Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Китай

Liv-ex: Час для нових азіатських ринків

02.12.2022, Новини

В одній зі своїх песимістичних оцінок Liv-ex, лондонська торгова платформа вин категорій Fine Wine, попередила, що через уповільнене економічне зростання Китаю та політичну невизначеність, його привабливість для світових продавців вина стала менш імовірною, країна «не буде йти на допомогу» світової торгівлі вином у теперішні важкі часи».


Інвестиції вина категорій Fine Wine в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні значно скоротилися під впливом суворої політики Китаю щодо боротьби з COVID-19 та політичної невизначеності, оскільки президент Сі Цзіньпін отримав третій термін.

Тривале закриття кордону з Гонконгом, найбільшим постачальником Fine Wine, описується як «безсумнівно головна причина», чому вина, які продаються на вторинному ринку, зазнали значного удару цього року. Відтак погляд на Китай сьогодні виглядає більш обґрунтованим, пише Liv-ex. «Багато людей, які випробовували щастя в Китаї на початку 2010-х років, виявили, що їхні надії не виправдалися. Як багато хто зазначав, це був і є ринок для тих, хто дотримується довгострокового підходу», – зазначається в документі.

Згідно з Liv-ex, одним із великих переможців, який вийшов із програшу Китаю та Гонконгу, є Сінгапур.

«Можливо, Сінгапур є ключовим центром для зростаючої бази колекціонерів у Південно-Східній Азії. Його власна валюта також прив’язана до долара США, що дає йому потужний поштовх у цей критичний момент», – пишуть аналітики.

Японія була постійним і цінним ринком для Бургундії та Шампанського, тоді як Південна Корея стала одним із ринків, що найшвидше розвиваються для Fine Wine.

Оскільки торгівля Fine Wine на вторинному ринку Азії розширюється та диверсифікується, найбільш очевидною тенденцією, яка відбулася на ринку, був занепад Бордо та зростання Бургундії.

На самому піку попиту на Бордо в 2011 році на цей регіон припадало 95,2% вторинної торгівлі в Азії.

Однак з тих пір (і відповідно до інших світових ринків) попит на Бордо впав. Сьогодні на нього припадає лише 35,9% азіатського попиту (станом на 30 вересня 2022 року), зазначає Liv-ex.

Найбільшою вигодою від цієї зміни стала Бургундія, яка зросла з менш ніж 5,0% купівлі в Азії десять років тому до 37,3% цього року.

X
Украина