Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

ProWein

ProWine Media Summit 2024: ключова інформація

24.01.2024, Аналітика

Команда Drinks+ та Wine Travel Awards отримала запрошення взяти участь у віртуальному ProWine Media Summit 2024.


Цього року наші медіаресурси знову взяли на себе роль інформаційного партнера ProWine, в свою чергу ProWine приймає активну участь у WTA у якості виставкового партнера; також наразі ми маємо двох ProWine номінантів: ProWine Shanghai, яка є провідною виставкою винної та алкогольної промисловості на материковому Китаї та ProWine São Paulo – найбільшу професійну виставку галузі в Америках. Обидві виставки стали номінантами Wine Travel Awards у Enogastronomic Events/Magnet of the Region.

Саміт 2024 розпочався з виступу пана Пітера Шмітца (Peter Schmitz), директора ProWein, про 30-річну історію успіху ProWine: «Секрет успіху простий і, як завжди, дивовижний. Ми завжди бачили себе партнером винної та алкогольної промисловості. Розпізнавали тенденції на ранній стадії, об’єднуючи попит і пропозицію в глобальному масштабі. Це наш рецепт успіху. Сьогодні ProWine виповнюється 30 років, і захід виконує своє особливе бажання – власна подкаст-студія, яка буде використовуватися для запису усіх трьох днів виставки».

За словами пана Пітера Шмітца, організатори очікують понад 5 700 учасників із приблизно 60 країн, а також 50 000 відвідувачів з понад 140 країн і присутність 937 представників ЗМІ з усього світу.

Друга частина саміту була присвячена бізнес-звіту ProWine 2023. Наприкінці 2023 року Університет Гайзенхайма провів своє сьоме щорічне опитування від імені ProWein, яке охоплювало весь ланцюжок створення вартості виноробної галузі. Участь взяли понад 2000 інсайдерів галузі з усього світу, включаючи виробників вина з ключових виноробних країн, як Європи, так і за її межами, експортерів, імпортерів, трейдерів, а також представників громадського харчування/гостинності та готельної індустрії.

Професор Симона Луз (Simone Loose), керівник Інституту Вина та Напоїв Університету Гайзенхайма, представила результати світового промислового барометра. «Консенсус серед експертів галузі свідчить про те, що винний сектор повинен адаптувати свої комунікаційні стратегії відповідно до вподобань молодих споживачів, щоб ефективно спілкуватися з майбутнім поколінням ентузіастів вина. Крім того, забезпечення необхідної рентабельності потребуватиме структурної перебудови глобального надлишкового виробництва вина», — каже професор Сімона Луз.

Отже, першою основною темою стали переважаючі настрої у галузі, що характеризуються економічними проблемами. Зростання виробничих витрат і значне зниження купівельної спроможності населення негативно впливають на прибутковість галузі. У відповідь компанії вживають активних заходів щодо зниження витрат та збільшення продажів. У 2024 році виноробна галузь очікує лише помірного зростання витрат і зберігає обережний оптимізм на майбутнє.

ProWein

Сучасні виклики для виноробної галузі

Порівняно з попереднім роком кількість економічних викликів зросла. Глобальний економічний клімат все ще сприймається як крихкий. Побоювання щодо зменшення споживання вина та обмеженої прибутковості виноробної промисловості помітно посилилися. Саме ці важливі аспекти було висвітлено на цьогорічному бізнес-звіті ProWein.

Компанії реагують на економічні виклики

У відповідь на економічні виклики підприємства виноробної галузі впровадили різноманітні підприємницькі заходи. Значна більшість, що включає 72% компаній, намагалися компенсувати деяке збільшення витрат шляхом підвищення цін. Однак ця стратегія призвела до зниження продажів, що пояснюється інтенсивним конкурентним тиском і підвищеною ціновою чутливістю серед споживачів.

ProWein

Друга тема саміту – «Динаміка ринкового сегмента». Торговельна галузь спостерігає потужний зсув до популярних сегментів ринку, причому преміальні вина та середні сегменти зазнають спаду. Експерти торгівлі очікують ще більш помітного продовження цієї тенденції в 2024-2025 р.р. Виробники передбачають майбутню поляризацію, очікуючи зростання як у базовому/популярному, так і в преміальному сегментах.

За відсутності ознак економічного відновлення торгівля передбачає продовження зростання в популярному сегменті у 2024-2025, особливо помітне в Скандинавії та Нідерландах. Що стосується середнього та преміального сегментів, частка трейдерів, які прогнозують зниження, трохи перевищує тих, хто очікує зростання. Відповідно, очікуються помірні загальні втрати в цих сегментах.

Тема третя – «Фактори зниження споживання вина». Основною причиною зниження споживання вина є нижчий наявний дохід. Тенденції до здорового способу життя (ЗСЖ) сприяють загальному зниженню споживання алкогольних напоїв. У деяких країнах спостерігається зміщення переваг від вина до інших алкогольних напоїв.

ProWein

Промисловість має докласти значних зусиль, щоб використати ЗСЖ та просувати альтернативи, такі як безалкогольні вина та вина з низьким вмістом алкоголю. Після No-and-Low Special у бізнес-звіті ProWine 2023, всебічне оновлення на цю тему заплановано на літо 2024 року. Оскільки виноробна промисловість конкурує з іншими алкогольними напоями за переваги споживачів, також існує потреба у тіснішому узгодженні комунікаційних стратегій з їхніми мінливими потребами.

Тема 4 – «Стратегії досягнення ринкової рівноваги». Винний ринок зараз бореться з дисбалансом, що виникає через надлишок пропозиції. Виробники наголошують на необхідності скоротити цей надлишок. Багато виробників виступають за державну підтримку, щоб сприяти цьому скороченню. Серед деяких виробників існує оптимізм щодо перспективи досягнення кращого балансу шляхом покращення охоплення молодих споживачів.

ProWein

Тема 5 – «Майбутні стратегії маркетингу вина». Щоб ефективно конкурувати з іншими алкогольними напоями, виноробна промисловість повинна посилити орієнтацію на молодих споживачів. Експерти галузі погоджуються, що вино має бути більш доступним і зрозумілим для нової цільової демографії. Частина галузі передбачає збільшення продажів шляхом позиціонування вина як ексклюзивного преміального продукту. Щоб вирівнятися з іншими напоями за маркетинговими витратами, вино має підвищити свою прибутковість.

ProWein Media Summit

Ви можете знайти більше інформації тут.