Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Електронна комерція

Електронна комерція: значне зростання до 2025 року

28.12.2021, Новини

Результати дослідження IWSR – провідного джерела даних, аналізу та інсайтів про світовий ринок алкогольних напоїв.


Згідно з новими дослідженнями IWSR, онлайн-продажі алкоголю на ключових світових ринках зростуть на 66% до 2025 року і досягнуть понад 42 мільярди доларів США.

Серед країн, на яких було сфокусоване дослідження IWSR, вартість електронної комерції у 2019 році зросла приблизно на 12%, а у 2020, під час пандемії, майже на 43%.

У 2025 році IWSR прогнозує, що електронна комерція становитиме близько 6% усіх обсягів офф-трейд сегменту ринку напоїв, у порівнянні з менш ніж 2% у 2018 році. Причому найбільше зростання припадає на провідний світовий ринок онлайн-продажу алкоголю – США, де середньорічне зростання становило близько 20%.

Електронна комерція

Очікується, що Китай, на який зараз припадає третина загальної вартості електронної комерції, розвиватиметься не так швидко, але все одно буде вносити значну частину. Дослідження також показало, що онлайн бізнес-моделі продажу алкоголю стають все більш різноманітними.

За словами Гая Вульфа (Guy Wolfe), менеджера зі стратегічних інсайтів IWSR, «електронна комерція стала більш звичним способом для багатьох споживачів, укріпивши своє місце в якості третього каналу для купівлі алкогольних напоїв».

Близько чверті споживачів повідомляють, що купують алкоголь в Інтернеті, а дві третини зробили свою першу покупку ще до пандемії. У Китаї найбільша частка онлайн-покупців серед усіх покупців алкоголю – майже 60%, а у США – найвища частка онлайн-покупців, які зробили свою першу покупку під час пандемії (54%).

Вино є однією з основних категорій алкогольних напоїв серед онлайн-продажів (що становить близько 40% загальної вартості електронної комерції), за винятком Китаю, Колумбії, Мексики та Нігерії, де міцні напої лідирують в онлайн-продажах за вартістю.

Очікується, що протягом наступних п’яти років пиво, сидр та напої RTD (ready-to-drink) значно зростуть. Зараз на них припадає менше однієї п’ятої загальної вартості електронної комерції.

За матеріалами theiwsr.com підготувала О. Піневич-Тодорюк
Фото: dfnionline.com, wineretail.info

X
Украина