Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Піско

Піско зі смаком пристрасті

17.01.2023, Новини

Перуанський ресторан COYA у співпраці з Pisco 1615 представив бутильований піско з маракуї – «фруктом пристрасті».


У 2022 році менеджери корпоративного бару COYA, майданчики якого розташовані в різних куточках планети, вирушили до Перу, щоб працювати разом з командою Pisco 1615. Поїздка включала участь у щорічному збиранні врожаю на винограднику, розташованому за 243 км на південь від Ліми, в провінції Піско. Цей виноградник був раніше частиною маєтку Санта-Крус-де-Ланчас, історія якого сягає 16 століття.

Піско

Але крім збирання врожаю представники COYA та Pisco 1615 задумали розробити щось цікаве, щоб надалі пропонувати гостям корпоративного бару новий, унікальний погляд на знаменитий південноамериканський алкогольний напій. Після роботи над створенням напою менеджери взяли участь у численних дегустаціях з майстром дистиляції Pisco 1615, щоб переконатися, що вони створили ідеально збалансований мацерадо.

«Разом із командою ми хотіли привернути увагу до всієї категорії піско та культури Перу, надихнути кожен бренд піско у всьому світі, – кажуть учасники команди COYA. – За допомогою Pisco 1615, об’єднавши наш багаторічний досвід, щиру любов до категорії та розуміння потреб наших гостей, ми створили щось справді унікальне – те, чого не робив жоден інший бренд піско».

У Pisco 1615 прокоментували, що наразі бармени у всьому світі матимуть інноваційний продукт, який дасть їм можливість «переосмислити свою класику та пропонувати якісні коктейлі з маракуї без пюре або солодких лікерів». Команда COYA наголошує, що вони завжди приділяли «особливу увагу унікальним крафтовим писко та використовували їх у своїх коктейлях».

Піско

У кожному закладі COYA є власне персоналізоване меню коктейлів та крафтів, але на сьогодні саме маракуйя стала найпопулярнішим смаком у кожній торговій точці по всьому світу. Саме це відкриття та статус Перу як провідного експортера маракуї спонукали COYA співпрацювати з Pisco 1615 для створення бутильованого піско зі смаком цього тропічного фрукта.

Рауль Отеро (Raul Otero), генеральний директор Pisco 1615, прокоментував: «Ми працюємо з COYA протягом останніх 10 років, це завжди було захоплюючим і ми всі відчуваємо, як зростали разом. Інноваційний мацерадо, який ми спільно розробили, є ілюстрацією різноманітності та уміння створювати сюрпризи від COYA та 1615».

У 2023 році гості зможуть спробувати піско з маракуєю у всіх закладах COYA. Новий піско буде також у продажу в місцях, де зараз продається Pisco 1615.

Джерело: thespiritsbusiness.com
Фото: cuisineaz.com, youtube.com, oursweetadventures.com

X
Украина