Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківУ вино закохуються пристрасно і безповоротно. А що, коли вино одночасно зваблює пару? У день закоханих 14 лютого – на часі згадати про такі ідеальні випадки.
Що може бути краще, ніж коли ваш партнер по життю розділяє вашу пристрасть у роботі? Ми знаємо чимало успішних сімейних бізнесів у світі вина. І навіть нова міжнародна спільнота Wine Travel Awards вже має такі власні приклади. Славетне шато, винний блог, агентство з енотуризму, школа сомельє – проєкти, які створюють з любов’ю пари, про які ми хочемо зараз розповісти. Наша подорож почнеться логічно: з Франція, країни, де вино і кохання – чи не найвагоміші рушії життя.
Château Smith Haut Lafitte – автентичне місце, історія якого сягає шести з половиною століть. Нинішні власники, Даніель і Флоранс Катьяр, більше 30 років присвятили своїй пристрасті – виробництву вина в цьому чудовому маєтку, розташованому на півдні від міста Бордо.
Виробництво маєтку складає близько 120 000 пляшок червоних (67 га) і 30 000 пляшок білих вин (11 га). Château Smith Haut Lafitte завдячує своїй репутації le plus Graves des Graves (Crus Classés) з характерними димними нотками і гравійними підйомами річкової гальки та навіть напівдорогоцінного каміння, відкладених Гаронною мільйони років тому.
У Château впроваджуються традиційні технології виноградарства, такі як заземлення виноградних лоз або оранка тендітних ділянок білого винограду. У стайні шато вже є 8 коней для роботи на виноградниках завзятої пари. Використання хімічних продуктів повністю заборонено, перевага надається органічним методам для боротьби з різними шкідниками, які загрожують виноградній лозі.
Наразі Château Smith Haut Lafitte номіноване в Wine Travel Awards в таких категоріях:
Нагадуємо, що з 1 березня запрошуються усі небайдужі винного світу до голосування за членів чудового ком’юніті Wine Travel Awards.
Наступна пара закоханих у вино теж осіла у Франції, у Парижі, хоча родом Брітт та Пер Карлссон походять зі Швеції. У 2004 році вони заснували свій журнал BKWine, на сторінках якого діляться статтями зі сфери еногастрономії. Окрім мистецтва слова, Пер захоплюється фотографією, тому їх матеріали супроводжуються якісними знімками та відео з винних подорожей. Любителям винного туризму пропонуємо голосувати за Пера Карлссона (№110).
Брітт і Пер – судді міжнародних винних конкурсів та шановані винні журналісти, які пишуть також для таких популярних ресурсів, як Forbes. Вони – автори змістовних неперіодичних видань: в їхньому доробку кілька книг про вино, відзначених міжнародними нагородами.
Їх любов до власної справи переросла у справжній бренд: поруч з пером та словом у ногу йде винний туризм. BKWine Wine Tours, один із провідних у світі спеціалізованих винних туроператорів, організовує – у звичайний рік – близько 30 винних турів по всьому світу. Франція та Італія є двома основними напрямками винного туризму.
Зауважимо, для Брітт успішний винний тур – це не відвідування відомих виноградників та проставляння галочок у «списку винних знаменитостей». Натомість вона прагне дати винним мандрівникам справді унікальні враження, які часто неможливо здобути самостійно. Усіх, кому до душі діяльність BKWine Wine Tours, пропонуємо с 1 березня голосувати за Брітт Карлссон (№111).
Оскільки ми вже у Європі, всього за 3 години і 10 хвилин наш літак прибуває до столиці країни, де не бракує завзятих виноробів та любителів вина, – України.
У 2000-х засновники Української асоціації виноробів і сомельє, Наталія та Микола Благополучні, відкрили Першу школу сомельє «Майстер-клас» у Києві. Експерти готельного та ресторанного бізнесу Наталія та Микола втілили своє бажання в реальність і досягли великого успіху. Школа має вже понад 1500 випускників, які нині є успішними сомельє, кавістами, менеджерами винних компаній і бутиків, деякі з них навіть мають власний винний бізнес.
Наталія та Микола викладають більше 20 років і водночас досліджують нескінченний світ вина. Вони постійно відвідують виноробні регіони, збирають унікальні теруари, а також поповнюють енотеку рідкісними винами, а велику бібліотеку – спеціалізованими книгами, і, звичайно ж, накопичують знання. Під час навчального процесу в школі «Майстер-клас» Наталія та Микола супроводжують своїх учнів винними дорогами світу – не лише в теорії, а й на практиці. Логічно, що задля участі у премії вони обрали категорію “Unique Program”. Для тих, хто буде з 1 березня голосувати за «Майстер-клас», повідомляємо, це номінант №15.
(Brand – the Visiting Card of the Country, №9)
Власники бренду Honey Badger Юлія Каленська та Артем Скубенко – представники покоління міленіалів, які, як відомо, обирають найкраще. Отже, коли пара молодих українців заснувала власне підприємство з виробництва традиційних напоїв за відродженими рецептами, цілком зрозуміло, що кредо їхньої компанії стало: «Збирати та зберігати найкраще зі спадщини українських міст і сіл».
Honey Badger не має власної локації для еногастрономічних туристів, але завдяки концепції та філософії бренду кожна пляшка настоянки та наливки бренду має український колорит. Виходячи з розташування дворів і садів партнерів, які постачають високоякісну сировину, власники торгових марок розробили власну карту країни. Отже, сьогодні пляшки напоїв Honey Badger, серед яких «Дубівка козацька», «На бджолах», «Вишнева домашня», «Смородинова домашня», «У.Джин» – найкращі сувеніри, які можна привезти з України.
Ось що кажуть про себе Юлія та Артем: «Ми прагнемо відродити культуру традиційних українських напоїв, зберегти спадщину українських міст і містечок. Адже українцям є чим пишатися!».
(Brand – the Visiting Card of the Country, №28)
Якщо мова про гордість українців, то наразі згадати Анну та Тараса Горкун – засновників молодого винного бренду з України, гасло якого саме – Proudly Ukrainian! Буквально за два роки з дня народження вина цього подружжя здобули понад 73 найвищі міжнародні нагороди. 46 Parallel Wine Group гідно представляє вина України на міжнародній арені. Вони здобули схвальну оцінку і досить високі бали від Дженсіс Робінсон. І сьогодні їх з подивом відкривають для себе сомельє якнайменше чотирьох континентів. Вина Анни та Тараса Горкун періодично представлені на виставках у Лондоні та Парижі, США та Японії. Вина під брендом 46 Parallel – найкращий сувенір з України, який можна придбати у мережі дьюті-фрі в аеропортах Києва, Львова, Херсона, Харкова, Одеси.
А наш глобус знову крутиться і фінальна станція на сьогодні – Канада.
Канадці Кріс та Еллісон Уоллес – завзяті любителі подорожей і вина, які відвідали понад 85 країн і спробували вина з усього світу. Їхній блог AdVINEtures ділиться історіями їхніх подорожей і вин, які вони скуштували по дорозі. У своєму блозі вони намагаються оживити приємні хвилювання та емоції, які переповнюють усіх нас під час відвідування захоплюючих місць. При цьому вони діляться історіями виноробень і виноробів, супроводжуючи свої наративи якісними фотографіями та відео. Вони жваво розповідають історії регіону, зосереджуються на винограді, дегустаційних нотатках та людях, які стоять за вином.
Інтерес до енотуризму та допитливість Кріса та Еллісон спонукали їх отримати додаткову освіту у сфері вина. Їх знання тепер підтверджують сертифікати WSET (Wine & Spirit Education Trust) Level 2, а також Canadian Wine Scholar (CWS). У 2018 році AdVINEtures було названо фіналістом Millesima Blog Awards і у 2019 році блог потрапив у шорт-лист премії Born Digital Wine Award.
І Wine Travel Awards – це черговий дієвий інструмент по залученню підтримки і просуванню свого бізнесу, до якого вдалася ця пара.
Доєднуйтеся до професійної спільноти Wine Travel Awards – реєстрація триває!
14.10.2024