Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Bottle Shock: ціна за візит на виноробню сягнула 250 доларів

Так повелося на нашій планеті, що Каліфорнія задає тон у винному туризмі. Ось і зараз, на тлі падіння попиту на вино як на американському, так і багатьох ринках інших країн, каліфорнійські винороби роблять несподіваний хід конем. І світ із зацікавленістю спостерігає, що з того вийде.


Скільки-скільки?!

Приміром, сьогодні соцмережі спалахнули дебатами з приводу компанії Vice Versa Wines, заснованої Патрісом Бретоном (Patrice Breton) у 2003 році, – що прославилася щойно відкритою (в серпні 2025 р.) розкішною виноробнею в Калістозі, штат Каліфорнія з найсучаснішим льохом для витримки, спеціалізацією на преміальних моносортових  каберне совіньйонах та прайсом за візит з дегустацією  чотирьох вин у 250 доларів на персону.

 Зрозуміло, винороби зробили ставку не на дивакувате покоління Ζ, а на дорослих і заможних колекціонерів, зацікавлених в винах, що створюються на базі сталого розвитку і найліпших виноградників Долини Напа. Бретон, підприємець, який зробив себе сам, позиціонує Vice Versa як вершину вишуканості, де кожна пляшка коштує в середньому 175 доларів США згідно з рейтингами Wine-Searcher і втілює «красу та правду».

Приміром, в пропозиції є вина з неймовірного То Калон, про який viceversawine.com пише так: «То Калон означає «місце найвищої краси». Посаджений 1868 року, виноградник Бекстоффер То Калон є не тільки одним із найбільших виноградників Каберне Совіньйон у Долині Напа, він є одним із найкращих у світі. Виноградник завжди дарує вино з яскраво вираженим смородиновим та графітовим ароматами і текстурою, яка просто ідеальна. Для Oakville це те саме, що Шато Латур для Пойяка: вина розкішні і майже безсмертні».

 

За що?

Сакраментальне запитання має цілком логічні відповіді. Ціна на дегустацію «безсмертних», зрозуміло, не може бути демократичною. Навіть у менш схильних до преміалізації сусідів вартість візитів масово зростає на тлі операційних витрат через глобальне потепління, інфляцію та навіть політичну турбулентність. Втім, як свідчать публікації на X (колишній Twitter)  планка у 250 доларів привертає пильну увагу фолловерів та завсідників соцмереж. Деякі сигналізують, що традиційні літні натовпи в Напі рідшають через ціновий тиск.

З іншого боку, інвестиції в обладнання маєтку з найсучаснішим приміщенням витримки та зберігання теж диктують адекватну цінову політику в сфері енотуризму. І на їх тлі дегустація за 250 доларів на людину виглядає вже й не такою шокуючою. Виноробня площею 10 000 квадратних футів була спроєктована архітекторами з Сан-Франциско Олле Лундбергом і Левом Березницьким з Lundberg Design і відображає мінімалістичну естетику. Виноробня ховається в ландшафті: конструкція зі сталі та бетону вбудована в схил пагорба. Вхід в тунель веде у велику печеру площею 5,000 квадратних футів з дегустаційним салоном, де розміщені твори мистецтва бразильського художника Бруно Леонардо Франкліна де Мело, чиї роботи також прикрашають лейбл Beckstoffer Dr. Crane від Vice Versa. Печера обладнана гідроохолодженням і підігрівом підлоги, що дозволяє точно контролювати температуру для лімітованих релізів. Будівництво завершилося у 2025 році, а перший урожай на власному винограднику поряд став важливою віхою після років виробництва вин на потужностях Wheeler Farms (де, до речі, на туристів чекають теж недешеві пропозиції, що стартують від $145 за 4 вина з закусками і до $375 за обід Chef’s Table).

Реагуючи на закиди хейтерів, Бретон захищає виставлений прайс на дегустації для туристів, наголошуючи на захоплюючому досвіді, артистизмі обстановки тейстингів та певною мірою дефіциті – адже кількість екскурсій обмежена, причому ці опції часто розкуповують члени клубу.

Дегустації проводяться за вражаючим 2-тонним сталевим столом, а до пулу входять рідкісні вантажі: приміром,100-бальний Magnificent 7 2022 року, який отримав нагороди від International Wine Report.

 

Споживчі настрої: що далі?

Критики стверджують, що таке ціноутворення у винному туризмі загострює проблеми з доступністю вин регіону Napa, особливо з огляду на глобальне падіння продажів вина в цілому.  Згідно аналітики, опублікованої Wine Spectator в липні 2025 року, зниження попиту на червоне вино суттєво зачепило ресторани Сан-Франциско – вони повідомляють про зниження відповідного чеку практично на 25% порівняно з минулим роком. Загалом по  Штатах спостерігається падіння продажів Direct-to-Consumer (DTC), дегустаційні зали порожніють, а члени винних клубів вочевидь втомилися від підписки, завдяки якій одержують нові, але подекуди малозрозумілі релізи.

Тим часом прихильники, в тому числі інсайдери галузі, хвалять стратегію Бретона як далекоглядну інновацію, здатну захистити винний туризм від кризи.

Інші припускають, що високі ціни за візити туристів ризикують відштовхнути молодшу демографічну групу – сакраментальне покоління Z, яке віддає перевагу слабоалкогольним напоям і розумному споживанню.

Схоже, скільки б зараз не дебатувалися ціни візитів на виноробні, лише час покаже, з чим маємо справу – з  легковажною бульбашкою чи виваженим кроком. Тому пропонуємо поки сприймати прайси Vice Versa як виключення, адже виноробня Бретона, на відміну від обережної більшості, нічим не ризикує: вона має достатнє клубне коло, яке підтримає бренд навіть на тлі загального спаду.

 А ще спостерігаємо за сміливим маркетинговим експериментом каліфорнійців, адже ця модель продемонструє, де ті червоні лінії, за якими завершується придатна для сучасного енотуриста ціна на візит до преміальної локації.

 

фото: beckstoffervineyards.com, vinimap.com, Vice Versa



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж

⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

Так повелося на нашій планеті, що Каліфорнія задає тон у винному туризмі. Ось і зараз, на тлі падіння попиту на вино як на американському, так і багатьох ринках інших країн, каліфорнійські винороби роблять несподіваний хід конем. І світ із зацікавленістю спостерігає, що з того вийде. Скільки-скільки?! Приміром, сьогодні соцмережі спалахнули дебатами з приводу компанії Vice […]

Менше елітарності, більше цінності: чи зможе вино завоювати покоління Z

Винна індустрія потерпає від загальносвітового зниження споживання. Чи дійсно причина у тому, що молодь відмовляється від алкоголю? Що має зробити галузь, аби не втрачати свою актуальність для покоління Z? Цю тему досліджує наша оглядачка Вікторія Макарова?


Культура споживання алкогольних напоїв у нашому домі завжди була присутня – мої батьки ніколи не робили з цього табу, хоча й, звісно, не заохочували. Напої зберігались у спеціальній шухляді з назвою «бар», вона була дзеркальною зсередини, і там завжди відчувався щільний аромат вермуту, портвейну та коньяку. Мій перший досвід споживання вина відбувся, коли мені було років 14. Це була ризикована операція. Ми з подругою оглядали скарби у батьківському «барі» й вирішили продегустувати Sandeman, оскільки нам дуже сподобалась пляшка. На дегустацію пішло навряд чи більше, ніж 50 мл на двох, але згодом ми її повторили, і тоді довелось компенсувати нестачу водичкою з цукром. Подібні експерименти ми з подругою провели кілька разів поспіль – доки нас не спіймали на нерозчиненому цукрі у відкоркованій пляшці «Совєтського Шампанського». Більш предметне знайомство зі світом міцних напоїв для мене відбулось у студентські роки, і лише десь у віці 30 років я почала цікавитись сухими винами, перетворившись у впевненого вайнлавера. 

Мій шлях до розуміння вина й винної культури – це типова історія представника покоління Х, котре дорослішало значно раніше, ніж ті, кого ми зараз називаємо «зумерами». Покоління Z і їхнє споживання, а точніше – не споживання алкоголю, вже кілька років поспіль турбує індустрію: саме з цим виробники повʼязують зниження продажів вина у багатьох країнах і жахаються безалкогольного майбутнього. То що ж саме відбувається з молоддю – і чи дійсно це впливає на загальний рівень споживання?

покоління Z

Спершу трохи статистики. Винороби мають причини бідкатись: зниження споживання підтверджують цифри, зокрема — надані у звіті Міжнародної організації виноградарства і виноробства (OIV) “State of the World Vine and Wine Sector in 2024” (Стан світового виноградарсько-виноробного сектору у 2024 році). За даними OIV, у 2024 році споживання вина в ЄС скоротилося на 5,2% порівняно з п’ятирічним середнім показником, а виробництво виноматеріалу зменшилося на 3,5% у порівнянні з 2023 роком, йдеться у звіті Міжнародної організації виноградарства та виноробства (OIV) «Стан світового виноградарсько-виноробного сектору у 2024 році».

ЄС залишається найбільшим винним ринком у світі з обсягом 103,6 млн гектолітрів, що становить 48% глобального споживання. Порівняно з 2023 роком у 2024 ринок зменшився на 2,8%, а відносно п’ятирічного середнього – на 5,2%. Зниження споживання пояснюють скороченням попиту в провідних традиційних виноробних країнах. Загалом у світі у 2024 році було випито близько 214,2 млн гектолітрів вина, що на 3,3% менше за рівень 2023 року.

Аналізуючи ці дані, представники індустрії вирішили, що корінь проблеми – саме у поколінні Z, котре, за певними даними, пʼє значно менше, ніж попередники. Одна з гіпотез, якою зручно користуються сучасні маркетологи, полягає у тому, що покоління Z боїться ризикувати — менше вживає алкоголь, займається сексом чи водить авто на небезпечних швидкостях порівняно з попередніми поколіннями. Цю тезу підкріплюють деякі психологи. Зокрема, Річард Вайссбурд (Richard Weissbourd), лектор Гарвардського університету, зазначає, що така зміна зумовлена не лише стилем виховання, а й ширшими соціальними та культурними чинниками. Опитування показують, що найбільше молодих людей хвилюють фінансова невпевненість, тиск у навчанні та відчуття, що світ «розвалюється». Багато хто уникає потенційної небезпеки та викликів, залишаючи мало простору для помилок. Вживання алкоголю взагалі, й вин зокрема, на думку Вайссбурда, для цього покоління також відноситься до зони ризику.  

покоління Z

Дослідження – річ важлива, але хто найкраще зможе розповісти про особливості й уподобання покоління Z і створити для нього оптимальний продукт, ніж самі «зумери»? Близько року тому мою увагу у стрічці Інстаграму привернула сторінка виноробної компанії Young Poets Wine з Німеччини. Перше, що впало в око – дуже професійна й нестандартна комунікація: класні ідеї, багато гумору, чудовий копірайт, прості й водночас неординарні віжуали, багато цікавого відеоконтенту. На сайті Young Poets Wine я більше дізналась про концепцію компанії: її засновник Елія Вернер (Eliah Werner), представник покоління Z, зібрав під “парасолькою” свого бренду кількох молодих виноробів із різних регіонів – німецького Пфальцу та Баден-Вюртемберга, а також – італійської Апулії. Лінійка Young Poets пропонує чисті, яскраві, зрозумілі й «питкі» вина з особливим характером та дуже оригінальними назвами. «Ми намагаємось мислити не класично, як то кажуть – out of the box, чи, швидше, out of the bottle, і ставимо на перше місце те, що справді важливо для молодого покоління споживачів, – розповів мені Елія Вернер. – Young Poets – це вино, що спілкується зрозумілою мовою. Без замків і гербів, без золотої фольги, без зайвої пафосності – лише чистий дизайн, чесні історії та прогресивні молоді винороби з Німеччини та інших країн. Кожне вино супроводжується коротким віршем, а за кожною пляшкою стоїть реальна людина – винороб, або, як ми його називаємо, Young Poet (молодий поет)».

Ідея Елії полягає у тому, щоб пропонувати молодим споживачам саме те, чого вони потребують: простоту, легкість, гумор – і до того ж важливі сенси. «Вино може здаватися складним – ми ж робимо його легким та інтуїтивним. Наші вина мають назви на кшталт Fifty Shades of GRAUBRGNDR, Never Say No to PRMTVO, Allday RSÉ чи Everything Happens for a RSLNG – назви дещо кумедні й «стьобні», бо, на мою думку, вино має викликати усмішку ще до того, як ви зробили перший ковток. Для молоді також важлива соціальна місія. З кожної проданої пляшки ми передаємо частину коштів на благодійність, яка допомагає дітям навчитися читати – щоб у майбутньому з’являлося більше молодих поетів», – коментує засновник бренду.

Тож, на думку Елії Вернера, вино для покоління Z має бути якісним, виразним і зрозумілим, а також – смачним і доречним для будь-якого моменту – чи то вечірка, чи пікнік у парку, чи звичайний вечір удома. Молоді споживачі відкриті до всього нового й не надають великого значення традиціям. Охолоджені червоні – супер, біле у бляшанці – чудово, екологічно й цікаво.

«Вино стало надто «елітарним» – забагато правил, вишуканості й престижу, замало радості, – розмірковує Елія. – Відчуття таке, ніби ти прийшов на вечірку, де не знаєш дрес-коду, і всі говорять складною мовою дегустаційних нотаток». На його думку, «зумери» допитливі, але не люблять пафосу. Тож якщо винна індустрія не адаптує свій тон, культуру та брендинг, вона ризикує стати неактуальною для нового покоління потенційних вайнлаверів. Але Елія вбачає у цьому не лише виклики, а величезні можливості: «Зацікавте молодих споживачів зрозумілими, смачними й питкими винами, сформуйте емоційну прихильність до свого бренду, і згодом ви зможете відкрити для цієї аудиторії більш ексклюзивні, преміальні вина. Почніть із задоволення – глибоке розуміння прийде згодом».

А тепер – вишенька на торті. Останнє дослідження Bevtrac від IWSR (світового лідера з даних та аналітики у сфері алкогольних напоїв) виявило, що покоління Z не відмовляється від алкоголю, як вважалося раніше, а навпаки – їхнє споживання зростає. Між березнем 2023 та березнем 2025 року частка представників покоління Z, що досягли легального віку для вживання алкоголю та споживали його протягом останніх шести місяців, зросла з 66% до 73%, причому особливо різке зростання зафіксовано у США (46%→70%), Великій Британії (66%→76%) та Австралії (61%→83%). Дослідження підтверджує: звички споживання алкоголю серед покоління Z тепер майже не відрізняються від інших поколінь. «Зумери» частіше експериментують із різними категоріями алкогольних напоїв, трохи більше віддають перевагу міцним напоям і частіше вживають алкоголь у барах, ресторанах та клубах порівняно з іншими віковими групами.

покоління Z

Попри те, що показники помірного споживання зростають загалом у всіх вікових групах, покоління Z не п’є менше – навпаки, багато хто заявляє, що останнім часом став вживати більше спиртного. Експерти пояснюють попереднє незначне падіння економічними чинниками, а не ЗОЖ-принципами. У IWSR вважають: треба просто дочекатись, коли покоління Z почне більше заробляти й відповідно більше коштів витрачати на алкогольні напої, у тому числі – у преміальному сегменті. Тож, швидше за все, майбутнє ринку алкоголю є менш драматичним, ніж це іноді подають у медіа. 

Отже, головний висновок: винна індустрія має змінити підхід до молодого покоління, яке не сприймає зарозумілості та зайвої складності. «Зумери» не відмовляються від вина – вони його переосмислюють. Їм не потрібна «ексклюзивність» – з ними не варто спілкуватись зверхньо.

Щоб завоювати покоління Z, брендам варто говорити їхньою мовою, розповідати справжні історії, демонструвати цінності (сталий розвиток, майстерність, ідентичність,  соціальну місію тощо), а також – робити ставку на щось нове, а не на «спадщину поколінь». Старі легенди, застарілі меседжі вже не працюють. Також варто приділити особливу увагу діджиталізації (привіт, TikTok, Instagram і прямі онлайн-продажі).

Позбавлення вина ореолу елітарності – складний, але необхідний крок, що має на меті виживання галузі. Питання не в тому, чи питимуть молодші покоління алкоголь, а в тому, що саме вони обиратимуть. Знайти з ними спільну мову – сьогодні це ключове завдання для виноробів і маркетологів. І є всі підстави вважати, що вони з ним упораються.



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж

⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


Фото: Brad Neathery, Maria Lysenko, young-poets-wine.com, Mahesh Patel, Beth Jnr

Винна індустрія потерпає від загальносвітового зниження споживання. Чи дійсно причина у тому, що молодь відмовляється від алкоголю? Що має зробити галузь, аби не втрачати свою актуальність для покоління Z? Цю тему досліджує наша оглядачка Вікторія Макарова? Культура споживання алкогольних напоїв у нашому домі завжди була присутня – мої батьки ніколи не робили з цього табу, […]

Помпеї знову на карті виноробства

У 2025 році Археологічний парк Помпеї спільно з групою Tenute Capaldo, до складу якої входять виноробні Feudi di San Gregorio та Basilisco, оголосили про черговий амбітний проєкт відродження виноробства у цьому унікальному історичному регіоні.


Ініціатива передбачає створення виноробні з повним циклом виробництва безпосередньо на території парку, а також розширення виноградників на шість гектарів. Для догляду за лозами планують застосовувати органічні методи землеробства та відновлювати давньоримські технології, включно з витримкою вина у глиняних амфорах.

Помпеї

Головний акцент зроблено на відновленні виноградників, які були знищені під час виверження Везувію у 79 році н. е. Нові насадження з’являться поруч із так званим Домом корабля «Європа» (Casa della Nave Europa) – однією з вілл Помпеїв, що отримала свою назву завдяки знайденому там великому фресковому зображенню торгового судна з написом «Європа». Саме біля цієї історичної пам’ятки висаджуватимуть давні сорти винограду, зокрема Альяніко. У межах проєкту планують виробляти три види вина – два червоних та одне біле, а протягом п’яти років вийти на обсяг у 50 тисяч пляшок щорічно.

Виробництво поєднає сучасні технології з автентичними практиками минулого. Процес включатиме ферментацію, витримку та розлив, а використання амфор дозволить відтворити смакові характеристики, наближені до тих, що цінували у Стародавньому Римі.

Основою проєкту стали багаторічні дослідження археологів та виноробів. Над його реалізацією працюють професор Аттіліо Сьєнца (Attilio Scienza) з Міланського університету та виробничий менеджер Feudi di San Gregorio П’єрпаоло Сирч (Pierpaolo Sirch). Окрім виробництва вина, ініціатива має культурний та освітній вимір: для відвідувачів організовуватимуть екскурсії, майстер-класи та дегустації, які допоможуть краще зрозуміти роль вина у житті стародавніх римлян.



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж

⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


Джерело: decanter.com, vinetur.com
Фото: decanter.com, winespectator.com/

У 2025 році Археологічний парк Помпеї спільно з групою Tenute Capaldo, до складу якої входять виноробні Feudi di San Gregorio та Basilisco, оголосили про черговий амбітний проєкт відродження виноробства у цьому унікальному історичному регіоні. Ініціатива передбачає створення виноробні з повним циклом виробництва безпосередньо на території парку, а також розширення виноградників на шість гектарів. Для догляду […]

Струмок To Kalon – turned back

Рада з географічних назв США (The U.S. Board of Geographic Names)  наприкінці цього літа прийняла рішення про видалення зі своїх охоронних реєстрів назви To Kalon Creek, яка перебувала в цьому статусі з 2017 року.


Як відомо, назву цим землям та винам ще в 1860-х роках подарував засновник місцевих виноградників H.W. Crabb, і походить вона від грецького  «то кало», що передає захоплення  «найвищою  красою». Це ж ім’я одержав і невеличкий струмок, що протікає від гір Маякамас до річки Напа. А проблема, сьогодні спричинена таким рішенням  BGN, полягає в тому, що воно зачепило престижний виноградник, розташований по берегах To Kalon, який перебуває у власності одразу кількох виноробень.

Вочевидь рішення BGN було винесено на користь  компанії Constellation Brands (у 2004 р. за 1,03 млрд дол. придбала виноробню Robert Mondavi Corp., у володінні якої – більша частина насаджень лоз To Kalon), яка протягом п’яти років відстоювала  видалення To Kalon Creek зі списку зареєстрованих географічних назв. Конфлікт інтересів виник через те, що Constellation володіє торговою маркою під назвою To Kalon, а статус ГН надавав право колегам-виноробам, що також мають ділянки в тому ж терруарі, використовувати це найменування.

А таких виявилося чимало.  І хоча сьогодні Constellation Brands через свою дочірню компанію Robert Mondavi Winery володіє більшістю території, згідно з історичними кордонами, на частину виноградника претендують сім інших виноробень: легендарна Opus One, MacDonald/Horton, Detert, Andy Beckstoffer, Wilsey/Traina, Napa Valley Grapegrowers, а також Каліфорнійський університет у Девісі, що має тут експериментальну ділянку.

Американське видання Wine Spectator опублікувало з цього приводу інтерв’ю з  одним із потерпілих виноробів – містером Graeme MacDonald, чия родина, до речі, десятиліттями поставляла кращий виноград маєтку Мондаві. Той так прокоментував конфлікт щодо землі, де розташовані власність його сім’ї та виноробні Роберта Мондаві:

«На карту поставлена не тільки спадщина To Kalon, але і сама концепція місця. Наша виноробна спільнота повинна відстоювати автентичність об’єктів спадщини, і лише тоді ми зможемо побудувати справжню повагу до землі протягом багатьох поколінь».

Зауважимо: був час, коли Constellation Brands підтримала м-ра Макдоналда, коли той успішно домігся того, щоб струмок одержав у 2017 році ГН To Kalon. Але вже три роки потому компанія подала петицію про видалення назви, стверджуючи, що To Kalon – це не місце, а торгова марка, яка належить Constellation, і що назва струмка може поставити під загрозу існування бренду.

З іншого боку, для багатьох сусідів по теруару торгові марки з портфелю Constellation ускладнювали визначення походження To Kalon. Нагадаємо, що ця глобальна компанія володіє торговими марками, встановленими виноробнею Robert Mondavi, включаючи To Kalon і To Kalon Vineyard, а в 2017 році подала заявку на дві додаткові торгові марки: To-Kalon Wine Company і To-Kalon Vineyard Company. Не так давно компанія створила нову виноробню To Kalon Vineyard Company, яка, між іншим, вже демонструє обережність, використовуючи назву для власних вин HIGHEST BEAUTY.

Спостерігачі винного ринку погоджуються, що історія з То Калон потенційно може створити прецедент для майбутніх конфліктів щодо географічних найменувань в Штатах. І є передчуття, що не лише там.

Існує також занепокоєння, що історія То Калон одного дня може бути забута або реноме турруара зменшене.  Макдоналд  так озвучує власне бачення: “То Калон загрожує та ж доля, що й іншому відомому винограднику Долини Напа, який покоління тому став універсальним каліфорнійським глечиковим вином. Тобто сенс найменування – не в тому, що написано на етикетці, а в тому, що знаходиться в пляшці».

І з цим неможливо не погодитись.

Досьє Drinks+

То Калон, який часто називають виноградником  first growth  в Напі, є найважливішим об’єктом нерухомості в виноробстві Каліфорнії. Терруар розташований в Oakville AVA. Лози ростуть тут на добре дренованих, гравійних ґрунтах і змушені шукати воду глибоко під землею, що дає ідеальні кондиції винограду. То Калон забезпечує оптимальні умови вирощування для Каберне Совіньйон, який на сьогоднішній день є найпоширенішим сортом на просторі площею 1,000 акрів. Поряд з невеликою кількістю інших червоних сортів Бордо, помітна також присутність Совіньйон Блану. Ціни на видатні релізи зазвичай перевищують 600 доларів за пляшку.



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж

⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


Фото: Opus One

Рада з географічних назв США (The U.S. Board of Geographic Names)  наприкінці цього літа прийняла рішення про видалення зі своїх охоронних реєстрів назви To Kalon Creek, яка перебувала в цьому статусі з 2017 року. Як відомо, назву цим землям та винам ще в 1860-х роках подарував засновник місцевих виноградників H.W. Crabb, і походить вона від […]

Австрія встановила рекорд: кожен четвертий гектар виноградників – органічний

Австрія офіційно закріпила своє світове лідерство в органічному виноробстві: вперше в історії рівно 25% усіх виноградників країни мають сертифікацію органічного виробництва. За даними Федерального міністерства сільського господарства, цей показник підтверджує піонерську роль Австрії у сталому виноградарстві – далеко попереду Іспанії, Франції та Італії.


Сьогодні 10524 гектари австрійських виноградників офіційно обробляються за принципами органічного виноградарства. Для порівняння – ще 25 років тому цей показник становив лише 1,7%. Попри складніші кліматичні умови, ніж у великих виноробних країнах, австрійські винороби свідомо обирають непростий шлях екологічного господарювання. «Чверть усього виноградарства в органічному форматі – це неймовірне досягнення», – підкреслює CEO Austrian Wine Marketing Кріс Йорк (Chris Yorke).

Цей шлях потребує більше ручної праці та несе ризик менших врожаїв, але натомість дарує здоровіші екосистеми, вищу біорізноманітність і зростаючий міжнародний попит. Австрійські вина з органічних виноградників особливо цінують у Скандинавії та Канаді, де покупці віддають перевагу екологічно чистим продуктам.

Окрім органічного підходу, Австрія задає тон і в інших напрямах: 14% органічно сертифікованих виноградників ведуться за біодинамічними принципами, а 27% площ сертифіковані за програмою Sustainable Austria, що охоплює 380 критеріїв – від догляду за лозою до ваги скляних пляшок.

Цим рекордом Австрія не лише зміцнила свій імідж екологічного лідера, а й довела: якість, інновації та відповідальність у світі вина можуть іти поруч.

 



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж

⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


Джерело: austrianwine.com
Фото: facebook.com/austrianwine, wtso.com

Австрія офіційно закріпила своє світове лідерство в органічному виноробстві: вперше в історії рівно 25% усіх виноградників країни мають сертифікацію органічного виробництва. За даними Федерального міністерства сільського господарства, цей показник підтверджує піонерську роль Австрії у сталому виноградарстві – далеко попереду Іспанії, Франції та Італії. Сьогодні 10524 гектари австрійських виноградників офіційно обробляються за принципами органічного виноградарства. Для […]

Українська NIKITA CORN VODKA досягла 5-річного ювілею та подвійного золота

В останні дні літа, якщо точніше, 30 серпня NIKITA CORN VODKA відсвяткувала 5 років.


Команда холдингу BAYADERA GROUP, до якого входить приміальний бренд NIKITA CORN VODKA, відзначаючи цей перший ювілей, повідомила своїх фанів про вагому перемогу на міжнародній арені, що стала справжнім подарунком.

Почесне і подвійне DOUBLE GOLD на SIP Awards 2025 (USA) – найвища відзнака на цьому конкурсі, яку може отримати напій. Олег Звонарев, бренд менеджер ТМ NIKITA, прокоментував оглядачу Drinks+ цю відзнаку:

«Ми пишаємося здобутою в Штатах нагородою, адже це визнання від споживачів з усього світу – тих, для кого і створювалася NIKITA. Вибір цієї аудиторії – для нас найцінніший результат. Нагадаю переваги та особливості цього продукту: NIKITA CORN VODKA виробляють без глютену та гліцерину. Без цукру чи будь-яких домішок. Тут задіяні лише два, але доведені до ідеальної якості компоненти – чистий кукурудзяний спирт і кришталева артезіанська вода. Саме цей гармонійний тандем робить NIKITA CORN VODKA на диво прозорою та фантастично м’якою. Цього року ми оновили асортимент, додавши сувенірну пляшку об’ємом 3 л. На думку наших маркетологів – це ідеальний формат для святкувань та особливих моментів. Сьогодні NIKITA CORN VODKA представлена у провідних національних мережах: «СІЛЬПО», АТБ, NOVUS, «ФОРА», «МЕГАМАРКЕТ», «АШАН», ROZETKA тощо.

.

Не буде перебільшенням констатувати, що за п’ять років ми досягли значних успіхів і на міжнародному ринку: наша горілка вже експортується до США, Польщі, Болгарії, Туреччини, Казахстану, Китаю, Домініканської Республіки та інших країн. У найближчих планах – подальше розширення географії експорту. NIKITA CORN VODKA впевнено задає новий стандарт якості у сегменті преміальної горілки. Відчуйте справжню чистоту смаку. Дякуємо нашим партнерам, клієнтам та команді за ці перші кроки разом, за складні, але неймовірні 5 років! Попереду, ми впевнені, – тактичні досягнення і глобальні перемоги».



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж

⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

В останні дні літа, якщо точніше, 30 серпня NIKITA CORN VODKA відсвяткувала 5 років. Команда холдингу BAYADERA GROUP, до якого входить приміальний бренд NIKITA CORN VODKA, відзначаючи цей перший ювілей, повідомила своїх фанів про вагому перемогу на міжнародній арені, що стала справжнім подарунком. Почесне і подвійне DOUBLE GOLD на SIP Awards 2025 (USA) – найвища […]

Куала-Лумпур стане ареною для ASI Contest of the Best Sommelier of Asia & Pacific 2025

З 7 по 10 вересня 2025 року Куала-Лумпур, Малайзія, стане епіцентром винного світу, адже саме тут відбудеться престижний конкурс ASI Contest of the Best Sommelier of Asia & Pacific. Редактор відділу вина та гастрономії Drinks+ особисто працюватиме на конкурсі в Куала-Лумпурі.


Організатор заходу – Асоціація сомельє Малайзії (SOMLAY) – прагне не лише провести змагання на найвищому рівні, а й подарувати учасникам та гостям справжню малайзійську гостинність. Конкурс збере найкращих сомельє з усього регіону, тож на гостей чекає запекле суперництво, високий професіоналізм та неповторна атмосфера.

Нагадаємо, що під час останнього світового фіналу в Парижі – ASI Best Sommelier of the World 2023 – серед інформаційних партнерів була і медіагрупа Drinks+. Тоді ми висвітлювали тему під гаслом: «Мир, любов і професія сомельє».

Цього разу команда Drinks+ знову буде поруч із головними подіями світу сомельє: Редактор відділу вина та гастрономії особисто працюватиме на конкурсі в Куала-Лумпурі.

Отже, зовсім скоро очікуйте на ексклюзивний репортаж з фіналу, прямо з місця подій!

 

               Учасники ASI Contest of the Best Sommelier of Asia & Pacific 2025

  • Доріанн Неймард (Dorianne Neimard) Австралія
  • Різ Чой (Reeze Choi) Китай
  • Джай Сінгх (Jai Singh) Індія
  • Раймонд Енді Баджо Тамбунан (Raymond Andi Bajo Tambunan) Індонезія
  • Міюкі Морімото (Miyuki Morimoto) Японія
  • Ратмір Ахметов (Ratmir Akhmetov) Казахстан
  • Ї Їнґ Юн (Yi Ying Yong) Малайзія
  • Сурадж ДжіСі (Suraj GC) Нова Зеландія
  • Ян Оділіо Сантос (Ian Odilio Santos) Філіппіни
  • Селін Юнг (Celine Jung) Сінгапур
  • Чунмін Ан (Jungmin An) Південна Корея
  • Патрік Чіу (Patrick Chiu) Тайвань
  • Суппават Тіта (Suppawat Teeta) Таїланд
  • Трам Тран (Tram Tran) В’єтнам

 

 

фото: з архіву Соломії Бігун, ASI



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


Джерело: asi.info

З 7 по 10 вересня 2025 року Куала-Лумпур, Малайзія, стане епіцентром винного світу, адже саме тут відбудеться престижний конкурс ASI Contest of the Best Sommelier of Asia & Pacific. Редактор відділу вина та гастрономії Drinks+ особисто працюватиме на конкурсі в Куала-Лумпурі. Організатор заходу – Асоціація сомельє Малайзії (SOMLAY) – прагне не лише провести змагання на […]

Concours Mondial de Bruxelles 2026: Вірменія – не минуле. Вірменія – вИтоки

У 2026 році міжнародний винний конкурс повернеться туди, де вино перестає бути напоєм і стає мовою.


Світовий Concours Mondial de Bruxelles вже давно вийшов за межі європейського центру – як географічно, так і за своїми змістами. Щороку він знаходить нові контексти: у 2023-му  –  в Мексиці, у 2025-му  –  в Китаї, у Їнчуані. І ось тепер напрямок на Вірменію.

 

Цей вектор  – не просто логістика або зміна пейзажу. Це  –  знак. Замість гучного урбаністичного майбутнього  – тиха, але промовиста глибина. Замість футуристичних готелів  –  виноградники, де лоза росте прямо з вулканічного каменю. Не пафос, а природність. Не демонстрація сили  –  запрошення до порозуміння.

«Ми хочемо, щоб гості не просто скуштували вірменське вино, а відчули, чому воно саме таке. Щоб усвідомили: цей смак має ґрунт, тишу, висоту. Має час, зрештою», –  розповідає Зара Мурадян (Ph.D. Zaruhi Muradyan), виконавча директорка Vine and Wine Foundation of Armenia.

Вино як культурний шар глибше за географію

Якщо у Китаї конкурс задавав ритм технологіям, масштабам і глобальному прориву нових країн у винний простір, то Вірменія – наче інший вимір. Не тому, що менше чи скромніше. А тому, що глибше. Вірменія не просто “ще один винний регіон”. Ця країна – одне з небагатьох місць на планеті, де, говорячи про вино, розповідають історію людства.

У печері Арені-1, що у Вайоц-Дзорі, – музейний комплекс, що став лауреатом премії Wine Travel Awards – археологи знайшли найдавнішу у світі виноробню: 4100 рік до нашої ери. І саме туди організатори Concours Mondial 2026 поведуть своїх гостей.

«Це буде не туристична екскурсія, а місце, звідки ми починаємо нашу розмову про вино. Ми запрошуємо не просто оцінювати місцеві зразки, – а побачити контекст, у якому вони живуть», – анонсує наступний конкурс Зара.

Автохтонність не мода. Це кровоносна система винної ідентичності

У сучасному винному світі автохтонні сорти стали модним словом. Але у Вірменії – це не мода, а кровоносна система винної ідентичності. І серце її – унікальні сорти.

  • Арені – гірський червоний сорт із Вайоц-Дзору, витончений, виразний, з легкою перцевою нотою.
  • Воскеат – “золота ягода”, або, як щей ого тут називають, «Біла королева вірменського винограду» – білий сорт з ароматом цитрусу, диких квітів і терпкої мінеральності.
  • Хндохні – глибокий, темний, насичений, з гірських схилів Арцаху.

«Ці сорти – наша гордість. Вони заслуговують на головну роль», – каже Зара. – «Ми підготуємо спеціальну сесію дегустацій та майстер-класів, щоб показати, на що здатне вино, яке росте в екстремальних умовах і має глибоке коріння».

І це лише частина – у Вірменії збереглося понад три десятки автохтонних сортів, і винороби починають повертати до життя ті, які ще донедавна вважалися втраченими. Вони складні, незручні, незвичні,  але саме в цьому і полягає нова привабливість вірменського вина. У світі, де каберне і шардоне можна зустріти в кожному регіоні, Вірменія пропонує іншу мову. Свою.

Тому на Concours Mondial de Bruxelles 2026 вони не будуть фоном. Вони стануть голосом.

Терруар не просто ґрунт. Це спільнота

Окрема увага буде присвячена виноробним регіонам Вірменії. Так, усі знають Вайоц-Дзор. Але організатори планують показати ще цілу добірку видатних місць. Серед них:

  • Армавір, розташований на рівнині, де теплі дні і багаті ґрунти формують округлі, щедрі вина;
  • Арарат – регіон у тіні легендарної гори, з м’яким континентальним кліматом;
  • Арагацотн – прохолодніший, вітряний, ідеальний для ароматних білих і експериментів;
  • Тавуш – зелений і вологий, на північному сході, де вино має майже грузинську динаміку;
  • і, звісно, Вайоц-Дзор – серце стародавнього виноробства, з високогір’ям і шаленими перепадами температур.

Караси: коли глина не символ, а інструмент

Технологія караса – витримка вина в глиняних посудинах – є частиною вірменського спадку. Але важливо: це не фетиш і не реконструкція. У Вірменії карас – жива технологія. Її застосовують поряд із сучасною інфраструктурою: сталі баки, французький дуб, бетон, амфори.

«Ми не хочемо зводити себе до уособлення старовини. Ми різні», – пояснює Зара. – «І так, вино в карасах буде у програмі, але не як шоу. Як ще один вираз поваги до часу, до циклу, до простоти».

«Ми хочемо показати весь спектр – від глини до сталі, від біодинаміки до лабораторної точності. Але в центрі завжди – повага до землі», – пояснює Зара.

Діаспора: не тренд деталь мозаїки

Так, серед вірменських виноробів є чимало тих, хто повернувся із США, Франції, Аргентини. Вони інвестують, відроджують, привозять технології. Але важливо не перебільшити.

«Вірменське виноробство – це синтез. Місцевих родин, які зберегли лозу в найважчі для них часи. Молоді, яка вчиться в різних країнах світу і будує тут. І тих, хто повернувся з мрією і досвідом», – підкреслює Зара. –

«Це не зовнішня ініціатива. Це внутрішній процес, що росте природньо – знизу вгору».

Більше, ніж конкурс

Concours Mondial de Bruxelles – не просто платформа для оцінювання вин. Це привід зібратись. Привід показати одне одному, як ми працюємо, як відчуваємо землю, як адаптуємось до змін. У Вірменії ця розмова буде щирою. Не тому, що тут усе ідеально. А тому, що тут усе справжнє.

Серед учасників – виноробні, що працюють за органічними й біодинамічними принципами. Будуть організовані B2B-зустрічі з виробниками, освітні тури. Але головне – простір для глибокого діалогу.

«Ми хочемо, щоб після цього конкурсу гості поїхали з чимось більшим, ніж оцінками. З новим досвідом. Зі зміною погляду на винну карту світу»,  – підсумовує Зара.

Вірменія не намагається бути винною сенсацією. Вона просто запрошує до розмови. І має, що сказати.

Досьє D+

Вперше у своїй історії Вірменія прийме 33-й реліз відомого Concours Mondial de Bruxelles, запланований в Єревані з 21 по 23 травня 2026 року. Захід планує зібрати понад 370 професійних дегустаторів зі щонайменше 49 країн світу та надасть можливість продегустувати та оцінити близько 7 500 вин з усього світу. Вибір Вірменії в якості приймаючої країни відображає зростаючу міжнародну репутацію її виноробства.

До речі, Міністерство економіки Республіки Вірменія нещодавно оголосило виноробний сектор стратегічним пріоритетом для економічного та туристичного розвитку країни.

 

фото: Vine and Wine Foundation of Armenia



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

У 2026 році міжнародний винний конкурс повернеться туди, де вино перестає бути напоєм і стає мовою. Світовий Concours Mondial de Bruxelles вже давно вийшов за межі європейського центру – як географічно, так і за своїми змістами. Щороку він знаходить нові контексти: у 2023-му  –  в Мексиці, у 2025-му  –  в Китаї, у Їнчуані. І ось […]

Китайські вина завойовують Австралію

Вже на початку вересня вина з п’яти провідних виноробень регіону Нінся вперше з’являться в найбільшій роздрібній мережі алкогольних напоїв Австралії – Dan Murphy’s. Це стане історичним моментом, адже вперше китайські вина представлені в такому масштабі на австралійському ринку.


Поставка включає 803 ящики вин 18 марок від Silver Heights, Li’s Winery, Heyu, Chateau Lansai та The Starting Point Winery. Їх просуванням займається компанія Australia Northwest Wine (ANW), яка уклала стратегічну угоду з Dan Murphy’s. Уже в середині вересня вина з’являться на платформі електронної торгівлі ритейлера.

Просування вин Нінся в Австралії почалося кілька років тому. У 2023 році компанія Yinchuan Wines вперше відправила 202 ящики продукції з 14 виноробень у рамках рекламної кампанії. За підтримки Генконсульства Китаю в Перті ANW організувала освітні програми, дегустації та бренд-івенти, що поступово формують впізнаваність китайського вина серед австралійських споживачів.

Представник Центру розвитку виноробної промисловості Іньчуаня наголосив, що наступним етапом стане перехід від просування та дослідження ринку до масштабних продажів і збільшення частки вин Нінся на австралійському ринку.

Нінся – регіон із міжнародним визнанням

Розташоване на північному заході Китаю, Східне передгір’я гори Хелан отримало статус географічного зазначення у 2003 році та увійшло до Всесвітнього атласу вина у 2013 році. Сьогодні тут працюють як китайські винні гіганти Changyu та Great Wall, так і міжнародні гравці – LVMH, Penfolds (TWE) та Pernod Ricard.

Виноградники регіону, розташовані на висоті з різкими добовими перепадами температур і сухим кліматом, часто порівнюють із Бордо та аргентинською Мендосою. Саме ці умови створюють виразний стиль вин Нінся, який поступово завойовує світові ринки.

За даними Департаменту торгівлі Нінся, у 2024 році експорт вин регіону сягнув 13,75 млн юанів (1,92 млн доларів США) – найвищого показника за останні роки. Понад 30 виноробень вже мають ліцензії на імпорт-експорт, формуючи основу експортної екосистеми.

Рекордні показники та нові ринки

Лідери ринку, Silver Heights та Xige Estate, разом забезпечили понад 60% усього експорту минулого року. Silver Heights постачає продукцію вже до 18 країн, а Xige Estate експортує вина у Великобританію, Канаду, Австралію, Японію та інші ринки. Менші виробники, як-от Legacy Peak і DEVO, теж нарощують обсяги та освоюють нові сегменти, зокрема ігристі вина.

Попри зростання, китайські вина стикаються з низкою викликів. Відсутність цінової переваги, складності з дистрибуцією та невизначеність щодо обсягів продажів обмежують темпи зростання. Як зазначають винороби, для успіху на світовому рівні Нінся необхідно формувати чітку стилістичну ідентичність, підвищувати якість та зміцнювати репутацію.

Водночас новизна і майстерність регіону приваблюють імпортерів та сомельє у розвинених країнах. Для них Нінся – це шанс відкрити світу нове походження та додати екзотики до винних карт ресторанів і барів.

І хоча шлях Нінся до глобального визнання лише починається, регіон уже довів, що має потенціал стати одним із найцікавіших нових гравців на міжнародній винній карті.



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


Джерело: vino-joy.com

Вже на початку вересня вина з п’яти провідних виноробень регіону Нінся вперше з’являться в найбільшій роздрібній мережі алкогольних напоїв Австралії – Dan Murphy’s. Це стане історичним моментом, адже вперше китайські вина представлені в такому масштабі на австралійському ринку. Поставка включає 803 ящики вин 18 марок від Silver Heights, Li’s Winery, Heyu, Chateau Lansai та The […]

Tastevinage – головний оцінювальний захід Бургундії – збирається на ювілейну дегустацію

5 вересня Tastevinage святкує 75-річчя під час свого 116-го видання, яке традиційно відбудеться в Château du Clos de Vougeot, що є Переможцем голосування премії Wine Travel Awards.       


Найавторитетніша дегустація Бургундії – Tastevinage – це тестування вин з усіх куточків виноробного регіону від Chablis до Beaujolais crus провідними фахівцями країни. Цей тейстинг був заснований у 1950 році Confrérie des Chevaliers du Tastevin з метою відбору найбільш репрезентативних вин великого виноробного регіону Бургундії. Тих релізів, що стовідсотково відповідають стандартам своїх апелласьонів та врожаїв. За результатами відбору їм присуджується знак Confrérie des Chevaliers du Tastevin, що дозволяє споживачеві ідентифікувати ті вина, які завдяки своій безперечній якості гідні цієї відзнаки. Щороку Confrérie des Chevaliers du Tastevin організовує дві сесії Tastevinage: навесні та восени.

Tastevinage

До журі запрошують експертів у виноробній галузі: виноградарів, торговців, представників кооперативних погребів, брокерів, сомельє, енологів, рестораторів, дистриб’юторів, журналістів та інфлюенсерів. Під час Tastevinage кожне вино дегустується всліпу, щоб зберегти неупередженість дегустаторів.

В результаті такої напруженої оцінювальної роботи і жорсткого відбору під час 116 тейстингів сьогодні  понад 100 мільйонів пляшок з гордістю носить почесний знак Tastevinage.

Кожна дегустаційна сесія традиційно має куратора – зазвичай уславлену особу у галузі еногастрономії, виноробстві або торгівлі. Протягом цих років до зіркового пулу входили: у 2013 – Жерар Маржон (Gérard Margeon), виконавчий директор-сомельє Ducasse Paris Group; у 2014 – президент Національної федерації брокерів вина та спиртних напоїв Франції Джером Прінс (Jérôme Prince); 2016-го це був Жан-Шарль Арно (Jean-Charles Arnaud), президент INAO; 100-те засідання у 2017-му пройшло під головуванням Джинні Чо Лі (Jeannie Cho Lee), першої жінки – Майстра Вина в Азії.

Жерар Маржон (Gérard Margeon), Мішель Беттан (Michel Bettane), Філіп Форе-Брак (Philippe Faure-Brac)

102-е засідання у 2018-му відбулося  під головуванням Джаспера Морріса (Jasper Morris), MW, відповідального за винний аукціон Hospices de Beaune. У 2023-му осінньою сесією заправляв Вільям Воутерс (William Wouters), президент Міжнародної асоціації сомельє (ASI), наступного року навесні керував – Ксав’є Тюїза (Xavier Thuizat), «Кращий сомельє Франції», а восени – Філіп Форе-Брак (Philippe Faure-Brac), «Кращий сомельє світу» 1992 року. Цієї весни сесія проходила під головуванням Мішеля Беттана (Michel Bettane), славетного винного критика та співавтора путівника Bettane & Desseauve. Ну, а 5 вересня ювілейну дегустацію очолить легендарний шеф-кухар Марк Вейра (Marc Veyrat).

Зауважимо, Марк Вейра відомий як своїми неймовірними професійними досягненнями, так і тим, що цей шеф наважився судитися з «великим і жахливим» Michelin щодо безпідставного позбавлення ресторану La Maison des Bois третьої зірки. А згодом месьє Вейра взагалі заборонив інспекторам «Червоного гіду» переступати поріг його нового ресторану Le Restaurant Marc Veyrat.

Tastevinage

Марк Вейра (Marc Veyrat)

Марк Вейра народився в 1950 році у Верхній Савойї. Походячи з родини фермерів, з раннього віку надихався локальними альпійськими продуктами та дикорослими травами. Тому не дивно, що згодом прославився унікальним вмінням використовувати в кулінарії ароматичні рослини і квіти з Альп. На сьогодні він – єдиний шеф-кухар, який двічі був нагороджений трьома зірками Мішлен і рейтингом 20/20 від Gault & Millau.

Вірний своєму корінню, месьє Вейра виступає за натуральну кухню, без неприродних добавок і промислових продуктів. Він активно займається пропагандою здорової та екологічної їжі. І в пріоритет ставить чесність в усьому.

Очікується, що 5 вересня Tastevinage відсвяткує цей ювілей винятковим випуском, який збере понад 150 професіоналів сектору (трейдерів та баєрів, голів винних спілок, брокерів, енологів, рестораторів та журналістів). Під час осінньої сесії проаналізують майже 400 вин, щоб визначити ті, що матимуть престижний знак Tastevinage, символ автентичності та якості. Результати будуть оголошені 9 вересня.

Але не вином єдиним надихатимуться гості. На честь ювілею нова фотовиставка простежить генезис та основні моменти Tastevinage, починаючи з 1950 року і до наших днів. Завдяки добірці унікальних зображень з архівів Confrérie des Chevaliers du Tastevin, публіка зможе заново пережити основні етапи створення цієї почесної відзнаки.

Виставка буде відкрита для відвідувачів протягом усього вересня.

Отже, ювілейний захід Tastevinage обіцяє не бути томним. А як все пройде достеменно, розповість оглядач Drinks+, який вже одержав акредитацію на осінню сесію. Слідкуйте за нашими новинами!

Tastevinage



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


 

5 вересня Tastevinage святкує 75-річчя під час свого 116-го видання, яке традиційно відбудеться в Château du Clos de Vougeot, що є Переможцем голосування премії Wine Travel Awards.        Найавторитетніша дегустація Бургундії – Tastevinage – це тестування вин з усіх куточків виноробного регіону від Chablis до Beaujolais crus провідними фахівцями країни. Цей тейстинг був […]

X
Украина