,8%), скотч (на 8,2%).

Горілка (найбільша категорія міцних спиртних напоїв у США з часткою 26,8%) за останні 12 місяців продемонструвала зниження обсягу продажів на 5,3%;

Ірландський та канадський віскі показали менший спад порівняно з їхніми американськими та шотландськими аналогами. Продаж ірландського віскі знизився на 5,9%, канадського – на 3,4%.

Тим часом сегмент наливок/лікерів/спеціалізованих напоїв показав зниження на 3,3%. Продаж готових коктейлів на основі спиртних напоїв знизився на 0,6%.

Проте найбільші втрати зазнало вино, за 12 місяців до березня 2025 року продажі впали на 7,1%.

WSWA охарактеризувала 2024 рік для алкогольної промисловості як «один із найскладніших років у колективній пам’яті».



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


Джерело: thespiritsbusiness.com
Фото: thespruceeats.com

X
Украина