Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Андалузії

Андалузія почала активне просування перероблених продуктів харчування до Польщі

03.05.2021, Аналітика

Extenda розглядає Польщу як вхід до Східної Європи для перероблених продуктів харчування та сільськогосподарської продукції з Андалузії.


Extenda, Агентство з просування торгівлі Андалузії, організувало нову пряму комерційну місію в Польщі, орієнтовану на просування перероблених сільськогосподарських продуктів харчування. Кампанія тривала з 12 по 16 квітня у цифровому форматі. Її мета полягала у сприянні присутності андалузьких продуктів на польському ринку та налагодженню контактів між андалузькими бізнесовими структурами та провідними імпортерами і дистриб’юторами цієї галузі в країні. Побудова таких зв’язків може забезпечити інтернаціоналізацію Андалузії, яка в минулому 2020 році експортувала до Польщі харчові продукти та напої на суму 266 мільйонів євро.

Ця комерційна акція включала проведення понад п’ятдесяти цифрових зустрічей B2B між тринадцятьма польськими імпортерами та дванадцятьма громадськими фірмами, що спеціалізуються на перероблених сільськогосподарських продуктах харчування. В результаті вони змогли продемонструвати та пояснити характеристики своєї продукції, переважно з оливкової промисловості (олія та оливки), виноробної промисловості (оцет) та м’ясної та рибної промисловості (холодні м’ясні вироби та молюски).

Окрім високоякісних традиційних продуктів, Польща, яка дотримується світових тенденцій здорового харчування, також потребує натуральних продуктів: сертифіковані органічні продукти, продукти без цукру та глютену, вегетаріанські та веганські продукти.

Згідно з даними Extenda, Польща представляє ринок з 38 мільйонів потенційних кінцевих споживачів, а також потенційну вихідну точку для розширення бізнесу в Центрально-Східній Європі.

Крім того, Словаччина та Україна показали позитивні темпи зростання імпорту перероблених андалузьких сільськогосподарських продуктів у минулому 2020 році.

Таким чином, андалузький харчовий сектор був представлений дванадцятьма андалузькими компаніями. Організація цієї акції Extenda-Andalucía Exportación e Inversión Extranjera буде співфінансована за рахунок коштів Європейського Союзу через P.O. FEDER de Andalucía 2014-2020 рр., що наділений внеском громади у розмірі 80%, або будь-якою іншою європейською програмою, здатною співфінансувати цю акцію.

Експорт сільськогосподарської продовольчої продукції Андалузії завершився новим рекордом експорту у 2020 році, досягши 11255 млн євро, що є найкращим історичним рекордом з тих пір, як існують порівнянні дані (1995 р.). Водночас, втішні показники експорту сприяють профіциту товарообороту в розмірі 7040 млн. в регіональній економіці.

У випадку Польщі експорт сільськогосподарської продовольчої продукції на її ринок у 2020 році досяг 266 мільйонів євро, залишаючись незмінним в порівнянні з попереднім роком, з незначним зниженням на 0,2% та з профіцитом торгівлі в 207 мільйонів, що відображає рівень охоплення у 453%. Ці дані позиціонують Андалузію як другу громаду в Іспанії, що є постачальником сільськогосподарських продуктів до Польщі, із 22% від загальної кількості в країні, яка сягає 1217 мільйонів.

Найбільше імпортних найменувань з Польщі складали свіжі та заморожені овочі – 171 мільйон євро та 63% від загальної кількості; за ними слідують свіжі та заморожені фрукти – 60 мільйонів і 22,6%; фруктово-овочеві консерви – 20 млн. та 7,7%; оливкова олія – 7,5 млн. та 2,8%; і, на п’ятому місці, риба та молюски – 1,1 млн. та 0,4%.

Підготувала Олександра Григор’єва за матеріалами extenda.es

X
Украина