Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Компанія Tamworth Distilling

Парфуми чи джин?

04.05.2023, Бар

Компанія Tamworth Distilling створила джин, яким можна бризнути на коктейль, а також… на себе. Перший у світі джин-парфуми насичений ароматами меду, лісу та свіжоскошеної трави.


Sylvan Mist – перший у світі парфумерний джин, який можна «пити та носити». Ароматна інновація – творіння Стівена Грасса (Steven Grasse), засновника крафтової дистелерії Tamworth Distilling. 14 березня 2023 року за версією Food & Wine Грасса було визнано одним із «Новаторів напоїв року».

Tamworth Distilling була заснована Грассом у 2015 році, разом із Джеймі Оуксом (Jamie Oakes) та Меттом Пауерсом (Matt Powers) він розробив концепцію винокурні – «від ферми до столу, від зерна до скла».

«Багато років тому я читав книгу про парфумерію та алхімію, тоді мені здалося цікавим, що джерелом створення міцних спиртних напоїв став пошук створення парфумерії, – каже Стівен Грасс. – Говорячи про зв’язок між джином та парфумами – ми розуміємо, що й те й інше створюють із рослин, це здається дуже симбіотичним. Саме так і народилася ідея ароматного джину, який можна бризнути на ваш келих і ваше зап’ястя».

Компанія Tamworth Distilling

Разом із Меттом Пауерсом вони витратили два роки на розробку «їстівного аромату», долаючи безліч проблем на цьому шляху. Традиційні парфуми складаються з ефірних олій, багато з яких не призначені для вживання у їжу. Необхідно було розробити «формулу з насиченим смаком, привабливим ароматом, але зроблену з безпечних інгредієнтів».

Остаточна формула несе в собі деревний аромат унісекс, поєднуючи ноти фіалки, квіток ромашки, ялівцю, бальзамічної ялиці, цитрусових та квітів боронії, а також суміш бореального лісу, свіжоскошеної трави, шкірки ківі та дині.

Sylvan Mist розлитий у скляні флакони об’ємом 100 мл із розпилювачем з пензликом, упакований в елегантну зелену коробку кольору морської хвилі. На етикетці золотий логотип із бджолою, оточеною вінком із квітів, натхненний печаткою французького імператора Наполеона. Грасс, прізвище якого збігається з парфумерним регіоном Франції, хотів, щоб упаковка викликала асоціації з парфумами, а не з алкоголем. «Вона мала виглядати так само красиво, як і вміст флакона», – говорить він, додаючи, що більше натхнення вони черпали у Hermès і Tiffany, ніж алкогольних брендів.

Джин-парфуми випущено обмеженим тиражем і доступний з 9 травня на сайтах seelbachs.com та tamworthdistilling.com.

Джерело: foodandwine.com, seelbachs.com
Фото: foodandwine.com, seelbachs.com

X
Украина