Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківBGPL USA, американський імпортер і трейдер відомих французьких винних Домів, представляє інноваційну упаковку для вишуканого ігристого Veuve du Vernay Ice Rosé.
Компанія BGPL USA, імпортер та трейдер Barton & Guestier, Patriarche (виробник Veuve du Vernay) та Listel, представив на ринку США нову алюмінієву упаковку для Veuve du Vernay Ice Rosé об’ємом 250 мл. Інноваційний формат відповідає вимогам стійкості у виноробній галузі. Алюмінієва пляшка «одягнена» у фірмовий рожевий відтінок Veuve du Vernay та має кришечку з кільцем, що легко відкривається.
«Компанія BGPL USA рада представити цей новий формат Veuve du Vernay Ice Rosé на ринку Сполучених Штатів. Ми хочемо здивувати наших споживачів, зберігши при цьому незмінну якість, яку вони звикли отримувати від колекції Veuve du Vernay, – говорить Карлос Варела (Carlos Varela), генеральний директор BGPL USA. – Стійкий розвиток є важливою частиною наших основних цінностей, як і наші споживачі, ми знаходимося в постійному пошуку новаторських, екологічно чистих рішень, які скорочують вуглецевий слід. Дослідження показують, що переробка 1 тонни алюмінію забезпечує економію енергії на 96%, порівняно зі склом».
Виробники кажуть, що алюмінієва упаковка дає споживачеві кілька переваг, по-перше, швидке охолодження, а по-друге, «вона не розіб’ється, отже ідеально підходить для використання продукту на відкритому повітрі – на пікніку, на пляжі, біля басейну, це зручна та стильна альтернатива пляшкам об’ємом 750 мл».
Джерело: wineindustryadvisor.com
Фото: facebook.com/SGWineSpirits, linkedin.com/in/noemie-dauvissat, wineindustryadvisor.com
19.12.2024
11.12.2024