Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківTrendshow «same but different», призначене для представників крафтового виноробства та барної культури. 120 експонентів із 26 країн продемонструють широкий спектр найновіших продуктів у залі 7.0.
Крафтові спиртні напої, крафтове пиво та сидр представлять 120 експонентів із 26 країн. Формулою успіху та визитівкою Trendshow «same but different» (sbd) – є неповторна атмосфера, що панує в цьому залі: гучна музика, світлове шоу, незвичайні презентації, одним словом – суцільне свято і це явно відрізняє sbd від інших заходів ProWein.
Але хоч би якими різними були презентації експонентів, всі вони переслідують ті самі цілі: збереження ресурсів, сталий розвиток, висока майстерність та ноу-хау, принцип регіональності і, звичайно ж, пристрасть до нових тенденцій.
На думку організаторів виставки, добрим прикладом законодавця моди є Данія. Відомий сомельє Джейкоб Кочемба (Jacob Kochemba) у своїй компанії Copenhagen Sparkling Tea Company (зал 7.0/C 09) втілює у життя своє новаторське поєднання чаю та перлажу – Sparkling Tea.
Джейкоб Кочемба прославився як сомельє у зірковому ресторані Herman у Копенгагені, де він досяг успіху в пейрингу їжі з безалкогольним чаєм.
В даний час Кочемба поєднує чаї – від слабкого до міцного – з вином і соком, щоб сформувати нову категорію напоїв, з алкоголем і без нього, наповнених ароматичною різноманітністю, все це представлене в елегантних пляшках для ігристих вин.
Фото: medianet.messe-duesseldorf.de, nurgutes.de/copenhagen-sparkling-tea
20.11.2024