Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківHeineken випустив кросівки Heinekicks. Для цього витвору міжнародна пивоварна корпорація об’єдналася з відомим дизайнером кросівок – Домініком Чамброне, який створює взуття для баскетболістів та музикантів.
Heinekicks – це обмежена серія кросівок, презентацією якої Heineken супроводжувала випуск своєї новинки – Heineken Silver, пива з низьким вмістом алкоголю. У підошві знаходиться справжнє пиво, яке Домінік Чамброне (Dominic Ciambrone) влив туди за допомогою шприца. Усього світ побачать 32 пари Heinekicks.
Домінік Чамброне – генеральний директор та засновник бренду The Shoe Surgeon. Він новатор з креативним підходом, який спеціалізується на виготовленні взуття взагалі та кастомізації кросівок зокрема. Пристрасть до взуття привела Дімініка до роботи з елітною клієнтурою та всесвітньо відомими брендами, що зробило його піонером та лідером в індустрії кросівок. Серед клієнтів Чамброне: Леброн Джеймс (LeBron James), американський професійний баскетболіст, Діджей Халед (DJ Khaled), відомий американський музичний продюсер та діджей, Дрейк (Drake), канадський репер та актор і багато інших.
«Пивний прошарок у підошві дає відчуття м’якої ходи, це така алюзія на м’який смак пива», – кажуть виробники. Колірна гама Heinekicks перегукується з пляшками пива Heineken Silver, язичок взуття має знімну металеву відкривалку для пляшок.
Лімітована серія кросівок надійде у продаж у Сінгапурі.
Така кастомізація відбувається не вперше. Відомо, що деякий час тому видозміну брендового товару, орієнтовану на цільову аудиторію здійснювали Adidas у колаборації з Lego, Reebok у партнерстві з Eames, Nike з Ben & Jerry’s. Такі дизайнерські колаборації часто є результатом того, що бренди перебувають у боротьбі, щоб виділитися в переповненому секторі.
Джерело: adweek.com, linkedin.com
Фото: adweek.com, informabtl.com