Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

IWINETC-2023

Wine Travel Awards представляє: усі шляхи винного туризму ведуть на IWINETC 

30.03.2023, Премія

В сонячній Таррагоні 23-24 березня відбулася міжнародна конференція з винного туризму IWINETC 2023, в рамках якої була яскраво представлена Wine Travel Awards.


Ця глобальна подія в галузі винної та кулінарної індустрії об’єднала міжнародних професіоналів з усього світу. Всі дні конференції були насиченими активностями (гала-обіди та вечері, B2B нетворкінг, відвідування виноробень, майстер-класи та дегустації тощо). 

IWINETC 2023 стартувала прийомом в семінарії “Centro Tarraconense”. З вітальними словами до гостей, прибулих з усіх куточків світу, звернулися Нарцис Феррер (Narcís Ferrer), директор Agència Catalana de Turisme, а також Ентоні Свіфт (Anthony Swift), директор IWINETC, Марта Фарреро (Marta Farrero), Director of the Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona та Віктор Франке (Victor Franquet), директор Tarragona Turisme. Зауважимо, що на вітальному прийомі IWINETC подавалися вина, надані винним маршрутом DO Tarragona, та кулінарні шедеври від кулінарного шоу Moon Catering.

На другий день вступне пленарне засідання відкрили вітальні промови Ентоні Свіфта та Нарциса Феррера, після чого відбулася презентація «Маркетингової стратегії вина та кулінарного туризму в Каталонії на 2022-2027 роки», спікер – Даміа Серрано I Miracle (Damià Serrano I Miracle), Experiential Marketing and Research Director at the Catalan Tourist Board. Roberta Garibaldi, директор з маркетингу та досліджень Каталонської туристичної ради. Роберта Гарібальді завершила вступне пленарне засідання доповіддю під назвою «Майбутнє винного туризму». Між стійкістю та увагою до місцевої громади». 

Інтерес учасників викликав круглий стіл під керівництвом Аріадни Рібас, бренд-менеджера wine & food tourism в Agència Catalan de Turisme, де представники 4 активних винних маршрутів (вірменський винний маршрут Vayot Dzor, винний маршрут Empordà, винний маршрут Penedès і Винні дороги Північної Греції) обговорили маркетинг винного туризму.

Третій день стартував з 3 галузевих презентацій: від золотого спонсора – Winalist, який розглядав інструменти збільшення бронювання та доходу, від інноваційної премії Wine Travel Awards, що демонструвала, як нагороди у винному туризмі можуть викликати більшу обізнаність та довіру, а також вірменський Wine & Grapes Spa обговорював з аудиторією місце спа-салонів та винної косметики у винному туризмі. Цього ж дня відбулася розмова про виноробну Чехію з Шаркою Надворніковою (Šárka Nádvorníková), керівником проєкту Чеського національного винного центру під час майстер-класу з дегустацією вин Чеської Республіки.

Підсумовуючи, Ентоні Свіфт, директор IWINETC поділився з нами враженнями від цьогорічної події: «З точки зору організатора, все йшло за планом: конференція створила основу для найкращої освіти, найкращого бізнесу та найкращого спілкування для представників індустрії вина та кулінарії. Особисто я не почув жодного негативного коментаря (тільки похвали та подяки) про весь захід, який для декого (агентів) тривав 6 днів.

Відсутність спонсора 2023 року означало, що ми на 100% контролювали всі аспекти заходу, починаючи від вітального прийому й закінчуючи програмами сімейної подорожі після конференції та семінару з винного туризму B2B, тому подія була дуже успішною.

Наразі ми вже почали переговори про локацію IWINETC 2024. Є 5 напрямків, які нас цікавлять. Сподіваюся, до вересня ми зможемо оголосити про це на сайті www.iwinetc.com»

Що може запропонувати Wine Travel Awards

Як вже згадувалося, на другий день серед сонма подій учасники мали змогу краще познайомитися з концепцією та членами спільноти Wine Travel Awards. WTA на IWINETC 2023 представили Вероніка Бусел, Регіональний редактор WTA в Португалії, і Наталія Бурлаченко Регіональний редактор WTA в Іспанії та бренд-амбасадор Vinos de La Luz – спонсора номінації Wine & Food Influencer. Крім того, цього року Наталія особисто була номінована на премію по двох категоріях: The Brightest Journey та Ambassador of the Year, тож із темою доповіді була знайома всебічно.

 

Модератори провели презентацію проєкту WTA під назвою «Shine Bright Like a Diamond. Додайте цінність своєму бренду у винному туризмі: що може запропонувати Wine Travel Awards». Наші колеги розповіли про суддів премії і учасників, представили прогресивні принципи та її концепцію, номінації, процедуру вступу і механізми голосування, каталоги та рекламну гібридну кампанію тощо.

Ідея WTA полягає в тому, щоб дати підприємствам винного туризму інноваційний інструмент для підтримки бізнесу незалежно від обставин (пандемія, війна, криза). За іронією долі, в першу чергу нашій компанії з українським корінням на власному досвіді довелося впевнитися, що навіть під час пандемії та війни ця концепція працює! Попри важкі обставини за два роки свого існування WTA залучила багато членів і партнерів по всьому світу, і їх кількість постійно зростає. До речі, креативність цього молодого концепту вже була помічена у міжнародній винній спільноті і навіть описана як інноваційна у книзі  Technology Advances and Innovation in Wine Tourism, автором якої стали Marianna Sigala (University of Piraeus Piraeus, Greece) та Coralie Haller (EM Strasbourg Business School University of Strasbourg, France). А маркером її успішності служить той факт, що в цьому році Wine Travel Awards було обрано з багаточисельних проєктів світу до Incubator Bernard Magrez Start-Up Win.

Отже, Наталія Бурлаченко розповіла про свій власний досвід одночасно і як номінанта та як представника спонсора WTA, що додало нестандартного ракурсу презентації. Вже другий рік поспіль Vinos de La Luz підтримує номінацію Wine & Food Influencer. Під егідою цієї міжнародної компанії ми проводили дегустації в різних країнах світу та брали участь в різноманітних винних подіях. Також Наталія розповіла про власний артистичний проєкт, де мистецтво вина поєднане з мистецтвом живопису – Big Wines Big Art (прем’єрою став лімітований реліз з українського локального сорту Одеській Чорний, який за перші два місяці життя вже отримав дві золоті медалі на двох найавторитетніших конкурсах світу). Наталія закликала підтримувати Україну, долучатися до WTA та приєднуватися до такого дружнього та прогресивного комьюніті. Ми наголошуємо, що до інклюзивної спільноти WTA можуть приєднатися всі бажаючі, оскільки наші номінації та категорії дозволяють кожному учаснику винного туризму знайти в них своє місце.

“Прийом був дуже теплим, ми бачили блискучі очі та посмішки тих, хто приєднався, відчували доброзичливу, привітну атмосферу, зацікавленість присутніх, які задавали питання, дискутували і жартували. Ми вдячні адміністрації IWINETC за розуміння і наданий нам додатковий час, адже навіть після завершення презентації ще майже півгодини ми все ще відповідали на численні запитання аудиторії, яка проявила небачену зацікавленість”, – поділилася своїми враженнями про перебіг презентації Вероніка Бусел.

WTA завжди відкрита до нових зустрічей і співпраці. Нагадуємо, що попереду різнопланові яскраві заходи в Італії, Грузії, Великобританії, Польщі, на Тайвані тощо. Слідкуйте за анонсами на winetravelawards.com та drinks.ua та приєднуйтеся до прогресивної спільноти Wine Travel Awards.

X
Украина