Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Божоле

Божоле підкорює США. Попит та ціни зростають

20.11.2023, Вино

За останнє десятиліття попит на Божоле в США зріс, як і ціна. Наприклад, раніше Domaine Marcel Lapierre Morgon (крю Божоле) коштувало $20-25, тепер продається в середньому за $45. У США Божоле завоювало популярність наприкінці 90-х, а до кінця нульових стало справжнім улюбленцем винних карт. Але й не тільки в США, вина з цього регіону все більше набувають популярності.


Експерти кажуть, що попит та зростання ціни обумовлені низкою причин, багато з яких характерні не тільки для Божоле. «Подібні процеси є звичайним явищем для більшості виноробних регіонів, – каже Уітні Шуберт (Whitney Schubert), менеджер Polaner Selections із Нью-Йорка. – Божоле входило до числа категорій, які, на думку людей, мають бути недорогими, саме тому зростання цін стало помітним».

Божоле

Зміна клімату далася взнаки на врожайності Божоле. Наприклад, у 2021 році весняні заморозки, літній град та дощі знизили обсяг виробництва до 485 207 гектолітрів по всьому регіону, що на 23% менше, ніж у 2020 році, і на 30% менше, ніж десять років тому (у 2013 році). Деякі виробники втратили від 50% до 70% своєї продукції. Економічні чинники, такі як інфляція та зростання витрат у ланцюжку постачання, також призводять до зростання цін на вино у всіх регіонах, включаючи Божоле.

«2021 став для Божоле катастрофою, – коментує Кортні Віланд (Courtney Wieland), директор з дистрибуції компаній Thatcher’s Wine. – Як у такій ситуації виробник може продавати вино за його колишньою ціною?»

Філіп Барде (Philippe Bardet), президент InterBeaujolais та директор Maison Jean Loron, підтверджує, що загальне виробництво Божоле знизилося за останні 10 років і не лише через зміну клімату, а й через збільшення кількості маловрожайних старих лоз. Крім того, Божоле рухається до стійкого та органічного сільського господарства і це означає, що «вартість виробництва вища, ніж будь-коли».

Божоле

Розмірковуючи про органічне виноробство, Кортні Віланд наголошує, що «коли ви виготовляєте вино на вищому рівні, це призведе до підвищення цін на вино, але при цьому підвищиться і якість».

На сьогоднішній день найбільш продаваним продуктом у США є Beaujolais Villages, минулого року на його частку припало майже 42% загального експорту Божоле до США.

Оскільки вина приносять більше грошей за пляшку, у виробників регіону з’являється можливість і надалі інвестувати у свої виноградники та вина, і це є гарною ознакою для майбутнього Божоле. «Ми більше не є винами entry-level, – каже Філіп Барде. – Наразі  ми є винами, за які люди готові платити понад $20, чому ми дуже раді».

Джерело: daily.sevenfifty.com
Фото: barnes-lyon.com, wine-searcher.com, vivino.com

X
Украина