Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківБезалкогольні та слабоалкогольні напої будуть займати окреме місце на найбільшому у світі винному ярмарку вперше за 29-річну історію його існування.
Міхаель Деген (Michael Degen), виконавчий директор ProWein Messe Düsseldorf, розповів, чого очікувати від цієї нової зони на ярмарку: «З «World of Zero» ми підхоплюємо тенденцію до безалкогольних та слабоалкогольних напоїв. Якщо досі безалкогольні продукти були представлені на стендах відповідних виробників та/або імпортерів та експортерів у всіх виставкових залах, тепер вони представлені на єдиному стенді в центральній зоні Павільйону №1. Для наших відвідувачів-спеціалістів з громадського харчування та роздрібної торгівлі – це ідеальна платформа для всебічного та, перш за все, ефективного збору інформації про цей сегмент. Це надає експонентам легший доступ до нових покупців їхніх продуктів і дозволяє відвідувачам, у свою чергу, швидше знайти цю нову групу продуктів. Програма «World of Zero» також включатиме дегустації, лекції та панельні дискусії.
Серед брендів, які будуть присутні і в інших місцях, в «World of Zero» – Schlumberger і Peter Riegel. Є також кілька брендів, присутність яких є ексклюзивною для цієї зони ярмарку, наприклад Kolonne Null і Manufaktur Jörg Geiger».
Щодо того, чому категорія безалкогольних та слабоалкогольних напоїв зростає, Деген припустив, що це пов’язано зі зростаючою обізнаністю про здоров’я та зміна споживацької поведінки покоління «Z», тобто людей віком від 26 до 37 років.
Нещодавно поп-зірка Кайлі Міноуг представила своє перше безалкогольне ігристе рожеве вино, яке невдовзі потрапить на полиці британського супермаркету Tesco. Безалкогольне вино все частіше замовляють також у ресторанах та барах.
Деген впевнений: «У майбутньому, можливо, буде нормальним, щоб кожен виробник пропонував у своєму асортименті безалкогольну продукцію. Поточний бізнес-звіт ProWein показав, наприклад, що вина з невеликим вмістом алкоголю та вина без алкоголю розглядаються 33% і 24% виробників як тренд продажів на 2023 рік. На тлі поточних економічних викликів, саме такі інноваційні продукти є життєво важливими для виживання галузі».
Хочемо нагадати, що Drinks+ & Wine Travel Awards продовжує плідну співпрацю в галузі інформаційного партнерства з провідною світовою виставкою вина та алкогольних напоїв ProWein 2023, яка відкриє свої двері для тисяч винних професіоналів з усього світу в Дюссельдорфі з 19 по 21 березня 2023 року.
За матеріалами: thedrinksbusiness.com