На сайте используются cookie файлы
The site uses cookie files
Данный сайт имеет возрастное ограничение!
This site has age restrictions!
Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 летКаліфорнійська компанія запустила проєкт, з яким вино завжди буде у вашому домі.
Винна компанія з Каліфорнії Obvious Wines пропонує «довічну передплату на вино». За $ 6000 член клубу зможе замовляти будь-які чотири пляшки вина з веб-сайту компанії кожного місяця протягом усього життя. Підписатись на «довічне розсилання вина» можна протягом усього 2022 року.
Будь-яке вино, яке представлене на сайті Obvious Wines, можна замовити, навіть вина обмеженого випуску. Назвавши це «відмінною угодою з урахуванням зростання темпів інфляції», Джейк Ральф (Jake Ralph) з Obvious Wines каже, що учасники побачать «окупність своїх інвестицій всього за сім років».
Але чи побачать зиск Obvious Wines? Таким питанням задаються у компанії.
У Obvious Wines кажуть, що тривалість життя жителів США в 2021 році оцінюється в 78,99 років, округляючи – 79 років. За прогнозами ООН, це означає, що якщо 21-річний підписався на пропозицію Obvious Wine, він отримає 2784 пляшки вина протягом життя, якщо доживе до 79 років. Подібний розрахунок говорить про те, що компанія отримуватиме 46% за пляшку вина від її реальної вартості, ціна однієї пляшки вина на сайті компанії становить $18.
«Ми порахували і зрозуміли, що це погана угода для нас, але, гей, ви живете лише один раз», – йдеться у зверненні відвідувачам сайту. Компанія Obvious Wines рекламує угоду як вигідне інвестування передплатників. У заяві компанії йдеться: «Хто знає, скільки коштуватиме екологічно чиста та вишукана пляшка вина через 10-20 років?»
Невідомо, що станеться з довічною підпискою, якщо компанія буде продана, і чи буде новий покупець зобов’язаний дотримуватися існуючих членських прав. Однак для молодої компанії (Obvious Wines була заснована в 2018 році) це виявилося одним із способів швидко заробити багато грошей.
Obvious Wines описує себе як екологічно чисту веганську колекцію вин, яка співпрацює з сімейними виноробнями, що спеціалізуються на екологічно чистих технологіях, починаючи від сонячної енергії до органічного сільського господарства. Вина компанії включають Bright & Crisp, Rich & Oaky, Dark & Bold та ін.
«Що б ви сказали, якби знали, що вдома на вас завжди чекає якісне вино? Що вам більше не потрібно замислюватися над тим, що випити і чим пригостити несподіваного гостя? – каже Брайс Бейлі (Brice Baillie), засновник та генеральний директор Obvious Wine. – Працюючи у винній торгівлі, ми можемо бути дещо несприйнятливими до такого роду комфорту, адже у нас часто буває надлишок чудового вина під рукою. Наша ціль – створити цей комфорт і для вас».
Підготувала О.Бантишева за матеріалами thedrinksbusiness.com
Фото: obviouswines.com
16.03.2024