Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківConsorzio dell’Asti DOCG – партнери і члени комьюніті Wine Travel Awards, з яким ми надзвичайно раді співпрацювати вже третій рік поспіль, поділилися з Drinks+ своїми новинами і подіями, в яких брали участь в останні місяці.
Осінь 2023 року для Consorzio dell’Asti DOCG була дуже насиченою. Asti Spumante та Moscato d’Astiі сяяли на Міланському тижні вина (7-15 жовтня). Консорціум протягом усього періоду MWW представляв свої продукти в Enoteca пропонуючи ігристі для дегустації.
Вина П’ємонту також були головними героями подорожі на винному автобусі, який курсував вулицями центру Мілана. А бармен-амбасадор бренду Консорціуму Джорджіо Факкінетті – номінант премії Wine Travel Awards у категорії «Амбасадор року» – демонстрував універсальність Asti Spumante та Moscato d’Asti у коктейлях.
Consorzio dell’Asti DOCG представляв майстерство міксології на прикладі ігристих також у Берліні на Bar Convent – найважливішому міжнародному ярмарку, присвяченому барам і індустрії напоїв, який залучає сомельє, барменів, дистриб’юторів і виробників з приблизно 90 країн світу.
У листопаді очільники Consorzio dell’Asti DOCG заявили про поновлення партнерства до 2025 року з великим тенісом і його головним турніром на закритому корті Nitto ATP в Турині. Asti був призначений офіційним ігристим і срібним партнером Туринського фіналу та ще трьох найважливіших міжнародних турнірів.
Moscato d’Asti та Asti Spumante подавали протягом усього турніру – вітальний коктейль, частування директорів Nitto ATP і бокали на честь переможців були наповнені ігристими Asti. Consorzio dell’Asti DOCG був присутній і на саміті інновацій Nitto ATP, ініціативи, яка залучає компанії, що працюють у світі сталого розвитку та інновацій над скороченням викидів C02. Також Consorzio dell’Asti DOCG виставив на аукціоні, що проводився в межах благодійного заходу під час турніру, ракетку Лоренцо Сонего, а також спортивну форму гравців Тревізана, Штруффа і Давидовича Фокіної. Усі виручені кошти були передані Інституту Кандіоло, центру, що спеціалізується на лікуванні онкологічних патологій,у П’ємонті.
«Завдяки партнерству з Nitto ATP під час чотирьох турнірів минулого року – в Турині, Master 1000 у Римі, Hall of Fame Open у Ньюпорті (Сполучені Штати) та турнірі 500 Гамбург (Німеччина) – ми охопили 442 тисячі глядачів і медіа-аудиторію в 362 мільйони користувачів за 90 годин прямого перегляду, що еквівалентно 3,7 мільйонам євро рекламної вартості», – зазначив директор Консорціуму Джакомо Пондіні.
Ще одна подія, в якій приймав участь Consorzio dell’Asti DOCG відбулася наприкінці листопада в Неаполі. Консорціум є єдиним винним партнером 50 Top Pizza 2023 – першого онлайн-довідника, присвяченого найкращим піцеріям світу.
Консорціум започаткував власну нагороду Asti DOCG за найкращу винну карту. Цього року її отримала мережа піцерій Doppio Zero. Американська франшиза, яка займає 18 місце у світовому рейтингу, отримала визнання консорціуму з П’ємонту завдяки винній карті, яка підкреслює поєднання піци для гурманів та ігристого.
Досьє D+
Кількість пляшок, що виробляються щороку Consorzio dell’Asti DOCG, перевищує 100 мільйонів. 90% продукції призначено для іноземних ринків збуту, таких як Сполучені Штати, Німеччина, Велика Британія, Мексика, Китай, Південна Корея, Східна Європа. Consorzio dell’Asti DOCG включає понад 1000 компаній з площею виноградників у 10 тисяч гектарів уздовж виноробних ландшафтів Ланге-Роеро та Монферрато, внесених до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.