Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Hannah Tovey

Ханна Тові: «Для багатьох виробників Лондон – «світова вітрина»; це місце, де найцікавіші регіони, що розвиваються, знаходяться впритул з видатними винами світу»

08.09.2022, Персона Автор: Ольга Піневич-Тодорюк

Drinks+ мав можливість поспілкуватися з Ханною Тові (Hannah Tovey), головою London Wine Fair про досягнення цьогорічної виставки, нових експонентів, розвиток та трансформацію виставкового бізнесу тощо.


Ханна, дозволю собі вас процитувати – в останній день цьогорічної виставки ви сказали, що за 15 років роботи вперше бачите такий форум. Які найсуттєвіші риси відрізняють цей рік – ну, крім того, що це був ювілейний (40-й!), так би мовити, реліз London Wine Fair? З чим, до речі, ще раз вітаємо вашу команду!

Це справді гарне запитання, дякую! Хочу відмітити, що вже наприкінці третього дня стало зрозуміло, що виставка набула набагато більшого значення, ніж ми очікували.  «Повернення до нормального життя, якого виноробна промисловість прагнула протягом останніх двох з половиною років, я б так охарактеризувала ці дні. До того ж відчувався ажіотаж від наших учасників і відвідувачів. Наш 40-й живий івент став всім, чим може бути професійна винна виставка: платформою для ведення бізнесу у Великій Британії та міжнародній торгівлі вином, що відображає тенденції та проблеми, які формують нашу галузь.

Hannah Tovey

Якщо вже мова про відмінності, то спитаю: в чому найголовніша особливість LWF, порівняно з іншими професійними виставками винного світу? 

London Wine Fair проходить у самому центрі найзахоплюючого міста у світі, коли справа  стосується вина. Для багатьох виробників Лондон – «світова вітрина»; це місце, де найцікавіші регіони, що розвиваються, знаходяться впритул з видатними винами світу. І ось постійно перебуваючи в авангарді світових тенденцій винної індустрії, London Wine Fair обслуговує та супроводжує поставки для виставкової галузі. Крім цього, виставка – це ще й особлива платформа для дебатів, брифінгів, майстер-класів і семінарів, що відображає наші основні просвітницькі цінності.

Hannah Tovey

Саме так, ринок Великої Британії завжди вважався модним подіумом для винної торгівлі – і сюди відправлялися з усіх куточків планети вина задля тейстингу на якість. Адже так склалося, що Велика Британія давала світові найкращих винних критиків, профільні медіа, найпрофесійніших байєрів та імпортерів, взірцевих операторів винної торгівлі. І, звичайно ж, якісний виставковий майданчик, на якому безпосередньо і сходилися всі ці напрямки. Чи зберігає Британія це реноме й зараз, з огляду на плин часу та зміни трендів, з огляду на той же Brexit, наприклад?

Безперечно, Brexit створив перешкоди для розширення торговельних можливостей всередині ЄС у різних галузях промисловості, і вино не є винятком. WSTA (Wine & Spirit Trade Association) та її члени невпинно працювали над лобіюванням спрощеного оподаткування та зменшення бюрократії, і ми сподіваємося, що цього вдасться досягти. Ми створили платформу для обговорення впливу Brexit протягом останніх кількох років і продовжуватимемо займатися питаннями нівелювання негативного впливу.

Hannah Tovey

За останні два роки усі экспохаби планети пережили локдауни, викликані пандемією. Знаємо, для усіх вас це було непросто. Які саме висновки винесли організатори LWF з цього випробування? Які форми діяльності, нові експозиції та формати виникли з огляду на цю історію?  

Так, пандемія стала величезним викликом для організаторів заходів, і ми не виняток. Локдаун було оголошено приблизно за два місяці до шоу у 2020-му році, що призвело до його майже негайного скасування. Ми підтримували регулярні контакти з нашими експонентами з самого початку та прийняли рішення запропонувати їм вибір між повним відшкодуванням, використанням їхнього кредиту для оплати участі в нашій інноваційній цифровій події або перенесенням коштів на наступний рік. В цій безпрецедентній ситуації ми змогли запропонувати нашим клієнтам декілька варіантів виходу з цієї нелегкої ситуації.

Ми були першою виставкою в нашій галузі, яка перейшла на цифрову платформу, та у 2021 році провела подію у діджітал форматі. Її відвідали 2608 відвідувачів, 25 000 зразків було надіслано заздалегідь, а сесії майстер-класів транслювалися понад 6000 разів. Це було настільки успішно, що ми вирішили включити цифрові технології у 2022 рік, щоб створити перший гібридний London Wine Fair.

Hannah Tovey

Змогли б оцінити, які з них раціональні і можуть надалі стати ознакою прогресу, а які – штучні і були введені лише через форсмажорні обставини (адже, скажімо, такі формати як онлайн тейстинги втрачають, якнайменше, – атмосферу, не кажучи вже про можливі відхилення в органолептиці через логістику пляшки чи різні форми бокалу)?

Діджітал формат  залишиться надовго, однак має важливу особливість, він швидко і постійно розвивається. І незважаючи на те, що інтенсивність дегустацій і зустрічей через Zoom і Teams, вочевидь, відібрали у нас трохи особистого часу, реальність є такою, що онлайн формат можна вважати влучним та ефективним, за умови, що його процедура добре продумана. А особливо він підходить для тих, хто не має змоги подорожувати. 

Hannah Tovey

Чи з’явилися в цьому році нові  експоненти – видатні винороби, незнані досі регіони, нові об’єднання?

Так, цього року у нас було кілька експонентів, які брали участь у виставці вперше, а також кілька тих, хто повернувся після кількарічної перерви. Вина України (Wines of Ukraine) були найпомітнішим новим експонентом, і ми були дуже горді, що змогли допомогти цього року. Це стало можливим лише завдяки допомозі та підтримці Drinks+. Ми також вперше вітали новий на ринку колектив виробників із португальського півострова Сетубал. До нас повернулися ProChile, Wine Australia, з кількома виноробнями з Wine Victoria та South Australia. Крім того, Bibendum, головний британський агент, повернувся після кількох років перерви.

Hannah Tovey

Напередодні пандемії відчувалася тенденція глобалізації та консолідації, особливо в винному маркетингу. Що відбувається на світовому ринку зараз – чи змінився тренд? Можливо, виявилося, що виноробам легше або цікавіше просуватися індивідуально?

Завжди є припливи та відпливи, коли мова заходить про генерики, оскільки виробники можуть вибрати виставку з генериками, у пошуках дистриб’ютора, але потім, коли стають більш авторитетними, переходять до свого агентського стенду. Широта експонентів на цьогорічному заході була дуже очевидною, багато регіонів, що розвиваються, вирішили брати участь як загальна організація, наприклад, Узбекистан, Греція та Індія.

Hannah Tovey

London Wine Fair завжди, якщо не помиляюся, була про трейдмаркетинг. Але в цьому році ви прийняли пропозицію The Communication Media Group Drinks+ і стали Виставковим партнером премії Wine Travel Awards (ми вдячні за віру в новий проєкт і таку потужну підтримку, в тому числі й особисто вашу). Як, за вашими спостереженнями, здатен винний туризм вплинути на розвиток виноробства в цілому? Адже є ряд досліджень, які доводять їх пряму залежність. Наприклад, вплив розміру виноробні на пропорції доходу саме від туризму: чим менше виробництво, тим більша частка. Але ми знаємо і приклади, коли музеї чи ресторани з дегустаційними залами при досить потужних виробництвах приносять суттєвий прибуток, конкуруючи з продажами через традиційні канали збуту.

Немає сумніву, що винний туризм додає ще більшого статусу винному бренду. Відчуття місця, про яке ми всі говоримо під час маркетингу та продажу вина, оживає, коли споживачі можуть його відвідати. Відчуття романтики бренду з перших рук створює взаємодію, яка перетворюється на цінну довгострокову лояльність до бренду.

Hannah Tovey

Чи не планує Лондон, схильний до подібних футуристичних форматів, створити музей вина на кшталт  Cité du Vin у Бордо чи іншого, що відкрито в Бургундії? 

Насправді, у нас існував музей вина Vinopolis, який відкрився в Лондоні ще в 1999 році, і хоча він був значною мірою успішним, він закрився в 2015 році. Наскільки мені відомо, наразі немає планів щодо повторного відкриття такого типу закладу. Бордо та Бургундія більш логічні місця для музею вина – особливо Бордо, яке просто створене для винного туризму. Однак, гадаю, варто врахувати, що Лондон є домівкою для сотень музеїв і є набагато більш конкурентоспроможним місцем у цьому відношенні.

Hannah Tovey

Чи збирається надалі London Wine Fair, як дуже зручна для цього платформа, розвивати аналітичні напрямки діяльності задля спостережень за тенденціями ринку? 

Ми завжди були платформою для ринкових аналітиків, де вони представляли свої висновки та прогнози, і вважаємо, що ці елементи виставки завжди неймовірно цінні для нашої аудиторії. Платформа списку експонентів, яку ми використовуємо, Bottlebooks, також надає нам глибокі дані, засновані на десятках тисяч пошукових запитів, що здійснюються нашими експонентами та відвідувачами щороку.

Hannah Tovey

Можливо, плануєте найближчим часом освітні програми чи заходи? Якщо це не таємниця, які новини готуєте на наступний рік?

Ми співпрацюємо з W.S.E.T. (Wine & Spirit Education Trust) протягом кількох років. Вони успішно підтримують нашу Education Zone на виставці як головні спонсори з програмою семінарів і дегустацій, адаптованих до різних рівнів знань про вино. Ми також представляємо новий формат для нашої Discovery Zone щороку з новим головним партнером. Тим самим прагнемо найкращим чином підготувати галузь до майбутнього.

Hannah Tovey

Наприкінці розмови хочу від усієї виноробної галузі України висловити вдячність London Wine Fair за унікальну допомогу нашим виноробам, які потерпають від російської агресії, – безкоштовну можливість вперше цього року представити вина України на об’єднаному національному стенді  Wines of Ukraine. І не лише за сам стенд з чудовим розташуванням в самому центрі виставки, а й за сприяння в організації волонтерів – сомельє найвищого фахового рівня, які допомогли нам представити українські напої численним гостям стенду. В наших серцях назавжди збережеться пам’ять про вашу підтримку!

Ми були дуже раді, що змогли допомогти, і нам було дуже приємно побачити, наскільки позитивно сприйняла українські вина винна публіка Великої Британії. Бажаємо Wines of Ukraine успіхів у майбутньому – вони цього заслуговують. Я також не можу не підкреслити, що саме підтримка Drinks+ створила цю можливість і дозволила виробникам представляти свої вина. Дякую всій команді. Ми ніколи не забудемо вашу наполегливу працю та душевність під час цієї важливої співпраці. 

Drinks+ рекомендує