Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Italian Taste Summit

Italian Taste Summit – перспективи розвитку винного туризму та інструменти збільшення продажів

02.11.2022, B2B

Партнер та номінант WTA – Italian Taste Summit, важлива подія, яка сьогодні вписана у ділові календарі провідних світових дистриб’юторів вишуканих вин, відбулася 23-24 жовтня 2022 року у Palazzo Serbelloni. Група експертів обговорювала інструменти розвитку винного туризму та збільшення продажів, у тому числі – metaverse. 


Стратегічний захід, задуманий командою італійських та зарубіжних професіоналів на основі багаторічного досвіду роботи у світі вина – Italian Taste Summit, партнер та номінант WTA, ось вже вшосте є майданчиком для зустрічей та професійних діалогів між найбільш важливими операторами винного ринку багатьох країн світу з найвпливовішими виноробнями Італії. Цей саміт не став винятком – на захід прибули представники Німеччини, Японії, США, Великобританії, Індії, Бразилії та інших країн світу для обговорення глобальних питань у світі вина. Зустрічі, як комерційні, так і з критиками та журналістами, були організовані за попередньою домовленістю. Зустрічі з виноробнями проходили у розкішних залах Palazzo Serbelloni, місцем для інших дискусій стали окремі зони: одна для критиків та журналістів, інша – для b2b.

Важливою темою шостого Italian Taste Summit стала – «Метавсесвіт: майбутні будні італійського вина та винного туризму» (Metaverse: the coming day-to-day of the Italian wine and wine tourism compartment). Спікерами виступили президент Italian Taste Summit та Global Wine Aspect Джоанна Міро (Joanna Mirò), а також члени Technical Scientific Committee: професор, спеціаліст з нейромаркетингу Міланського університету комунікації та мов Вінченцо Руссо (Vincenzo Russo), професор, керівник лабораторії інновацій та штучного інтелекту Міланського університету Гвідо Ді Фрайя (Guido Di Fraia), професор економіки університету Верони Давіде Гаета (Davide Gaeta), юрист, експерт у галузі сільськогосподарського та винного права Саверіо Біскальді (Saverio Biscaldi), президент Руху винного туризму Ломбардії (Wine Tourism Movement of Lombardy) Карло П’єтрасанта (Carlo Pietrasanta).

Italian Taste Summit

Гвідо Ді Фрайя розповів, що за останні два роки світ італійського вина приніс понад 14 мільярдів євро, «половина з цих грошей була «зроблена» в Італії, значна частина цього обсягу припадає на продаж безпосередньо з льохів». На закінчення своєї промови керівник лабораторії інновацій та штучного інтелекту Міланського університету наголосив, що «QR-коди та віртуальна реальність – інструменти з нескінченним потенціалом, але їх слід використовувати грамотно. І, можливо, казати, що саме це є інструментами розвитку винного туризму ще передчасно».

У свою чергу Карло П’єтрасанта зазначив, що йдеться про «технологію, яка принесе приголомшливі результати в найближчі роки, але зараз вона все ще перебуває в зародковому стані. Вартість деяких нових інструментів висока, а компаній, які можуть собі дозволити – небагато». Також сеньйор П’єтрасанта підкреслив, що «найважливіше у винному туризмі – професіонали у сфері гостинності, і якщо невелика виноробня не може собі цього дозволити – вона має об’єднатися з іншими».

У програмі Italian Taste Summit було кілька навчальних семінарів, оскільки організатори наголошують, що окрім усіляких інструментів, майбутнє винного сектору також залежить від цілеспрямованого навчання. У семінарах взяли участь такі компанії, як Tenute Pieralisi, Cascina Chicco, Castello di Montepo, Biondi Santi, Eleva, Ronco Margherita та Codice Vino, представники «модних у винному світі областей», таких як Етна та Шампань.

На дегустаціях Italian Taste Summit найвідоміші національні виробники продемонстрували свої найкращі вина, поділилися яскравими історіями та стратегіями, розповіли про регіони та терруари.

X
Украина