Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років41 253 відвідувачів з 137 країн, 4 070 експонентів з 48 країн, а ще понад 100 заходів, семінарів, дегустацій та конференцій. Саме таких результатів досягла головна виставки Vinexposium, яка відображає політичні та економічні тенденції в індустрії вина та спиртних напоїв – Wine Paris & Vinexpo Paris.
У 2024 році Drinks+ & Wine Travel Awards продовжує плідну та активну співпрацю з Wine Paris & Vinexpo Paris. І ми раді ще раз нагадати, що Wine Paris & Vinexpo Paris стала номінантом Wine Travel Awards у Enogastronomic Events / Event of the Year.
У рамках партнерства Wine Paris & Vinexpo Paris та Wine Travel Awards, на виставці розповсюджувався Wine Travel Awards Guide 2022-2023 – унікальний друкований та цифровий каталог, що об’єднує учасників спільноти WTA другого сезону нагородження. Гід буде й на сайті Wine Paris & Vinexpo Paris. WTA Guide є справжнім навігатором у захоплюючий світ вина та винного туризму для професіоналів та вайнловерів.
З 12 по 14 лютого 2024 року Париж відкрив вікно у світ вин та спиртних напоїв ширше, ніж будь-коли раніше – Wine Paris & Vinexpo Paris досягла нових висот, перевершивши всі очікування організаторів.
41 253 відвідувачів з 137 країн, 4 070 експонентів з 48 країн, а ще понад 100 заходів, семінарів, дегустацій та конференцій з усією міжнародною індустрією вина та спиртних напоїв.
В перший день заходу (12 лютого) відбувся Vinexpo Challenge – традиційна дегустація наосліп, організована Міжнародною асоціацією сомельє (ASI) та Vinexposium. Участь приймали Раймондс Томсонс (Латвія) (Raimonds Tomsons), найкращий сомельє світу 2023 року та Валерія Гампер (Аргентина) (Valeria Gamper), найкращий сомельє Північної та Південної Америки 2022 року.
А вже наступного дня – 13 лютого, в противагу Vinexpo Challenge, де глибокі знання та навички були продемонстровані живими 🙂 найкращими сомельє, своїми вміннями дивував штучний інтелект. Наразі ШІ здійснює революцію у багатьох галузях – індустрія барів та спиртних напоїв не є винятком. Від розробки нових рецептів до оптимізації операцій, маркетингу та взаємодії з клієнтами – потенціал ШІ може забезпечити ефективність на кожному етапі процесу створення алкогольних напоїв. Завдяки добірці тематичних досліджень відвідувачі мали нагоду дізнатися, як саме включити ці технологічні досягнення у свій набір інструментів, щоб проєктувати, створювати, розробляти, аналізувати, оптимізувати та просувати бари, коктейлі та алкогольні напої майбутнього.
Величезний інтерес з боку відвідувачів привернула до себе La Nouvelle Vague – ексклюзивна платформа, призначена для молодих виробників у виноробній галузі з досвідом менше 5 років. Експонентам La Nouvelle Vague надавався індивідуальний простір, щоб вони могли в ідеальних умовах представити свої дебютні вина аудиторії кваліфікованих дистриб’юторів. Мета La Nouvelle Vague – дати молодим виробникам, які тільки починають свій шлях, вирішальний поштовх на Wine Paris & Vinexpo Paris та дозволити їм розбудувати свою дистриб’юторську мережу у Франції та за кордоном.
У розширеному форматі (1500 м2), з понад 140 експонентами алкогольних та безалкогольних напоїв, пива та сидру, Wine Paris & Vinexpo Paris представив Be Spirits, майданчик, присвячений міцним алкогольним напоям, пиву, сидру та міксології майбутнього. Також були представлені інноваційні івенти та концепції, які допоможуть розшифрувати нові тенденції ринку, виявити продукти, що руйнують стереотипи та спроможні об’єднати виробників, дистриб’юторів, барменів та експертів, задля будування бізнесу майбутнього.
Серед нових напрямків Wine Paris & Vinexpo Paris:
Своїми масштабами вразив відвідувачів INFINITE BAR – у найбільшому тимчасовому коктейль-барі Франції (завдовжки 40 метрів), працювали 20 відомих коктейль-барів (одні з найкращих у світі), у тому числі три гостьові бари з Лондона, Барселони та Мадрида. Бармени та міксологи співпрацювали протягом трьох днів, щоб запропонувати відвідувачам свої першокласні мікси.
CRAFT PAVILION пропонував лінійку надихаючих автентичних брендів від молодих талановитих виробників.
Окремої уваги заслуговує освітня програма Wine Paris & Vinexpo Paris. Speakeasy room стала місцем для бурхливих доповідей, панельних дискусій і майстер-класів, які проводили міжнародні експерти галузі.
З 2022 року Wine Paris & Vinexpo Paris, як і всі заходи Vinexposium, взяли на себе зобов’язання досягти до 2050 року важливої та амбітної мети – вуглецевої нейтральності. У 2023 році Wine Paris & Vinexpo Paris стала першою подією Vinexposium, яка виміряла та вжила заходів для зменшення викидів вуглецю на основі показників ефективності CSR (корпоративна соціальна відповідальність), спрямованих на досягнення вуглецевої нейтральності. Команда професіоналів визначила показники, які дозволяють вимірювати, коригувати та відстежувати наслідки наших дій із часом. Їхній моніторинг здійснюється за допомогою ресурсу Climeet, розробленого Green Evénements. З докладними показниками та результатами можна ознайомитись тут. Після завершення заходу було проведено консультації з експонентами та відвідувачами, постачальниками послуг та партнерами, щоб спільно провести перший вуглецевий аудит Wine Paris & Vinexpo Paris.
Більше інформації на сайті.
Фото: wineparis-vinexpo.com, facebook.com/Vinexposium/photos, iwsc.net