Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківОсновні моменти світового форуму очима команди Drinks+ & Wine Travel Awards.
Протягом цих надзвичайно насичених трьох днів провідної виставки винної та алкогольної промисловості Дюссельдорф перетворюється на столицю вина та спиртних напоїв для тих, хто занурений у цю міжнародну ділову сцену. Таким чином, незважаючи на страйк залізничників, який порушив плани багатьох відвідувачів в останній день, ProWein відзначив своє 30-річчя з вражаючою явкою.
З огляду на досить помітний збіг у часі із глобальним форумом в Парижі – Wine Paris & Vinexpo Paris – в кулуарах ProWein можна було почути бажання деяких учасників порівняти зростаючий французький хаб із дюссельдорфським патріархом. І все ж, не дивлячись на привабливість французької локації та масштабні зусилля парижан, досвід переміг і Дюсельдорф на ювілейному заході, попри удари пандемії в попередні роки, в черговий раз продемонстрував цифри, гідні світового лідера винних експозицій. Загалом 47 000 зареєстрованих відвідувачів із 135 країн та 5 400 експонентів із 65 країн сприяли успіху заходу. Високі оцінки відвідувачів експонованому асортименту створили позитивну атмосферу в залах з 1 до 17!!!
Повірте нам, знадобилася значна витривалість, щоб кілька разів на день переміщатися по цьому просторому виставковому простору, спілкуватися з партнерами, вести переговори про нову співпрацю, відвідувати яскраві заходи та ретельно готуватися до власної презентації – The Wine Travel Awards Degustation Around the Sustainable World. Директор ProWein, пан Петер Шмітц прокоментував базіс успіху: «Жодна інша виставка не пропонує такого широкого асортименту, як ProWein. У Дюссельдорфі представлені всі міжнародні виноробні регіони. Ми раді не лише відзначити найвищу якість з боку експонентів, але також побачити, як до Дюссельдорфа приїжджають керівники вищого рівня з усього світу, в тому числі зростаюча кількість очільників із повноваженнями приймати рішення на місці». І це абсолютна правда, в чому ми мали змогу переконатися – як на власні очі, спостерігаючи за перемовинами на стендах і спілкуючись з учасниками, так і одержавши від організаторів відомості щодо розповсюдження наших видань: адже всі ці поважні гості мали можливість на бізнес-майданчиках ознайомитися з двома друкованими виданнями Drinks+ Media Group.
The Wine Travel Awards Guide 2022-2023: фінальний каталог членів спільноти WTA, який має на меті об’єднати за поточний рік премії найбільш динамічні та прогресивні винні та алкогольні компанії, бренди, особистості та проєкти, які взяли участь у другому виданні Wine Travel Awards.
А також спеціальний випуск журналу Drinks+, присвячений літопису українського винного ринку у воєнний час. Цим випуском наше видавництво намагалося розповісти світові про незламність українських виноробів, сомельє, дистриб’юторів – усіх людей мирних професій, які попри обстріли виноградників, руйнування підприємств та й життя, продовжують тримати економіку галузі та країни. Ці друковані видання були представлені на прес-стенді ProWein International Trade Press Stand, а також на цифровому прес-стенді Trade Press Stand – онлайн-платформі Messe Düsseldorf, що покращує її видимість завдяки інтеграції з веб-порталом ProWein.
Цього року ProWein вперше за свою історію розширив свої пропозиції, включивши презентабельну та масштабну експозицію ProSpirits. Цього року виставка ProWein справді досягла нової віхи, представивши ProSpirits, спеціалізований світ брендів для алкогольних напоїв.
Зал 5 демонстрував видатні алкогольні напої, сегмент із значним потенціалом, в унісон із Trend Show «same but different» на імпровізованій місцевій барній сцені. Ця потужна експозона демонструвала портфоліо 420 експонентів з 40 країн, які займали 4800 квадратних метрів виставкової площі. ProSpirits представила такі типи міцного алкоголю, як бренді, горілка, лікери, спиртні напої з агави та коктейлі AI-RTD. Серед учасників були професіонали з виробництва спиртних напоїв з різних країн, які пропонували різноманітний асортимент продукції та досвід. Доповнював подію ProSpirits Forum, де проходили майстер-класи, презентації брендів та дегустації. За нашим спостереженням, дуже популярними були дегустації Trend Hour. Тут амбасадор алкогольних напоїв Юрген Дейбель (до речі, номінований на премію Wine Travel Awards в категорії «Амбасадор року» і за якого можна проголосувати тут, продемонстрував різноманітні фірмові та раритетні рецепти, поділившись цінним досвідом і насолодою з усіма відвідувачами. Нова концепція отримала позитивні відгуки як від експонентів, так і від відвідувачів, підкреслюючи важливість і потенціал сегменту алкогольних напоїв на ProWein. Jürgen Deibel поділився з D+ враженням від цього досвіду: «Експозиція ProSpirits була організована блискуче, а кількість людей, які відвідували нове шоу спиртних напоїв у залі 5, була фантастичною! Мені дуже сподобалася реакція гостей на мої дві сесії про п’ять трендів у алкогольних напоях. Великий комплімент організаторам та їхній команді!»
Молдова представила власний AI Vintage – перше у світі вино, зроблене штучним інтелектом. Презентацію модерував знавець вина Роберт Джозеф, один із наших почесних суддів у проєкті Wine Travel Awards.
Перші вина AI – свідчення гармонійного поєднання багатих традицій виноробства Молдови та новаторського технологічного прогресу. Виготовлені під керівництвом Chelaris, AI Winemaker, ці червоне та біле вина стали прикладом унікального погляду на майбутнє виноградарства та виноробства, де точність зустрічається з пристрастю.
Роберт Джозеф прокоментував цю подію: «Беручи участь у цьому проєкті з самого початку, я в захваті від того, як це вийшло, і в захваті від колективних зусиль усіх, хто бере у ньому участь в Молдові. На відміну від будь-яких інших відомих мені стартапів «AI-wine» – не одноразова рекламна кампанія. Це справді поточний проєкт, який об’єднує винний і технологічний сектори Молдови з метою допомогти виробникам виробляти найкраще вино за допомогою справді корисних даних, аналізу і порад. Йдеться НЕ про передачу виноробства чи виноградарства комп’ютерам і роботам. ЙДЕТЬСЯ про людей, які працюють ІЗ широким спектром технологій».
На ProWein 2024 «стійкість» займала центральне місце, відображаючи постійну увагу галузі до цієї важливої теми. Міжнародні асоціації та ініціативи, такі як Bioland, Demeter, Ecovin, Fair’n Green, Respekt Biodyn і Vignerons de Nature, вже давно проявляють себе чемпіонами сталого розвитку, зокрема, і на цьому заході. Експозиція «Органічний світ», де взяли участь численні винороби, що обрали для себе непростий шлях усталеного виробництва, виявилася ключовою ділянкою цього вектору. У численних зустрічах та обговореннях на цю важливу тему взяли участь як практики, так і такі провідні неурядові організації як International Wineries for Climate Action (IWCA). Круглий стіл щодо сталого виноробства (SWR) фіналізував обговорення та підкреслив орієнтацію виставки на розвиток ідей сталого виробництва.
Зі свого боку і Drinks+ Media Group також зробила внесок в тему представлення сталого розвитку в такому важливому, але, на жаль, ще не достатньо поширеному сегменті як Sustainable Wine Tourism.
Блискучий виступ професора д-ра Гергея Сольнокі з Університету Гайзенхайма, члена журі WTA, відбувся в рамках презентації та дегустації напоїв п’яти номінантів WTA на форумі ProWein. Його лекція сконцентрувала досвід кількарічних досліджень та напрацювань 1500 виноробень. Отже, попри те, що захід відбувся в останній день виставки і на тлі страйку транспортників, у залі був аншлаг. Гостям заходу – дистриб’юторам, винним критикам, амбасадорам, виноробам та сомельє організатори запропонували ретельно підібраний пул шести справді виняткових напоїв з п’яти унікальних регіонів світу, кожен з яких був віддзеркаленням унікальних характеристик свого місця народження.
Поділимось ще кількома спостереженнями за передовими явищами ринку. На ProWein 2024 з’явилося кілька галузевих трендів – ось короткий список. «ProWein Zero» у залі 1 зосереджувався на варіаціях напоів без алкоголю та з низьким вмістом алкоголю – no and low – в акомпанементі дегустацій, організованих Meininger Verlag.
Лаунж The urban gastronomy by #asktoni & ProWein був орієнтований на молодих міських рестораторів з Німеччини та інших країн. Спеціальна виставка «Упаковка та дизайн» досліджувала альтернативні пакувальні матеріали, крім скляних пляшок.
The Concept Store пропонував ознайомитися з презентацією вина та маркетингом у торговій точці, торкаючись таких тем, як цифрові вивіски, консультації з роботом-сомельє, дегустації самообслуговування та екологічне пакування.
У Champagne Lounge було представлено широкий асортимент шампанського, що, зрозуміло, привернуло значне число відвідувачів.
Відзначимо унікальний проєкт з Валенсії – Tarongino. За допомогою інноваційних технологій та величезного ентузіазму молоде покоління власників компанії кілька років тому запустило на ринок дуже модний та дійсно прогресивний продукт – 100% апельсинові вина. Наскільки нам відомо, це справді перше помаранчеве вино, виготовлене виключно з 100% валенсійських апельсинів виробником Tarongino. Воно має 7% алкоголю, прозорий нарядний колір і неймовірно свіжий смак. Не втрималися – і скуштували ORANGE SPRITZ, Orange Wine, FRIZZANTE VALENCIAN ORANGE. Зізнаємося, це був дійсно для нас новий і неймовірний досвід.
Протягом трьох дуже насичених робочих днів на виставці редактори Drinks+ Media Group мали можливість поспілкуватися з партнерами та номінантами премії Wine Travel Awards. Флоранс Отьє Мерік, номінант WTA у категорії «Амбасадор року» (голосуємо до 31 березня тут ), в статусі амбасадора чудових брендів організувала винятковий стенд на цьому ProWein 2024. Маючи понад 12 років досвіду організації стендів на виставці ProWein у Німеччині, вона об’єднує кількох виробників. Флоранс пропонує партнерам формулу «все включено», що дозволяє виробникам зосередитися виключно на переговорах із зацікавленими клієнтами, а вона дбає про решту комунікаційних моментів.
Ще була чудова зустріч на стенді Bernard Magrez Group, де ми мали задоволення поспілкуватися з маркетинговою командою та особисто привітати пана Bernard Magrez. Ми скористалися нагодою, щоб представити гід WTA 2022-2023. З гордістю скажемо, що у 2023 році наш проєкт WTA, після тривалого та ретельного кастингу, було помічено і обрано з-поміж 2000 стартапів для приєднання до Інкубатора стартапів видатного діяча винного світу пана Бернара Магре. Тепер ми є частиною динамічного середовища, яке сприяє інноваційним ідеям і проєктам, спрямованим на розвиток винної промисловості та винного туризму.
Крім того, вдалося зустрітися та особисто презентувати WTA Guide 2022-2023 нашим довгостроковим партнерам Consorzio dell’ASTI DOCG та поспілкуватися з директором консорціуму Giacomo Pondini. Дуже раді цій зустрічі і цінуємо нашу співпрацю.
Поміж важливих зустрічей і захоплюючих розмов з власниками провідних брендів та динамічних проєктів ми знайшли час взяти участь у двох видатних дегустаціях. «Дивовижні вина світового класу від Chateau Purcari» – відомі своєю винятковою якістю та насиченим смаком та представляють собою ідеальне поєднання традицій і інновацій. Модератором тейстингу був Томас Брандл, якого ми із задоволенням слухали, а саме Chateau Purcari в минулі роки брало участь у WTA – тож зустріч була приємною.
Друга відмічена нами дегустація – «Еволюція азербайджанського вина» – була сповнена відкриттів, адже пропонувала унікальну палітру смаків, що відображала багату виноградарську спадщину країни та різноманітність терруарів.
Говорячи про ексклюзивні зустрічі під час прес-туру, на який нас запросили організатори ProWein, маємо відзначити, що отримали надзвичайно цінні професійні та й просто приємні враження. Один із визначних моментів стався в перший день, коли ми опинилися в чарівній атмосфері зібрання, організованого VDP.
Die Prädikatsweingüter & the German Sommelier Union відзначили 30-річчя ProWein Somm Together. Подія, яка характеризується невимушеною атмосферою та фокусом на вині преміального класу, залишила незабутнє враження.
Ще одна незабутня подія від команди ProWein – організована спеціально для міжнародної преси та поважних гостей вечірка Sparkling Night по запрошеннях від Prosecco DOC у дуже стильному місці – в Dusseldorf Place to be | Forty Four.
Ретельно спланована неформальна зустріч з керівництвом Prosecco DOC і командою офісу ProWein підкреслила пріоритет якості та досконалості ігристого вина. Адже етикетка Prosecco DOC сьогодні – знак найвищої майстерності і сигналізує покупцю, що гастрономічна насолода гарантована. Уособленням цього кредо стало дуже гарне, вишукане паті на чолі з керівництвом Prosecco DOC.
В черговий раз ми мали змогу переконатися, що північна перлина італійської виноробної традиції ігристих втілює в собі свіжість, свято та універсальність в пейрінгу. Ці ігристі вина, створені з винограду, вирощеного в мальовничих регіонах Венето та Фріулі-Венеція-Джулія, славляться своїми легкими, фруктовими та квітковими нотами, що робить їх ідеальними для будь-якого випадку.
Від жвавих бульбашок брюта до нот екстра драй Prosecco DOC пропонує широкий спектр характеристик, і кожне вино обіцяє чудовий досвід, що передає жвавий італійський темперамент. Словом, жива музика, висока кухня, тонкі ігристі вина та невимушена атмосфера Sparkling Night зірково сяяли в космосі ProWein.
Тож на цій оптимістичній ноті завершимо прогулянку «Провайном», з побажанням залишатися бадьорими та оптимістичними, щоб знову зустрітися на лідуючій у професійному світі виставці ProWein 16-18 березня 2025 року!
Фото: ©Messe Düsseldorf / ctillmann