Concours Mondial de Bruxelles є всесвітнім еталоном конкурсу вин. Його незалежність, суворі стандарти та процедури дегустації дозволяють споживачам зробити правильний вибір і з повною впевненістю купувати вина, що відзначені медалями цього конкурсу.
Для участі в конкурсі ретельно відбираються авторитетні судді, відомі на міжнародному рівні – баєри, енологи, журналісти, дослідники та представники галузевих організацій.
Щоб кожен тип вина можна було професійно оцінити залежно від його конкретних характеристик, Concours Mondial de Bruxelles ділиться на 4 сесії, що проходять у різних країнах:
Concours Mondial de Bruxelles Rosé Wines Session відбудеться в Далмації (Хорватія), 20-22 березня;
Concours Mondial de Bruxelles Red and White Wines Session – у Гуанахуато (Мексика), 7-9 червня ;
Concours Mondial de Bruxelles Sparkling Wines Session – у Альгеро (Італія), 3-5 липня;
Concours Mondial de Bruxelles Sweet and Fortified Wines Session (місце проведення і дати уточнюються).
За кількістю заявок ця сесія є найбільшою на Concours Mondial de Bruxelles. Вона відкрита для всіх білих вин (включно з помаранчевими винами) і червоних вин будь-якого походження та виготовлених з усіх сортів винограду.
Крім традиційних золотих та срібних медалей, під час Concours Mondial de Bruxelles Red and White Wines Session відбувається вручення спеціальних призів у наступних категоріях:
International Red Wine Revelation
International White Wine Revelation
International Oaked Wine Revelation
International Organic Wine Revelation
Понад 30 років Concours Mondial de Bruxelles прагне продемонструвати тенденції ринку, що розвивається, і 2024 рік не стане винятком. Саме тому під час цьогорічної Red and White Wines Session, що відбудеться з 7 по 9 червня 2024 року в Гуанахуато (Мексика), буде вручено приз найкращому слабоалкогольному/безалкогольному вину – International Revelation. Нова ініціатива має на меті привернути увагу до швидко зростаючого сегменту ринку та водночас підкреслити якість та різноманітність цих альтернативних напоїв.
«Останніми роками ми вже оцінювали на CMB слабоалкогольні та безалкогольні вина, — пояснює директор конкурсу Томас Костенобл. – Але оскільки їхня кількість збільшується, ми вирішили присвятити їм спеціальний приз. Також будуть обрані судді-спеціалісти, які оцінять саме цю категорію вин».
Тридцятирічний досвід дозволив конкурсу стати еталоном серед міжнародних винних конкурсів. У 2023 році участь взяли 350 міжнародних суддів із 50 національностей, що сприяє унікальності заходу та більшій об’єктивності результатів.
Concours Mondial de Bruxelles є всесвітнім еталоном конкурсу вин. Його незалежність, суворі стандарти та процедури дегустації дозволяють споживачам зробити правильний вибір і з повною впевненістю купувати вина, що відзначені медалями цього конкурсу. Для участі в конкурсі ретельно відбираються авторитетні судді, відомі на міжнародному рівні – баєри, енологи, журналісти, дослідники та представники галузевих організацій. Щоб кожен […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Новини від Concours Mondial de Bruxelles
Протягом вересня в приміщенні готелю Atlas Deluxe (м. Львів), за підтримки Техаської Ради з яловичини та Американської Федерації з експорту м’яса USMEF, відбувся «Фестиваль американської мармурової яловичини в Україні». В рамках фестивалю шеф-кухар закладу, Богдан Білоніжко, пропонував гостям соковиті стейки, а також альтернативні страви з яскравими подачами.
Американська яловичина має чудовий смак і соковитість, шеф-кухар готелю Atlas Deluxe і ресторану Szkocka, маючи великий досвід роботи з американською мармуровою яловичиною, каже, що це ніжне м’ясо є найкращим по якості серед інших можливих варіантів. За плечима пана Богдана багато років роботи із різними світовими кухнями, але основна спеціалізація – м’ясо. Його знайомство з американською яловичиною сталося завдяки майстер-класу від відомого американського шеф-кухаря Джея Маккарті. В готелі Atlas Deluxe Богдан Білоніжко працює шеф-кухарем майже десять років. Навчався у різних ресторанах Європи, зокрема Австрії та Німеччини, нещодавно проходив стажування в мішленівському ресторані Мадриду A’Barra, а також найкращому стейк-хаусі Мадриду – Leña Madrid. Навчання в Іспанії було організовано SB Culinary Center (SBCC) – гастрономічним освітнім проєктом, який пропонує стажування для шеф-кухарів з різних країн.
«Працювати з американською яловичиною, порівняно з іншими видами яловичини – не дуже важко, їй достатньо солі та перцю – і маємо чудовий смак. Це м’ясо завжди високої якості. Завжди! Незважаючи ні на що», – каже пан Богдан. Фахівець розповідає, що найкращі мармурові стейки виходять з м’ясних порід. Ідеальна структура м’яса, найніжніший смак, соковитість, м’якість – все це є результатом високих стандартів, яких дотримуються виробники американського преміального м’яса.
До 4-6 місяців телята перебувають з коровами – тобто вживають лише коров’яче молоко, після відлучення утримуються на пасовищах до 12-13-місячного віку. Коли вага досягає 350-360 кілограмів, їх переводять на годувальні майданчики, де за 100-150 днів завдяки зерновому типу відгодівлі (кукурудза, люцерна, ячмінь, пшенична солома) тварини набирають масу. Правильна відгодівля та малорухливість сприяють формуванню дуже цінного тоненького прошарку жирової тканини, того, що називають «мармуровість».
«Авжеж, американська яловичина дуже відрізняється за ціною, наприклад, від української, але це дійсно якість до останнього шматочка. Замовляючи стейк з американської яловичини, гість знає, що завжди отримує страву найвищої якості. Якість цього м’яса завжди однакова. В ресторанах преміум класу та в закладах, де пропонують американські стейки, вже став популярним вислів – «дорого, але смачно, – каже шеф-кухар Atlas Deluxe. – Наразі американська яловичина має попит утричі вищий ніж інші пропозиції».
Пан Богдан розповідає, що в закладі, де він працює шефом, окрім стейків, дуже популярна копчена американська яловичина, яка тримається у смокері 9-11 годин на низьких температурах і подається як гаряча закуска або на сандвічі. Але основна фішка – м’ясо на вулканічній лаві. Заклад, де пан Богдан є шефом, а також спільна сім’я ресторанів часто проводять м’ясні фестивалі, на яких популяризують американську яловичину. Завдяки підтримці USMEF, Atlas Deluxe вже багато років пропонує гостям якісні стейки, але основною ідеєю останнього фестивалю було познайомити гостей з альтернативними розрубами яловичини.
«Ми брали Hanging Tender (він дуже сподобався гостям), Flank steak (небагатий на жир, але має насичений яловичий смак та аромат), з якого робили рол і карпаччо, тим самим демонструючи, що карпаччо можна робити не тільки з вирізки. Тобто, основна концепція полягала в тому, щоб взяти альтернативний розруб і спробувати зробити з нього щось цікаве, спираючись на досвід, який набули на стажуванні у мадридських ресторанах. Також в меню фестивалю входив салат з хрумким баклажаном та пастрами; квіти цукіні в темпурі, начинені американською яловичиною, декоровані пармезановою еспумою; реберне м’ясо, томлене в американському віні Zinfandel, що подавалося з картопляним кремом з ароматом трюфеля; Flank-roll зі шпинатом та в’яленими томатами на подушці із сезонних овочів та соусом ромеско».
Рецепт з Фестивалю американської мармурової яловичини в Україні: «Flank-roll зі шпинатом та в’яленими томатами на подушці із сезонних овочів та соусом ромеско»
Flank steak акуратно зачищається таким чином, щоб залишити ту малу кількість жиру, яка на ньому є, при приготуванні він надасть смак та соковитість страві. Потім стейк нарізають поперек волокон на смужки по чотири сантиметри. Перед приготуванням стейк має бути кімнатної температури, саме це дозволить йому рівномірно просмажитися. Нарізані смужки натираємо маринадом (сіль, перець, оливкова олія, за бажанням листочки свіжого тим’яну, пару гілочок розмарину). Викладаємо на смужку стейку томлений на оливковій олії шпинат та в’ялені томати. Скручуємо в рол та для фіксації проколюємо шпажкою (або перев’язуємо кухарською ниткою). Смажимо на грилі або пательні на зрізі м’яса по одній хвилині два рази з кожної сторони. Якщо рол смажиться на пательні, – можна додати часник, тим’ян, розмарин, після обсмажування рол зняти, а в прянощі влити червоне вино (приблизно 200 г). Випарити вино вполовину, додати пару кубиків холодного масла та потім процідити. Це буде соус для ролу. Ідеальне прожарювання для Flank-roll medium rare. Після обжарювання рол можна поставити в духову шафу на дві хвилини на 180 °C. Потім – в тепле місце для відпочинку стейку, щоб всі соки, які під час великої температури сконцентрувалися всередині, – рівномірно розподілилися по м’ясу.
Сезонні овочі обсмажуємо на оливковій олії (лисички або білі гриби, шпинат, картопля, томати черрі), добавляємо сіль, перець, пряні трави. Готові овочі викладаємо на тарілку, зверху cтавимо Flank-roll. Страва поливається соусом ромеско. За бажанням ромеско можна замінити на чимічурі.
USMEF постійно робить багато відео та допоміжного матеріалу, де можна завжди дізнатись багато корисної інформації: www.usmef.org; www.americanbeefclub.com
_______________________
Досьє D+
До речі, Atlas Deluxe є першим закладом у Східній Європі, де для смаження стейків використовують вулканічну лаву. Для цього процесу з Лондону було замовлено спеціальну піч і придбані плоскі відшліфовані чорні камінці – власне саме застигла вулканічна лава.
Для приготування м’яса на лаві камінці складаються у піч, де розігріваються до 350-370 °C, коли гість замовляє стейк на вулканічній лаві, йому подають бамбукову дошку з металевою пластиною, на яку викладають розігріті, злегка змащені олією та трохи посипані сіллю камінці, для аромату кладуть гілочку розмарину. Стейк викладається на камінці і гість починає перевертати м’ясо, різати його та обсмажувати зі всіх сторін до того ступеня прожарювання, який забажає. Завдяки великій температурі м’ясо не тушиться, відбувається процес «запечатування». Відсутність маринаду дає можливість відчути саме унікальний смак преміального м’яса. До страви пропонуються різні соуси.
Фото надано Богданом Білоніжко
Протягом вересня в приміщенні готелю Atlas Deluxe (м. Львів), за підтримки Техаської Ради з яловичини та Американської Федерації з експорту м’яса USMEF, відбувся «Фестиваль американської мармурової яловичини в Україні». В рамках фестивалю шеф-кухар закладу, Богдан Білоніжко, пропонував гостям соковиті стейки, а також альтернативні страви з яскравими подачами. Американська яловичина має чудовий смак і соковитість, шеф-кухар […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Американська преміальна яловичина – найкращий продукт для творчих шефів
Від початку війни прапор України – на знак солідарності з українським народом – промовисто замайорів над штаб-квартирою міжнародної компанії Henkell Freixenet у німецькому містечку Вісбаден-Бібріх.
І в той час навіть вночі дах величезної будівлі одного з найпотужніших виробників ігристих вин світу сяяв жовто-блакитними кольорами. Такий яскравий прояв солідарності компанія з перших же днів агресії підтримала гідними діями: одразу після варварського вторгнення росії в Україну Henkell Freixenet пішла з ринків росії та білорусі. А її материнська компанія The Geschwister Oetker Group companies зробила внесок – 1,5 млн євро на програми екстреної медичної допомоги для України від UNICEF та Welthungerhilfe. Мета полягала в тому, щоб не просто виявляти солідарність, а робити Вчинки заради миру та людяності. Заради наближення Перемоги. Отже, компанія лишилася на ринку України і не тільки зберегла портфель брендів, але й постійно його розширює.
Тому Drinks+ продовжив власний цикл розповідей про діяльність Henkell Freixenet оглядом нових позицій на ринку України – актуальних ігристих з ассортименту лідера світового ринку. Нагадаємо, Henkell Freixenet Ukraine надає співвітчизникам найширший вибір преміальних ігристих, створених в руслі сучасних трендів, за доступною ціною. Сподіваємось, Україна невдовзі підніме бокали на честь Визволення.
Одна з найяскравіших зірок на обрії Henkell Freixenet – славетне ігристе з гордим італійським ім’ям Mionetto. З перших років свого заснування Mionetto – бренд, що має сталий зв’язок із особливою територією Conegliano Valdobbiadene Prosecco DOCG. Саме це підкреслює унікальність просекко та його відмінність від інших ігристих світу. Mionetto має усталену репутацію бренду, який вміє зберегти традиції, запроваджуючи інновації. Одна з них – вино преміум-класу Mionetto Alcohol-Removed. Ігристе майстерно виготовлено з винограду сорту Glera, зібраного в самому серці престижної зони Conegliano Valdobbiadene Prosecco DOCG. Mionetto Alcohol-Removed має тонкий освіжаючий смак з ефірними нотками солодкого персика та яблук. Напій малокалорійний (14 калорій на порцію 5 унцій), рекомендований для веганів та не містить глютену. Цим ігристим можна насолоджуватися як в чистому вигляді, так і в складі моктейлів, які стають все популярнішими серед українців, значною мірою завдяки постійній необхідності тверезо контролювати ситуацію.
До списку трендових безалкогольних вин від компанії Henkell Freixenet Ukraine не так давно додалося вишукане безалкогольне ігристе Freixenet 0,0%, що пропонується в білій та рожевій версії. Це чудове вино з тонким природним букетом дозволяє сьогодні українцям розслабитися за келихом з грайливими бульбашками, при цьому зберігаючи ясність думок та тверезість дій. На якісь кілька годин повернути собі відчуття мирного життя, коли ми могли всю ніч прогомоніти з друзями або протанцювати до ранку, відкорковуючи стильні пляшки з Freixenet, а піна та легкі бризки з них виривалися в темне українське небо, освітлене лише спалахами святкових феєрверків.
Freixenet Alcohol Free White – освіжаюче та фруктове безалкогольне ігристе вино, результат передової науки та тривалих енологічних випробувань. Вишуканий смак та тонкий аромат білих сортів винограду підкреслить будь-які святкові страви. А Freixenet Alcohol Free Rosé, в букеті якого простежуюься аромати червоних фруктів, пасуватиме як до закусок на аперитив, так і до десертів.
Таким чином, кожна позіція Henkell Freixenet – репліка на актуальні тренди. Так, останнім часом фахівці компанії приділили значну увагу розробці низки безалкогольних ігристих – з різних країн, теруарів та сортів. Ці розробки не лише вкладаються в модний тренд ЗСЖ, але й відповідають потребам нинішнього способу життя українців, де присутні нічні обстріли, необхідність бігти в укриття та введений в перші дні російської агресії сухий закон. Доречно згадати в цьому контексті найвищий стандарт якості вина, – з яким ми вже знайомили читачів, – ігристе Henkell Alkohol freе, яке пропонує насолоду тим, хто з будь-яких причин вважає за краще не вживати алкоголь.
Глобальна компанія Henkell Freixenet – не тільки взірець прогресивних тенденцій, але й колекціонер ікон винного світу, виноробень, які є уособленням найкращих традицій усіх часів. Серед пула преміальних ігристих компанії Henkell Freixenet вирізняється бренд-легенда – Segura Viudas. Розташований неподалік Барселони, серед осяяних сонцем виноградників стародавнього виноробного регіону Пенедес, Heredad Segura Viudas є культовою бутиковою виноробнею, історія якої сягає часів Реконкісти, отже налічує понад 800 років. Літопис цих видатних вин червоним кольором відзначає 1969 рік, коли брати Сегура з гордістю випустили у світ культову преміальну каву Segura Viudas Heredad. Сьогодні Segura Viudas виробляє крафтову каву за традиційним методом. Процес подвійного бродіння століттями використовувався для виготовлення ігристих вин, виробляючи вина найвищої якості з кількома шарами складності, фруктами та більш вишуканим перляжем. Ці високоякісні вина виготовляються з найкращих сортів винограду, які є автохтонами регіону. До речі, наразі в багатьох районах Іспанії заново відкривається багата спадщина місцевих сортів. Вони дають вражаючі результати: краще, ніж міжнародні лози, адаптуються до зміни клімату, дозволяють більш стійкі методи ведення сільського господарства та надають винам Segura Viudas неповторної автентичності. До рекомендаційного списку по праву мають увійти найкращі витвори майстрів-виноробів, представлені в асортименті Henkell Freixenet Ukraine.
Першим назвемо Segura Viudas Reserva Brut DO Cava біле брют. Сорти: 50% Макабео (Macabeo), 30% Ксарелло (Xarel·lo), 20% Parellada. Фруктовість, свіжість і складність – три основні визначальні характеристики Segura Viudas Brut Reserva. Фрукти та свіжість випливають із ретельної обережності, з якою обробляється виноград. Складність походить від спеціальної техніки, яка передбачає автоліз дріжджових клітин у базовому вині протягом 3 місяців перед розливом у пляшки, а також другий автоліз дріжджових клітин протягом мінімум 15 місяців витримки в пляшці.
Одна з вершин іспанських виноробів – Segura Viudas Reserva Heredad DO Cava, біле брют. Вино демонструє вишуканий перляж, чудовий баланс і освіжаючу кислотність. Насичений, але при цьому делікатний смак розкривається тонами цитрусових фруктів, зеленого яблука та стиглої айви. В ароматі домінують тони акації, нарцису та цитрусових фруктів, до яких додаються нотки гарячої хлібної скоринки.
І ще одна з останніх гучних новин від Henkell Freixenet Ukraine: увазі українців тепер представлено один з найкращих у світі брендів шампанських вин – Alfred Gratien. Історія французької виноробні сягає далекого 1864 року, її місце народження – легендарна Шампань. Протягом століть виробництво шампанського тут залишалося вірним філософії засновника – Альфреда Гратьєна, і ось уже чотири покоління сім’ї Егер з Еперне передають талант від батька до сина. Традиційний процес виготовлення шампанського починається з відбору найкращого винограду. Маєток Альфреда Гратьєна включає 1,56 гектарів виноградних лоз класифікації Grands Crus і Premiers Crus у самому серці регіону Кот-де-Блан.
Щоб робити свої кюве, Шампанський Дім не лише протягом століть вирощує власний виноград, а й купує додатковий обсяг сировини у сотні фермерів з округи. Альфред Гратьєн повчав нащадків: «Мистецтво вина вкорінене в ґрунт». Прагнення отримати найкращий виноград завжди було пріоритетом для виноробів. Шампанський Дім Альфреда Гратьєна використовує лише кюве – перший віджим. Вініфікація цілком і виключно, ще з з 1864 року, здійснюється в 228-літрових дубових бочках. Кожне крю, кожен урожай і кожне вино вініфікуються окремо. Спеціальне маркування на бочках відзначає крю і постачальника винограду. Ще одна особливість: кюве Alfred Gratien не піддаються малолактичному бродінню. Завдяки цьому винороби зберігають оригінальний фруктовий характер і жвавість вин протягом тривалої витримки.
А те, як довго вино залишається в погребі, є вирішальним фактором. Понад 1 300 000 пляшок одночасно відпочивають в тиші та темряві в крейдяних підвалах будинку. Класичні кюве брют зберігаються тут протягом чотирьох років, вінтажі – не менше десяти, а cuvée Paradis проводить в підвалі шість-сім років. Отож, якби «виняткове» мало узагальнюючу власну назву, то це було б шампанське Alfred Gratien. Щоб дати світові змогу переконатися в цьому, Шампанський Дім Alfred Gratien запрошує на екскурсії та дегустації на околицю Еперне, в льох, розташований на вулиці Моріс Серво. Саме тут Альфред Гратьєн відкрив свій бізнес і створив перші кюве в 1864 році. Один з його нащадків, Жан-П’єр обійняв посаду головного винороба в 1966 році, а в 1990 році до свого батька приєднався Ніколя Егер. У 2007 році Ніколя став майстром льоху шампанського Alfred Gratien в Еперне. Нинішні вина Шампанського Дому створені в цьому творчому тандемі за традиційними протоколами, розробленими Alfred Gratien. В листі рекомендацій: Alfred Gratien Brut та Alfred Gratien Brut Rose.
Alfred Gratien Brut – зразкове шампанське, складне та вишукане, що поєднує свіжі аромати зі зрілими нотами витримки. Превалюють аромати білих фуктів з лідуючою грушею, збагачені прянощами – чебрецем та відтінком лавра. Відчутні аромати хлібу та тонкого бісквіту. На смак вино шовковисте, має чудовий баланс кислотності і навдивовиж жваве – від атаки до фінішу.
Alfred Gratien Brut Rose – насичено-рожевий з ніжними відтінками фіолетового кольору, тонка гра. Перший ніс: інтенсивний аромат з лідуючими тонами вишні, рожевим грейпфрутом та мінеральними нотами. Чудова кислотність, стійкі – аж до фінішу – тони червоних фруктів та печива. Таке шампанське від Henkell Freixenet – гідне стати супроводом свята, яке має прийти на наші вулиці!
Гасло компанії Henkell Freixenet – «Celebrate Life» – актуальне як ніколи. Ця глобальна група посилює присутність в Україні, а заразом і економіку країни. Вона підсвічує власними зірками-брендами українські обрії та прийдешнє світле майбутнє.
Фото надані компанією «Хенкелль Фрешенет Україна»
Від початку війни прапор України – на знак солідарності з українським народом – промовисто замайорів над штаб-квартирою міжнародної компанії Henkell Freixenet у німецькому містечку Вісбаден-Бібріх. І в той час навіть вночі дах величезної будівлі одного з найпотужніших виробників ігристих вин світу сяяв жовто-блакитними кольорами. Такий яскравий прояв солідарності компанія з перших же днів агресії підтримала […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Henkell Freixenet: viva Ukraine!
Міжнародна виставкаENOEXPO, що відбулася 8-10 листопада 2023 року вже в двадцятий раз, є одним з найефективніших винних заходів у Польщі. Найголовнішою перевагою ENOEXPO® фахівці називають можливість зустрітися та налагодити зв’язки з секторами HoReCa та торгівлі, оскільки захід проходив одночасно з 30-ю Міжнародною спеціалізованою виставкою готельного обладнання та гастрономії HORECA та виставкою продуктів харчування і напоїв GASTROFOOD.
З моменту свого заснування в 2003 році ENOEXPO зарекомендувала себе як центральна платформа Польщі для ентузіастів вина та професіоналів у сфері громадського харчування та гостинності. І ця винна подія з кожним роком набуває все більшої популярності серед професіоналів усього світу. Оглядачі Drinks+ також відзначили високу бізнес активність місцевої аудиторії та результативність ділових зустрічей учасників виставки з Польщі, Вірменії, Грузії, Молдови, Португалії, Німеччини, Австрії, Косово, Франції, України, Угорщини та Італії. Дослідимо основні переваги польської виставки.
Значним плюсом ярмарку є те, що він проходить у Кракові – одному з найбільш популярних туристичних і ділових перехресть Європи. Крім того, ENOEXPO® – це не лише стенди експонентів, а й цікава програма ярмарку. Це можливість зустрітися та поспілкуватися з ключовими експертами галузі, які готують унікальні презентації спеціально для ярмарку.
Так, ювілейне видання збіглося з важливим святом виноробів – Божоле Нуво, отже, учасники не змогли пропустити цю подію. «Всі чекають третього четверга листопада, щоб випити молодого вина і відсвяткувати черговий врожай. Це традиція. Ми знаємо лише одне таке свято у світі і це Божоле Нуво», – розповіла Анастасія Левадна з Асоціації жінок та вина (Польща), яка вела дегустацію та майстер-клас «Божоле – це не лише Нуво». – Я вперше читаю лекцію для такої великої та різноманітної групи. Тут тисячі людей, які прийшли обмінятися досвідом та контактами. Що, як не такий ярмарок, може посприяти розвитку галузі в цілому і допомогти подивитися по-новому на традиційні речі?»
Під час ювілейної виставки ENOEXPO® було багато приводів для святкування. Задавали тон учасники кулінарного шоу з дегустацією від Euro-Toques Polska Association. А відкривалася виставка ювілейним банкетом, під час якого про смаки гостей подбали партнери ярмарку: Міністерство сільського господарства США, яке готувало частування на основі американських продуктів, і португальський регіон Тежу, який презентував ігристі вина.
За словами учасників виставки, участь у виставці ENOEXPO® дозволяє досягти як бізнесових, так і іміджевих цілей. «Ми вперше на ENOEXPO, – поділився враженнями з пресою пан Патрик Тишковський з MV Group Distribution Polska. – І відзначаємо, що тут вполювали двох зайців: можемо презентувати та продавати свою продукцію, а заразом знаходити потенційних постачальників з регіонів – фактично тих, кого важко знайти на великих виставках. MV Group Distribution є не тільки виробником і постачальником горілки і міцних напоїв, а й оператором в категорії вин, тож для нас тут чудово працює нетворкінг».
Ярмарок також є вдалою можливістю дізнатися про потреби та очікування клієнтів. Прямі відносини, укладені під час заходу, є величезною перевагою виставок перед онлайн-продажами.
Саме тут, дегустуючи вина, оцінюючи їх зовнішній вигляд і букет, можна обмінятися досвідом і налагодити контакти, які можуть принести свої плоди в майбутньому.
«Щороку ми повертаємося на цю виставку, бо участь у заході для нас – тестова промоція нашої продукції. Ми можемо дізнатися думки споживачів – чи подобаються їм наші вина. Цього року ми представляємо вина від відомої в Україні і вже доступної в Польщі виноробні Shabo. І я спостерігаю великий інтерес до нашого стенду. Це приємний сюрприз», – коментує успіх української виноробні Сабіна Улатовська-Чмура, Convenience Foods Sp. z o.o.
Подібна кількість виробників, дистриб’юторів, власників і керівників закладів громадського харчування в одному місці і в один час – це унікальна можливість налагодити нові ділові зв’язки. Власниця бренду 900 wine (Італія) пані Кароліна Філонюк-Леонарді так оцінила участь у виставці: «Разом з чоловіком я керую компанією в Італії, ми є виробниками та дистриб’юторами бренду 900 wine – це ігристі вина, в тому числі просекко. Плануємо розвивати наш бренд у Польщі. Ми вперше виставляємося за кордоном і дуже раді брати участь в ENOEXPO. Ми обрали Краків головним чином тому, що я родом звідси і знаю, що тут вже є багато шанувальників нашої продукції. Наш стенд вочевидь користується величезною популярністю. Наступного року обов’язково представимо ще більше вин, тому що бачимо тут перспективи».
Одним з кульминаційних заходів став 15-й винний конкурс ENOEXPO® 2023. Особливістю конкурсу є те, що учасники можуть представити як вина, наявні на польському ринку, так і ті, що поки на ньому відсутні. Медаль ENOEXPO® є престижним знаком якості, що свідчить про виняткові характеристики напоїв і допомагає їм досягти комерційного успіху. Цікаво, що церемонія вручення медалей відбулася в перший день ярмарку ENOEXPO®, а нагороджені вина посіли місця в особливій експозиції, де кожен з відвідувачів виставки міг їх побачити. Детальніше з результатами конкурсу можна ознайомитися тут: ENOEXPO Międzynarodowy konkurs winiarski.
З нагоди свого ювілею цього року ENOEXPO приєдналася до комьюніті WTA у номінації Enogastronomic Events/Magnet of Region, а також стала офіційним експопартнером Drinks+ & Wine Travel Awards. Під час виставки, серед експонентів та численних заходів, три дні на стенді WTA пропонувалися гостям вина членів міжнародного комьюніті Wine Travel Awards, а також відбулася презентація премії з лекцією про досвід польських винних доріг з подальшою круговою дегустацією.
Drinks+ & Wine Travel Awards взяли участь у ENOEXPO вперше. Ярмарок вразив чудовою організацією і дружньою атмосферою. Наша команда представляла на своєму стенді вина номінантів WTA, серед яких були українські виробники Shabo Family Winery, Fayna Guralnya by Viktor Babiy, BIOLOGIST Craft Winery, та французький бренд Le Grand Noir, створений за ініціативи судді WTA Роберта Джозефа.
Приємно було відмічати щирий інтерес до українських продуктів з боку гостей виставки і професіоналів. Вина Shabo Family Winery вже добре відомі в Польщі, адже продаються у торгових мережах. Поціновувачі з задоволенням дегустували нові продукти Shabo, що ще не представлені тут на полицях магазинів і у закладах HoReCa, висловлювали щире захоплення ігристими винами і Тельті-Куруком та шкодували, що не могли спробувати Одеський Чорний…
Цікаві крафтові вина BIOLOGIST Craft Winery приваблювали справжніх друзів України патріотичною символікою на етикетках пляшок, які не розчаровували і своїм якісним автентичним змістом.
Поціновувачі міцного алкоголю не проходили повз продукцію Fayna Guralnya by Viktor Babiy. Класичний, на травах і навіть з полуницею – унікальні смаки і найкраща якість джинів пана Бабія викликали щире захоплення!
Класичні французькі вина Le Grand Noir радували вайнловерів своєю витонченістю і глибиною традицій, адже вироблені з винограду стародавнього виноробного регіону Лангедок.
Всі ці вина, а також продукцію виноробні Castel Mimi з Молдови, можна було спробувати і під час кругової дегустації, яка відбулася у межах спеціального заходу від команди WTA.
Про плідний початок співпраці Drinks+ & Wine Travel Awards з ENOEXPO свідчить інтерес гостей виставки, представників польського виноробного бізнесу, які відвідали захід, де наша команда презентувала проєкт з винного туризму – WTA. Під час цього заходу про розвиток польського ринку вина та можливості винного туризму розповів винний критик, письменник, головний редактор Ferment. Pismo o winie, суддя відомих міжнародних винних конкурсів та номінант Wine Travel Awards Томаш Пранге-Барчинський.
20-й Міжнародний винний ярмарок у Кракові ENOEXPO, який проходив разом із 30-м Міжнародним ярмарком обладнання для готелів і громадського харчування HORECA, зібрав гостей і учасників із найвіддаленіших куточків світу.
Співпраця та партнерство з ENOEXPO для Drinks+ & Wine Travel Awards є чудовою можливістю зустрічатися та вживу спілкуватися з представниками винної індустрії з усього світу, дізнаватися про їхні потреби та очікування. Безпосередні відносини, укладені під час виставки, є величезною перевагою, адже саме так можна налагодити контакти, які можуть принести плоди в майбутньому.
Зустрічі та майстер-класи, проведені відомими експертами, дегустації, сотні візитівок, якими обмінялися учасники, та неповторна атмосфера – так можна коротко підсумувати 20-й Міжнародний ярмарок вина у Кракові ENOEXPO. Вітаємо наших партнерів з успішним проведенням ювілейного сезону, дякуємо за гостинність і плідну співпрацю.
Міжнародна виставка ENOEXPO, що відбулася 8-10 листопада 2023 року вже в двадцятий раз, є одним з найефективніших винних заходів у Польщі. Найголовнішою перевагою ENOEXPO® фахівці називають можливість зустрітися та налагодити зв’язки з секторами HoReCa та торгівлі, оскільки захід проходив одночасно з 30-ю Міжнародною спеціалізованою виставкою готельного обладнання та гастрономії HORECA та виставкою продуктів харчування і […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до ENOEXPO. 20 років по тому
Подія Wine Future об’єднала визнаних професіоналів, чий досвід охоплює усю земну кулю – від революційних високотехнологічних виноробень Нової Зеландії до найвідоміших виробників Аргентини.
Протягом трьох днів захід перетворив Португалію на центр дискусій про вино, підкреслюючи її роль на світовій винній арені. Wine Future, вже відомий своїм значним впливом, вперше відбувся у Барселоні у 2006 році, зосередившись тоді на зміні клімату та вині. Зустріч у Коімбрі 2023 року стала четвертою, пам’ятною конференцією під гаслом «Подолання бар’єрів».
Подія під керівництвом Панчо Кампо (Pancho Campo), засновника самітів Wine Future та Green Wine Future, здобула додатковий престиж завдяки співорганізатору заходу – Wines of Portugal. Подальший розвиток та глобальне визнання Wine Future отримав завдяки шановному та вмілому керівництву його президента Фредеріко Фалькао (Frederico Falcao).
Фундамент заходу тримався на трьох наріжних каменях, починаючи з захоплюючої та справжньої обстановки. Коімбра, мальовниче місто в Португалії, відоме своїм ідеальним поєднанням старих будівель, багатою історією освіти, самобутніми культурними звичаями та захоплюючим дух середовищем. Це поєднання робить його справжнім унікальним скарбом, глибоко вкоріненим у португальську культуру. Однак Коімбра рідко був центральною точкою для заглиблення у виноробну промисловість Португалії.
Наступне – це люди, які відвідали захід. Португалія рідко спостерігала стільки головних фігур в одному місці в один день. У заході взяли участь спікери та делегати з понад 40 країн: доктор Лаура Катена (Dr. Laura Catena), доктор Ліз Тач (Dr. Liz Thach), Девід Аллен MW (David Allen MW), Роберт Джозеф (Robert Joseph), Едріан Брідж (Adrian Bridge), Шіобхан Тернер MW (Siobhan Turner MW), Пол Мабрей (Paul Mabray), Стівен Вонг MW (Stephen Wong MW), Мартін Р. Рейєс MW (Martin R. Reyes MW), Ульф Сьодін MW (Ulf Sjodin MW), Кетрін Лепарментьє (Catherine Leparmentier) та ін.
Дискусії поглибилися у проблеми та можливості цього невизначеного та мінливого часу, охоплюючи широкий спектр тем, таких як економічні тенденції, моделі споживання, різноманітність, інклюзивність, стійкість, маркетинг вина та вплив цифрових технологій. Експерти також відзначили значні зрушення у споживанні та виробництві за останні десятиліття, у тому числі зміну поколінь, наголосивши на необхідності застосування галуззю нових методів для ефективного спілкування як з нинішніми, так і з потенційними споживачами.
Цінність та оригінальність Wine Future полягала у можливості обговорювати будь-які складні теми, допомагаючи сектору вирішувати проблеми та отримувати вигоду з невикористаних можливостей. Поряд із визнаними професіоналами виноробства, захід дав змогу висловитись представникам суміжних галузей та стороннім професіоналам, які поділилися важливими ідеями та практиками порівняльного аналізу. Такий підхід допоміг краще зрозуміти реальність та побачити ширшу картину.
Лауреат Нобелівської премії з економіки сер Крістофер Піссарідес (Christopher Pissarides) заглибився в майбутнє світової економіки та проаналізував її потенційний вплив на виноробну промисловість. Брюс Дікінсон (Bruce Dickinson) із Iron Maiden, який зайнявся пивним бізнесом, поділився своїми думками про підприємництво та маркетинг.
Серед спікерів, що мали можливість висловити свою цінну думку з того чи іншого питання були: Квінна Вонг (Queena Wong), Майк Вонгбіклер (Mike Wangbickler), Грем Міллер (Graham Miller), Джорджія Панагопулу (Georgia Panagopoulou), Сімоне Роведа (Simone Roveda), Нцікі Бієла (Ntsiki Biyela), Мегс Ханджо (Mags Janjo), Крістіна В. Міранда (Cristina V. Miranda), Анна Чілтон (Anna Chilton), Ірем Ерен (Irem Eren), Алдер Ярроу (Alder Yarrow) (переможец WTA), Карлос де Хесус (Carlos de Jesus), Бенто Амарал (Bento Amaral), Роб Мак Міллан (Rob Mc Millan) та багато інших.
Захід був орієнтований на різноманітну групу професіоналів галузі, у тому числі – на представників торгівлі, власників та менеджерів виноробень, покупців вина, імпортерів та дистриб’юторів, винних маркетологів та винні ЗМІ. Це люди, які визначають тенденції та приймають ключові рішення у винному світі.
Крім того, для сприяння спілкуванню між усіма учасниками, включаючи експонентів, делегатів та доповідачів, було організовано виставкову зону та різноманітні івенти.
Учасники заходу мали можливість відвідати стенди кількох десятків компаній, серед яких Amorim, Anselmo Mendes, Bairrada, Barbeito, Casa da Passarella, Casas Altas / Villa Oeira, Caves São João, CVR Beira Interior, CVR Dão, CVR Lisbon, CVR Tejo, Gonzalez Byass, Green Point, Hill Smith, INEGI, Mouchão, New Zealand Fine Wines, Porto and North Tourism, Quinta do Casal, Ramos Pinto, Robert Joseph, Sogevinus, Sogrape, Tourism Center Portugal, Verallia, Quevedo.
Отримати доступ до програми Wine Future, дізнатися про партнерів заходу та знайти детальну інформацію, можна за посиланням.
Ще однією складовою заходу була дегустація вищого рівня, воістину «дорогоцінне каміння в короні». Вона була організована в колишній церкві монастиря Сан-Франциско. Все відбувалося в зоні вівтаря і це надавало додаткової урочистості, значущості та одухотвореності цієї унікальної дегустації.
Дірсеу Віанна-молодший, MW (Dirceu Vianna Jr, MW) провів дегустацію під назвою Icon Wines of Portugal, Річард Мейсон (Richard Mayson) – Legendary & Historic Madeira & Port, Марк Сквайрс (Mark Squires), винний експерт, критик та журналіст, колишній співробітник журналу Robert Parker’s Wine Advocate, представив The Magnificent 12 – Honoring the Ukrainian Wine Industry, йому допомагала Морін Дауні (Maureen Downey). Цією назвою організатори дегустації зробили великий акцент на українському виноробстві.
Комунікаційна медіагрупа Drinks+ з великим задоволенням сприяли співпраці між відомою українською виноробнею Shabo, що стала переможцем WTA 2022-2023 як Brand – the Visiting Card of the Country, та Wine Future. Їхнє культове вино Vaja 2014 Cabernet Sauvignon – Iukuridze Family Wine Heritage було представлено під номером 5 під час цієї спеціальної події.
Повна карта вин включала:
France – Bollinger Special Cuvée Champagne Bollinger
Germany – 2020 Ürziger Würzgarten Riesling GG – Dr. Loosen
New Zealand – 2021 Pyramid Valley Snake’s Tongue Pinot Noir
Italy – 2021 Colore by Bibi Graetz
Ukraine – 2014 Cabernet Sauvignon Iukuridze Family Wine Heritage
California – 2013 Joseph Phelps Insignia
Chile – 2015 Viñedo Chadwick
Argentina – 2019 Adrianna Vineyard Mundus Bacillus Terrae Malbec – Catena
Australia – 2018 Yalumba The Octavius Shiraz
Portugal – 2011 Barca Velha – Sogrape
Spain – Tío Pepe Estrella de los Mares – Gonzalez Byass
South Africa – 2019 Klein Constantia
Представники Drinks+ поспілкувалися з Марком Сквайерсом одразу після дегустації. Під час розмови Марк згадав своє українське коріння та поділився думками про українське вино, яке щойно спробував:
«Сьогодні ми скуштували цікаве вино Shabo і воно показало себе чудово, Vaja утримує високий рівень поруч з дійсно великими винами. Шкода, що виробник не міг бути присутнім, тому що на мою думку, виноробня могла б зробити значне поширення своєї присутності на західних ринках».
________________
Згідно з прес-релізом організаторів, наступне видання Wine Future заплановано на 7-9 листопада в конференц-центрі Kovens, Маямі. Вони підкреслюють важливість Маямі не лише як туристичного напрямку, але й через його зростаючу винну сцену. Місто є ключовим центром і точкою входу на ринок США для виробників вина з Європи та Південної Америки. Крім того, Маямі відомий тим, що знаходиться в авангарді боротьби зі зміною клімату в США.
Згідно з цими темами Green Wine Future проведе аукціон під час заходу для збору коштів для різних організацій, включаючи CLEO Institute, Napa Green і Planet Future Foundation.
Фото: Wine Travel Awards, Wine Future
Подія Wine Future об’єднала визнаних професіоналів, чий досвід охоплює усю земну кулю – від революційних високотехнологічних виноробень Нової Зеландії до найвідоміших виробників Аргентини. Протягом трьох днів захід перетворив Португалію на центр дискусій про вино, підкреслюючи її роль на світовій винній арені. Wine Future, вже відомий своїм значним впливом, вперше відбувся у Барселоні у 2006 році, […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до На початку листопада 2023 року місто Коімбра (Португалія), стало центром уваги винного світу
Учасники London Spirits Competition тепер можуть надавати для оцінок професійним суддям свої коктейлі.
З 2023 року учасники London Spirits Competition можуть зареєструвати на конкурс коктейлі на базі кожного продукту, який вони представляють. Таким чином конкурсанти знаходяться на крок попереду, враховуючи широкий спектр споживачів, адаптують свої конкурсні пропозиції до запитів дистрибьюторів та імпортерів, маючи змогу зробити наголос на додаткових перевагах власних брендів міцних напоїв.
Найкращі бармени та баєри алкогольних напоїв світу оцінюватимуть надані зразки 2022 року. Ця нова опція допоможе не лише споживачам розширити обрії, але й міксологам визначити найперспективніші коктейлі для представлення в картах.
На додаток коктейлі-переможці будуть обрані Beverage Trade Network та розміщені у London Drinks Guide, в британському журналі The On-Trade та на порталі bartendersbusiness.com.
Ці коктейлі також будуть показані в інших путівниках з напоїв – Los Angeles Drinks Guide, Chicago Drinks Guide, New York Drinks Guide та the San Francisco Drinks Guide.
«Ми пропонуємо платформу для демонстрації своїх коктейлів споживачам та трейдерам», – говорить Сід Пател, генеральний директор Beverage Trade Network, організатор London Spirits Competition.
Заявки на конкурс 2023 року вже відкриті. Бренди, які хочуть отримати відгук суддів світового класу, можуть скористатися перевагами участі зараз за спеціальними цінами. Нагадуємо умову: під час реєстрації необхідно обов’язково ввести рецепт коктейлю.
Учасники London Spirits Competition тепер можуть надавати для оцінок професійним суддям свої коктейлі. З 2023 року учасники London Spirits Competition можуть зареєструвати на конкурс коктейлі на базі кожного продукту, який вони представляють. Таким чином конкурсанти знаходяться на крок попереду, враховуючи широкий спектр споживачів, адаптують свої конкурсні пропозиції до запитів дистрибьюторів та імпортерів, маючи змогу зробити […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до London Spirits Competition – нові можливості
Найбільший англійський виробник вина Chapel Down оголосив про високі фінансові показники першого півріччя 2022 року.
За словами генерального директора Ендрю Картера (Andrew Carter)зростання прибутку було зумовлено переважно збільшенням на 35% продажів традиційного ігристого вина. На ігристі вина тепер припадає 72% продажів вина компанії за вартістю, порівняно з 61% за 2021 рік.
«З літа 2021 року ми готувалися до наслідків складного врожаю того року та, як наслідок, меншої доступності тихих вин у 2022 році, – пояснює Ендрю Картер. – Ми здійснили суттєві зміни в асортименті продажів відповідно до нашої стратегії преміумізації.
Англійське вино зараз перебуває на вершині завдяки нашому терруару, клімату та постійним інвестиціям у галузь, які призвели до того, що наші вина завоювали як міжнародне визнання, так і зростання лояльності споживачів у Великобританії. Chapel Down є провідним і найбільшим брендом. Завдяки потужному першому півріччу 2022 року ми з упевненістю дивимось на решту року. Незважаючи на зміну споживчого фону, ми очікуємо зростання чистого доходу від продажів і стійку маржу протягом усього року. Це разом із нашим вдалим цьогорічним урожаєм гарантує, що ми впевнено йдемо до досягнення нашої мети – подвоїти розмір бізнесу до 2026 року».
Chapel Down також планує збільшити площу виноградників. Цього року на ділянці Boarley було посаджено 15 гектарів винограду, планується висадити ще 48. Це збільшення становитиме понад 364 га, що є найбільшим в англійській виноробній промисловості.
За матеріалами: https://www.chapeldown.com/
Найбільший англійський виробник вина Chapel Down оголосив про високі фінансові показники першого півріччя 2022 року. За словами генерального директора Ендрю Картера (Andrew Carter) зростання прибутку було зумовлено переважно збільшенням на 35% продажів традиційного ігристого вина. На ігристі вина тепер припадає 72% продажів вина компанії за вартістю, порівняно з 61% за 2021 рік. «З літа 2021 […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Chapel Down – англійське ігристе набирає обертів
Війна внесла свої корективи, але не завадила виноробу (а в минулому військовому) Сергію Володимировичу Коваленко продовжити роботу на винограднику і виноробні. Ми вирішили дізнатися, який урожай зібрав номінант премії Wine Travel Awards, над якими винами працює та які має плани на майбутнє.
Перші вина на своїй невеличкий винарні в Умані Сергій Володимирович почав виробляти у 2015 році. Винороб-аматор досяг у цій справі неабияких результатів. Вина під брендом «Дім вина KSV» (KSV – Коваленко Сергій Володимирович) неодноразово були відмічені нагородами на всеукраїнських конкурсах. На V Всеукраїнському дегустаційному конкурсі «Сорт і теруар. Мікровиноробство», «Мерло» було визнане «Найкращим рожевим сухим вином України 2019», на VІ – найкращим в Україні червоним десертним стало вино Love story, 2020, а у 2021 році на Всеукраїнському дегустаційному конкурсі Odessa Wine & Spirit Awards червоне сухе вино Grand Vale, 2019 отримало срібну медаль. Гарні відгуки були і від закордонних фахівців, відзначав якість вин і д-р Рікардо Ф. Нуньєс.
Тож такий успіх спонукав Сергія Володимировича планувати розширення свого виробництва. Щоб збільшити можливості професійної роботи і розвитку, у 2021 році він почав співпрацювати з готельно-ресторанним комплексом Forest club Sherwood, що знаходиться неподалік його винарні. Тоді ж змінилася назва бренду на Sherwood Winery, розпочалося будівництво нової виноробні, були подані документи на отримання ліцензії. Але плани зруйнувала війна…
«Це велика трагедія нашого народу – скільки загинуло людей… Просто жах, що зробили з нашою землею, я не знаю скільки років треба буде її відновлювати, – з болем каже Сергій Володимирович. Але попри все він продовжує працювати. – В перші дні війни було незрозуміло що робити, але я вирішив – життя не зупиняється. Військові повинні захищати країну, лікарі – лікувати, винороби – робити вино. Всі мають виконувати свою роботу, тоді буде якийсь порядок і результат. І я продовжив працювати».
Результатом цієї праці став гарний врожай цього року. «З восьми сортів, що я вирощую, наразі зібрав Юпітер. З нього вже готується розе. А решта чекає кондиції – я прагну виробляти якісні вина і тому не поспішаю, – розповідає про своє сьогодення винороб. – Хочу трохи змінити види вин з деяких сортів. Планую зробити розе з Цвайгельту, розе в стилі кларет із Лівадійського Чорного і розе з Гурзуфського Рожевого, з якого виробляв десертне вино Love story. Зараз ще працюю над привезеним з півдня Юпітером. Також замовив з Одеського регіону Мерло, який у нас неможливо виростити. А решта – всі мої сорти. Тільки з Каберне цього року не працюватиму. Адже винарня малесенька і не може вмістити все. Традиційно не виробляю білі вина – немає необхідного обладнання, а абищо я робити не хочу. Та якщо буде збудована нова винарня обов’язково буду працювати і над білими.
Плани великі, але я працюю сам – і вирощую виноград, і виробляю вина. Тож продавати і рекламувати не маю часу. Це ще одна з причин, чому я почав співпрацю з Forest club Sherwood, де зараз в ресторані пропонують всі мої вина».
Сподіваємося, що коли ми переможемо і настане мир, на виноробню та у готельно-ресторанний комплекс зможуть завітати всі бажаючі добре відпочити та скуштувати чудові вина Sherwood Winery!
Війна внесла свої корективи, але не завадила виноробу (а в минулому військовому) Сергію Володимировичу Коваленко продовжити роботу на винограднику і виноробні. Ми вирішили дізнатися, який урожай зібрав номінант премії Wine Travel Awards, над якими винами працює та які має плани на майбутнє. Перші вина на своїй невеличкий винарні в Умані Сергій Володимирович почав виробляти у […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Урожай особливого літа у Sherwood Winery
Blue Nun – культове вино святкує свій 100-й вінтаж вражаючим перезапуском і новим портфоліо.
Запуск німецького винного бренду Blue Nun у 1921 році став початком золотого десятиліття, яке призвело до статусу найбільш продаваного бренду на сьогоднішній день. У 20-х роках німецький дизайн зробив революцію у винному світі – на міжнародних винних картах німецьке вино вважалось найкращим і найдорожчим з усіх. Саме в цей час Ф. Скотт Фіцджеральд (F. Scott Fitzgerald) опублікував свій роман «Великий Гетсбі». Уолт Дісней (Walter Disney) намалював свій перший анімаційний фільм з Міккі Маусом. Альберт Ейнштейн (Albert Einstein) отримав Нобелівську премію за теорію відносності. Лише 8% домогосподарств мали телефон! Але радість від життя була величезною. І Берлін, столиця Німеччини, був ідеальним місцем.
Перше вино, яке стало поп-іконою
Через півстоліття торгова марка Blue Nun стала частиною поп-культури. У 1960-70-х роках зірки, серед яких Beatles, Девід Боуї (David Bowie), Елвіс Преслі (Elvis Presley) та Fleetwood Mac – пили для задоволення і святкували урочистості з Blue Nun. У своєму альбомі Check your head американський гурт Beastie Boys присвятив бренду Blue Nun пісню. Світовому бренду Blue Nun навіть створили пам’ятник.
На сьогоднішній день продано 1,1 мільярд пляшок Blue Nun. З 2010 року випускають також ігристе Blue Nun, особливо успішне – 24K, кожна пляшка якого містить листочки сусального золота. З 2016 року доступний кошерний варіант, що значно збільшило продажі Blue Nun, особливо в Ізраїлі.
Новий образ від зіркового нью-йоркського дизайнера Паули Шер (Paula Scher)
З нагоди 100-річчя Blue Nun Паула Шер, відома нью-йоркська дизайнерка, яка розробила логотипи таких компаній як Tiffany & Co, Rolls Royce і Citi Bank – створила нову, знакову і характерну упаковку Blue Nun. З відтінком Art Deco та витонченою модернізацією Blue Nun поєднавши в собі елементи дизайну 1920-х і 2020-х років.
Нове портфоліо з акцентом на автентичність
Blue Nun розпочала свій тріумфальний хід 100 років тому як Liebfraumilch. За цей час бренд став культовим та радує вайнловерів по всьому світу фруктовими, сухими та ігристими винами.
Нові автентичні бленди – це Authentic White і Authentic Rosé поєднують сильні сторони різних сортів винограду та його походження для створення унікального смакового профілю, що є характерним для Blue Nun. Наприклад, для Authentic White винороби Blue Nun купажують Рислінг з Німеччини, Шардоне з Італії, Мускат з Угорщини і автохтонний сорт винограду Айрен з Іспанії. На додаток до ігристих вин 24K, що мають величезний попит і сяють у гламурному блиску від Paula Scher, нове портфоліо доповнено трьома білими та трьома рожевими винами.
Нова колекція Blue Nun доступна у 90 країнах і представляє культовий винний бренд у своєму новому обрамленні через 100 років заснування!
В рамках Першої Церемонії Wine Travel Awards в Лондоні на міжнародній виставці London Wine Fair було проведено дегустацію вин Blue Nun, компанії F.W. Langguth Erben: Blue Nun Authentic White, Blue Nun Authentic Pink, Blue Nun Sparkling 24K Gold Edition. Вина Bluе Nun були також представлені на стенді Drinks+/Wine Travel Awards протягом трьох днів виставки. Компанія F.W. Langguth Erben має статус Національного спонсора Премії.
Blue Nun – культове вино святкує свій 100-й вінтаж вражаючим перезапуском і новим портфоліо. Запуск німецького винного бренду Blue Nun у 1921 році став початком золотого десятиліття, яке призвело до статусу найбільш продаваного бренду на сьогоднішній день. У 20-х роках німецький дизайн зробив революцію у винному світі – на міжнародних винних картах німецьке вино вважалось […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Blue Nun: подвійне свято культового бренду!
Одним з гасел найбільшої у світі виставки вина та алкогольних напоїв цьогоріч було Same But Different, і ProWein повністю підтвердив цей вислів: незмінними залишилися масштаб та грандіозність події, зазвичай притаманні цій галузевій зустрічі професіоналів виноградарства, виробництва, торгівлі та гастрономії, але були й новації та сюрпризи, починаючи з дат проведення і закінчуючи прем’єрами та шоу під час виставки. Але про все по порядку: Drinks+, як завжди, був у центрі подій і готовий поділитися враженнями з нашими читачами.
Почнемо з того, що довгоочікувана зустріч професіоналів винного світу у Дюсельдорфі сталася через 2 роки вимушеного «простою», пов’язаного з пандемією, тому експоненти та відвідувачі з’їзжалися до Німеччини з особливими почуттями та сподіваннями. Цьогоріч у виставці взяли участь більш ніж 5700 експонентів з 62 країн, а гостинна Messe Düsseldorf відчинила свої двері для 38 тисяч відвідувачів із 145 країн світу.
13 виставкових павільйонів протягом всіх трьох днів були наповнені позитивною енергетикою, яку ми, журналісти Drinks+, відчули на собі. Великі виноробні країни – Франція, Італія, Іспанія, Португалія, Німеччина та Австрія – традиційно мали окремі зали, де збиралися поціновувачі вин з конкретних країн і регіонів: наприклад, свої великі зони мали французькі виноробні регіони Бургундія, Бордо, Шампань, Долина Луари, Корсика та інші.
Великий фурор справив павільйон, де свою продукцію виставляли країни Нового Світу: загальний інтерес до вин, що вироблені за межами традиційних регіонів Європи, останнім часом став загальним трендом у винному світі. Тому не дивно, що біля стендів виноробів з США, Чилі, Аргентини, Нової Зеландії, Південної Африки та Австралії завжди було людно.
Ще одним популярним «місцем тяжіння» цьогорічного ProWein був павільйон органічних та біологічних вин. Глобальний екологічний порядок денний започаткував цей тренд деякий час тому, і з року в рік, незважаючи на те, що частка таких вин у загальних обсягах поки ще досить маленька (приміром, органічний виноград сьогодні культивують лише трохи більше 2 тисяч господарств у світі), зацікавленість вайнловерів та винних професіоналів у таких винах невпинно зростає. Відзначимо двох гігантів цього руху, які мали свої стенди на ProWein: це німецька Федеральна асоціація органічного виноградарства ECOVIN з десятьма виноробнями, що входять до її складу, та французька організація Vignerons de Nature, яка об’єднує 30 виноробів, що запроваджують в своїх господарствах органічні та біодинамічні практики. До речі, Франція є лідером у цьому русі: на її теруарах працює близько половини усіх світових органічних господарств.
Цікавим був павільйон, що представляв крафтовий алкоголь, пиво та сидри: це була, мабуть, найжвавіша зона всієї виставки, місце зустрічі молодих креативних представників крафтового виноробства та барної культури. Гучна музика, світлове шоу, далека від офіційної форма одягу та невимушені манери спілкування експонентів та відвідувачів, а також їхній доволі молодий вік – все це наводило на думку, що ти знаходишся не у виставковому павільйоні, а у нічному клубі .
Але природньо, що представники нашої команди найбільше часу провели у павільйоні №11, де експонувалася продукція країн Центральної та Східної Європи, адже саме тут були розташовані стенди багатьох наших друзів та партнерів, що брали участь у першій міжнародній премії з винного туризму Wine Travel Awards, започаткованій редакцією Drinks+. Наші журналісти привезли до Дюсельдорфу ексклюзивний PR-каталог номінантів та переможців премії Wine Travel Awards Guide 2021-2022. Ми пишаємося, що наш каталог перебував в гарній компанії інших світових видань, присвячених вину, на прес-стенді International Trade Press, де відвідувачі виставки мали змогу безкоштовно з ним ознайомитися.
Крім друкованої версії, була можливість відсканувати каталог в електронному вигляді, використовуючи QR-code на постерах, які були розміщені в різних зонах виставки.
До речі, усі бажаючі можуть ознайомитися з електронною версією Гіду WTA й зараз: вона розміщена на спеціальній онлайн-платформі Digital: online trade press stand сайту prowein.com, що є новою цифровою пропозицією від Messe Düsseldorf.
Отже, серед експонентів ProWein були учасники та спонсори WTA, багато з яких вже давно стали друзями нашої редакції – перш за все, це доктор Рікардо Нуньєс, власник групи компаній Vinos de La Luz, якого ми зустріли в павільйонах виставки. Щиро дякуємо доктору за теплі слова на адресу нашого проєкту, в якому він взяв участь в якості члена журі та спонсора номінації Wine & Food Influencer. Додамо, що бренд-амбасадор міжнародної компанії Vinos de La Luz Наталія Бурлаченко отримала спеціальний приз Judge’s Choice Award, тож ми чекаємо її та доктора Нуньєса на церемонії вручення нагород Wine Travel Awards на London Wine Fair, яка відбудеться 8 червня 2022 року о 12.30-14.30 в «Industry Briefing Room».
Скажемо наперед, таких приємних зустрічей в павільйонах ProWein було чимало: наприклад, ми мали нагоду зустріти легенду винного світу Роберта Джозефа, який входить до суддівської колегії Wine Travel Awards. Ми пишаємося, що пан Джозеф, отримавши екземпляр WTA Guide, високо оцінив результати нашої роботи.
До речі, наша зустріч з Робертом Джозефом відбулася на стенді молдавських виноробів, де він проводив майстер-клас. Участь «винної збірної» Молдови на ProWein була організована Національним бюро винограду і вина Молдови: керівник відділу маркетингу Парасковія Ігнат розповіла нам, що цьогоріч 37 компаній презентували свою продукцію під брендом Wine of Moldova. І, хоча молдавський стенд мав рекордні розміри – 224 кв.м (!) – не всі бажаючі цього разу отримали можливість бути представленими на найбільшій винній виставці світу. Тож можна чекати, що наступного року стенд молдавських виноробів буде ще більшим за площею. Що ж, ця тенденція цілком природня, судячи зі стрімкого зростання якості молдавських вин та їхньої впізнаваності у світі.
До речі, винороби цього підприємства дуже підтримують Україну: приміщення підприємства перетворились на прихисток для наших співгромадян, які тікають від війни до Молдови, а їхній виставковий стенд прикрашав постер з вином під назвою Freedom Blend («Купаж свободи») – напоєм, створеним шляхом поєднання місцевих сортів винограду трьох країн, що останні десятиліття зазнали агресії з боку росії: Рара Нягре (Moлдова), Бастардо (Україна) и Сапераві (Грузія).
Грузини, до речі, також були широко представлені на цій виставці: спільний стенд грузинських виноробів було організовано Асоціацією «Грузинське вино» за підтримки Національного агентства вина Грузії. Тут також було людно, і ми насилу змогли дістатися одного з тріумфаторів WTA – виноробні The Shumi Winery, яка стала переможцем публічного голосування у рекордній кількості номінацій, а також стала найкращою у категорії Magnet of the region. Ми з нетерпінням чекаємо представників The Shumi Winery на офіційній церемонії вручення нагород Wine Travel Awards у Лондоні, де на них чекає «оскар» в галузі винного туризму.
Ще одна країна, що виступила «єдиним фронтом» на виставці в Дюсельдорфі, – це Вірменія. 20 вірменських виноробів мали спільний стенд, організований за підтримки Вірменського фонду виноградарства та виноробства.
До речі, ця тенденція – брати участь у великих профільних заходах під єдиним національним брендом – дуже чітко прослідковувалася на ProWein: ми бачили стенди, що об’єднували виноробів Хорватії, Ірландії, Угорщини, Словенії, Тунісу, Румунії, Болгарії, Сербії, Македонії, Боснії та Герцеговини та інших.
На жаль, цього року відвідувачі найбільшої винної виставки світу не побачили спільного стенду українських виноробів: війна та пов’язані з нею труднощі – від проблем з фінансуванням до неможливості чоловікам у час воєнного стану перетинати український кордон – не дозволили Україні бути належно представленою на такому поважному та престижному заході. Ми віримо і сподіваємось, що наступного разу обставини будуть більш сприятливими для наших виноробів, на долю яких, разом з іншими нашими співгромадянами, випали нелегкі випробування.
Але український прапор все ж був присутній на виставці в Дюсельдорфі: по-перше, попри всі складності, групі наших виноробів вдалося провести невелику презентацію та тейстінг своїх вин.
По-друге, свою продукцію на ProWein самостійно представляла компанія Shabo – ще один переможець публічного голосування премії Wine Travel Awards у категорії Must Visit (номінація The Visiting Card of the Country).
А приємною несподіванкою був той факт, що іноземні компанії, не маючи ніякого стосунку до України, вивішували наш прапор на своїх стендах просто для того, що показати, що вони на світлому боці – боці добра, правди, цивілізації, на боці України. Як, наприклад, італійська компанія Savio Trading, що займається виробництвом та імпортом алкоголю.
Весь світ підтримує нас, тому сподіваємося, що поточний рік стане переможним для України, а 2023, коли відбудеться наступний ProWein, що запланований на 19-21 березня, стане переможним для українських вин.
Drinks+, як завжди, був у центрі подій і готовий поділитися враженнями про найбільшу у світі винну виставку з нашими читачами.
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до ProWein 2022: той самий, але інший
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Digital magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020:
100 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
Print magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020: • 230 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
ПОДПИСКА на электронную версию журнала DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – это специализированное издание со стильным дизайном и уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год (5 в премиальном формате и 5 в деловом – на русском и английском языках).
Стоимость годовой подписки журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн,
EUR – 70 евро
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, 8-067-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net
DIGITAL ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки диджитал-версии журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03
E-mail: gabrelka@ukr.net
ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки на один экземпляр журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
1500 грн – при отправке по Украине
230 евро – при отправке за рубеж
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net