Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Смачний код української нації розкриває Favorite Food & Drinks 2025

Українські виробники задають тренди та впроваджують концептуально нові продукти.


1 квітня у Києві відбулася Урочиста Церемонія нагородження переможців сьомого незалежного професійного дегустаційного конкурсу Favorite Food & Drinks 2025, який традиційно зібрав лідерів харчової галузі, представників національних і регіональних торговельних мереж, експертів і виробників. Міжнародним інформаційним партнером заходу виступає Drinks+ & Wine Travel Awards.

Масштаб та значущість події

Дегустаційний конкурс Favorite Food & Drinks вже став знаковою подією для українського харчового ринку. Його мета – визначення найкращих продуктів за органолептичними характеристиками «наосліп» та сприяння просуванню якісних харчових товарів. Споживачі та бізнес-партнери можуть довіряти відзнакам Favorite Food & Drinks, адже вони присуджуються виключно за результатами незалежного оцінювання.

«Українські виробники пропонують світу не просто безпечні, якісні та конкурентоспроможні харчові продукти. Українська продукція смачна, є носієм культурної спадщини, зберігає та поширює традиції, історію. Здавна для гостей українці ставили на стіл саме найсмачніше. Сьогодні українські виробники задають тренди світу, та впроваджують концептуально нові продукти. Favorite Food & Drinks розкриває смачний код української нації», – зазначила засновниця та організаторка конкурсу Олена Сініціна.

Нагороду мережі «Ашан», яка отримала перемогу в одній з ключових номінацій, вручила головна редакторка журналу Drinks+, який вже кілька років поспіль виступає міжнародним інформаційним партнером конкурсу. Представникам переможця було передано спеціальний випуск журналу Drinks+, присвячений гастрономічним і винним трендам, а також пляшку українського вина My Wine by Eduard Gorogetsky. Така участь підкреслює співпрацю між українськими виноробами та представниками роздрібної торгівлі, спрямовану на підтримку національного виробника.

5 трендів харчової індустрії, які засвідчує дегустаційний конкурс

  1. Інноваційний підхід. Виробники активно експериментують, виходячи за межі традиційних категорій. Наприклад, створюють продукти-мікси, які поєднали в собі різні товарні групи, незвичайні поєднання інгредієнтів та формати споживання. Зростає інтерес до гастрономічних новинок з новими незвичними смаками. Цей тренд відображає глобальну тенденцію, де споживачі прагнуть різноманіття та унікального досвіду. Показовим прикладом стала молочна продукція зі смаками алкогольних напоїв, яка задовольняє потреби тих споживачів, які відмовляються від алкоголю, і водночас прагнуть нового харчового досвіду..
  2. Продукція для здорового харчування, нішеві продукти. Споживачі демонструють зростаючу увагу та глибше розуміють важливість збалансованого харчування для фізичного і психічного здоров’я. У відповідь на це виробники експериментують та поєднують традиційні рецепти з функціональними інгредієнтами або використовують нетипову сировину для традиційних продуктів, що робить здорове харчування більш привабливим, з новими смаками, консистенціями тощо. На дегустації було надано функціональні напої – комбуча в асортименті, сметана та масло з козячого молока, здорові снеки та цукерки з сухофруктів та горіхів.
  3. Урізноманітнення асортименту продукції, На ринку спостерігається стрімке розширення пропозиції продуктів, які є потужним джерелом як тваринних, так і рослинних протеїнів. Інтерес до рослинних продуктів зростає завдяки їх широкій присутності у різних товарних категоріях (рослинне молоко, напої, снеки, основні страви). Споживачі таким чином реалізують свій запит щодо гуманного ставлення до тварин, а також сприяють зменшенню вуглецевого сліду. Альтернативні протеїни було представлено на конкурсі традиційними стравами з рослинної сировини – голубці, котлети для бургерів, дьонери.
  4. Попит на готову їжу, порційний асортимент. У сучасному світі спостерігається стійке зростання попиту на готові харчові рішення, зумовлене динамічним способом життя та еволюцією споживчих вподобань. Люди шукають зручні та швидкі варіанти приготування й споживання їжі, які дозволяють економити час, зменшувати зусилля та раціональніше використовувати продукти, запобігаючи утворенню харчових відходів. Серед представлених на конкурсі продуктів особливу увагу привернув широкий асортимент готових до вживання каш у практичних реторт-пакетах для кінцевих споживачів, а також пакетований чай з численними комбінованими екзотичними смаками.
  5. Увага до локальних виробників. Український споживач все частіше віддає перевагу продукції, виробленій в Україні, що формує потужний тренд підтримки вітчизняних виробників. Ця тенденція відображається у зацікавленості дегустаторів та представників ритейлу до продукції локальних фермерів і крафтових підприємств. Вони представляють ринку унікальні продукти, які цілком відповідають світовим стандартам якості. На дегустації було надано широкий асортимент крафтової продукції українського виробництва – олій різних видів, сирів і молочної продукції.

У 2025 році дегустаційна комісія стала рекордною за кількістю експертів: 30 представників провідних торговельних мереж, маркетплейсів, виробничих компаній, серед яких NOVUS, Епіцентр К, ROZETKA, АТБ-МАРКЕТ, Auchan Україна, KLO, Fozzy Group, Carlsberg Ukraine та багато інших, що підкреслює значущість конкурсу для ринку. Вперше у складі журі взяли участь: Анатолій Стаценко, головний технолог Laska, Марина Селіванова, провідна інженер-технолог ДП «ДЬОЛЕР УКРАЇНА», Анастасія Ковбаса, провідна фахівчиня відділу зовнішнього аудиту Департаменту якості FOZZY GROUP, Руслан Струков, головний технолог, ФОРА.

Вплив дегустаційного конкурсу на розвиток ринку харчової індустрії

В рамках конкурсу було проведено органолептичну оцінку 219 дегустаційних зразків у 14 номінаціях від 39 постачальників. Найкращі продукти отримали нагороди Гран-При, золото, срібло та бронзу. Вперше за час існування конкурсу окремі зразки були або зняті з дегустації, або не отримали нагород – це ще раз підтверджує об’єктивність та високу планку оцінювання. Усі постачальники отримали детальний зворотний зв’язок щодо їхньої усунення виявлених недоліків та удосконалення якості продукції.

«Ми наголошуємо на неупередженості та об’єктивності методики, дегустаторів, що проводять оцінювання наданої дегустаційних зразків. Таким підходом Оргкомітет демонструє прагнення не тільки підтримувати високі стандарти якості харчової продукції, стимулювати постачальників удосконалювати та розширювати асортимент, а й підсвічувати достойні зразки та насичувати ринок безпечною, різноманітною та смачною продукцією», – зазначила Олена Сініціна.

Результати конкурсу

  • Гран-При: 35 відзнак
  • Золото: 143 відзнаки
  • Срібло: 32 відзнаки
  • Бронза: 5 відзнак
  • Знято з дегустацій – 1 дегустаційний зразок
  • Без відзнак – 3 дегустаційні зразки

Перспективи та можливості для учасників

Конкурс Favorite Food & Drinks – це не лише престижна відзнака, а й платформа для розвитку брендів і  незамінний інструмент розвитку і вдосконалення харчової продукції За словами Анни Цільницької, фахівчині з продуктових інновацій Carlsberg Ukraine, конкурс відкриває нові перспективи для виробників, допомагаючи компаніям, в тому числі малим крафтовим виробникам заявити про себе, а ритейлерам – розширити базу постачальників.

Михайло Грудницький, керівник проєктів власного виробництва компанії, що працює під брендом KLO, підкреслив: “Цей конкурс забезпечує виробників безцінним зворотним зв’язком від ритейлерів та експертів, допомагаючи зрозуміти, наскільки продукт цікавий ринку за смаком, якістю, пакуванням та маркетингом”.

Богдана Лєонова, директорка з розвитку холдингу компаній Алма-Веко, Фуд, наголосила: “Дегустаційний конкурс – це важливий інструмент для фахівців харчової промисловості. Щодня ми створюємо, удосконалюємо та оцінюємо продукти. Водночас перед нами постають ключові питання: як продукт буде сприйнятий ринком, наскільки він актуальний за сенсорними характеристиками та конкурентоспроможний у своїй ціновій категорії? Також важливо перевірити гіпотези щодо його успішності. Саме в цьому конкурс відіграє важливу роль, допомагаючи оцінити продукт з різних боків.”

Тарас Шевченко, член Асоціації шеф-кухарів України, впевнений: “Дегустаційний конкурс Favorite Food & Drinks – це важлива можливість для молодих крафтових виробників, які ще працюють у невеликих масштабах, але прагнуть вийти на новий рівень та зробити свій продукт впізнаваним. Участь у конкурсі може стати для них потужним стрибком у розвитку.”

Зустріч лідерів фуд-ринку

Закрита зустріч лідерів фудринку Favorite Food & Drinks стала майданчиком для обговорення ключових тенденцій та викликів галузі.

У рамках ділової частини заходу Олена Сініціна, к.е.н., засновниця та організаторка Favorite Food & Drinks, представила результати власного дослідження асортименту європейського фуд-ритейлу на прикладі Швейцарії та Німеччини. Катерина Калюжна, аккаунт-директорка та експертка з дослідження брендів Kantar Україна, розповіла про основні виклики та очікування українських споживачів відповідно до трендів 2025 року.

Окрему увагу було приділено питанням відповідності продукції нормативним вимогам. Надія Підлісна, начальниця департаменту якості мереж ЕКО МАРКЕТ, висвітлила аспекти маркування харчових товарів. Світлана Шібецька, керівниця відділу зв’язків з громадськістю ВЕЛМАРТ, презентувала практичні кейси з просування продукції власного виробництва.

Актуальною темою стала система державних закупівель. Це питання було розглянуто з різних точок зору Галиною Літош, директоркою з управління портфелем проєктів харчування Державного оператора тилу, та Антоніною Гушленко, продакт-менеджеркою Prozorro Market, ДП “Прозорро”. Усі матеріали спікерів були надані учасникам зустрічі.

Після церемонії нагородження відбулася неформальна зустріч дегустаторів та компаній-учасників та виставка продукції, під час якої виробники мали змогу особисто презентувати свої продукти дегустаторам, запрошеним гостям та представникам ЗМІ. Це стало чудовою нагодою для налагодження контактів, обговорення можливостей співпраці та популяризації якісної продукції.

Серед компаній постачальників Favorite Food&Drinks 2025:

ТОВ “Снек Продакшн” ТМ Сан Санич, ТОВ “Омельницька”, ТМ “Мука”, ПрАТ “АБІНБЕВ ЕФЕС УКРАЇНА”, ТОВ «Первомайський МКК», ТОВ «Ратнівський молокозавод», ТОВ «РОВИ АГРО», ТМ Naturovy, ПрАТ «ЮРІЯ» ТМ Волошкове поле, ФГ “Світ М’яса”, ТОВ «ПРИВАТНІ САДИ», ТОВ “ЕПІК-КОМ”, ТОВ «Фабрика тіста», VARUS, ТОВ Омега, Фермерське господарство «Тетяна 2011» ТМ Zinka, ТОВ «ЕКО-СФЕРА», ТОВ «ФУДКОМ», мережа гіпермаркетів Велмарт, ФОП Наконечна БАБА PEREDALA, ПрАТ «Тернопільський молокозавод» Молокія, ТОВ «ГОРИ», ТОВ «ЕЛІТФУД», Misso, ТОВ ”ІТ МІ ЕТ”, ТОВ “Комбінат Баранкових Виробів”, ТОВ «СОЛ ЮНІОН», ТОВ «ХВИЛЯСТІ», ТОВ «КАПСОУЛ», ТОВ «Галіція-Трейд», ТОВ «ТРИ ВЕДМЕДІ», ТОВ «Сі Джі Трейд», ТОВ «КАПС ФУД СІСТЕМС», ТОВ “Ашан Україна Гіпермаркет”, ТОВ «ТЕРРАФУД», ТОВ «ВІНСМАК», Національна Горілчана Компанія, ТзОВ “Хліб-Трейд” Просто Добрий Хліб, «КАСПІТ ФРУТС» Найсік, Ascania FMCG, Ascania Beverages, ПрАТ «Кобеляцький завод продовольчих товарів Мрія».

Запрошуємо до участі!

Favorite Food & Drinks запрошує виробників з усіх регіонів України, постачальників імпортованої продукції надавати дегустаційні зразки та взяти участь у наступних конкурсах і отримати заслужене визнання. Шукайте відзнаки Favorite Food & Drinks на пакованнях продукції – це маркер якості, підтверджений незалежними експертами.

Найкраще – до столу!

Інформаційні партнери: 

Posteat, Mind.ua, The Page, Interfax Україна, delo.ua, Агропортал, Ділова Столиця, Депо, Перший Бізнесовий, Ukrainian Food Retail Alliance, marketer.ua, founder.ua, economist.com.ua, Марко Пак, 44.ua, Напої. Технології та Інновації, Харчові Технології, Logist.FM, Спілка молочних підприємств України, Спілка Борошномелів України, LIGA:ZAKON, European Business Association, Торгово-промислова палата УкраїниОrganicinfo.ua, Quality Food Trade Program, Нафторинок, Worldexpo, Agroter.com.ua, Open4business

Сайт проєкту: ffdu.com.ua

Посилання на каталог Favorite Food&Drinks 2025.

Слідкуйте за Favorite Food & Drinks у соцмережах:



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


 

Українські виробники задають тренди та впроваджують концептуально нові продукти. 1 квітня у Києві відбулася Урочиста Церемонія нагородження переможців сьомого незалежного професійного дегустаційного конкурсу Favorite Food & Drinks 2025, який традиційно зібрав лідерів харчової галузі, представників національних і регіональних торговельних мереж, експертів і виробників. Міжнародним інформаційним партнером заходу виступає Drinks+ & Wine Travel Awards. Масштаб та […]

Bocuse d’Or 2025: Франція перемагає!

Чергова виставка SIRHA, організатором якої є GL Events, традиційно відбулася у французькому Ліоні 26-27 січня. Колумністка D+ та номінантка Wine Travel Awards Соломія Бігун відвідала виставку і розповіла про перебіг цьогорічних подій.


Sirha Lyon підтвердила свій статус одного з найважливіших форумів у світі гастрономії та громадського харчування. Цього року виставка демонструвала найсвіжіші тенденції, які визначають майбутнє кухні та ресторанного бізнесу. Ліон, як світова гастрономічна столиця, знову став меккою для тисяч учасників з різних куточків планети.

Bocuse d'Or 2025

Одним з головних акцентів виставки став фокус на стійкості та екологічних підходах у гастрономії. Продукти, технології та рішення для ресторанів, спрямовані на зниження вуглецевого сліду та мінімізацію харчових відходів, були основними темами обговорень. В умовах зростаючого інтересу до екологічно чистих продуктів і технологій, Sirha Lyon 2025 підкреслила важливість адаптації гастрономічної індустрії до сучасних викликів.

Bocuse

Згідно статистики, захід відвідали 257 363 професіонали, що на 25% більше порівняно з попередніми роками.

Кульмінацією Sirha Lyon 2025 став 20-й реліз найпрестижнішого у світі гастрономічного конкурсу Bocuse d’Or. Вердикт суддів: Франція посіла перше місце, Данія та Швеція відповідно 2-е та 3-є.

Bocuse

Якщо ж детальніше, то Франція піднялась на вищий щабель в тандемі Пола Маркона (Paul Marcon) та Каміли Піго (Camille Pigot), яка одержала Best Commis Award. ​​Данію представляв Себастьян Хольберг (Sebastian Holberg), який виборов 2 місце, а Швецію – Густав Леонхардт (Gustav Leonhardt), який третім (або ж то четвертим, враховуючи, яким дуплетом вистрілила Франція!) піднявся на подіум цього великого фіналу.

Зауважимо, що такий результат шеф-кухаря Пола Маркона був закладений в генах або скрижалях його долі: адже і його батько Регіс Маркон (Régis Marcon) свого часу отримав золоту статуетку Bocuse. Причому старший Маркон виграв Bocuse d’Or у віці 38 років. А тоді ще конкурс не став тою невідворотною складною тестовою машиною, якою він є сьогодні. То було досить толерантне змагання з набагато меншими бюджетами та без сурових етапів відбору. І ось 30 років потому його 28-річний син виграє жорсточайший гастрономічний бій!

Bocuse

Молодий французький шеф-кухар, до речі, досвідчений вже в професійних змаганнях, зміг переконати журі, виділивши гастрономічну спадщину свого регіону – Овернь – через блюда, де, крім трьох обов’язкових продуктів (селера, кам’яний окунь та лобстер), поєднувалися гриби, трави, оленина, зелене яблуко, айва тощо.

Ось що включала тестова тарілка французького шеф-кухаря:

  • Сідло оленини, смажене на вертлюгу (à la broche), тендерлойн з оленини з грибними пластинами та м’ясним соусом, настояним на конюшині та перці;
  • Хрусткий тарт з оленячої лопатки, тушкованої в червоному вині, з фуа-гра та лісовими грибами;
  • Tarte Tatin з аблуком та айвою;
  • Равіолі з грибами та мигдалем;
  • Консоме з оленини, витриманої в чорному чаї AssamMokalbari.

Жером Бокюз (Jérôme Bocuse), президент конкурсу, прокоментував цьогорічний реліз: «20-й випуск конкурсу є неймовірним успіхом, який доводить, що Bocuse d’Or став вітриною світової гастрономії завтрашнього дня. Bocuse d’Or є символом досконалості та інновації, і це було проілюстровано протягом двох напружених днів. Це багатообіцяюча перспектива для майбутнього Гранд-фіналу, який відбудеться у січні 2027 року і відзначатиме 40-річчя конкурсу».

Bocuse

Даніель Калверт (Daniel Calvert), почесний президент Bocuse d’Or також висловив задоволення цьогорічним змаганням: «Бокюз д’Ор» – це, безперечно, унікальний момент у гастрономічному календарі з неперевершеним рівнем організації».

Результати Bocuse d’Or 2025:

Bocuse d’Or: France
Bocuse d’Argent: Denmark
Bocuse de Bronze: Sweden
4th: Norway
15th: Slovakia
5th: United Kingdom
16th: Australia
6th: Singapore
17th: Mexico
7th: USA
18th: Chile
8th: Iceland
19th: Mauritius
9th: Italy
20th: New Zealand
10th: Canada
21st: Vietnam
11th: Japan
22nd: Colombia
12th: Finland
23rd: China
13th: Hungary
24th: Morocco
14th: Latvia

Best Commis Award: France
Спеціальний приз “theme on a plate”: Norway
Спеціальний приз “platter theme”: Hungary
Bocuse d’Or Social Commitment Award: New Zealand & Chile



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


Фото: Соломія Бігун, Bocuse d’Or

Чергова виставка SIRHA, організатором якої є GL Events, традиційно відбулася у французькому Ліоні 26-27 січня. Колумністка D+ та номінантка Wine Travel Awards Соломія Бігун відвідала виставку і розповіла про перебіг цьогорічних подій. Sirha Lyon підтвердила свій статус одного з найважливіших форумів у світі гастрономії та громадського харчування. Цього року виставка демонструвала найсвіжіші тенденції, які визначають […]

IKEA відкриває ресторан у Лондоні

Шведський рітейлер відчинив двері свого першого ресторану у Лондоні на Гаммерсміт.


IKEA, компанія яка відома своїми швидкозбірними меблями, аксесуарами для дому та фрикадельками і з 2008 року є найбільшим у світі меблевим продавцем, відкрила свій перший ресторан у Лондоні. Заклад громадського харчування від IKEA запрацював 31 жовтня, він розрахований на 75 відвідувачів та пропонує широкий асортимент шведських страв, за дуже помірними цінами.

До меню включено фрикадельки, що подаються з картопляним пюре, горошком, вершковим соусом та брусничним джемом, лосось з кускусом та йогуртом, паста пенне з томатним та базиліковим соусом, риба зі смаженою картоплею та страви для дітей.

IKEA

«Ми знаємо, як сильно наші клієнти люблять IKEA, і ми раді відсвяткувати відкриття нашого першого ресторану на головній вулиці Лондону, – каже Метью Гулд (Matthew Gould), менеджер з маркетингу в IKEA London City. – Прихильники наших смачних страв можуть підкріпитися знаменитими шведськими фрикадельками під час походу магазинами, заскочити на каву та солодощі або знайти доступну їжу для дітей».

Однак вина та міцні спиртні напої у закладі представлені не будуть, оскільки ресторан не має ліцензії на продаж алкоголю, і, як повідомляють в IKEA, на даний час «не планують подавати заявку на її отримання».

За словами шведського винного експерта та автора – Альфа Тамбла (Alf Tumble), виноробна промисловість країни за останні п’ять-сім років почала набирати обертів. Отже, не подавати шведські вина в лондонському ресторані IKEA, на думку Тамбла, є втраченою нагодою познайомити відвідувачів зі шведськими винами.

Швеція має 200 га виноградників, які в основному розташовані на півдні країни. Найбільш розповсюджені сорт винограду Соляріс (для білих вин) та Рондо (для червоних вин). Але через шведську монопольну систему наразі виноробам не дозволено продавати свої вина у власних винних льохах. Втім, ключові гравці ринку вже лобіюють це в уряді, і винні експерти кажуть, що незабаром усе може змінитися: на виноробнях буде дозволено продавати вино, але не більше чотирьох пляшок на людину, і якщо це супроводжується екскурсією чи дегустацією.

Останні роки шведське вино починає експортуватися на міжнародний ринок у ширших масштабах: у 2020 році було відвантажено вина на суму 21,7 млн доларів США, у 2021 році ця сума зросла до 26,3 млн доларів США, що свідчить про позитивну тенденцію.

IKEA

________________________

Досьє:

IKEA була заснована в Швеції в 1943 році і вперше відкрила свої двері у Великій Британії в Уоррінгтоні в 1987 році. У 2015 році засновник компанії Феодор Інґвар Кампрад (Feodor Ingvar Kamprad) увійшов до списку «Форбс» як один із десяти найбагатших людей у світі, зі статком понад 40 мільярдів доларів. Назва компанії — це абревіатура, що складається з ініціалів Інгвара Кампрада, Ельмтаріда (ферма, де він виріс), Агунарді (рідне місто Інгвара в Сьоленде, південна Швеція).



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


Джерело: thedrinksbusiness.com
Фото: thedrinksbusiness.com, chowhound.com, zoytotheworld.comblogikea-philippines

Шведський рітейлер відчинив двері свого першого ресторану у Лондоні на Гаммерсміт. IKEA, компанія яка відома своїми швидкозбірними меблями, аксесуарами для дому та фрикадельками і з 2008 року є найбільшим у світі меблевим продавцем, відкрила свій перший ресторан у Лондоні. Заклад громадського харчування від IKEA запрацював 31 жовтня, він розрахований на 75 відвідувачів та пропонує широкий […]

Ще одна вечеря, ще один крок до Перемоги!

Проєкт Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері), який є номінантом та переможцем публічного голосування Wine Travel Awards 2023-2024 у Enogastronomic Events/Event of the Year та володарем спеціальної нагороди – «Вибір журі» WTA, – це команда шефів, яки ось вже більше двох років організовують благодійні заходи на підтримку ЗСУ.


На початку серпня, силами Асоціації кулінарів України, спільноти Шеф-кухарів, рестораторів і волонтерів, відбулась чергова благодійна гастровечеря. На цей раз захід проходив у місті Дніпро в ресторані Qartuli.

Charitable Gastro Dinners

Це вже шістнадцята благодійна гастровечеря, до цього було п’ять за кордоном і десять в різних містах України. Результатом вечері у Дніпрі став збір 5 000 000 гривень. Загалом за весь час проведених ивентів було зібрано 25,5 мільйонів гривень живими коштами, а також десятки дронів, півтора десятка автомобілів і реанімобілів, тони продуктів. На зібрані кошти було закуплено системи РЕБ, автівки підвищеної прохідності, дрони, частка коштів була перерахована на протезування військовим.

Charitable Gastro Dinners

Дніпровську вечерю готували одинадцять ТОПових  шеф-кухарів з України і два шефи з Азербайджану та Грузії. Гостям заходу було презентовано шість страв авторської сучасної української кухні та сет з трьох крафтових наливок. Перед основним івентом відбулась яскрава зустріч гостей в форматі Welcome drink. В рамках вечері, як завжди, проходив благодійний аукціон з ексклюзивними лотами, виступали зірки української естради. 100% зібраних коштів рівними частинами пішли на потреби військових підрозділів та важкопораненого бійця, який потребує дороговартісного лікування.

Charitable-Gastro-Dinners

Слідкуйте за нашими новинами та приєднуйтесь до великої справи! В єдності наша сила. Кожна благодійна вечеря – це ще один крок до Перемоги!

Для надання більш детальної інформації про заходи звертайтесь за телефонами:

  • Андрій Магалецький – Президент Асоціації кулінарів України (+38 068 805 08 05)
  • Анастасія Хоменко – адміністративний директор заходів (+38 099 362 52 42)


⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

Проєкт Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері), який є номінантом та переможцем публічного голосування Wine Travel Awards 2023-2024 у Enogastronomic Events/Event of the Year та володарем спеціальної нагороди – «Вибір журі» WTA, – це команда шефів, яки ось вже більше двох років організовують благодійні заходи на підтримку ЗСУ. На початку серпня, силами Асоціації кулінарів України, спільноти […]

В єдності наша сила  

Після повномасштабного вторгнення ворога на нашу миролюбну землю, Асоціація кулінарів та спільнота шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану і Грузії почали організовувати благодійні заходи в підтримку ЗСУ. Проєкт Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері) є номінантом та переможцем публічного голосування Wine Travel Awards 2023-2024 у Enogastronomic Events/Event of the Year та володарем спеціальної нагороди – «Вибір журі» WTA.


Основна мета благодійних гастровечерь – зібрати кошти для нагальних потреб військових ЗСУ та інших сил оборони. Для цього Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з різних країн влаштовують вечері з українськими стравами в авторських трактуваннях.

гастровечері

Заходи об’єднують воїнів та їхні сім’ї, представників влади, громадськості, благодійних організацій, бізнесу, меценатів та мистецьких діячів. В рамках гастро-івентів відбуваються аукціони з ексклюзивними лотами: гранітна дошка-репліка марки зі знаменитою фразою-напрямом куди піти російському військовому кораблю, з підписом прикордонника Романа Грибова; панно Перемоги, що складається зі 100 бойових шевронів різних військових підрозділів України; боксерські рукавички з підписом Олександра Усика тощо.

Charitable Gastro Dinners

Комунікаційна медіагрупа Drinks+ & Wine Travel Awards є інформаційним партнером Благодійних гастровечерь.

На сьогодні вже проведено 15 вечерь (шістнадцята вечеря відбудеться у Дніпрі), і мова не тільки про Україну. Заходи також відбувалися у Німеччині, Австрії, Польщі, Франції (всього 5 за кордоном і 11 (з Дніпром) в Україні). Загальний збір склав $ 606 386. На виручені кошти організатори забезпечують бійців автівками, дронами, раціями, генераторами, репіторами і ще багато чим, що рятує життя та прискорює нашу Перемогу.

Останні вечері було проведено в Одесі (02.03.24), Каннах (19.05.24), Чернівцях (01.06.24), Львові (15.06.24), Івано-Франківську (24.06.24).

Головною концепцією заходу в Одесі стала – популяризація української кухні різних регіонів України. Шефи презентували Кримськотатарську, Галицько-Прикарпатську та Центрально-Українську кухні. Гостей пригощали авторськими коктейлями від Євгена Комарова, а меню вечора ідеально ілюструвало представлені регіони: сарма у виноградних листях, плов з нутом, та авторський десерт «Назли Киз» від Земфіри Бектимірової – відображали Кримськотатарську кухню; картопляні кремзлики з слабосоленою форелью, філе свинини з баношем, бринзою і соусом з білих грибів, львівський сирник з шоколадним морозивом та помадкою від Віталія Момотюка та Максима Прихідько – демонстрували Галицько-Прикарпатську кухню; сальтісон з трьома видами м’яса та хріновим соусом, котлета по-київськи з картопляно-горошковим пюре і вершково-буряковим соусом та медовик з нотками бузини із фруктами і ягодами та медовою ікрою у виконанні Андрія Магалецького та Олександра Яроша – показали гостям кухню Центральної України.

Charitable Gastro Dinners

На заході у Каннах шефи представили страви у форматі фінгер фуд – пропонуючи закуски, основні страви та десерти у вигляді вишуканих мініатюр. Благодійний вечір у Чернівцях було присвячено Міжнародному дню захисту дітей (подія відбувалася 1 червня), а саме – підтримки дітей, що постраждали від війни; як й у Каннах, захід проходив у форматі фінгер фуд. У місті Львові подавали вісім страв авторської сучасної української кухні та сет із трьох крафтових наливок, на благодійну гастроподію завітав очільник Львівської ОДА Максим Козицький, який висловив глибоку вдячність Збройним Силам України, захисникам та захисницям нашої країни. Івент у Івано-Франківську підготував відвідувачам багато сюрпризів та меню цікавих страв і напоїв.

Charitable Gastro Dinners

Кожен благодійний захід (Charitable Gastro Dinners) організатори намагаються зробити незабутнім. І кожного разу, у кожному місці, справа шефів знаходить відгук – вони отримують велику підтримку від локальних та міжнародних брендів.

Наступна зупинка місто Дніпро. Приєднуйтесь до великої справи! В єдності наша сила.

Для надання більш детальної інформації про заходи звертайтесь за телефонами:

  • Андрій Магалецький – Президент Асоціації кулінарів України (+38 068 805 08 05)
  • Анастасія Хоменко – адміністративний директор заходів (+38 099 362 52 42)

 

Після повномасштабного вторгнення ворога на нашу миролюбну землю, Асоціація кулінарів та спільнота шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану і Грузії почали організовувати благодійні заходи в підтримку ЗСУ. Проєкт Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері) є номінантом та переможцем публічного голосування Wine Travel Awards 2023-2024 у Enogastronomic Events/Event of the Year та володарем спеціальної нагороди – […]

Голубці миру. На Одещині провели «парад голубців», підтримавши його залпами локальних вин

Південь України, Одещина, попри війну, перетворюється на клондайк для сучасного гурмана. Тут – і виразні вина, і унікальна одеська кухня, що всмоктала найяскравіші смаки традиційних столів різних народів, які спокон віків живуть на цих землях. Слава про кухню Одещини шириться світом: закономірно, що Ukrainian Bessarabia’s Wine and Taste Route здобула перемогу в категорії Region of the year міжнародної премії Wine Travel Awards 2022-2023. 


І, мабуть, немає серед одеських страв більш цікавої, давньої та космополітичної, ніж голубці, або долма, як називають їх в деяких країнах. Версій походження голубців кілька – турецька, китайська, німецька, французька, грецька. В комедії Аристофана один із героїв просить подати йому капустяне листя зі свининою – і той гурман, нагадаю, зробив замовлення ще у 425 році до нашої ери 🙂

А в 2023-му рецепти голубців було внесено до Національного переліку елементів нематеріальної культурної спадщини України. Віддати данину цій страві і влаштувати свято голубців в цьому червні вирішили спільно Клуб шанувальників вина «Вінтаж» та проєкт «Гастро Бессарабія», засновницями якого є Юлія Сущенко та Ольга Клименко. І щоб продемонструвати всю варіативність, влаштували яскравий «парад голубців».

Виявляється, рецептів голубців так багато, що про деякі не чули навіть найвідданіші дослідники світової гастрономії. Отже, спочатку гості куштували рибні голубці, де начиння закутане у виноградний лист; потім – голубці з яловичиною, де фарш «одягнено» у листя буряку, тушковані з буряками та у буряковому квасі. Далі господині дивували неймовірними голубцями з бринзою в липовому листі, а на десерт подали «солодкі голубці» – морозиво у «кораблику» з кабачка та запеченими квітками цукіні. І все це у супроводі різноманітних соусів, які підкреслювали смакові якості кожної зі страв.

Ukrainian Bessarabia’s Wine and Taste Route

А що ж слід подавати до голубців з напоїв? Звичайно, можна і брутальну українську горілку з перцем, або хреновуху. Але гостям запропонували продуманий сет місцевихих вин. Залежно від начинки тієї чи іншої страви було запропоновано чотири вина: «Рислінг» від винороба Мар’яна Шевченка, «Каберне» «по-білому» та десертне із сорту Мускат від Manzul Winehouse, оранж від винороба-сомельє Олександра Новосельчана. Організатори анонсували, що «парад голубців» матиме другий сезон, отже радимо слідкувати за повідомленнями.

Україна, що сьогодні перебуває під обстрілами росії, продовжує розвиватися, в тому числі в сфері винного туризму. Вина цієї країни здобувають визнання на міжнародній арені. А ентузіасти місцевої гастрономії вивчають старовинні рецепти і збагачують їх новітніми технологіями. Ми впевнені, що вайнловери світу і експерти гастрономії вже вписали Україну в свій календар турів, щоб відвідати її після Перемоги. І команда Drinks+ готова стати провідником для кожного з них, щоб провести еногастрономічними дорогами цієї гостинної та різноманітної країни.

Фото: facebook.com

Південь України, Одещина, попри війну, перетворюється на клондайк для сучасного гурмана. Тут – і виразні вина, і унікальна одеська кухня, що всмоктала найяскравіші смаки традиційних столів різних народів, які спокон віків живуть на цих землях. Слава про кухню Одещини шириться світом: закономірно, що Ukrainian Bessarabia’s Wine and Taste Route здобула перемогу в категорії Region of […]

Кожен гастровечір веде до Перемоги!

Номінант Wine Travel Awards – Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері), проєкт, у якому об’єдналися Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану і Грузії, провели ще один благодійний захід в підтримку ЗСУ.


Майже від самого початку повномасштабного вторгнення об’єднання шеф-кухарів з двадцяти міст України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії почали проводити благодійні гастровечері, метою яких є зібрання коштів на потреби наших захисників.

Благодійні гастровечері

Благодійні вечері проводилися не тільки на теренах нашої країни, але й у Німеччині, Австрії, Польщі. На зароблені гроші було придбано все те, що так необхідно нашім захисникам: різноманітні дрони, автівки підвищеної прохідності, мотоцикли, реанімобіль, рації, генератори, набори інструментів, зарядні станції EcoFlow, продукти харчування тощо.

(Примітка редакції: проголосувати за номінанта Wine Travel Awards у категорії «Подія року» – Charitable Gastro можна тут до 31 березня включно).

І ось нещодавно відбувся черговий івент –  одинадцята гастровечеря, що пройшла у місті Одеса. Було зібрано 308 497 гривень. Всі зароблені кошти відправили на ППО. Цей захід був організований спільно з Ribas Hotel Group та Благодійним Фондом «Повернись живим».

Благодійні гастровечері

Як завжди на вечері подавалися українські страви в авторському виконанні шефів і панувала гостинна, по-домашньому затишна атмосфера.

Благодійні гастровечері

«Велика кількість партнерів, спонсорів і просто небайдужих людей долучаються до справи, яка допомагає нашим захисникам здолати ворога. Продовжуємо допомагати нашим хлопцям здобути Перемогу! Разом ми сила!» – кажуть учасники благодійного проєкту.

Для надання більш детальної інформації про заходи звертайтесь за телефонами:

  • Андрій Магалецький – Президент Асоціації кулінарів України (+38 068 805 08 05)
  • Анастасія Хоменко – адміністративний директор заходів (+38 099 362 52 42)

Номінант Wine Travel Awards – Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері), проєкт, у якому об’єдналися Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану і Грузії, провели ще один благодійний захід в підтримку ЗСУ. Майже від самого початку повномасштабного вторгнення об’єднання шеф-кухарів з двадцяти міст України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії почали проводити […]

Перемога – наша головна мета!

Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії об’єдналися, щоб проводити благодійні благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ.


Майже від самого початку повномасштабного вторгнення росії на терени нашої волелюбної та квітучої України, об’єднання шеф-кухарів з двадцяти міст України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії почали проводити благодійні гастровечері, метою яких є зібрання коштів на потреби наших захисників.

благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ

На сьогодні вже проведено 10 таких вечерь в 4 країнах Європи, а саме: Німеччина (Нюрнберг), Австрія (Відень), Польща (Ополе), Німеччина (Фульда) та у 6 містах України – Житомир, Київ, Одеса, Рівне, Суми. На зароблені гроші, а це понад 16 000 000 гривень, було придбано різноманітні дрони, автівки підвищеної прохідності, мотоцикли, реанімобіль, рації, генератори, набори інструментів, зарядні станції EcoFlow, продукти харчування тощо.

благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ

Серед лотів, що виставлялися на гастро-заходах:  фотопортрет з підписом Валерія Залужного, футболка, підписана бійцями бригади АЗОВ, використана гільза, що перетворена в світильник із лазерною гравіровкою 14 СБ, розписаний петриківським розписом Джевелін, боксерські рукавиці чемпіона світу у надважкій вазі Віталія Кличка та ще багато унікальних речей.

благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ

Наразі заплановано проведення мінімум шести гастровечерів. Найближчі відбудуться у Вінниці, Чернівцях, Львові, Одесі. Команда шефів-ентузіастів планує розширити діяльність та почати організовувати нові гастрономічні івенти, які так само сприятимуть допомозі ЗСУ.

Кожного разу, у кожному місці, справа шефів знаходить відгук – вони отримують велику підтримку від локальних та міжнародних брендів.

благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ

«Велика кількість партнерів, спонсорів і просто небайдужих людей долучаються до справи, яка допомагає нашим захисникам здолати ворога. В єдності наша сила і майбутня ПЕРЕМОГА!», – кажуть учасники благодійного проєкту.

Об’єднання шефів запрошує залучатися до розповсюдження інформації про благодійні гастровечері якомога більше людей і таким чином вносити свій вклад у довгоочікувану ПЕРЕМОГУ.

благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ

Для надання більш детальної інформації про заходи звертайтесь за телефонами:

  • Андрій Магалецький – Президент Асоціації кулінарів України (+38 068 805 08 05)
  • Анастасія Хоменко – адміністративний директор заходів (+38 099 362 52 42)

Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії об’єдналися, щоб проводити благодійні благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ. Майже від самого початку повномасштабного вторгнення росії на терени нашої волелюбної та квітучої України, об’єднання шеф-кухарів з двадцяти міст України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії почали проводити благодійні гастровечері, метою яких є […]

Monte-Carlo Gastronomie – розкіш у кожному шматочку

24-27 листопада у Монте-Карло відбулася виставка продуктів класу люкс.


Напередодні зимових свят відвідувачі двадцять шостого Monte-Carlo Gastronomie мали можливість спробувати та придбати на святковий стіл і для подарункового кошика найкращі, ретельно відібрані продукти Франції, Італії та інших найсмачніших регіонів Європи.

Понад 100 виробників французької, італійської та європейської гастрономічної продукції на площі понад 2500 м2 представили найкраще: вина, шампанське, коньяки, арманьяк та лікери з маєтків виробників, а також лосось, фуа-гра, морепродукти, трюфелі, ікру, шоколад, солодощі, сири, ковбасні вироби, екологічно чисті продукти, джеми…  Все це можна було придбати на заході, який давно є синонімом елегантності та вишуканості.

Monte-Carlo Gastronomie

Окрім продуктів харчування та вишуканих напоїв, Monte-Carlo Gastronomie пропонував широкий асортимент кухонних аксесуарів, посуд, оригінальні ідеї подарунків.

Щорічно цей гастрономічний захід проходить за підтримки численних асоціацій, таких як «Смак та аромати Монако» (Monaco Goût et Saveurs), Асоціація італійських та французьких метрдотелів (l’association des Maîtres d’Hôtel Italiens et Français), Асоціація сомельє Монако (Monégasque des Sommeliers), Асоціація Slow Food Riviera Côte d’Azur та Асоціація готельної індустрії Монако (l’Industrie Hôtelière Monégasque).

Monte-Carlo Gastronomie

Організатором Monte-Carlo Gastronomie виступає компанія Caroli Com, яка вже понад 25 років є лідером в організації виставок на Лазурному Березі та безпосередньо у Монако.

У рамках виставки продуктів класу люкс проходив 5-й конкурс Maestro Chef, переможниця якого – Рахіма Хабіб (Rahima Habib), отримала чек на 2000 євро. Змагання було організовано спільно з «Смак та аромати Монако» під головуванням Жоеля Гаро (Joël Garault).

Джерело: montecarlogastronomie.com
Фото: montecarlogastronomie.com

24-27 листопада у Монте-Карло відбулася виставка продуктів класу люкс. Напередодні зимових свят відвідувачі двадцять шостого Monte-Carlo Gastronomie мали можливість спробувати та придбати на святковий стіл і для подарункового кошика найкращі, ретельно відібрані продукти Франції, Італії та інших найсмачніших регіонів Європи. Понад 100 виробників французької, італійської та європейської гастрономічної продукції на площі понад 2500 м2 представили […]

Jamie Oliver Catherine Street. Джеймі Олівер відкриває новий ресторан

Відомий англійський ресторатор, автор кулінарних книг та телепрограм відкриває новий заклад.


Після чотирьох років відсутності на ринку Британії Джеймі Олівер (Jamie Oliver) готується до «тріумфального повернення», у листопаді він відкриє новий заклад у Ковент-Гарден – будівлі, внесеній до списку пам’яток архітектури I ступеня.

Шеф-кухарем Jamie Oliver Catherine Street стане Кріс Шейл (Chris Shail), з яким Джеймі Олівер співпрацює вісім років. Емма Джексон (Emma Jackson), яка раніше працювала у Soho Farmhouse та у Petersham Nurseries, очолить виробництво кондитерських виробів.

Jamie Oliver Catherine Street

«Я надзвичайно схвильований, що відкриваю Jamie Oliver Catherine Street у самому серці Ковент-Гарден і повертаюся до британської ресторанної індустрії, яку так люблю. Ми створюємо меню, яке відображає мою любов до багатої та різноманітної кулінарної культури Великобританії, та будемо підтримувати незалежних виробників та постачальників. Сподіваюся, що Catherine Street стане чудовим місцем, з чудовим обслуговуванням та смачною їжею. Сказати, що я в захваті – не сказати нічого!», – написав Джеймі Олівер на своїй сторінці в одній із соцмереж.

Вже відомо, що серед постачальників Jamie Oliver Catherine Street є Flourish Produce, Westcombe Dairy, Cobble Lane Cured та Hill Street Chocolate, а також відзначена численними нагородами пивоварня Wild Card.

У 2019 році мережа італійських ресторанів Джеймі Олівера перестала існувати через фінансові труднощі. Загалом кулінарна зірка володіла майже 50 закладами. В інтерв’ю The News Agents Олівер повідомив, що втрата ресторанів була для нього «вкрай хворобливою».

«Ймовірно, я мав найкращий на планеті середньоринковий, соціально орієнтований бізнес протягом восьми років і я втратив його за чотири роки. Це було вкрай болісно і це те, що я ніколи, ніколи, ніколи не хотів би робити знову».

Джерело: thedrinksbusiness.com, standard.co.uk,
Фото: standard.co.uk, facebook.com/jamieoliver

Відомий англійський ресторатор, автор кулінарних книг та телепрограм відкриває новий заклад. Після чотирьох років відсутності на ринку Британії Джеймі Олівер (Jamie Oliver) готується до «тріумфального повернення», у листопаді він відкриє новий заклад у Ковент-Гарден – будівлі, внесеній до списку пам’яток архітектури I ступеня. Шеф-кухарем Jamie Oliver Catherine Street стане Кріс Шейл (Chris Shail), з яким […]

X
Украина