Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Blue NUN

Новий 2022 рік – з ігристим BLUE NUN

28.12.2021, Маркетинг

BLUE NUN – винний бренд номер один із 1921 року! Літопис бренду у винному бізнесі Німеччини сягає корінням глибше, ніж історія самої компанії F.W. Langguth Erben, а вона – одна із найстаріших у країні.


Золото у пляшці

Черниці століттями славилися вмінням робити вишукані вина. Саме у цій стародавній традиції вино BLUE NUN, провідний експортний бренд преміум-класу від FW. Langguth Erben, бере свої витоки. Завдяки 100-річній історії, BLUE NUN – одна з найвідоміших торгових марок за межами Німеччини, це вино має підвищений попит у більш ніж 80 країнах. У 1996 році сімейна виноробня F. W. Langguth Erben взяла на себе управління винною компанією, включаючи марку BLUE NUN.

На рубежі тисячоліть BLUE NUN стає найбільш продаваним німецьким винним брендом у світі. А в 2014 році було випущено нову версію вишуканого ігристого BLUE NUN 22К Gold Edition, розроблену керівником виноробного підприємства F.W. Langguth Erben Патріком Ф.В. Ланггутом.

BLUE NUN

Ігристе BLUE NUN, кожна пляшка якого містить листочки 22-каратного сусального золота, апріорі асоціюється з торжеством і швидко стає неймовірно успішним. Подальший розвиток спричинив випуск 24К Gold Edition.

За останні кілька десятиліть бренд набув істинно культового статусу і став привабливим для успішного торговельного партнерства в багатьох країнах.

BLUE NUN в Україні

BLUE NUN є на українському ринку вже 9 років і позиції бренду зміцнюються з кожним роком. Пов’язано це, безумовно, з незмінно високою якістю вина, відмінним смаком, а також прихильністю покупців до продукту загалом. Адже сьогодні BLUE NUN – не просто вино, а символ сучасності, втілення особливого способу життя.

До речі, Юлія Вертгейм, директор з експорту FW. Langguth Erben, родом із України, що дозволяє всебічно оцінювати ситуацію. У розмові з оглядачем D+ Юлія висловила впевненість у високому потенціалі бренду на її батьківщині та поділилася планами щодо посилення присутності марки на українському ринку.

BLUE NUN – гра смаку та незабутні враження!

  • Найпопулярніший німецький винний бренд усіх часів.
  • Їм насолоджуються у 80 країнах світу.
  • Бренд зі 100-річною історією.
  • Тихі вина – елегантні, фруктові у солодкому стилі.
  • Безалкогольна версія для щоденного вживання.

Додаткова інформація: 

Julia Vertgeym International Sales Director [email protected], www.langguth.de

X
Украина