Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківПостійно зростаючий японський ринок вина та міцного алкоголю неабияк цікавить європейських виробників. Отже не випадково Messe Düsseldorf, організація, що стоїть за ProWein, з наступного року бере на себе управління винним відділом Wine & Gourmet Japan.
Хоча першу виставку ProWine Tokyo можна очікувати у 2024 році, Wine & Gourmet Japan візьме участь у ProWein 2023, яка традиційно відбудеться Дюссельдорфі з 12 по 14 квітня.
Міхаель Деген (Michael Degen), виконавчий директор Messe Düsseldorf і голова правління Messe Düsseldorf Japan, повідомив: «З організацією ProWine Tokyo ми допомагаємо нашим клієнтам успішно закріпитися на дуже динамічному ринку Японії».
Дійсно, Wine & Gourmet Japan було обрано як супутникову подію для ProWein через великі можливості, що відкриває співпраця з цією країною. «Потенціал зростання величезний, особливо завдяки угоді про вільну торгівлю з Європейським Союзом, яка набула чинності в лютому 2021 року. То ж сьогодні, коли ми спостерігаємо, що деякі важливі ринки збуту зараз занепадають, Японія є привабливою альтернативою для багатьох виробників», – пояснив свою нову ініціатиуву Деген.
ProWine Tokyo, як і Wine & Gourmet Japan, відбуватиметься разом із FABEX та його п’ятьма продовольчими ярмарками (Desert Sweets & Bakery Festival, Food & Drink OEM Matching EXPO, Premium Food Show, ISM Japan і Japan Noodles Industry Fair).
Кацукі Хіраяма, віце-президент Японського продовольчого журналу, привітав це рішення: «Японський ринок вин і алкогольних напоїв є дуже високим, і вимоги до якості вищі за середні. Ось чому ми дуже раді, що наші клієнти в майбутньому зможуть скористатися перевагами компетенції ProWein».
Слід також зазначити, що витрати японців на вино майже вдвічі перевищують середньосвітові – 66 євро на душу населення проти 37 євро.
За матеріалами: https://www.thedrinksbusiness.com/