Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківВиноробство є невідʼємною складовою національної культури й спадщини, а тому – важливим елементом культурної дипломатії. Саме з огляду на це кілька провідних українських виноробень обʼєднали свої культурно-просвітницькі зусилля під новим брендом WATAGA.
Київ – Лас-Вегас
29.01.24-01.02.24.
Назва бренду символізує обʼєднання активних, сильних, позитивно заряджених людей, що роблять спільну справу. Його створення спершу мало виключно прагматичну мету – потрібно було презентувати українські вина на великій міжнародній винній події Access LIVE 2024, що відбудеться у Лас-Вегасі, США, 29.01-01.02.24. Але, як відомо, ніщо не зупинить ідею, час якої настав. Креативний процес дав поштовх появі справжньої митецької колаборації, що є відображенням соціальних і культурних процесів в українському суспільстві під час війни.
До розробки концепту й етикеток вин, що увійшли до складу нового бренду, було долучено сучасних українських митців і дизайнерів.
«Ідея обʼєднання українських митців і українських виноробів для популяризації нашої культури в США виявилась надзвичайно потужною і резонансною, – розповідає Оксана Буячок, власниця Тернопільської виноробні Father‘s Wine та ідеологиня проєкту. – У процесі розробки концепту нового бренда ми вирішили, що було б круто познайомити американців не лише з українським вином, але й з нашими молодими митцями, котрі творять під час війни, займаються волонтерством, а всі зароблені кошти передають на підтримку українського війська. Цей проєкт – своєрідна подяка їм за все, що вони роблять для українського народу, частиною котрого вони є, і бажання зафіксувати цей надзвичайно важливий історичний момент, коли всі українці працюють, спільними зусиллями наближаючи Перемогу».
До складу бренду WATAGA долучились такі виноробні:
Більш детально про продукти колаборації та митців:
Father’s wine червоний бленд 2022
На етикетці цього вина — розгорнута книга з уривком з пронизливо-романтичного вірша Сергія Жадана «Декому краще вдаються приголосні», вірша про жінку, одвічну мудрість, одвічний біль, одвічне кохання. «Коли вона вимовляла слово любов, я бачив кров на її зубах».
Сергій Жадан — справжній герой сучасної української літератури, видатний поет і прозаїк, перекладач, музикант і фронтмен гурту «Жадан і собаки», громадський діяч. Виріс на Луганщині, мешкає у Харкові. Літературні твори Жадана відзначені численними національними та міжнародними нагородами та перекладені понад двадцятьма мовами.
Father’s wine білий бленд 2022
На етикетці — малюнок, що ілюструє кадр з відео популярного тернопільського музичного гурту Kozak System на пісню «Українське сонце». Сонце, схід та захід якого українці вже два роки спостерігають крізь шибки вікон, заклеєних будівельним скотчем, щоб не повилітали під час ракетних обстрілів. Це — страшна ознака страшної війни, а також — символ української незламності й віри у Перемогу.
Гурт Kozak System було створено у 2012 році кількома музикантами, котрі раніше грали з іншим популярним українським гуртом Гайдамаки. Лідер гурту — тернопільський музикант і вокаліст Іван Леньо. За два роки повномасштабної війни Kozak System організували понад 150 благодійних концертів, кошти від яких пішли на підтримку Збройних Сил України.
Chateau Pinot Піно блан 2023
На етикетці, ідею котрої запропонував український письменник Андрій Любка — фрагмент мапи Боплана. З перших днів великої війни Андрій Любка шукає й переганяє на східний фронт автівки для українських військових. Цей період його життя у нього тісно асоціюється з мапами і шляхами. А ще письменник вважає, що вино — це теж шлях.
Андрій Любка — прозаїк, поет, перекладач і есеїст, член комітету з Національної премії України імені Тараса Шевченка. З лютого 2022 року він волонтер, активно бере участь у підтримці Збройних Сил України. За всю війну надав ЗСУ близько 200 одиниць техніки. Також Андрій Любка нагороджений медалями Головнокомандувача Збройних Сил України та Міністра оборони України.
Big Wines Big Art Ivan Marchuk Odesa Black
На етикетці — робота видатного українського митця Івана Марчука «Пробудження», що була створена 30 років тому, але є надзвичайно актуальною нині. Марчук є автором особливої техніки — «пльонтанизму», у якій тонкі переплетені лінії зливаються в зображення, мають щільну фактуру і складаються з павутиноподібних шарів фарби. Саме у цій техніці створено також і картину «Пробудження».
Іван Марчук — митець, відомий не лише в Україні, а й за кордоном. У 2006 році Міжнародна академія сучасного мистецтва в Римі прийняла Івана Марчука до «Золотої гільдії» та обрала його почесним членом вченої ради академії. Це був перший випадок визнання українського митця інституцією такого високого рівня. У жовтні 2007 року він увійшов до рейтингу «100 геніїв нашого часу», складеного британською газетою Daily Telegraph.
Kolonist Winery Каберне Совіньйон
На етикетці — робота талановитого українського митця-графіка, відомого плакатиста Нікіти Титова, створена спеціально для цього вина. На думку автора, вино — це романтично-яскравий акцент у сучасному світі, що став чорно-білим.
Нікіта Тітов багато років прожив у Харкові, нині мешкає в Івано-Франківську. Кожен плакат автора — це рефлексія на актуальну тему. Творчість Нікіти нерозривно повʼязана з сучасною історією України, а останнім часом повністю присвячена війні — драматичним подіям, боротьбі, незламності й героїзму українців.
Villa Tinta колекція ігристих вин
На етикетках цієї серії з трьох білих ігристих — Brut і Semi-Sweet — роботи митця Сергія Майдукова «Крим», «Херсонщина» й «Донеччина». Це — назви регіонів України, що славляться своїми винами, а також — знаходяться під російською окупацією. Це — українська земля, зігріта українським сонцем. І ми її обовʼязково повернемо.
Сергій Майдуков — український митець, що народився в Донецьку. Нині Сергій з такими всесвітньо відомими виданнями, як The Guardian, The New Yorker, The Washington Post, The New York Times, The Financial Times, The Wall Street Journal, Die Zeit, The Economist, The Atlantic та багатьох інших, веде постійну колонку з ілюстраціями в ZEIT Magazin.
Villa Tinta Rose ігристе
На етикетці — робота українського митця й дизайнера Сержа Пайе. На ній зображено Дерево Життя — символ безперервності та процвітання родини, прикрашене грайливою парою, що уособлює кохання.
Серж Пайе співпрацею з парфумерією Etat Libre d’Orange та ювелірним домом Cartier. Він працює в напрямках OP Art, Neo Pop Art, Collage та Ceramic. Творчість Сержа натхненна українською «вириванкою» — традиційним видом народного мистецтва, де різноманітні прикраси та обереги вигадливо вирізаються з паперу. З першого дня війни митець разом з колегами плете маскувальні сітки для армії, жартівливо назвавши це «макраме для нової колекції».
Медовий спас Сікера червона (red mead)
На етикетці — чудовий малюнок Марка Галаневича, фронтмена відомого українського музичного «ДахаБраха», що створює музику у власному стилі під назвою етно-хаос. На малюнку у стилі «український наїв» — музиканти гурту у сценічних костюмах.
Кожен виступ «ДахаБраха» — неймовірний, шалений перформанс, справжній емоційний катарсис, несамовите поєднання національного українського фольклору, тріп-хопу, джазу, рок-н-роллу. Музикантам «ДахаБраха» стоячи аплодують на концертних майданчиках України, Європи та усього світу.
___________________
Інформаційна справка
Що таке Access LIVE?
Access LIVE є видатною подією в індустрії вина та спиртних напоїв у США.
Access LIVE пропонує найвищу концентрацію американських дистриб’юторів. Щоразу захід відвідують 2500+ гостей з усіх куточків США.
Майже 25% відвідувачів – дистриб’ютори. 67% відвідувачів є віце-президентами або керівниками вищої ланки. Відвідувачі Access LIVE є відповідальними за дистрибʼюцію понад 80% усіх вин і алкогольних напоїв, які продаються оптом у Сполучених Штатах (оптовий ринок вина та алкогольних напоїв у США складає понад 69 мільярдів доларів).
На Access LIVE представлені усі 50 штатів, а також округ Колумбія. Найбільш ніж 400 виставкових стендах Access LIVE об’єднає сотні визнаних і перспективних брендів і тисячі унікальних продуктів.
Фото: WATAGA
18.12.2024
17.12.2024
14.10.2024
07.10.2024