Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківПрофесійна виставка вин і алкогольних напоїв Wine&Spirits Ukraine 2024 відбулась у Києві наприкінці жовтня. Комунікаційна медіагрупа Drinks+ виступила міжнародним інформаційним партнером заходу.
Цього року Wine&Spirits Ukraine проходила паралельно з World Food Ukraine. За оцінками організаторів, за три дні обидва заходи відвідало більше ніж 4000 гостей, щонайменше третина з них – професіонали з винно-алкогольної індустрії.
У рамках Wine&Spirits Ukraine відбувся івент від Wine Travel Awards – «Холістичний підхід: парадокси імпорту та експорту України», на якому запрошені експерти – Роберт Джозеф і Річард Бемпфілд, обидва члени журі WTA 2024-2025, обговорювали світові тенденції винної галузі, прибутковий зв’язок між вином і туризмом та різноманітні переваги на різних ринках. Після захоплюючого виступу відомих спікерів, було проведено дегустацію, де представили найкращі зразки напоїв від ком’юніті премії: вина K’avshiri та Tenuta Manoylo, а також яскраві наливки від Honey Badger. А ще всіх учасників виставки чекав сюрприз від Комунікаційної медіагрупи Drinks+ – на стенді медіагрупи та самому івенті відвідувачі виставки могли познайомиться та отримати новий випуск журналу Drinks+.
«Головним критерієм успіху виставки для мене є відгуки гостей та учасників, і цього разу вони були дуже позитивними, результати перевищили наші очікування! – коментує організаторка Wine&Spirits Ukraine Вікторія Агромакова. – Наша найважливіша задача – створити майданчик для ефективного спілкування виробників і байерів, пошуку нових бізнес-партнерів, розширення асортименту закладів HoReCa й рітейлу, сприяння розвитку українського виноробства й виробництва алкогольних напоїв. Судячи з відгуків, цю задачу наша команда успішно виконала».
Серед відвідувачів Wine&Spirits Ukraine 2024 значно зросла кількість представників регіонального рітейлу й регіональної HoReCa з різних куточків України, що на думку організаторів є ознакою дуже позитивних бізнес-процесів. Щороку зростає також і цікавість до українських вин та іншої алкогольної продукції, створеної вітчизняними виробниками. Підтвердженням тому стала премія Wine&Spirits Restaurant & Retail Awards за найкращий асортимент українських вин та міцних напоїв в рітейлі та ресторанному сегменті, що відбулася в рамках виставки.
Цього року на премію було подано 30 заявок, авторитетне журі обрало 13 переможців у різних категоріях:
— найкращий асортимент українських вин та алкоголю в ритейлі
«Незалежний рітейл»
«Спеціалізований рітейл»
«Регіональний рітейл»
«Національний рітейл»
«E-Commerce»
«Найкращий асортимент міцного алкоголю»
— найкращий вибір українських вин та міцного алкоголю у винних картах
«Винні бари»
«Найкращий вибір побокально»
«Ресторани»
«Найкращий вибір побокально»
«Всіх членів журі вразила як географія заявників, так і рівень заявленого асортименту та винних карт, — розповідає Вікторія Агромакова. — Більшість учасників працюють не лише з відомими й великими виробниками, але й з найактуальнішим і найцікавішим українським крафтом. Велику увагу професіонали винно-алкогольного ринку приділяють регіональним виробникам, але також намагаються створити репрезентативну картину українського виноробства та традицій виробництва лікерів, настоянок, віскі, джину, горілки та інших алкогольних напоїв. Вчергове переконались: нам є чим пишатись!»
Цього разу на виставці було створено спеціальну зону пива та сидрів, де презентували свою продукцію близько 10 учасників з різних куточків України. Сегмент цих напоїв в Україні швидко розвивається, якість та різноманітність продукції від вітчизняних виробників постійно зростає, тож організатори мають надію надалі розширяти цей напрямок на наступних виставках.
Новинки асортименту презентували на Wine&Spirits Ukraine компанії-імпортери. Український імпорт адаптувався до складних сучасних умов і продовжує знайомити вітчизняних поціновувачів вин і міцного алкоголю з найкращими світовими зразками. Що саме змінилося у підході до формування імпортного портфелю і з якими викликами стикаються імпортери? Своїми думками з цього приводу поділився Вадим Гуров, керівник напрямку вина та алкоголю мережі WINETIME — переможця премії Wine&Spirits Restaurant & Retail Awards 2024: «Структура імпорту має стійкий тренд у бік більш бюджетних варіантів, що зумовлено росто цін на тлі інфляції та істотного підвищення курсу іноземної валюти. Оскільки собівартість імпортних товарів підвищується досить швидко, а рівень доходів суттєво не змінюється – споживач шукає більш доступні товари».
«З кожним роком зростає попит на українську продукцію, і це — позитивний момент, — вважає Вадим. — Нині українське виробництво підтримується всіма професіоналами галузі, хоча ще років 10 тому це було прерогативою окремих ентузіастів. Щодо продажу імпортного алкоголю в Україні, навряд чи його обсяги суттєво скоротяться найближчими роками. Головним фактором тут є ціна імпорту, котра доволі часто є більш конкурентною порівняно з цінами на українські товари. Тим не менш, зважаючи на досвід WINETIME, маю відзначити, що сьогодні споживач готовий платити більше за українське вино».
Серед гостей Wine&Spirits Ukraine 2024 цього разу були імпортери зі Швеції, Данії, Литви та Естонії, а також — делегація байерів з Норвегії, котрі вже на виставці заключили кілька контрактів з українськими виробниками. Впізнаваність українських вин за кордоном та попит на них стабільно зростає — особливо це стосується нордичних ринків. Приїзд такої кількості імпортерів до Києва, незважаючи на воєнний стан, є ознакою того, що європейські споживачі чекають на наші вина на полицях своїх крамниць.
В рамках виставки відбувся дегустаційний конкурс Ukraine Wine&Spirits Awards 2024. Цього року зібрав 225 вин, сидрів, настоянок та інших алкогольних напоїв з усіх куточків України та закордону. Нагородами відзначено 204 зразка. Більше про конкурс і переможців читайте тут.
За відгуками авторитетного журі, за останні два роки зросла не лише кількість, а й якість вин та алкогольних напоїв, що беруть участь у конкурсі — особливо це стосується української продукції. «Зважаючи на цей досвід і динаміку розвитку, ми плануємо вивести конкурс на новий, більш масштабний рівень. Відтепер ця подія відбуватиметься один раз на рік, окремо від виставки Wine&Spirits,» — ділиться своїми планами Вікторія Агромакова.
Тож чекаємо наступний конкурс Ukraine Wine&Spirits Awards у квітні 2025 року. Виставка Wine&Spirits Ukraine 2025 відбудеться 28-30 жовтня 2025 у київському МВЦ.
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
⇒ Кожен лайк сприймаємо як тост!
31.10.2024