Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківЗгідно з аналізом IWSR, Індія стане ключовим ринком зростання обсягу продажу алкогольних напоїв 2022-2027.
У період з 2021 по 2022 рік на Індію припадала третина світового зростання загального обсягу продажу алкогольних напоїв. IWSR зазначив, що перевагу споживачі віддавали категорії віскі, а також вітчизняному бренді, рому, горілки та джину. Спостерігалося й відновлення інтересу до пива.
Джейсон Холуей (Jason Holway), ринковий аналітик IWSR, каже, що в Індії спостерігається зростання споживання продуктів преміум-класу, «чому сприяють вищі доходи середнього класу, скасування обмежень, пов’язаних з пандемією, покращення якості асортименту та доступність у роздрібній торгівлі».
Аналітик підкреслює, що в першу чергу йдеться про міцні спиртні напої, ігристі вина та напої на основі агави. У міру того, як на зростаючий індійський ринок напоїв виходить дедалі більше брендів, споживачі із задоволенням пробують нові категорії..
«Високий інтерес до продуктів преміум-класу – свідчення позитивного майбутнього для шотландського віскі, – наголошується у IWSR. – З 2000 року обсяг продажів віскі збільшився у 20 разів, а в період із 2020 по 2022 рік – майже вдвічі».
Джин, ром і текіла зайняли значну частку ринку з початку пандемії Covid-19: троє з 10 споживачів в Мумбаї п’ють джин/ром щотижня, а 24% вживають текілу.
Мексика та Бразилія також були відзначені поряд з Індією як ринки, які до 2027 року стануть ключовими драйверами обсягу алкогольних напоїв. Очікується, що ці три країни змінять США та Китай, проте останній ринок, як очікується, залишиться відносно стабільним.
Джерело: thespiritsbusiness.com
Фото: istockphoto.com, thespiritsbusiness.com
03.09.2024
17.07.2024
11.06.2024