Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківConsorzio dell’Asti DOCG, постійний партнер та учасник спільноти Wine Travel Awards, поділився захоплюючими новинами та подіями останніх місяців. Це вже третій рік нашої плідної співпраці, і ми раді продовжувати висвітлювати досягнення Консорціуму у світі вина та винного туризму.
Тепле вересневе сонце супроводжувало учасників аматорських бігових змагань, які пролягали через мальовничі стежки, історичні пам’ятки та гастрономічні родзинки регіону Ланге, маючи на меті популяризацію цієї території через спорт. Учасники мали змогу вибрати один із чотирьох маршрутів різної складності та висоти. Стартували та фінішували у мальовничому місті Сантo Стефано Белбо. Консорціум, один із офіційних спонсорів заходу, представив також одну зі своїх креативних візитівок – ретро авто Ape Asti Glam, де у пересувному винному барі спортсменам пропонували як нагороду освіжаючий келих Asti Spumante та Moscato d’Asti.
Осінній пейзаж Гудзонської долини в штаті Нью-Йорк, в поєднанні з теплою та затишною атмосферою, створив ідеальний фон для унікальної події, організованої для 10 інфлюенсерів, що займаються стилем життя, їжею та вином. Вихідні дні в кінці жовтня включали дегустації вин, майстер-класи з міксології, кулінарні уроки та вишукане меню, яке поєднувало італійську та міжнародну кухні, даючи можливість учасникам глибше познайомитись із Asti Spumante та Moscato d’Asti.
Цей всебічний досвід не лише задовольнив гастрономічні уподобання учасників, але й підтримав фізичне здоров’я, пропонуючи уроки пілатесу та кулінарні майстер-класи, на яких демонстрували, як вина можна поєднувати з вишуканими стравами.
Кожен інфлюенсер поділився найяскравішими миттєвостями триденної події Asti DOCG зі своїми підписниками та отримав брендовані подарунки: пляшки для води, кружки, толстовки, килимки для пілатесу, ручки, пледи та інші сувеніри.
Це ексклюзивне свято поєднало насолоду від вишуканого вина, креативність, спільноту і релаксацію, залишаючи учасникам незабутні враження. Також було організовано професійну фотосесію, яка зафіксувала ключові моменти події, зокрема фудпейринг вин Asti DOCG у різноманітних мальовничих і унікальних локаціях.
Міланський тиждень вина відкрився тостом з Asti DOCG. 5 жовтня, о 18:00, відбувся традиційний урочистий тост на площі Тре Торрі в районі City Life Shopping District, що ознаменувало початок тижневого святкування вина, яке тривало до 13 жовтня.
Цей захід, безкоштовний і відкритий для публіки, відзначив участь Консорціуму Asti DOCG як партнера з ігристих вин для урочистої церемонії відкриття Milano Wine Week, разом із Carrefour Italia, головним спонсором MWW 2024.
Сьоме видання Міланського тижня вина було наповнене дегустаціями, майстер-класами та пізнавальними сесіями. Захід був орієнтований як на професіоналів, так і на поціновувачів вина, з особливим акцентом на залучення нового покоління споживачів.
З 10 по 17 листопада Консорціум Asti DOCG знову виступив як Official Sparkling Wine та Silver Partnerо престижних фіналів Nitto ATP у Турині. Відзначаючи четвертий рік співпраці, захід зібрав в Inalpi Arena вісім найкращих тенісистів світу, серед яких був і Янік Сіннер (Jannik Sinner) – переможець Відкритого чемпіонату Австралії 2024, Відкритого чемпіонату США 2024, перша ракетка світу, володар Кубка Девіса в складі збірної Італії.
Стратегічна співпраця з тенісним турніром
Це партнерство поєднує бренд Asti DOCG зі світом тенісу, що дозволяє розширити його популярність серед нових аудиторій. «Співпраця дозволяє нам асоціювати бренд Asti з тенісом, досягаючи більшої кількості шанувальників і потенційних споживачів», — зазначив Джакомо Пондіні (Giacomo Pondini), директор консорціуму Asti DOCG. Партнерство триватиме до 2025 року, з подальшою участю Asti DOCG у ключових турнірах, таких як Rome Masters 1000.
Протягом фіналів у Турині було організовано низку заходів:
Крім того, Asti DOCG стало частиною Великого відкриття 8 листопада, де коктейлі готував амбассадор бренду Джорджіо Факкінетті (Giorgio Facchinetti), а виступи відомих артистів, таких як Марко Менгоні (Marco Mengoni), Мадам (Madame) і Бланко (Blanco), підкреслили святкову атмосферу.
Asti Spumante та Консорціум Asti DOCG відзначають перемогу Янніка Сіннера (Jannik Sinner) на Nitto ATP Finals, головному закритому тенісному турнірі року. «Рішення поєднати наш регіон із світом тенісу доводить свою успішність все більше, — зазначив Стефано Ріканьо, президент консорціуму Asti DOCG. — Бачити, як південнотирольський чемпіон святкує на глобальній сцені з Asti Spumante — велика гордість для нас».
Це вже четвертий рік, як Консорціум Asti почав інвестувати в теніс, і його видимість досягла значної позначки — 4,6 мільйона глядачів в Італії. За даними ATP, економічний вплив на регіон у 2023 році перевищив 300 мільйонів євро, а глобальна аудиторія склала 483 мільйони людей через телевізійні трансляції, веб і соціальні мережі — що на 150% більше порівняно з 2022 роком. Останнє видання турніру скористалося популярністю «Сіннер-манії», досягнувши нових висот популярності.
«Теніс та Asti DOCG — «це співпраця, яку ми продовжимо й наступного року, починаючи з Rome Masters 1000 і завершуючи Фіналами, де ми знову будемо виступати як партнер. Ми прагнемо перевершити вражаючі медійні показники минулих років, включаючи понад 400 мільйонів глядачів і 90 годин прямого ефіру», — додав директор консорціуму Джакомо Пондіні.
Консорціум Asti DOCG охоплює 51 муніципалітет у провінціях Алессандрія, Асті та Кунео, покриваючи близько 10 000 га у межах винного ландшафту Світової спадщини ЮНЕСКО. З річним виробництвом близько 100 мільйонів пляшок, Asti DOCG залишається основою італійської виноробної майстерності та символом якості вітчизняного виробництва.
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
⇒ Кожен лайк сприймаємо як тост!
Фото: Photos: dynamic-center.it, astidocg.it, italiaatavola.net, graziamagazine.com, voltaabotte.com