Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківРезультати дослідження IWSR – провідного джерела даних, аналізу та інсайтів про світовий ринок алкогольних напоїв.
Згідно з новими дослідженнями IWSR, онлайн-продажі алкоголю на ключових світових ринках зростуть на 66% до 2025 року і досягнуть понад 42 мільярди доларів США.
Серед країн, на яких було сфокусоване дослідження IWSR, вартість електронної комерції у 2019 році зросла приблизно на 12%, а у 2020, під час пандемії, майже на 43%.
У 2025 році IWSR прогнозує, що електронна комерція становитиме близько 6% усіх обсягів офф-трейд сегменту ринку напоїв, у порівнянні з менш ніж 2% у 2018 році. Причому найбільше зростання припадає на провідний світовий ринок онлайн-продажу алкоголю – США, де середньорічне зростання становило близько 20%.
Очікується, що Китай, на який зараз припадає третина загальної вартості електронної комерції, розвиватиметься не так швидко, але все одно буде вносити значну частину. Дослідження також показало, що онлайн бізнес-моделі продажу алкоголю стають все більш різноманітними.
За словами Гая Вульфа (Guy Wolfe), менеджера зі стратегічних інсайтів IWSR, «електронна комерція стала більш звичним способом для багатьох споживачів, укріпивши своє місце в якості третього каналу для купівлі алкогольних напоїв».
Близько чверті споживачів повідомляють, що купують алкоголь в Інтернеті, а дві третини зробили свою першу покупку ще до пандемії. У Китаї найбільша частка онлайн-покупців серед усіх покупців алкоголю – майже 60%, а у США – найвища частка онлайн-покупців, які зробили свою першу покупку під час пандемії (54%).
Вино є однією з основних категорій алкогольних напоїв серед онлайн-продажів (що становить близько 40% загальної вартості електронної комерції), за винятком Китаю, Колумбії, Мексики та Нігерії, де міцні напої лідирують в онлайн-продажах за вартістю.
Очікується, що протягом наступних п’яти років пиво, сидр та напої RTD (ready-to-drink) значно зростуть. Зараз на них припадає менше однієї п’ятої загальної вартості електронної комерції.
За матеріалами theiwsr.com підготувала О. Піневич-Тодорюк
Фото: dfnionline.com, wineretail.info