Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Ласкаво просимо, SirDavis

Moët Hennessy поєдналася з американською співачкою Бейонсе Ноулз-Картер для створення нового бренду віскі – SirDavis.


Прославившись у 1990-х як лідерка дівочого гурту Destiny’s Child та зробивши сольну кар’єру, відзначену численними нагородами, співачка Бейонсе сподівається повторити свій музичний успіх у світі алкогольних напоїв. Для створення SirDavis був запрошений Біл Ламсден (Bill Lumsden), директор зі створення віскі в Glenmorangie та Ardbeg, які належать Moët Hennessy.

Назва бренду віддає шану Девісу Хогу (Davis Hogue), прадіду Бейонсе. Хог був фермером і сам виробляв міцний алкоголь у часи сухого закону. У той час, коли алкоголь був заборонений на всій території США, Девіс ховав для своїх друзів пляшки з-під віскі з напоєм власного виробництва в порожніх сучках кедрових дерев. Ця сімейна притча у поєднанні з любов’ю до японського віскі надихнула Бейонсе на створення алкоголю.

SirDavis

«Мене завжди приваблювала сила та впевненість, які я відчуваю, коли п’ю якісний віскі, я хочу, щоб люди відчували це саме, – каже Бейонсе. – Коли я дізналася, що мій прадід варив алкоголь, мені здалося, що моя любов до віскі була визначена наперед. SirDavis – це спосіб віддати належне Девісу Хогу та об’єднатися з ним через нову спільну спадщину. У партнерстві з Moët Hennessy ми створили чудовий американський віскі, який поважає традиції, але водночас дарує можливість спробувати щось нове та унікальне. Це напій треба пити, а не казати про нього. Ласкаво просимо, SirDavis».

SirDavis виробляється з сусла, що складається з 51% жита та 49% солодового ячменю, 44% ABV. Віскі витримується у бочках з американського дуба, а потім у бочках з-під хересу Pedro Ximénez. Він не піддається холодній фільтрації та не містить карамельного барвника.

Смакові ноти включають аромати севільських апельсинів, родзинок, гвоздики, кориці, імбиру, іриски та цукру Demerara. У смаку – іриска, спеції, кориця, гвоздика, класичне жито, бісквіт та яскравий цитрус. На фініші нотки меду, родзинок та стиглої вишні.

SirDavis

 

SirDavis надійде у продаж у магазинах США 4 вересня, за ціною $ 89. Але вже сьогодні його можна придбати на sirdavis.com. З 4 вересня SirDavis також надійде у продаж у деяких магазинах Лондона, Парижа та Токіо, а також у магазинах безмитної торгівлі у міжнародних аеропортах.

Ребристе скло пляшки SirDavis прикрашене чорним медальйоном з бронзовим конем, що символізує силу і техаське коріння Бейонсе. У 2025 році в Х’юстоні відкриється фірмовий будинок SirDavis, в якому буде центр для відвідувачів.

SirDavis Whisky – перший бренд спиртних напоїв Moët Hennessy, створений з нуля у США.



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


Джерело: thespiritsbusiness.com
Фото: instagram.com/sirdavis

Moët Hennessy поєдналася з американською співачкою Бейонсе Ноулз-Картер для створення нового бренду віскі – SirDavis. Прославившись у 1990-х як лідерка дівочого гурту Destiny’s Child та зробивши сольну кар’єру, відзначену численними нагородами, співачка Бейонсе сподівається повторити свій музичний успіх у світі алкогольних напоїв. Для створення SirDavis був запрошений Біл Ламсден (Bill Lumsden), директор зі створення віскі […]

Клептоман-колекціонер

Працівника виноробного господарства в Бургундії засуджено за крадіжку кількох тисяч пляшок вишуканого вина на суму €641 805. Клептомана було засуджено до одного року умовного тюремного ув’язнення.


Франсуа Б., люблячий чоловік та батько трьох дітей, 57-річний інженер, який працював у кількох провідних виноробних господарствах у Боні, зізнався, що крав вишукані вина протягом семи років. Любителя прекрасного зловили після того, як камери відеоспостереження зафіксували, як він краде чотири пляшки Albert Bichot.

Поліцейські провели обшук у підвалах будинку Франсуа, де виявили 1059 пляшок та 159 магнумів Albert Bichot, 226 пляшок та 25 магнумів Joseph Drouhin. Також було виявлено вина інших виробників. Слідство встановило, що жодна крапля викраденого вина не була випита, також вино не йшло на продаж. Пляшки просто зберігалися у льохах, після суду їх повернули законним власникам. Оціночна вартість вин складає 641 805 євро.

Суддя засудив Франсуа Б. до 12 місяців умовного терміну. Він також має сплатити штраф у розмірі 10 000 євро. Власники Albert Bichot, яким повернули всі вкрадені вина, запросили символічну компенсацію в розмірі 1 євро. Сандрін Енн (Sandrine Anne), що представляє Albert Bichot, сказала: «Ми не хочемо жорстко карати цю людину. Він був цінним, відданим своїй справі співробітником. Ось чому у нього був доступ до всіх приміщень, що охороняються».

Наталі Лепер-де-Курвіль (Nathalie Lepert-de-Courville), захисниця Франсуа Б., розповіла, що у нього діагностовано клептоманію, тобто – патологічне нав’язливе бажання красти. «Він не пив вино, яке брав, – сказала адвокат. – Щомісяця мій підзахисний купував інші пляшки, щоб поділити їх у неділю зі своїми друзями-мисливцями».

У свою чергу обвинувачений заявив у суді, що крав вино «щоб заповнити порожнечу», оскільки страждав від глибокої депресії. Він додав, що крадіжка вин була «швидше механічною, ніж чимось ще».

Перебуваючи під вартою в поліції, чоловік зізнався, що йому подобалося «сидіти посеред своїх льохів і розмірковувати про вина». «Наполовину клептоман, наполовину колекціонер», саме так описали його учасники процесу.

Телевізійний канал новин CNews описав це як «одне з найбільших пограбувань льохів в історії Франції». Раніше Франсуа Б. не мав судимостей, тому йому вдалося уникнути тюремного ув’язнення.



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

Джерело: decanter.com
Фото: flomaster.top

Працівника виноробного господарства в Бургундії засуджено за крадіжку кількох тисяч пляшок вишуканого вина на суму €641 805. Клептомана було засуджено до одного року умовного тюремного ув’язнення. Франсуа Б., люблячий чоловік та батько трьох дітей, 57-річний інженер, який працював у кількох провідних виноробних господарствах у Боні, зізнався, що крав вишукані вина протягом семи років. Любителя прекрасного […]

НеВинне інтервʼю: нове шоу про українські вина та продукти

Знайомтесь, «НеВинне інтерв’ю» – це шоу, де розповідають про найкрутіших крафтових українських виробників і їхні унікальні продукти. Герої відео діляться своїми історіями, секретами, відкриваються глядачам з іншого боку, як звичайні люди, прості, веселі, цікаві, зі своїми проблемами та викликами. Мета шоу – показати, що українські продукти гідні стати частиною вашого повсякденного життя.


Шоу побудоване на легкій і невимушеній бесіді, під час якої ми дегустуємо напої та готуємо прості, але дуже смачні страви, що чудово поєднуються з напоями. Ведучі також діляться рецептами і корисними порадами, які допоможуть створити ідеальні гастрономічні комбінації вдома.

НеВинне Інтерв’ю

У першому випуску ми зустрічаємося з подружжям Левченко – тими самими, хто створив крафтовий рослинний бальзам RUTA. Вони розкажуть, як виникла ідея створити цей напій, у чому його унікальність, і як їм вдається поєднувати бізнес і щасливе сімейне життя. До речі, ви дізнаєтесь і про те, як саме виробляється RUTA, і як він підкорив серця любителів незвичних смаків.

А хто ж стоїть за всім цим?

Карина Бочарнікова – маркетолог із досвідом роботи з такими брендами, як Jagermeister, Jose Cuervo та інші. Останні три роки вона працювала в команді SHABO, де отримала безцінний досвід та знання по вину.

Дмитро Саприкін – винний експерт із 15-річним досвідом. Він автор проєктів «Винні Ігри» та «Винні сети», має диплом WSET level 3, і постійно бере участь у дегустаційних комісіях. Дмитро обожнює алкогольний та ресторанний бізнес, і хоче поділитися своєю пристрастю з вами.

«Шоу тільки-но стартувало, а нас уже запитують, хто буде у наступному випуску. Поки що тримаємо це в секреті, але можемо сказати, що випуск вийде до Дня Незалежності. І гості там будуть справжніми патріотами, з якими бесіда точно буде особливою!» – розповідає Карина.

Тож наливайте свій улюблений напій, сідайте зручніше і насолоджуйтесь новим українським шоу на YouTube!



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

Знайомтесь, «НеВинне інтерв’ю» – це шоу, де розповідають про найкрутіших крафтових українських виробників і їхні унікальні продукти. Герої відео діляться своїми історіями, секретами, відкриваються глядачам з іншого боку, як звичайні люди, прості, веселі, цікаві, зі своїми проблемами та викликами. Мета шоу – показати, що українські продукти гідні стати частиною вашого повсякденного життя. Шоу побудоване на […]

Очима Арсена

Одна з мрій Арсена Федосенка – фотохудожника і винороба, який своїми світлинами фіксував історію українського вина, днями здійснилася. Він мріяв про власну виставку на фестивалі Bouquet Kyiv Stage – і 16 серпня 2024 року вона відкрилася в Софії Київській. На жаль, без нього – як знак пам’яті по Арсену, який кілька місяців тому загинув на фронті, під час російської атаки позицій ЗСУ.


В теплий, світлий серпневий день друзі Арсена, колеги – як митці, так і винороби – зібралися під 200-річним ясенем, де традиційно відбуваються непересічні події фестивалю.

Гасло цієї магічної зустрічі прозвучало в анонсі на сторінці в фб його дружини Anna Kyrii – «Очима Arsen Fedosenko, його думками і нашими голосами».  Говорили про світлини, вино, війну, про дружбу і кохання. Про те, в чому Арсен був таким талановитим, таким щирим.

На галявині під величним ясенем були розставлені мольберти з роботами Арсена – фотохудожника, амбасадора українського вина і винороба, капітана ЗСУ і Героя. На них – предмети, краєвиди, люди, лози. Такі, якими їх побачив колись Арсен. Світлини справді випромінювали магічне сяйво – світилися насичені соком бурштинові і пурпурові грона, блікувало осіннє листя під впливом сонного вже сонця…

Арсен вмів працювати зі світлом. Навіть фотографії  з фронту крізь трагічну темряву просвічувалися промінцями надії. І світло – те саме слово, яке більшість з нас згадує в асоціації з ним. Анна Кирій зачитала гостям виставки дописи Арсена – його думки, мрії, бажання. Ми поділимося його цитатами тут, адже жоден журналіст не здатен розповісти про Арсена краще.

• «Виробництво автентичного продукту має багато спільного з мистецтвом, – його неможливо повторити. Щось можна тиражувати, та лише до межі, доки автор може відповідати за якість. Географічний, культурний контекст та людська праця з авторським підходом робить продукт унікальним і надає йому статус послання світові. Саме цим продуктом є українське вино».

«Ми мали б зараз святкувати, але замість вина в Україні проливається кров.
Ми мали б зараз доглядати виноградники, але ми далеко від наших домівок.
Ми мали б зараз коркувати попередній вінтаж, та замість цього заряджаємо набої…
Війна обов’язково закінчиться, а наші вина вже ніколи не будуть «ординарними», бо кожен клаптик нашої землі унікальний і дорожчий за золото.
Віднині імпорт вже не буде ціннішим за власне, скільки б не коштував.
Адже наше, українське – результат щоденної боротьби, страждань, важкої праці і перемоги над ворогом».

•  «Війна сьогодні  –  це війна ідентичностей. І національна культура, частиною якої було виноробство, також є складовою нашої ідентичності. Тому це відповідально.
Мій проєкт-дослідження – це створення нової історії українського вина. Історії про те, що українське виноробство є частиною нашої культури. І про те, що неможливо займатись виноробством, якщо ти його не любиш. А якщо ти любиш, то намагаєшся зробити якнайкраще. Ми маємо повернути собі культуру вина. Зробити його маркером української ідентичності.

З любовʼю до України, Арсен Федосенко».

Захід пам’яті Арсена Федосенка відбувся у супроводі дегустації українських вин і за участю Світлани Цибак  –  СЕО виноробні «Бейкуш», голови «Асоціації крафтових виноробів України» та Сергія Клімова, автора книги «Нерозказана історія українського виноробства».

Зліва направо: Євген Уткін, підприємець, громадський діяч, меценат, Андрій Андрушків, викладач, військовослужбовець, Світлана Цибак, СЕО виноробні «Бейкуш», голова ГО «Асоціація крафтових виноробів України», Сергій Клімов, організатор «Kyiv Food and Wine Festival», Анна Кирій, архітекторка, дружина Арсена Федосенка, Сергій Кошман, громадський діяч, військовослужбовець.

Фото: Денис Кирій-Федосенко, Anna Kyrii,  Lyudmila Shekera 

 

 

Одна з мрій Арсена Федосенка – фотохудожника і винороба, який своїми світлинами фіксував історію українського вина, днями здійснилася. Він мріяв про власну виставку на фестивалі Bouquet Kyiv Stage – і 16 серпня 2024 року вона відкрилася в Софії Київській. На жаль, без нього – як знак пам’яті по Арсену, який кілька місяців тому загинув на […]

Трансформація відходів виробництва віскі у цінні хімікати

Шотландська хімічна компанія Ripcell об’єдналася з Університетом Абердіна для повторного використання відходів винокурень.


Ripcell – стартап з Абердіна розробив новий метод вилучення цінних хімікатів, включаючи молочну кислоту, з відходів виробництва віскі. Проєкт фінансувався Центром інновацій у галузі промислової біотехнології (IBioIC). Вилучені хімічні речовини потенційно можуть застосовуватись у фармацевтиці, косметиці, виробництві продуктів харчування та напоїв.

Оцінка впливу процесу на довкілля показала, що біохімікати, вироблені цим методом, мають значно менший вуглецевий слід у порівнянні з тими, що виробляються традиційними нафтохімічними шляхами.

Доктор Ів Вайлдман (Eve Wildman), засновник Ripcell, сказала: «Щороку в шотландській віскі-індустрії утворюється близько 2,6 млрд літрів стічних вод, тому потенціал цього процесу величезний. Десятиліттями більшість цих побічних продуктів використовувалася як корм для тварин, але ми знайшли новий, більш цінний варіант поводження з відпрацьованим осадом. І це може допомогти скоротити викиди парникових газів у процесі виробництва».

Виробник віскі Chivas Brothers надав для проєкту зразки відходів із 12 своїх винокурень, що розташовані по всій Шотландії.

Джерело: thespiritsbusiness.com
Фото: thespiritsbusiness.com

Шотландська хімічна компанія Ripcell об’єдналася з Університетом Абердіна для повторного використання відходів винокурень. Ripcell – стартап з Абердіна розробив новий метод вилучення цінних хімікатів, включаючи молочну кислоту, з відходів виробництва віскі. Проєкт фінансувався Центром інновацій у галузі промислової біотехнології (IBioIC). Вилучені хімічні речовини потенційно можуть застосовуватись у фармацевтиці, косметиці, виробництві продуктів харчування та напоїв. Оцінка […]

Міжнародний день Просекко

Починаючи з 13 серпня 2016 року у світі відзначається Міжнародний день Просекко.


Ми могли б розповісти про те, що назва цього чудового ігристого напою походить від однойменної назви села на сході Італії. Про те, що у 2009 році було створено Консорціум із захисту Prosecco DOC, щоб контролювати управління виробництвом та ринком і захищати статус продукції.

Зазвичай, Просекко подається в чистому вигляді, але воно також входить в деякі коктейлі, наприклад, Bellini.

Casa Gancia

Якийсь час тому Сандро Боттега (Sandro Bottega), син Альдо Боттега (Aldo Bottegа), засновника Distilleria Bottega, написав і видав книгу «100 рецептів Просекко», збірку рецептів – від аперитиву до десерту, що супроводжуються безліччю історій та курйозів.

Виробництво Prosecco ділиться на категорії: DOC та DOCG. Prosecco DOC стане офіційним партнером XXV зимових Олімпійських ігор, які пройдуть в італійських містах Мілан і Кортіна-д’Ампеццо у 2026 році.

Просекко

Австралійська співачка Кайли Миноуг (Kylie Minogue), яка випустила власну лінійку вин, нещодавно додала до неї Prosecco rosé. Нове вино від Міноуг було створено у колаборації із Zonin.

Ми могли б розповісти ще багато цікавого, але сьогодні Міжнародний день Просекко, що буває лише раз на рік – 13 серпня. Отже, піднімемо келихи і насолодимося літом, яке на жаль, так швидко тане і Просекко, яке іскриться у кришталі, завжди даруючи гарний настрій.



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

 

Починаючи з 13 серпня 2016 року у світі відзначається Міжнародний день Просекко. Ми могли б розповісти про те, що назва цього чудового ігристого напою походить від однойменної назви села на сході Італії. Про те, що у 2009 році було створено Консорціум із захисту Prosecco DOC, щоб контролювати управління виробництвом та ринком і захищати статус продукції. […]

Конкурс Favorite Food&Drinks – нові дати, нові можливості

17 вересня 2024 року вчергове стартує незалежний професійний конкурс Favorite Food & Drinks. Протягом двох днів триватимуть професійні дегустації, а 8 жовтня під час Закритої зустрічі лідерів фуд-ринку в Києві відбудеться урочиста Церемонія нагородження переможців. Цього року вперше буде вручено Food Industry Solutions – Премію дизайну та технічних рішень для харчової індустрії, ГоРеКа, ритейлу. Бажаючі взяти участь в конкурсі і одержати незалежне професійне визнання мають подати заявки до 10 вересня.


Традиційно під час Favorite Food&Drinks очікується відкриття нових імен та технологій в світі харчової продукції. Але цього року оргкомітет конкурсу оголосив заяву про принципово нові можливості для учасників, що сприятимуть приверненню уваги до них бізнес спільноти та споживачів.

Зауважимо, що Favorite Food & Drinks – єдиний в країні незалежний професійний дегустаційний конкурс, де працює ретельно відібрана комісія неупереджених дегустаторів. До складу професійної дегустаційної комісії входять фахівці вищої кваліфікації з ритейлу, ритейлу при АЗК, ГоРеКа: керівники відділів якості, власного виробництва, торгових марок, а також експерти від національних компаній-виробників, галузевих асоціацій та профільних інститутів. Це значуща подія для фахівців у сфері харчового виробництва, фуд ритейлу, ресторанного бізнесу. А головне, – це потужна платформа першої презентації та тестування неупередженими експертами  як традиційних, так і нових, інноваційних харчових продуктів крафтових і промислових виробників, імпортерів, представників торговельних мереж і ГоРеКа.  Мета Favorite Food&Drinks –  сприяти розвитку харчової індустрії через визначення високоякісних харчових продуктів та  забезпечення їхньої присутності на ринках ритейлу та ГоРеКа України.

Олена Сініціна, засновниця та організаторка конкурсу, перелічила для Drinks+ місії та завдання професійного форуму:

  • «Розвивати культуру свідомого споживання харчових продуктів для здорового способу життя та покращення його якості;
  • підвищити додаткову цінність харчових продуктів для посилення їх конкурентних позицій на внутрішньому ринку та розширення експортних можливостей;
  • просувати імідж України на міжнародних ринках як постачальника інноваційних, нових, традиційних і якісних харчових продуктів з відмінними органолептичними властивостями».

Представниця Офіційного партнера конкурсу – керівниця відділу маркетингу ТОВ “Компанія “Юнівест Маркетинг” Тетяна Власова аргументувала доцільність участі в цій події: “Наш власний досвід просування на міжнародниї ринках красномовно доводить, що наявність у компаній нагород професійних конкурсів завжди привертає увагу аудиторії на світових  виставках та сприяє налагодженню бізнес-контактів, укладанню угод”.

Представимо кілька провідних членів Дегустаційної комісії Favorite Food&Drinks 2024: 

  • Юлія Домбровська, керівниця відділу якості мережі «АШАН». Юлія вперше візьме участь у дегустаційній комісії конкурсу. Вона так коментує майбутню місію: «Дегустації – невід’ємна частина процедур з розвитку товарів власних торговельних марок, які допомагають нам отримати споживчу оцінку на той чи інший товар та зрозуміти вірогідність повторної покупки».
  • Костянтин Грубич, український food-експерт, телеведучий та блогер. Костянтин вже вдруге візьме участь в якості дегустатора Favorite Food&Drinks: «Продовжую брати участь у якості дегустатора Favorite Food&Drinks – українського дегустаційного конкурсу, який є необхідним як виробникам, так і продавцям. Окрім налагодження ділових зв’язків, конкурс привертає увагу до новинок, “підсвітлює” споживачам смачні та якісні харчові продукти».
  • Вікторія Рубан, керівниця відділу Фреш, торговельної мережі КОЛО, що налічує 259 продуктових магазинів формату “біля дому”: «Маємо в мережі асортиментні комітети, де ми завжди проводимо дегустації, тому що для нас дуже важливо заводити якісну продукцію відповідної ціни. Розвиваємо категорію готової їжі, для якої шукаємо нових партнерів для мережі».
  • Крістіна Терлоо, комерційна директорка мережі спеціалізованих магазинів Gradus та “Доярочка” (Миколаївська обл.): «Участь у Favorite Food&Drinks в якості дегустатора надала змогу обрати  в  мережі продукцію тих постачальників, яка найбільше відповідала вподобанням наших споживачів та мала беззаперечні органолептичні характеристики та відмінний смак. Завели на полиці нові алкогольні бренди та підписали контракти з виробниками молочних продуктів та круасанів для старту продажів восени».
  • Вперше в дегустаційній комісії візьме участь Катерина Затворніцкая, CEO ICSVistarcomSRL мережі Velmart, Green Hills Market,  (Молдова)

Прийом заявок для подання продукції на незалежну професійну дегустацію розпочато.  Favorite Food&Drinks запрошує виробників із усіх регіонів України взяти участь і поставити поряд зі своїм брендом заслужену відзнаку високої  якості. 

Нагадуємо терміни:

– Приймання заявок – до 10 вересня 2024 року;

– Професійні дегустації відбудуться – 17-18 вересня 2024;

– Закрита зустріч лідерів food-ринку та урочиста Церемонія нагородження переможців відбудеться 8 жовтня 2024.

Згідно правил, учасниками конкурсу можуть виступати юридичні особи, у тому числі ФОП та фермери, які виробляють та/або реалізують продовольчу продукцію, у тому числі продукцію власного виробництва, власних торговельних марок, вироблену як в Україні, так і поза її межами.

Перемога в конкурсі надає право розміщувати зображення нагороди на пакованні продукції і отримати потужний драйвер для розвитку бізнесу.

Запит на подання дегустаційних зразків:

https://forms.gle/mEEMzabZ3R1vboMV6

Стати партнером події:

https://forms.gle/uzy6RxEAon1K2sdQ9

Анкета кандидата у професійні дегустатори:

https://forms.gle/6m63fsmnW9p2JPFF9

Офіційний партнер Favorite Food & Drinks 2024: Компанія Юнівест Маркетинг

Міжнародний інформаційний партнер: Drinks+

Інформаційні партнери: MMR, delo.ua, Posteat, The Page, Агропортал, Ділова Столиця, Депо, Перший Бізнесовий, Ukrainian Food Retail Alliance, UFood Association, marketer.ua, founder.ua, economist.com.ua, Марко Пак, 44.ua, Напої. Технології та Інновації, Харчові Технології, Logist.FM, Спілка молочних підприємств України, Асоціація «М’ясної галузі», Оrganicinfo.ua, Quality Food Trade Program

Сайт проєкту: ffdu.com.ua



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


 

17 вересня 2024 року вчергове стартує незалежний професійний конкурс Favorite Food & Drinks. Протягом двох днів триватимуть професійні дегустації, а 8 жовтня під час Закритої зустрічі лідерів фуд-ринку в Києві відбудеться урочиста Церемонія нагородження переможців. Цього року вперше буде вручено Food Industry Solutions – Премію дизайну та технічних рішень для харчової індустрії, ГоРеКа, ритейлу. Бажаючі […]

Kiyokawa Gin – золото на The Gin Masters 2024 – First Tasting

У Kiyokawa Farm Distilleries стверджують, що таке визнання свідчить про зростаючий у всьому світі інтерес до японського джину. Судді хвалили напій за цитрусові та квіткові ноти в ароматі, «приємний сосновий смак на старті» та «сухий, інтенсивний фініш».


Kiyokawa Farm Distilleries було засновано у 2019 році. Виробництво розташоване в невеликому гірському містечку Ііяма, оточеному Японськими Альпами (загальна назва трьох гірських хребтів у центрі острова Хонсю). Kiyokawa Gin виробляється з місцевих рослин, зібраних у навколишніх лісах, що підкреслює філософію гуральні «від ферми до пляшки». Це і виділяє Kiyokawa Gin серед численних джинів, представлених на ринку.

Kiyokawa Gin

Kiyokawa Gin дарує аромати «квітучих польових квітів і зацукрованого юдзу», за якими слідує «складна суміш японських і традиційних рослин» з «солодким та пікантним» післясмаком.

«Для нас велика честь здобути це визнання. Для нашої компанії неймовірно важливо отримати можливість наголосити на особливостях терруару», – прокоментував перемогу Девід Трояно (David Troiano), засновник Kiyokawa Farm Distilleries.

Kiyokawa Gin

Джин Kiyokawa вже завоював серця місцевих шанувальників і незабаром буде доступний на окремих ринках Європи та Північної Америки. Крім джина, Kiyokawa, чия назва означає «чиста річка», виробляє горілку Yamagiri та віскі Kensei та Nobushi.



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

Джерело: thespiritsbusiness.com
Фото: instagram.com/kiyokawa.co, dekanta.com

У Kiyokawa Farm Distilleries стверджують, що таке визнання свідчить про зростаючий у всьому світі інтерес до японського джину. Судді хвалили напій за цитрусові та квіткові ноти в ароматі, «приємний сосновий смак на старті» та «сухий, інтенсивний фініш». Kiyokawa Farm Distilleries було засновано у 2019 році. Виробництво розташоване в невеликому гірському містечку Ііяма, оточеному Японськими Альпами […]

Аукціон рідкісних бургундських вин приніс понад £ 5 млн

«Одна з найбільших приватних колекцій Domaine de la Romanée-Conti та Бургундії у світі», так описали виставлену на аукціон колекцію експерти Sotheby’s в Гонконгу.


Швейцарський колекціонер заробив понад 5 мільйонів фунтів стерлінгів, продавши на аукціоні велику колекцію рідкісних бургундських вин. За попередніми оцінками очікувалося, що «Колекція шедеврів: грандіозний європейський льох» досягне загальної суми продажів 4,27 млн ​​фунтів стерлінгів. Однак аукціон перевершив цю оцінку більш ніж на 17%.

Усього було представлено 400 лотів, з них 218 представляли вина Domaine de la Romanée-Conti. Вінтажні вина сягають 1960-х років і включають пляшки великих форматів, у тому числі – Romanée-Conti, La Tâche, Richebourg, Romanée-St-Vivant, Grands Échezeaux та Échezeaux. Також були лоти від Rousseau, de Vogüé, Leflaive, Drouhin та Faiveley; кюве з Hospices de Beaune.

В свій час анонімний швейцарський колекціонер придбав більшість із них відразу після випуску, безпосередньо у агентів виноробень у Швейцарії та Лондоні. Деякі були куплені на аукціонах Sotheby’s у 1990-х та 2000-х роках.

Згідно з результатами аукціону, лот із найвищою попередньою оцінкою, що включає шість магнумів Romanée-Conti 1994 проданий не був. У свою чергу methuselah Romanée-Conti 1983 перевершив оцінку, пішовши з молотка за 1 062 500 107 000 фунтів стерлінгів. Шість пляшок Romanée-Conti 1991 були продані за 82 000 фунтів стерлінгів, два jeroboams La Tâche 1979 досягли тієї ж ціни.

«Рідкісний випадок, коли ми стикаємося з такою широкою колекцією Domaine de la Romanée-Conti. Ще рідше, що її так ретельно відбирали та зберігали. Особливо незвичайно було зустріти таку кількість витриманих вин пляшок великого формату з такими зірковими історіями, які лежали недоторканими з моменту випуску, а не продавалися по всьому світу, – сказав Джордж Лейсі (George Lacey), голова винного відділу Sotheby’s в Азії. – Це чудовий льох, повний шедеврів, який збирався з надзвичайною турботою та відданістю протягом багатьох років відомим європейським знавцем, який має тісні зв’язки з Domaine de la Romanée-Conti та його агентами».



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

Джерело: decanter.com
Фото: francemotoroadtrip.com

«Одна з найбільших приватних колекцій Domaine de la Romanée-Conti та Бургундії у світі», так описали виставлену на аукціон колекцію експерти Sotheby’s в Гонконгу. Швейцарський колекціонер заробив понад 5 мільйонів фунтів стерлінгів, продавши на аукціоні велику колекцію рідкісних бургундських вин. За попередніми оцінками очікувалося, що «Колекція шедеврів: грандіозний європейський льох» досягне загальної суми продажів 4,27 млн […]

Дедалі менше алкоголю

Сектор безалкогольних напоїв переживає справжній бум, споживачі все частіше шукають альтернативи традиційним алкогольним напоям. Ресторани, відзначені зірками Michelin, почали задовольняти попит на розкішні безалкогольні напої.


За даними звіту KAM Insights 2023 (аналітична компанія у сфері гостинності), наразі 40% відвідувачів ресторанів обирають безалкогольні напої. Така тенденція спостерігається скрізь: від найпростіших закусочних до закладів, відзначених зірками Michelin.

Одним з улюблених безалкогольних брендів у ресторанах Michelin є Wild Idol, преміальна, натуральна безалкогольна ігриста альтернатива вину та шампанському. «Ми пишаємося тим, що пропонуємо вишукані, автентичні альтернативи, які відповідають високим стандартам кухні Michelin. Здорово бути представленим у таких престижних закладах», – каже Пол Бівіс (Paul Beavis), генеральний директор Wild Idol.

Згідно з дослідженням The International Market Analysis Research & Consulting Group (міжнародна дослідницька та консалтингова група з аналізу ринку), обсяг європейського ринку безалкогольних вин і пива у 2023 році досяг 8,6 млрд євро, «споживачі все більше віддають перевагу саме продукції цієї категорії». Очікується, що загальний обсяг ринку до 2032 року сягне 15,4 млрд євро. У звіті йдеться, що європейський ринок слабоалкогольного та безалкогольного вина та пива «продемонстрував суттєве зростання», яке було обумовлене поєднанням зростаючої поінформованості споживачів про здоров’я, а також тенденцією до споживання низькокалорійних і продуктів з низьким вмістом цукру.

Джерело: thedrinksbusiness.com
Фото: thedrinksbusiness.com

Сектор безалкогольних напоїв переживає справжній бум, споживачі все частіше шукають альтернативи традиційним алкогольним напоям. Ресторани, відзначені зірками Michelin, почали задовольняти попит на розкішні безалкогольні напої. За даними звіту KAM Insights 2023 (аналітична компанія у сфері гостинності), наразі 40% відвідувачів ресторанів обирають безалкогольні напої. Така тенденція спостерігається скрізь: від найпростіших закусочних до закладів, відзначених зірками Michelin. […]

X
Украина