Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Austrian Wine

Звіт Austrian Wine. Виставки, експорт, перспективи

10.02.2023, Вино

«Після двох років пандемії, 2022 можна вважати роком повернення до «нормального життя». Одним із особливо приємних аспектів стало повернення великих винних виставок», – йдеться у нещодавно випущеному річному звіті Austrian Wine.


У звіті йдеться про те, що «коли розроблялися плани на 2022 рік, було ясно, що повернення до 2019 року не відбудеться». І, тим не менш, Austrian Wine реалізувала масу планів, провівши різноманітні заходи: онлайн, живі та гібридні. Торік Austrian Wine організувала 102 заходи по всьому світу, на яких було представлено 3470 австрійських вин із 622 різних виноробень.

Austrian Wine

На радість усієї індустрії, великі винні виставки у 2022 році таки відбулися. ProWein Düsseldorf був перенесений і відбувся перед VieVinum. Austrian Wine змогла прийняти понад 1000 професіоналів виноробної галузі з усього світу на травневій VieVinum. Після вимушеної чотирирічної перерви, виставка, що проводиться у віденському Хофбурзі, прийняла 500 експонентів-виноробів, справляючи враження на всіх учасників процесу. Це не могло не вплинути на глобальний попит на австрійське вино. У 2021 році спостерігалося найвище зростання експорту за всю історію, показники експорту продовжили зростати й у 2022 році. До вересня 2022 року експорт зріс на 7,5% до 175,3 млн євро.

Austrian Wine

Тенденцію зростання показників експорту можна частково пояснити рекламної діяльністю Austrian Wine на міжнародних ринках. Рік розпочався з підтримки Austrian Wine великої кількості виноробень на виставках Millésime Bio та Vinexpo Paris. У травні, незадовго до VieVinum, компанія Austrian Wine разом із 300 австрійськими виноградарями взяла участь у виставці ProWein у Дюссельдорфі.

У період із травня по червень Austrian Wine провела велику роздрібну кампанію в США під назвою «Час австрійського вина!». У кампанії взяли участь понад 100 винних рітейлерів та підприємств on-trade. Також, у 2022 році, Austrian Wine зосередилася на Канаді, яка в останні роки показала перспективні результати як експортний ринок. Про це свідчить успіх Austrian Tasting in Montreal та виставка RAW WINE у Торонто та Монреалі. Успіх зафіксований й у Швейцарії після літньої дегустації в Цюріху, а також у Скандинавії з приватними дегустаціями в Стокгольмі та Осло. Відбулася дегустація і в Японії, а ще австрійські вина взяли участь у китайському конкурсі Wine100. У 2022 році різко зріс виторг від on-trade.

Austrian Wine

Проте австрійські вироби не могли не відчути на собі європейську інфляційну кризу 2022 року, причиною якої стала російська агресія проти України, через що сталося збільшення витрат у багатьох ключових областях, включаючи матеріали, паливо та заробітну плату. Як пояснює Кріс Йорк (Chris Yorke), генеральний директор Austrian Wine: «Життєво важливо, щоб австрійське вино продавалося за вищими цінами. Тільки так наші винороби можуть упоратися із нинішнім зростанням витрат. Таким чином, однією з основних цілей Austrian Wine у 2023 році буде продовження зусиль щодо збільшення доданої вартості для австрійських виноробів».

Джерело: www.austrianwine.com
Фото: facebook.com/austrianwine/photos

X
Украина