Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківТретій семінар «Виноробня як бренд. Маркетинг, PR, енотуризм» з циклу освітніх заходів для українських виноробів та підприємців винної індустрії відбувся минулими вихідними у Києві.
Цей освітній проєкт організовано Асоціацією крафтових виноробів України, Wines of Ukraine та програмою міжнародної співпраці EU4Business за підтримки Європейського Союзу та уряду Німеччини. Цього разу на семінарі виступили 8 спікерів з України та Грузії — експерти в галузі винного маркетингу, PR та комунікацій, креативу й дизайну, професійних ЗМІ, винного туризму, рітейлу та е-коммерсу.
Ольга Піневич-Тодорюк, головна редакторка Drinks+ та менеджерка міжнародної спільноти Wine Travel Awards виступила із темою: «Як і навіщо дружити зі ЗМІ: теорія й практика ефективних відносин».
«Подібної концентрації експертних, актуальних та корисних знань у всіх галузях, котрі формують складну палітру просування виноробні й формування власного бренду, мабуть, українським виноробам та підприємцям ще ніколи не вдавалося отримати протягом двох днів. Цей тренінг був водночас інтенсивним і надзвичайно цікавим, було багато запитань, тривала жвава дискусія. Професійний і вдалий маркетинг, у широкому сенсі цього слова, це не менш важлива складова успіху, ніж вирощування якісного винограду й виробництво якісного вина. Ми дуже задоволені тим, що змогли зібрати на цьому семінарі таку зіркову команду експертів, і дуже вдячні їм за відкрите й ефективне спілкування з аудиторією», — коментує керівниця освітнього проєкту та амбасадорка українського виноробства Євгенія Ніколайчук.
«Подібні заходи — це не лише освіта, а й можливість нетворкінгу, обміну досвідом з колегами і просто чудова емоційна підтримка у складні часи. Саме тому ми проводимо ці заходи не лише онлайн, а й офлайн, звісно ж, піклуючись про безпеку наших гостей і спікерів. З цією метою для заходу обране комфортне й захищене приміщення. Ми дуже вдячні нашим партнерам EU4Business та Торгово-промисловій палаті України, а також — нашим захисникам, за таку можливість», — ділиться своїми враженнями Вікторія Агромакова, співорганізаторка освітнього проєкту та організаторка міжнародної виставки Wine&Spirits Ukraine, що також зовсім скоро відбудеться у Києві.
Наступний, четвертий семінар із серії освітніх заходів для українських виноробів і підприємців виноробної галузі заплановано на 25-26 листопада. Він буде присвячений темі експорту у виноробній галузі. Як і попередні заходи, семінар буде безкоштовним для всіх, хто працює у сфері виноробства в Україні. Деталі згодом.
11.03.2025
10.03.2025