Рідкісна пивна банка 1950-х років продана на аукціоні Morean Auctions за рекордну суму.
Унікальна в своєму роді тара Chief Oshkosh Crowntainer встановила новий стандарт для пам’ятних речей пов’язаних з пивоварінням. На аукціоні Morean Auctions у Массачусетсі банку було продано за $111 150 США. Організатори аукціону кажуть, що торги свідчать про зростання попиту на рідкісні пивні банки серед колекціонерів. Лот Chief Oshkosh Crowntainer вважається єдиним відомим екземпляром такого роду і знаходиться майже в ідеальному стані.
Рекордний продаж затьмарив попередній орієнтир у $93 600 США, також встановлений аукціонним домом Morean Auctions. За даними аукціонного дому, інтерес до банки різко зріс після того, як засновник аукціону – Ден Мореан (Dan Morean), опублікував у Facebook пост про походження рідкісного лота та його перехід від одного власника до іншого з початку 1950-х років. Переможець торгів, колекціонер з Вісконсіна, батьківщини оригінального бренду пива Chief Oshkosh, сказав, що ця публікація його надихнула, і він вирішив «повернути предмет до рідного штату».
«Було водночас хвилюючим і приємним бачити, що ціна перевищила $100 000. Ці старі пивні банки ніколи не призначалися для колекціонування. Вони були розроблені для утилізації, що й робить їх надзвичайно рідкісними. Колекціонери відчувають до них глибоку пристрасть з початку 1970-х років, і нам приємно бачити, що такі банки отримують визнання, на яке дійсно заслуговують», – прокоментував Ден Мореан.
Наразі Morean Auctions є єдиним ліцензованим аукціонним домом у світі, що спеціалізується на пивних банках та рекламі, пов’язаної з алкоголем. Компанія розпочинала з роздрібної торгівлі у 1997 році, перш ніж запустити свою спеціалізовану аукціонну платформу у 2016. Фірма створила міцну репутацію в світі пивної індустрії (предмети колекціонування, пов’язані з пивом та пивоварінням). За останні роки через платформу було продано кілька великих приватних колекцій.
Оскільки інтерес до вінтажних пам’ятних речей, пов’язаних із пивоварінням, не згасає, аукціонний дом Morean Auctions заявляє, що продовжить закуповувати рідкісні банки, підноси, вивіски та світлову рекламу з усієї території США та за межами країни.
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
Рідкісна пивна банка 1950-х років продана на аукціоні Morean Auctions за рекордну суму. Унікальна в своєму роді тара Chief Oshkosh Crowntainer встановила новий стандарт для пам’ятних речей пов’язаних з пивоварінням. На аукціоні Morean Auctions у Массачусетсі банку було продано за $111 150 США. Організатори аукціону кажуть, що торги свідчать про зростання попиту на рідкісні пивні […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Пивна банка за 100 тисяч доларів
Наливки та настоянки мають стати такими самими візитівками країни, як ірландське віскі або кубинський ром, – вирішили засновники успішного українського бренду «Хані Баджер», Юлія Каленська та Артем Скубенко. Пара молодих підприємців об’їздили всю Україну у пошуках старовинних автентичних рецептів і у 2015 році створили підприємство. Зусиллями талановитих технологів давня рецептура традиційних напоїв була втілена у сучасне виробництво. І вже сьогодні «Хані Баджер» став визнаним трендсеттером ринку локальних напоїв України.
Візитівка країни
«Хані Баджер» постійно розширює свою колекцію. Фундатори компанії мріють заповнити власну карту України, щоб кожний напій презентував один з регіонів, був своєрідним сувеніром – цікавим як українцям, так і іноземцям. До речі, компанія вже експортує свої традиційні українські напої до Польщі та Японії. Завдяки універсальній гастрономічності, до продуктів «Хані Баджер» виявляють пильну увагу ресторатори. Особливо привабливі настоянки для бартендерів, які готують трендові коктейлі на базі старовинних напоїв, створених з локальної сировини.
Оцінені та титуловані
Якість, чудовий аромат і чистий смак настоянок та наливок «Хані Баджер» відзначені нагородами професійних конкурсів національного і міжнародного масштабів. Практично всі напої портфеля мають високі нагороди, серед найбільш титулованих – наливка «Смородинова», володар золотої медалі одного з найпрестижніших конкурсів IWSC 2022, що проходить у Великій Британії, «золота» на Korea Awards 2024, а також «золота» та «срібла» від українських конкурсів Wine & Spirits Awards та Ukrainian Craft Spirit Awards. А настоянка «Хріновуха традиційна» стала платиновим призером Wine & Spirits Awards 2023.
Наливки, зокрема «Вишнева» та «Смородинова», настоянки «Хріновуха традиційна», «Червона калина», «На вощині» тощо – це талановиті розробки, що демонструють сучасний підхід до збереження та розвитку старовинних рецептів.
Дари власного саду
У 2020 році компанія «Хані Баджер» здійснила свою давню мрію, висадивши плодово-ягідний сад у Житомирській області. Це не просто сад, а основа для створення напоїв з високоякісних інгредієнтів. Використання натуральних фруктів і ягід власного врожаю дозволяє компанії виробляти наливки та настоянки найвищого ґатунку.
Випустили джина з пляшки
Окрім наливок і настоянок, «Хані Баджер» активно розвиває виробництво джинів, які не поступаються за якістю світовим аналогам.
Джин U.Gin Original з’явився у портфоліо виробників з моменту заснування компанії. Він вже має своїх прихильників і у 2023 році отримав «золото» на Wine & Spirits Awards. А нещодавно був створений U.Gin Kyiv Dry, виготовлений у стилі London Dry Gin. Ці джини чудово підходять для приготування коктейлів і є економічною, але високоякісною альтернативою закордонним брендам.
Підтримаймо своїх!
«Хані Баджер» є активним членом Асоціації крафтових дистилерів України. Окрім власного виробництва, компанія займається консультаційною і навіть освітньою діяльністю. Досвідчені спеціалісти «Хані Баджер» консультують інших крафтових виробників. Компанія пропонує послуги з розробки рецептур, виведення новинок на ринок і приватного розливу для клієнтів. Серед партнерів – відомі українські ресторанні мережі, такі як Gazda Group і «Чорноморка», а також виробники крафтових напоїв, таких як рослинний бальзам Ruta.
Засновники «Хані Баджер», Юлія і Артем, разом зі своєю командою серйозно розмірковують про розвиток економіки нашої країни. Вони закликають співвітчизників купувати і споживати (звісно, помірно у випадку алкогольних напоїв) продукти, що випускають українські компанії, створюючи додану вартість і залучаючи бізнеси суміжних галузей української економіки (сільське господарство, пляшка/піщані кар’єри/склозаводи, етикетка/друкарні, паперово-картонні комбінати і т.і.) – вся ця екосистема нараховує сотні тисяч працівників, що створює умови сталого розвитку держави.
Фундатори «Хані Баджер» вбачають своєю місією донести до кожного співвітчизника думку, що тільки підтримуючи національний продукт і цінуючи один одного, українці можуть розвивати державу і наближати Перемогу.
Купуйте чудові напої «Хані Баджер» у кращих мережах «Сільпо» (Лавка Традицій), Goodwine, Wine Time, або на інтернет-ресурсах.
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
Наливки та настоянки мають стати такими самими візитівками країни, як ірландське віскі або кубинський ром, – вирішили засновники успішного українського бренду «Хані Баджер», Юлія Каленська та Артем Скубенко. Пара молодих підприємців об’їздили всю Україну у пошуках старовинних автентичних рецептів і у 2015 році створили підприємство. Зусиллями талановитих технологів давня рецептура традиційних напоїв була втілена у сучасне […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до «Хані Баджер»: локальні напої світового рівня
Міжнародний приватний клуб, орієнтований на медіа, мистецтво та індустрію моди – Soho House & Co, представив нову лінійку безалкогольних та слабоалкогольних коктейлів у рамках підготовки британського бізнесу до місяця тверезості.
Серед новинок Soho House & Co, куратором яких є Сіріл Франсуаз (Cyril Francoise), голова барів у Великій Британії, Європі та Азії: Energising P/Loma, Hibiscus Nogroni, а також Quarter-strength Skinny Tommy’s Margarita, приготовлений на основі Quarter Proof’s Blanco Agave Spirit.
«У новому меню також представлять розділ «Сезонні енергетичні напої та настоянки», до якого входять пребіотичний коктейль для підтримки здоров’я кишечника, а також Gillian Anderson’s G.Lift – ігристий напій з червоних ягід, кордицепсу та маки перуанської, для підтримки когнітивних функцій та зниження стресу», – розповідають у Soho House.
Soho House почав просувати безалкогольні варіанти у своєму меню напоїв у 2019 році, ставши одним з перших барів, де з’явився Seedlip, перший у світі дистильований безалкогольний напій.
За даними IWSR, ринок low & no переживає «трансформаційний період зростання», очікується, що до 2028 року безалкогольна категорія принесе зростання більш ніж на 4 млрд доларів США.
«З розвитком безалкогольної категорії, споживачі хочуть більш, ніж просто відсутність алкоголю. Їм потрібні продукти, які забезпечують смак, складність та загальне враження від вживання напою. Ця еволюція просуває категорію далі, спонукаючи бренди впроваджувати інновації та підвищувати планку з точки зору якості та різноманітності», – каже Сьюзі Голдспінк (Susie Goldspink), керівниця відділу аналітики безалкогольних та слабоалкогольних напоїв IWSR.
Розширене меню low & no тепер доступне у британських та північноамериканських Soho Houses.
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
Міжнародний приватний клуб, орієнтований на медіа, мистецтво та індустрію моди – Soho House & Co, представив нову лінійку безалкогольних та слабоалкогольних коктейлів у рамках підготовки британського бізнесу до місяця тверезості. Серед новинок Soho House & Co, куратором яких є Сіріл Франсуаз (Cyril Francoise), голова барів у Великій Британії, Європі та Азії: Energising P/Loma, Hibiscus Nogroni, […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до «Сухий» січень у Soho House
«Вже вихідні. А ходімо вип’ємо в той новий (як варіант – старий) трендовий бар!», – доволі часто чую цю фразу, і, зрозуміло, кожен власник бару, бар-менеджер, шеф-бармен, чи навіть барбек хотів би, щоб ця фраза була сказана саме про них. Але постає питання: що робити, щоб твій бар чи заклад називали трендовим? Спробую проаналізувати ситуацію і виділити, на що спиратися. Поїхали.
Гестбартендінг
Розпочнемо ми з цікавих «привозів». Гестбартендінги – вони завжди були в тренді, завжди подобались гостям, адже випити коктейль від бармена з іншого міста, або ж навіть з іншої країни, чи від людини зовсім не з барного всесвіту, – від співака, телеведучого, спортсменки – це завжди цікаво, це розважає гостей, ще й мотивує відвідати заклад. По гестам приклад треба брати з бару «Бітнік», який за останній рік провів безліч таких гостьових змін. За їх баром стояли і закордонні бармени (Ангус Вінчестер з BCB, Анна Морока з паризького бару Le Syndycat), і барвумен з інших барів (Яра Кізіма, Кріс Ілларіонова, Наргіз Ніязова), були й військові і волонтери (Рос Сатана, Ігор Лачен). Та що там казати, коли за їх баром наливав кокти сам маестро – Павло Зібров!
Але «бітніки» не самотні: наприклад, в Barman Dictat можна було побачити за баром Філіпа Вайта, в Who&Why влаштували серію подій Artist shift, в рамках яких за баром наливають художники. До речі, такі «привози» актуальні не лише для коктейльних барів: Bad Boy, який все ж таки в першу чергу є магазином, – але виноробів італійських в Україну привозив, і не лише в Київ, а і до Львова, і в Дніпро, – влаштовував найцікавіші винні дегустації. Скажу відверто, пити вино з людиною, яка це вино створила, – нереально круто, значно цікавіше, ніж з людиною, яка про це вино просто все знає, при всій повазі до друзів-сомельє. Тож робимо висновок: нові обличчя за вашим баром – це плюс в карму і в бюджет. До речі, про останній: є бюджет на закордонних гостей? Ідеально. Немає? Включайте креатив: адже можна придумати івент зовсім не затратний, але все одно цікавий і хайповий. Маємо памʼятати, що відвідувачі приходять в бар не заради того, щоб просто оплатити ваші коктейлі, і не для того, щоб напитися. Їх візит – це потреба в емоції. Плюс бажання поділитися з кимось досвідом і переживаннями. На цьому і варто робити зараз акценти, це і треба брати за основу.
Бар-читальня, коктейльня-книгарня
Тепер подивимось на плеяду відкриттів останніх місяців. Неозброєним оком можна помітити, що в тренді книгарні: просто книгарні, винні бари з книгами (книжки і пляшки, книголенд), книгарні з крафтовим пивом («Плекай», Львів), коктейльні-книгарні. Комусь може здатися, що люди почали масово читати, але особисто я не думаю, що в цьому питанні відбувся тектонічний зсув. Впевнений, люди читають в тому ж обсязі, в якому читали і рік, і пʼять, і десять тому. Та й в цих книжкових закладах ви рідко побачите людей із книжками, одного, максимум двох. Загальна ж маса просто спілкується, випиває, сидить в телефонах. Але той факт, що такі заклади людям цікаві, – заперечити не вийде, такі місця забиті. Чому? Певно, народу хочеться бути дотичними до інтелектуального кола, і в цьому немає нічого поганого, запевняю.
Свій мерч
Далі пропоную одне питання: як одним махом і джерело прибутку собі нарити, і впізнаваність закладу підняти, і бажано шляхом безкоштовної реклами? Ніякої фантастики – просто випускаєте свій мерч. Чому бари не крокують далі пінових значків, особисто я не розумію. Так, бувають і футболки, у мене особисто є, наприклад, футболка бару «Паровоз», але, відверто кажучи, вона настільки базова і настільки проста, що я її надягаю лише, коли іду на якесь свято, приміром, День народження того ж «Паровозу», під піджак плюс мінус те, що треба. Але, якщо пофантазувати, трошки покреативити, і разом з якимись крутими українськими брендами одягу створити якісну і дійсно цікаву футболку, чи худі, кепку, та будь що, шмот, який буде хотітися вдягнути щодня, айтем, за який не шкода 50$ відвалити, – тоді ця механіка може дуже цікаво запрацювати. От вище написав про худі, і згадав, що в моїй колекції є ще один елемент гардеробу – це саме худі від бару «Хенговер», лімітована колекція чорних худі від BAY з цікавою вишивкою на спині, в яку дуже обережно інтегрований логотип бару. Ці худі дарували друзям бару, і я скажу відверто, ношу його вже років 4 чи 5, прям люблю цю кофту, впевнений, якщо була б можливість її придбати, – люди б вишикувалися в чергу. Беріть за приклад і на олівець.
Пиво це нове вино
Пиво. Не повірите, але теж в тренді – сьогодні пиво це нове вино. Ніхто вже не обмежується світлим і темним, люди познайомились з продуктом глибше і тепер потребують іпу і апу, гозе і сауери, портери і імперіал стаути. Хвала всесвіту за те, що українські виробники крафтового пива з легкістю закривають ці потреби, деякі з них – на вищому рівні. До того ж, вони не просто створюють свій продукт, деякі пивні українські компанії ще й отримують світові нагороди на міжнародній арені. Так, нещодавно дві українські пивоварні («Мова» і «Варвар») були відзначені на міжнародному конкурсі International Beer Challenge. So, на сьогоднішній день в вашому барі має бути пиво, не просто одна, хай навіть хітова, позиція, а якась певна вибірка. Ідеальний кейс: створити колабу з пивоварами, придумавши пиво під власною назвою, яке можна буде купити лише у вас.
Дорога моя Мексика
А чи в тренді Мексика? Важко сказати. З одного боку, заклади в мексиканській тематиці відкриваються («Пані Фріда», Львів; El Cartel, Київ, відкриття днями). Але ж вони такі мексиканські. Та й закриваються якось доволі ритмічно («Чіка Поблана», дуже крутий проєкт Сьоміна, тимчасово закрився; Boracho bar, який позиціонував себе як текіла-мексікан-бар, тепер став Sour bar, і подають там тепер майже всю коктейльну класику). З чим це повʼязано? Певно, з цінами на текілу – просто глянути скільки коштує пляшка базової Espolon в «Сільпо», чи пляшка звичайної текіла бланко від «Дон Хуліо» в «Вайн Пойнті» – і сльози навертаються, як від мексиканських мелодрам.
Демократи і донати
В тренді сьогодні демократичні бари, такі як Negroni Aperitivo Bar. Прогуляйтесь в п’ятницю чи суботу по Яр Валу, і на розі з Франка побачите мільйон людей з келихами червоного коктейлю. Чому так? Тому що випити коктейль за 160 грн значно приємніше, ніж за 400, адже так у тебе залишається більше грошей для донатів і на різні корисні справи. І невідомо, що більше тебе втішить: смак напою, чи добре діло донейшена.
БАН
Звісно, в тренді і безалкогольні коктейлі. Вони були і раніше в барах, з думкою про людей, які з тих чи інших причин не вживають алкоголь, тимчасово, чи взагалі. Різне ж може трапитися: вагітність, стан здоров’я, за кермом людина. Сьогодні ж цей тренд актуалізувався з думками про військових, які, зрозуміло, не вживають, чи намагаються не вживати алкоголь. Але ж ми пам’ятаємо, що бари – це не лише алкоголь і коктейлі, це атмосфера і вайб, можливість трошки розслабитись, – от і маємо в результаті безалкогольні негроні і джинтоніки. Ще Львів сам по собі в тренді, але давайте по містах блукатимо вже в наступних випусках.
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
«Вже вихідні. А ходімо вип’ємо в той новий (як варіант – старий) трендовий бар!», – доволі часто чую цю фразу, і, зрозуміло, кожен власник бару, бар-менеджер, шеф-бармен, чи навіть барбек хотів би, щоб ця фраза була сказана саме про них. Але постає питання: що робити, щоб твій бар чи заклад називали трендовим? Спробую проаналізувати ситуацію […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Барна сцена України & тренди сьогодення
Тема BAROMETER International Bar Show 2024 – HUMANS. У відповідь на незворотні зміни, у 2024 році BAROMETER створить простір для об’єднання ком’юніті навколо нових ідей та цінностей. Drinks+ є міжнародним інформаційним партнером BAROMETER International Bar Show 2024.
Два роки викликів та трансформацій, рефлексій та переосмислення BAROMETER в індустрії та індустрії в BAROMETER, щоб нарешті дійти до точки, в якій буде органічно сказати: «Культовий BAROMETER чекає на вас!»
Нова відповідальність, нові сенси, нові грані – традиційно останні вихідні вересня (28-29.09) у КВЦ «Парковий» будуть присвячені дослідженню коктейльної культури та мистецтва міксології професіоналами та ентузіастами барної індустрії.
«Ми зберемося разом не лише для того, щоб обговорити останні тенденції барної індустрії та відкрити для себе нові смаки та технології, а й щоб розповісти історію нашого зросту та еволюції – еволюції у людей більш свідомих, відповідальних та ціннісних. Людей, які своїм розвитком та діями прагнуть створити краще суспільство. Людей, які будують бізнес нової, свідомої генерації», – кажуть організатори заходу.
З чого складатиметься всесвіт BRMTR 2024:
BARS ZONE (тематична bar-show зона, де будуть представлені топові бари);
3 PROFESSIONAL TASTING ROOMS (дегустаційні зали, де відвідувачі можуть продегустувати нові та класичні лінійки вишуканого алкоголю. Тривалість – 50 хв. Цього року збільшується кількість залів для професійних дегустацій, щоб ще більше гостей мали можливість продегустувати бажані продукти);
MAIN STAGE & LECTURE HALLS (main stage & лекційні зали з виступами та панельними дискусіями від експертів індустрії, бренд-амбасадорів та іноземних спікерів);
WORKSHOPS (воркшопи та майстер-класи від партнерів BRMTR для професіоналів індустрії та аматорів, спрямовані на вдосконалення практичних навичок);
FOOD & LOUNGE ZONE (традиційне місце відпочинку з широким вибором страв різних кухонь світу від найкращих ресторанів столиці, яке доповнюватиме дивовижний вид на Київ та Дніпро з відкритої тераси КВЦ «Парковий»);
EXHIBITION ZONE (зона партнерів, де зібрано усе необхідне для професійного та домашнього бару: обладнання, посуд, аксесуари, література на барну тематику і не тільки)
Важливо зазначити, що організатори BAROMETER, а саме експерти подій гостинності – компанія Hoteliero, зробили невід’ємною частиною своїх подій благодійну допомогу та підтримку тих, завдяки кому є змога проводити наші заходи. Hoteliero підтримує Superhumans Center – частину прибутку від продажу квитків на BRMTR, а також 100% прибутку від всіх інтерактивів BRMTR передаються на підтримку Superhumans Center. Тож, відвідуючи BRMTR та інші події Hoteliero, ви допомагаєте пацієнтам Центру. Саме у цій синергії розвивається індустрія гостинності та робляться маленькі добрі справи для підтримки великих людей нашої країни.
“75 500 відвідувачів, 54 200 коктейлів, 400 лекцій та дегустацій – це BAROMETER від початку його існування. З 2016 року ми творимо історію барної індустрії разом з вами. Разом з кожним із вас ми розширюємо межі всесвіту барної культури, вчимося, надихаємося і будуємо бізнеси нової генерації. Через пандемію та виклики повномасштабного вторгнення ми тримали дистанцію, але завжди були поруч і спостерігали за здобутками та розвитком нашого ком’юніті. Настав час зустрітися та особисто сказати, як ми пишаємося кожним з вас. Кожним із нас! Тож побачимося на BAROMETER, найкращі люди!”, – зазначає команда BAROMETER.
Тема BAROMETER International Bar Show 2024 – HUMANS. У відповідь на незворотні зміни, у 2024 році BAROMETER створить простір для об’єднання ком’юніті навколо нових ідей та цінностей. Drinks+ є міжнародним інформаційним партнером BAROMETER International Bar Show 2024. Два роки викликів та трансформацій, рефлексій та переосмислення BAROMETER в індустрії та індустрії в BAROMETER, щоб нарешті дійти […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Міксологія та магія сенсів: BAROMETER calling!
Відомий український бартендер – Дмитро Шовкопляс, який став номінантом міжнародної премії Wine Travel Awards 2023–2024 на звання «Амбасадор року», сьогодні живе з родиною в США і піднімає новий проєкт – ну дуже потенційний бар Medium Cool в Майямі. Отже, якщо вас занесе через океан, не пропустіть зустріч із Дмитром, який продовжує нести знання про улюблену Україну в світі і підтримує нашу країну усіма доступними засобами.
А якщо при цьому з’ясується, що ви цінуєте атмосферні бари з живим джазом, вечірніми ді-джеями та шикарною атмосферою 1970-х років, маєте пристрасть до ремесла бармена або просто шукаєте нових і захоплюючих вражень у культурі напоїв, то Medium Cool коктейль-бар на Саут-Біч, Майямі стане для вас реальною оазою на чужині.
Зауважимо, Дмитро Шовкопляс – не просто бармен, він, незважаючи на досить незначний вік, – легенда у світі коктейлів.
Відомий своїми неймовірними талантами та скілами, він є одним із найпопулярніших барменів України. Досвід та інновації Дмитра в українській міксології справді вражають. Його коктейль Kyiv Sour, створений у 2019 році, отримав міжнародне визнання та нещодавно був представлений у виданні «Signature Cocktails» видавництва Phaidon, де представлено усього 200 виняткових коктейлів – уявіть, з усього космосу світових міксів за останні кілька століть.
Перед тим, як приєднатися до Medium Cool, Дмитро працював керуючим партнером Parovoz SpeakEasy, всесвітньо відомого бару у Києві, який регулярно фігурував у престижному рейтингу Top 500 Bars і був першим українським баром, який потрапив до путівника 50 Best Discovery. Внесок Дмитра у світ коктейлів, і зокрема українського барменського руху, не можна переоцінити.
У 2022 році він був названий одним із 100 найвпливовіших діячів у світі барів за версією Drinks International.
Ну, а його новий проєкт Medium Cool, де Дмитро зараз демонструє свої таланти, нещодавно потрапив до 4 фіналістів 2024 року на конкурсі Tales of the Cocktail’s Best New U.S. Cocktail Bar. Щоб отримати справді винятковий досвід коктейлю та побачити провідний талант у дії, відвідайте Medium Cool і насолодіться роботами Дмитра.
Це чудовий спосіб поринути у світ виняткових коктейлів і відзначити майстерність, що стоїть за ними. Бажаємо вам відкриття чогось нового та незвичайного! Ну, і не забувайте підтримувати збори на ЗСУ, які регулярно відкриває в своїх соцмережах Дмитро Шовкопляс – справжній амбасадор України!
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
Відомий український бартендер – Дмитро Шовкопляс, який став номінантом міжнародної премії Wine Travel Awards 2023–2024 на звання «Амбасадор року», сьогодні живе з родиною в США і піднімає новий проєкт – ну дуже потенційний бар Medium Cool в Майямі. Отже, якщо вас занесе через океан, не пропустіть зустріч із Дмитром, який продовжує нести знання про улюблену […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Dmytro Shovkoplias рекомендує: «Живи! Пий! Донать!»
Деякий час тому ТМ RUTA спільно з OTB Studio організували всеукраїнський конкурс коктейлів з використанням бальзаму RUTA – Ruta Cocktail Challenge 2024. З неймовірною креативністю учасники демонстрували, що локальні напої – це смачно, круто та модно.
І ось наразі RUTA balm пропонує літо у келиху, коктейль, який обіцяє стати фаворитом усіх, хто віддає перевагу натуральному продукту та простоті виконання. Літні коктейлі повинні бути легкими та соковитими, саме таким є RUTA TONIC.
Для його приготування знадобиться крафтовий бальзам RUTA 45 мл, сухій тонік 120 мл і часточка лимона. Все дуже просто! Це найкращій літній коктейль.
Прохолода у спеку – номінант Wine Travel Awards 2023-2024 представив новий літній коктейль – RUTA TONIC. Деякий час тому ТМ RUTA спільно з OTB Studio організували всеукраїнський конкурс коктейлів з використанням бальзаму RUTA – Ruta Cocktail Challenge 2024. З неймовірною креативністю учасники демонстрували, що локальні напої – це смачно, круто та модно. І ось наразі […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до RUTA balm – локальні напої це смачно!
Відомий український ресторатор – Вардкес Арзуманян, власник та генеральний директор мережі ресторанів Restaron (Львів), розповів про оновлення культового львівського закладу. «Кентавр» стає Cent Aura.
Про зміни у закладі, ресторатор повідомив на своїй сторінці в соцмережі. Все почалось півтора роки тому. Саме тоді дизайнер, якого залучили до реконструкції, отримав завдання: максимально зберегти заклад, якому 200 років. «Він настільки самодостатній, що ми дуже обережні в своїх фантазіях», – каже пан Арзуманян.
Що саме там буде – ми дізнаємось зовсім скоро, відкриття планується на початок липня. Але відомо, що у закладі було знайдено меню 1939 року і наразі власник ресторану має намір повернути страви тих часів: «Якщо про цю їжу так багато говорили і говорять, ми маємо її повернути. Але повернути у кращому вигляді. Містом ходять багато різних чуток. Хтось розказав мені, що я збираюсь там відкривати греко-японський ресторан. Дурниці це все, не вірте. Якщо тільки ви не хочете суші з соусом дзадзикі», – посміхається пан Арзуманян.
В закладі було знайдено фреску Володимира Патика, на якої зображені працівники колишнього «Кентавра», серед них є відомий бармен, який «винайшов кольоровий коктейль». Тож, можемо припустити, що і за барною стійкою на нас чекають сюрпризи.
До роботи над оновленням закладу ресторатор залучив найкращих шефів України. Хто вони? Про це ми теж дізнаємось згодом. «Тут їли з 1848 року і судячи з відгуків, які до нас дійшли, було завжди смачно. Готуємось здивувати вас тим, як можна зберегти і примножити», – інтригує Вардкес Зіноверович.
Отже – зберегти і примножити, саме це є головною концепцією реконструкції ресторану. Єдине, що змінили кардинально… стать давньогрецької міфологічної істоти. Наразі Кентавр (Centaur) стає Кентаврою 🙂 Точніше – Cent Aura, трохи гри слів від креативного ресторатора. Щось на кшталт як у випадку з іншим рестораном мережі Restaron – «Пара Джанов і Портвейн».
З міфології нам відомо, що Кентаври супроводжували бога вина Діоніса, сподіваємось, що «Кентавра» теж стане доброю супутницею бога вина і ми продегустуємо в оновленому закладі багато гарних вин у пейрингу ну з дууууже смачними стравами.
Фото: instagram.com/arz.vado
Відомий український ресторатор – Вардкес Арзуманян, власник та генеральний директор мережі ресторанів Restaron (Львів), розповів про оновлення культового львівського закладу. «Кентавр» стає Cent Aura. Про зміни у закладі, ресторатор повідомив на своїй сторінці в соцмережі. Все почалось півтора роки тому. Саме тоді дизайнер, якого залучили до реконструкції, отримав завдання: максимально зберегти заклад, якому 200 років. […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Cent Aura. Оновлення культового львівського закладу
Ресторан, що нещодавно відкрився у Вероні, пропонує безкоштовну пляшку вина відвідувачам, які погодилися віддати свої телефони на час трапези.
Ресторан Al Condominio, що недавно відкрився у Вероні, пропонує «пляшку гарного вина» відвідувачам, які тимчасово розлучаються зі своїми мобільними телефонами, щоб «присвятити себе задоволенню від смачних страв та компанії». Такий обмін власники ресторану назвали «цифровий детокс».
«Звільнитись від технологій – це розкіш… розкіш, тому що сьогодні справжня цінність – це час, особливо якщо він проведений у компанії друзів чи коханих з келихом гарного вина, – сказав співзасновник Al Condominio, Анджело Лелла (Angelo Lella). – Наша концепція виявилася популярною серед відвідувачів, до нас стали приїжджати з інших міст Італії».
Телефон замикається у ящику на вході до ресторану, в обмін на ключ відвідувач отримує пляшку вина. Гості також можуть написати відгук про страву та залишити її в ящику, забираючи телефон. Тим, хто залишить найкращий відгук – під час наступного візиту буде запропоновано обід.
Ресторан, що нещодавно відкрився у Вероні, пропонує безкоштовну пляшку вина відвідувачам, які погодилися віддати свої телефони на час трапези. Ресторан Al Condominio, що недавно відкрився у Вероні, пропонує «пляшку гарного вина» відвідувачам, які тимчасово розлучаються зі своїми мобільними телефонами, щоб «присвятити себе задоволенню від смачних страв та компанії». Такий обмін власники ресторану назвали «цифровий детокс». […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Віддай телефон Al Condominio, отримаєш вино
Міжнародний гігант Diageo вкотре підняв ціни на свою пивну продукцію.
Вже цього місяця ціни на деякі з найпопулярніших сортів пива у Великій Британії зростуть. Компанія Diageo оголосила про підвищення вартості своєї продукції на 6 центів. Підвищення набуде чинності з 15 квітня та поширюватиметься на розливне пиво Guinness, Carlsberg, Rockshore та Hop House 13.
Diageo, яка є найбільшим у світі виробником спиртних напоїв, вже втретє піднімає вартість своєї пивної продукції у Великій Британії за останні 14 місяців. У лютому 2023 року ціни були підвищені на 12 центів, а у липні – ще на чотири. Федерація виноторгівців Ірландії (VFI) назвала цей крок «критичним ударом по галузі, що знаходиться на грані».
В свою чергу представники Diageo пояснюють свої дії зростанням виробничих витрат. «Ми продовжуємо стикатися зі зростанням витрат на сировину у всіх наших бізнес-операціях в Ірландії. Щоб компенсувати це, ми пояснюємо нашим клієнтам, що ціни на весь асортимент нашої продукції буде підвищено».
Власники пабів, які раніше не підвищували ціни, кажуть, що на жаль, у цій ситуації вони будуть вимушені збільшити ціни на пиво у своїх закладах.
Міжнародний гігант Diageo вкотре підняв ціни на свою пивну продукцію. Вже цього місяця ціни на деякі з найпопулярніших сортів пива у Великій Британії зростуть. Компанія Diageo оголосила про підвищення вартості своєї продукції на 6 центів. Підвищення набуде чинності з 15 квітня та поширюватиметься на розливне пиво Guinness, Carlsberg, Rockshore та Hop House 13. Diageo, яка […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Ціна на Guinness зросте
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Digital magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020:
100 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
Print magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020: • 230 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
ПОДПИСКА на электронную версию журнала DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – это специализированное издание со стильным дизайном и уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год (5 в премиальном формате и 5 в деловом – на русском и английском языках).
Стоимость годовой подписки журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн,
EUR – 70 евро
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, 8-067-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net
DIGITAL ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки диджитал-версии журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03
E-mail: gabrelka@ukr.net
ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки на один экземпляр журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
1500 грн – при отправке по Украине
230 евро – при отправке за рубеж
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net