Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Cent Aura. Оновлення культового львівського закладу

Відомий український ресторатор – Вардкес Арзуманян, власник та генеральний директор мережі ресторанів Restaron (Львів), розповів про оновлення культового львівського закладу. «Кентавр» стає Cent Aura.


Про зміни у закладі, ресторатор повідомив на своїй сторінці в соцмережі. Все почалось півтора роки тому. Саме тоді дизайнер, якого залучили до реконструкції, отримав завдання: максимально зберегти заклад, якому 200 років. «Він настільки самодостатній, що ми дуже обережні в своїх фантазіях», – каже пан Арзуманян.

Що саме там буде – ми дізнаємось зовсім скоро, відкриття планується на початок липня. Але відомо, що у закладі було знайдено меню 1939 року і наразі власник ресторану має намір повернути страви тих часів: «Якщо про цю їжу так багато говорили і говорять, ми маємо її повернути. Але повернути у кращому вигляді. Містом ходять багато різних чуток. Хтось розказав мені, що я збираюсь там відкривати греко-японський ресторан. Дурниці це все, не вірте. Якщо тільки ви не хочете суші з соусом дзадзикі», – посміхається пан Арзуманян.

Cent Aura

В закладі було знайдено фреску Володимира Патика, на якої зображені працівники колишнього «Кентавра», серед них є відомий бармен, який «винайшов кольоровий коктейль». Тож, можемо припустити, що і за барною стійкою на нас чекають сюрпризи.

До роботи над оновленням закладу ресторатор залучив найкращих шефів України. Хто вони? Про це ми теж дізнаємось згодом. «Тут їли з 1848 року і судячи з відгуків, які до нас дійшли, було завжди смачно. Готуємось здивувати вас тим, як можна зберегти і примножити», – інтригує Вардкес Зіноверович.

Отже – зберегти і примножити, саме це є головною концепцією реконструкції ресторану. Єдине, що змінили кардинально… стать давньогрецької міфологічної істоти. Наразі Кентавр (Centaur) стає Кентаврою 🙂 Точніше – Cent Aura, трохи гри слів від креативного ресторатора. Щось на кшталт як у випадку з іншим рестораном мережі Restaron – «Пара Джанов і Портвейн».

З міфології нам відомо, що Кентаври супроводжували бога вина Діоніса, сподіваємось, що «Кентавра» теж стане доброю супутницею бога вина і ми продегустуємо в оновленому закладі багато гарних вин у пейрингу ну з дууууже смачними стравами.

Фото: instagram.com/arz.vado

Відомий український ресторатор – Вардкес Арзуманян, власник та генеральний директор мережі ресторанів Restaron (Львів), розповів про оновлення культового львівського закладу. «Кентавр» стає Cent Aura. Про зміни у закладі, ресторатор повідомив на своїй сторінці в соцмережі. Все почалось півтора роки тому. Саме тоді дизайнер, якого залучили до реконструкції, отримав завдання: максимально зберегти заклад, якому 200 років. […]

Віддай телефон Al Condominio, отримаєш вино

Ресторан, що нещодавно відкрився у Вероні, пропонує безкоштовну пляшку вина відвідувачам, які погодилися віддати свої телефони на час трапези.


Ресторан Al Condominio, що недавно відкрився у Вероні, пропонує «пляшку гарного вина» відвідувачам, які тимчасово розлучаються зі своїми мобільними телефонами, щоб «присвятити себе задоволенню від смачних страв та компанії». Такий обмін власники ресторану назвали «цифровий детокс».

«Звільнитись від технологій – це розкіш… розкіш, тому що сьогодні справжня цінність – це час, особливо якщо він проведений у компанії друзів чи коханих з келихом гарного вина, – сказав співзасновник Al Condominio, Анджело Лелла (Angelo Lella). – Наша концепція виявилася популярною серед відвідувачів, до нас стали приїжджати з інших міст Італії».

Телефон замикається у ящику на вході до ресторану, в обмін на ключ відвідувач отримує пляшку вина. Гості також можуть написати відгук про страву та залишити її в ящику, забираючи телефон. Тим, хто залишить найкращий відгук –  під час наступного візиту буде запропоновано обід.

Джерело: decanter.com, theguardian.com
Фото: commongrape.com

Ресторан, що нещодавно відкрився у Вероні, пропонує безкоштовну пляшку вина відвідувачам, які погодилися віддати свої телефони на час трапези. Ресторан Al Condominio, що недавно відкрився у Вероні, пропонує «пляшку гарного вина» відвідувачам, які тимчасово розлучаються зі своїми мобільними телефонами, щоб «присвятити себе задоволенню від смачних страв та компанії». Такий обмін власники ресторану назвали «цифровий детокс». […]

Ціна на Guinness зросте

Міжнародний гігант Diageo вкотре підняв ціни на свою пивну продукцію.


Вже цього місяця ціни на деякі з найпопулярніших сортів пива у Великій Британії зростуть. Компанія Diageo оголосила про підвищення вартості своєї продукції на 6 центів. Підвищення набуде чинності з 15 квітня та поширюватиметься на розливне пиво Guinness, Carlsberg, Rockshore та Hop House 13.

Diageo, яка є найбільшим у світі виробником спиртних напоїв, вже втретє піднімає вартість своєї пивної продукції у Великій Британії за останні 14 місяців. У лютому 2023 року ціни були підвищені на 12 центів, а у липні – ще на чотири. Федерація виноторгівців Ірландії (VFI) назвала цей крок «критичним ударом по галузі, що знаходиться на грані».

В свою чергу представники Diageo пояснюють свої дії зростанням виробничих витрат. «Ми продовжуємо стикатися зі зростанням витрат на сировину у всіх наших бізнес-операціях в Ірландії. Щоб компенсувати це, ми пояснюємо нашим клієнтам, що ціни на весь асортимент нашої продукції буде підвищено».

Власники пабів, які раніше не підвищували ціни, кажуть, що на жаль, у цій ситуації вони будуть вимушені збільшити ціни на пиво у своїх закладах.

Джерело: gr.euronews.com, iradio.ie, sundayworld.com, thejournal.ie
Фото: extra.ie

Міжнародний гігант Diageo вкотре підняв ціни на свою пивну продукцію. Вже цього місяця ціни на деякі з найпопулярніших сортів пива у Великій Британії зростуть. Компанія Diageo оголосила про підвищення вартості своєї продукції на 6 центів. Підвищення набуде чинності з 15 квітня та поширюватиметься на розливне пиво Guinness, Carlsberg, Rockshore та Hop House 13. Diageo, яка […]

Ром від рокерів

Музиканти The Rolling Stones випустили Crossfire Hurricane – ром із нотками тропічних фруктів.


The Rolling Stones не вперше співпрацює із відомими алкогольними брендами. У 2012 році, на честь 50-річчя англійського рок-гурту, Suntory випустила рідкісний купаж японського віскі – 50-річний Yamazaki, який зараз коштує десятки тисяч доларів.

Через деякий час з’явилась 250 Aniversario The Rolling Stones Special Edition – текіла у футлярі у формі футляра для гітари, яку компанія Jose Cuervo випустила обмеженим тиражем.  Реліз увійшов до колекції Rolling Stones Tour Pick. За легендою, у 1972 році у ресторані Trident (Сан-Франциско) відбулася вечірка на честь початку Північноамериканського туру The Rolling Stones. Саме тоді лідер гурту – Мік Джаггер вперше спробував коктейль Tequila Sunrise, напій настільки сподобався музиканту, що і він, і інші учасники гурту замовляли під час турне лише Tequila Sunrise. На згадку про це й було створено цю пляшку у незвичайному футлярі.

The Rolling Stones

Також була співпраця з Crystal Head та винокурнею Thames Distillery. І ось наразі учасники гурту випустили Crossfire Hurricane. Купаж золотого рому складається з виноматеріалів, виготовлених на Ямайці, Барбадосі та Домініканській Республіці. В ароматі тропічні фрукти та карамелізований банан. Ром витримувався п’ять років у бочках із французького дуба.

The Rolling Stones

Crossfire Hurricane був створений у співпраці з Джоном Фінчером (John Fincher), колишнім учасником шоу Survivor: Samoa, який зайнявся алкогольним бізнесом після роботи в військово-промислової компанії Northrop Grumman та броварні Anheuser-Busch.

Зараз Джон Фінчер є партнером Socio Ventures, яка спеціалізується на створенні спиртних напоїв преміум-класу із залученням знаменитостей.

«Це абсолютний привілей створювати продукт разом із видатними людьми нашого часу», – каже Фінчер.

До 31 грудня Crossfire Hurricane можна придбати на сайті crossfirehurricane.com, з початку наступного року ром буде продаватися у алкогольних бутиках та відділах спиртних напоїв супермаркетів.

З початку російської агресії Мік Джаггер підтримав Україну, про що написав нас своїй сторінці в соціальній мережі. У своєму допису музикант розмістив посилання на Global Citizen – сайт гуманітарної та правозахисної організації, наголосивши, що за допомогою цього електронного ресурсу можна надати допомогу Україні. Також музиканти виступали на кількох концертах на підтримку України. Під час концертів Мік Джаггер був із синьо-жовтою стрічкою на руці.

Джерело foodandwine.com
Фото: foodandwine.com, chilledmagazine.com, stonesnews.com

Музиканти The Rolling Stones випустили Crossfire Hurricane – ром із нотками тропічних фруктів. The Rolling Stones не вперше співпрацює із відомими алкогольними брендами. У 2012 році, на честь 50-річчя англійського рок-гурту, Suntory випустила рідкісний купаж японського віскі – 50-річний Yamazaki, який зараз коштує десятки тисяч доларів. Через деякий час з’явилась 250 Aniversario The Rolling Stones […]

Red Bull Curuba Elderflower – свято літа

Новий напій наповнений нотами маракуї та персика, в ароматі свіжі квіти бузини. «Все це створює пікантний вибух літніх ароматів», – коментують виробники.


Австрійська компанія Red Bull GmbH, яка відома виробництвом енергетичних напоїв, представила шанувальникам новинку – Red Bull Curuba Elderflower.

«Яскрава банка салатового кольору, що побачила світ 11 березня 2024 року, стане ідеальним літнім аксесуаром; подарунком шукачам гострих відчуттів та любителям пригод, які хочуть урізноманітнити своє насичене літо та забезпечити енергією усі свої літні заходи», – так говорять про свій новий продукт виробники «червоного бика».

Red Bull Curuba Elderflower рекомендують міксувати з полуничним лікером і улюбленим бітером та подавати із льодом.

Джерело: vergemagazine.co.uk
Фото: vergemagazine.co.uk

Новий напій наповнений нотами маракуї та персика, в ароматі свіжі квіти бузини. «Все це створює пікантний вибух літніх ароматів», – коментують виробники. Австрійська компанія Red Bull GmbH, яка відома виробництвом енергетичних напоїв, представила шанувальникам новинку – Red Bull Curuba Elderflower. «Яскрава банка салатового кольору, що побачила світ 11 березня 2024 року, стане ідеальним літнім аксесуаром; […]

Кафе на честь загиблого героя

У Харкові відкрито кафе «Паломник». Саме таким був позивний 26-річного Андрія Авілова, професійного бармена, який з першого дня війни став на захист нашої країни.


Адвокат Олена Авілова, мати Андрія Авілова, професійного бармена, який загинув 7 вересня 2022 року під час звільнення міста Балаклія – здійснила давню мрію сина і відкрила кав’ярню, назвою якої став його позивний – «Паломник».

На захист держави Андрій став 26 лютого 2022 року, був водієм, потім – штурмовиком-кулеметником. Однак свій перший військовий досвід хлопець отримав ще у 2014 році…

Юриста за освітою, Андрія більш приваблювала кар’єра бармена, він працював у кав’ярнях та ресторанах Харкова і мріяв про власний заклад.

Стіни кав’ярні «Паломник» увішані світлинами наших захисників, на одній стіні – кольорові, це військовослужбовці, які продовжують боронити Україну, на іншій – чорно-білі портрети… Сюди приходять випити кави або чаю, подивитися в очі парням на світлинах, помовчати та подумки подякувати за те, що ми можемо пити цю каву або чай, бачити небо і мріяти про щось заповітне, що обов’язково здійснимо після нашої Перемоги.

Вічна пам’ять загиблим, честь і слава живим героям!

Кафе «Паломник» знаходиться за адресою: м. Харків, пр. Науки, 19

Фото: https://www.facebook.com/profile.php?id=100091978050246

У Харкові відкрито кафе «Паломник». Саме таким був позивний 26-річного Андрія Авілова, професійного бармена, який з першого дня війни став на захист нашої країни. Адвокат Олена Авілова, мати Андрія Авілова, професійного бармена, який загинув 7 вересня 2022 року під час звільнення міста Балаклія – здійснила давню мрію сина і відкрила кав’ярню, назвою якої став його […]

ТМ «Файна Гуральня» – історія пристрасті

Все почалося майже 10 років тому, коли Віктор Бабій – інженер-механік в минулому – почав проводити експерименти з домашнім самогонним апаратом…


Початком виробництва ТМ «Файна Гуральня» вважається 2019 рік, саме тоді, після кількох років випробувань та вдосконалення формули своїх дистилятів, Віктор Бабій відчув, що нарешті готовий відкрити невеличку родинну дистилярню.

ТМ «Файна Гуральня»

Наразі виробництво оснащене професійним обладнанням і гості можуть продегустувати спектр якісних зразків, обравши для себе найкращі. ТМ «Файна Гуральня» пропонує унікальну колекцію джинів виготовлених на основі кришталево чистої води з моршинських джерел. Дотримуючись класичної технології, основу джинів складає пшеничний спирт класу люкс, македонський ялівець з Альп та власноруч зібрані та засушені трави з Карпатських гір.

Загалом у ТМ «Файна Гуральня» налічується шість фруктових дистилятів, п’ять видів джину та готується до випуску два види віскі (солодовий та бурбон).

ТМ «Файна Гуральня»

У 2020 році на всеукраїнському конкурсі Independent Craft, Carpathian Gin отримав своє перше «Золото». Потім, у 2021 році, цей джин нагородили «Золотом» на конкурсі Ukrainian Craft Spirits, у тому ж 2021 році на конкурсі Gin Tasting Competition Crown Перегону «Золотом» було відзначено всю лінійку джинів «Гуральні».

Гурмани високо оцінюють London Lottos Blue Gin. Напій виготовлено за ексклюзивною рецептурою пана Віктора. Для створення букету аромату використано одинадцять трав. Родзинкою джину є використання китайського чаю Анчан, який виготовляють з висушених бутонів квітів трав’янистої ліани Clitoria ternatea. У настою з пелюстків Анчан багато лікувальних властивостей, він корисний для зору, допомагає при діабеті, ефективний для зниження холестерину, має омолоджувальний ефект. Настій цієї рослини – яскраво синій, саме тому London Lottos Blue Gin має унікальний ніжно волошковий відтінок.

ТМ «Файна Гуральня»

Наступним, не менш визнаним споживачами фаворитом, вважається яблуневе бренді з дотриманням всіх стадій класичної технології кальвадосу. Дистилят виготовлено з чистого яблуневого соку прямого віджиму, для витримки використовуються 350-літрові дубові діжки з під бренді. Мінімальний термін настоювання у діжках 2 роки.

На сьогодні «Файна Гуральня» налічує мабуть найбільшу колекцію дубових діжок різного призначення. Кілька сотень було куплено в одному з історичних Grand Cru Бордо – Château Beychevelle, решта придбано у компанії «Шустов», це діжки з під бренді.

ТМ «Файна Гуральня»

Вже можна сміливо казати, що зовсім скоро колекцію Віктора Бабія та його «Файної Гуральні» будуть смакувати не тільки вітчизняні поціновувачі крафтових напоїв але й європейські шанувальники чогось унікального. Напоями «Гуральні» вже цікавляться європейські імпортери, а саме з Польщі та Франції, з французами навіть вкладено угоду про співпрацю.

Можливо дехто скаже, що для виробництва гарного напою потрібні якісні продукти та сучасні технології – так воно і є, але складно не погодиться, що для досягнення бездоганного результату важливі захоплення, пристрасть, відданість улюбленої справі та невтомна праця. Все це разом поступово перетворює мрію на файну реальність, а перші пробні кроки – на справу життя.

Але попереду ще багато етапів для росту та вдосконалення, саме так вважає пан Віктор.

Все почалося майже 10 років тому, коли Віктор Бабій – інженер-механік в минулому – почав проводити експерименти з домашнім самогонним апаратом… Початком виробництва ТМ «Файна Гуральня» вважається 2019 рік, саме тоді, після кількох років випробувань та вдосконалення формули своїх дистилятів, Віктор Бабій відчув, що нарешті готовий відкрити невеличку родинну дистилярню. Наразі виробництво оснащене професійним обладнанням […]

Парфуми чи джин?

Компанія Tamworth Distilling створила джин, яким можна бризнути на коктейль, а також… на себе. Перший у світі джин-парфуми насичений ароматами меду, лісу та свіжоскошеної трави.


Sylvan Mist – перший у світі парфумерний джин, який можна «пити та носити». Ароматна інновація – творіння Стівена Грасса (Steven Grasse), засновника крафтової дистелерії Tamworth Distilling. 14 березня 2023 року за версією Food & Wine Грасса було визнано одним із «Новаторів напоїв року».

Tamworth Distilling була заснована Грассом у 2015 році, разом із Джеймі Оуксом (Jamie Oakes) та Меттом Пауерсом (Matt Powers) він розробив концепцію винокурні – «від ферми до столу, від зерна до скла».

«Багато років тому я читав книгу про парфумерію та алхімію, тоді мені здалося цікавим, що джерелом створення міцних спиртних напоїв став пошук створення парфумерії, – каже Стівен Грасс. – Говорячи про зв’язок між джином та парфумами – ми розуміємо, що й те й інше створюють із рослин, це здається дуже симбіотичним. Саме так і народилася ідея ароматного джину, який можна бризнути на ваш келих і ваше зап’ястя».

Компанія Tamworth Distilling

Разом із Меттом Пауерсом вони витратили два роки на розробку «їстівного аромату», долаючи безліч проблем на цьому шляху. Традиційні парфуми складаються з ефірних олій, багато з яких не призначені для вживання у їжу. Необхідно було розробити «формулу з насиченим смаком, привабливим ароматом, але зроблену з безпечних інгредієнтів».

Остаточна формула несе в собі деревний аромат унісекс, поєднуючи ноти фіалки, квіток ромашки, ялівцю, бальзамічної ялиці, цитрусових та квітів боронії, а також суміш бореального лісу, свіжоскошеної трави, шкірки ківі та дині.

Sylvan Mist розлитий у скляні флакони об’ємом 100 мл із розпилювачем з пензликом, упакований в елегантну зелену коробку кольору морської хвилі. На етикетці золотий логотип із бджолою, оточеною вінком із квітів, натхненний печаткою французького імператора Наполеона. Грасс, прізвище якого збігається з парфумерним регіоном Франції, хотів, щоб упаковка викликала асоціації з парфумами, а не з алкоголем. «Вона мала виглядати так само красиво, як і вміст флакона», – говорить він, додаючи, що більше натхнення вони черпали у Hermès і Tiffany, ніж алкогольних брендів.

Джин-парфуми випущено обмеженим тиражем і доступний з 9 травня на сайтах seelbachs.com та tamworthdistilling.com.

Джерело: foodandwine.com, seelbachs.com
Фото: foodandwine.com, seelbachs.com

Компанія Tamworth Distilling створила джин, яким можна бризнути на коктейль, а також… на себе. Перший у світі джин-парфуми насичений ароматами меду, лісу та свіжоскошеної трави. Sylvan Mist – перший у світі парфумерний джин, який можна «пити та носити». Ароматна інновація – творіння Стівена Грасса (Steven Grasse), засновника крафтової дистелерії Tamworth Distilling. 14 березня 2023 року […]

«Найкращий коктейль» від штучного інтелекту

ChatGPT розробив для лондонського бару рецепт «найкращого коктейлю у світі».


Чат-бот із штучним інтелектом ChatGPT створив рецепт «найкращого коктейлю у світі», який назвав Heavenly Sipper. Напій з’явився після того, як додаток безкоштовних напоїв DUSK об’єднався з лондонським баром OTHERWORLD, який пропонує відвідувачам занурення у віртуальну реальність, щоб піддати ChatGPT «тесту на міксологію». Наразі Heavenly Sipper можна спробувати виключно у OTHERWORLD (східний Лондон).

Рецепт від ChatGPT – це лікер з квіток бузини, медовий сироп, анісовий бітер, сік лайма та ігристе вино, коктейль прикрашений апельсиновою цедрою. Чат-бот також створив безалкогольну версію, замінивши ігристе на газовану воду.

На питання, чому коктейль має такий приємний смак, ChatGPT відповів: «Heavenly Sipper містить менше 50 мл спирту, що робить його легким, але все ж таки вишуканим напоєм, який ідеально підходить для тих, хто віддає перевагу збалансованому смаку. Це ароматний напій, що поєднує в собі терпкість лайма, солодощі меду та тонкі квіткові нотки бузини з відтінком анісу».

І коктейль, і моктейль можна безкоштовно скуштувати через DUSK в OTHERWORLD. Пропозиція діє до 20 квітня.

Джерело: pubandbar.com
Фото: vergemagazine.co.uk

ChatGPT розробив для лондонського бару рецепт «найкращого коктейлю у світі». Чат-бот із штучним інтелектом ChatGPT створив рецепт «найкращого коктейлю у світі», який назвав Heavenly Sipper. Напій з’явився після того, як додаток безкоштовних напоїв DUSK об’єднався з лондонським баром OTHERWORLD, який пропонує відвідувачам занурення у віртуальну реальність, щоб піддати ChatGPT «тесту на міксологію». Наразі Heavenly Sipper […]

Уряд Великобританії оголосив про заборону використання одноразового пластику у підприємствах громадського харчування та гостинності Англії

Нове законодавство, яке забороняє одноразовий пластик в англійських закладах, набуде чинності у жовтні 2023 року після консультацій з Департаментом довкілля, продовольства та сільського господарства.


У прес-релізі, опублікованому Департаментом згадуються «одноразові пластикові тарілки, таці, миски, столові прилади, палички для повітряних куль, а також деякі види полістиролових стаканчиків та харчових контейнерів» як предмети, що підпадають під майбутню заборону, що набуде чинності у жовтні 2023 року.

Англія використовує 2,7 мільярда одиниць одноразових столових приладів, більшість із яких пластикові, і 721 мільйон одноразових тарілок на рік, за оцінками уряду переробляються лише 10%.

З жовтня 2023 року роздрібним торговцям, підприємствам, які працюють на винос, постачальникам продуктів харчування та індустрії гостинності, буде заборонено використовувати одноразовий пластик. Це може стати проблемою, особливо для тих, хто пропонує їжу та напої на винос. Проте реакція галузі була позитивною. Згідно з офіційними даними, понад 95% тих, хто брав участь в опитуванні, висловилися за.

використання одноразового пластику

«Пластик занадто довго був найдешевшим рішенням, а це означає, що більшість підприємств не мали стимулу піклуватися про навколишнє середовище і щось змінювати, – каже Габріель Уотерхаус (Gabriel Waterhouse), шеф-кухар та власник The Water House Project у Лондоні. – Однак поки не ясно, як заборона вплине на ресторани, оскільки пластик, що обговорюється, це в основному тара з місць, де їжу купують на виніс. Пошук не пластикової альтернативи – додаткові витрати для закладів. Ще одна проблема – це ланцюжок доставок. Я думаю про незліченні пластикові ящики, які ресторани отримують щодня і які часто не використовуються повторно або не переробляються, а також про непотрібне пакування фруктів та овочів».

Загалом Уотерхаус вважає заборону «позитивною і запізнілою», проте критикує надмірну увагу уряду до місць гостинності замість великих супермаркетів, для яких одноразовий пластик є «набагато більшою проблемою». Він додав, що супермаркети «уникнуть більшості наслідків цієї політики, оскільки фінансово вони міцніше стоять на ногах та готові до здійснення прогресивних та великомасштабних змін».

Виконавчий директор UKHospitality Кейт Ніколлс (Kate Nicholls) сказала про нову політику наступне: «Стійкий розвиток є пріоритетом для сектору гостинності, UKHospitality взяла на себе загальногалузеву мету досягнення нульового рівня викидів до 2040 року, що включає повну відмову від одноразового пластику. Місця гостинності вже досягли величезних успіхів у відмові від одноразового пластику та використання більш екологічних альтернатив, але існують побоювання щодо практичності запропонованої заборони для закладів громадського харчування, які пропонують їжу не тільки на місці, а й на виніс. Уряд прислухався до побоювань UKHospitality з цього приводу та розширив список тих, хто звільнений від заборони, включивши до нього цих гібридних операторів. Таке звільнення дає додатковий час для розвтку альтернативних ринків стійкої упаковки».

З минулого року заборона на одноразовий пластик у місцях громадського харчування діє у Шотландії.

Уряд Великобританії також розглядає можливість розповсюдження заборони на одноразові пластикові пакети, вологі серветки та тютюнові фільтри.

Джерело: thedrinksbusiness.com, thecaterer.com
Фото: thecaterer.com, hotbargainsstore.com

Нове законодавство, яке забороняє одноразовий пластик в англійських закладах, набуде чинності у жовтні 2023 року після консультацій з Департаментом довкілля, продовольства та сільського господарства. У прес-релізі, опублікованому Департаментом згадуються «одноразові пластикові тарілки, таці, миски, столові прилади, палички для повітряних куль, а також деякі види полістиролових стаканчиків та харчових контейнерів» як предмети, що підпадають під майбутню […]

X
Украина