У часи, коли відвідувачі ресторанів високої кухні дедалі уважніше ставляться до вибору напоїв, співзасновник британсько-гонконзького бренду Saicho розповів, чому ігристий чай все частіше з’являється у меню багатьох ресторанів, що мають зірки Michelin.
Якщо дехто вважав, що вино – це єдина гідна пара до страв рівня Michelin, настав час переглянути цю думку. Бренд ігристого чаю Saicho змінює уявлення про те, які напої пасують до витонченої кухні. Його безалкогольна лінійка вже з’явилася в меню деяких із найвідоміших ресторанів світу. Ігристі чаї Saicho представлені у 15 країнах і подаються в понад 70 ресторанах, відзначених зірками Michelin.
Потрапити на полиці ресторанів високої кухні – було ключовим елементом стратегії бренду Saicho. «Коли сомельє з ресторану з зіркою Michelin обирає включити Saicho до свого ретельно відібраного винного меню, це потужний сигнал про якість нашого продукту та його місце у світі вишуканої гастрономії», – розповідає співзасновник бренду Чарлі Вінкворт-Сміт (Charlie Winkworth-Smith).
За словами Вінкворт-Сміта, Saicho вдало підхоплює хвилю «фундаментальних змін у тому, як наразі споживачі визначають розкіш у категорії напоїв, акцентуючи увагу на якості безалкогольних альтернатив». Поняття «розкіш» і «безалкогольність» аж ніяк не виключають одне одного, і споживачі дедалі активніше це усвідомлюють.
На думку співзасновника бренду, готовність споживачів платити більше за безалкогольні альтернативи зумовлена кількома чинниками: «По-перше, зростає усвідомлення, що преміальні безалкогольні напої вимагають такого ж рівня майстерності й високоякісних інгредієнтів, як і алкогольні. По-друге, споживачі дедалі більше дбають про здоров’я, але не бажають жертвувати враженнями. І по-третє, відбувається культурний зсув: статус дедалі частіше визначається не надмірністю, а вибірковістю та розбірливістю».
Чарлі Вінкворт-Сміт каже, що ігристий чай має багато спільного з вином у контексті гастрономічних поєднань. Вишукані чаї, як і благородні вина, передають теруар, відображають особливості врожаю та реагують на майстерність у процесі виробництва. Вони мають таку ж глибину смаку, такий самий потенціал для фудпейрингу й, що найголовніше, здатні підкреслити смак страви, а не просто супроводжувати її.
Серед гастрономічних колаборацій Saicho – партнерство з лондонським рестораном Da Terra, відзначеним двома зірками Michelin. У закладі, що поєднує латиноамериканську та європейську кухні, ігристий чай Saicho Darjeeling подають у парі зі стравою зі смаженої грудки голуба, яку доповнює пюре з буряка. Сучасний японський ресторан Kioku by Endo у готелі Raffles London пропонує ігристий чай Saicho Hojicha у поєднанні з чорною тріскою маринованою, в місо та квашеним дайконом. У ресторані Counter 71 (Лондон) Saicho Jasmine подають із смаженим лангустином на грилі, у соусі блан з юдзу та з лимонним перцем.
Серед тризіркових ресторанів Michelin, у яких представлено продукцію Saicho, – лондонські Core by Clare Smyth та Alain Ducasse at The Dorchester, гонконзький 8 1/2 Otto e Mezzo – Bombana, а також Librije у Нідерландах.
Гаррі Купер (Harry Cooper), генеральний менеджер і головний сомельє Counter 71, відзначає, що таніни та сортові аромати, які вдалося передати виробникам бренду, з першого ковтка промовляють: преміум. «У напоях є баланс, необхідна текстура і багатошаровість, усе те, чого гість очікує від якісного вина».
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
У часи, коли відвідувачі ресторанів високої кухні дедалі уважніше ставляться до вибору напоїв, співзасновник британсько-гонконзького бренду Saicho розповів, чому ігристий чай все частіше з’являється у меню багатьох ресторанів, що мають зірки Michelin. Якщо дехто вважав, що вино – це єдина гідна пара до страв рівня Michelin, настав час переглянути цю думку. Бренд ігристого чаю Saicho […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Ігристий чай Saicho: нова ера безалкогольної вишуканості
Українські виробники задають тренди та впроваджують концептуально нові продукти.
1 квітня у Києві відбулася Урочиста Церемонія нагородження переможців сьомого незалежного професійного дегустаційного конкурсу Favorite Food & Drinks 2025, який традиційно зібрав лідерів харчової галузі, представників національних і регіональних торговельних мереж, експертів і виробників. Міжнародним інформаційним партнером заходу виступає Drinks+ & Wine Travel Awards.
Масштаб та значущість події
Дегустаційний конкурс Favorite Food & Drinks вже став знаковою подією для українського харчового ринку. Його мета – визначення найкращих продуктів за органолептичними характеристиками «наосліп» та сприяння просуванню якісних харчових товарів. Споживачі та бізнес-партнери можуть довіряти відзнакам Favorite Food & Drinks, адже вони присуджуються виключно за результатами незалежного оцінювання.
«Українські виробники пропонують світу не просто безпечні, якісні та конкурентоспроможні харчові продукти. Українська продукція смачна, є носієм культурної спадщини, зберігає та поширює традиції, історію. Здавна для гостей українці ставили на стіл саме найсмачніше. Сьогодні українські виробники задають тренди світу, та впроваджують концептуально нові продукти. Favorite Food & Drinks розкриває смачний код української нації», – зазначила засновниця та організаторка конкурсу Олена Сініціна.
Нагороду мережі «Ашан», яка отримала перемогу в одній з ключових номінацій, вручила головна редакторка журналу Drinks+, який вже кілька років поспіль виступає міжнародним інформаційним партнером конкурсу. Представникам переможця було передано спеціальний випуск журналу Drinks+, присвячений гастрономічним і винним трендам, а також пляшку українського вина My Wine by Eduard Gorogetsky. Така участь підкреслює співпрацю між українськими виноробами та представниками роздрібної торгівлі, спрямовану на підтримку національного виробника.
5 трендів харчової індустрії, які засвідчує дегустаційний конкурс
Інноваційний підхід. Виробники активно експериментують, виходячи за межі традиційних категорій. Наприклад, створюють продукти-мікси, які поєднали в собі різні товарні групи, незвичайні поєднання інгредієнтів та формати споживання. Зростає інтерес до гастрономічних новинок з новими незвичними смаками. Цей тренд відображає глобальну тенденцію, де споживачі прагнуть різноманіття та унікального досвіду. Показовим прикладом стала молочна продукція зі смаками алкогольних напоїв, яка задовольняє потреби тих споживачів, які відмовляються від алкоголю, і водночас прагнуть нового харчового досвіду..
Продукція для здорового харчування, нішеві продукти. Споживачі демонструють зростаючу увагу та глибше розуміють важливість збалансованого харчування для фізичного і психічного здоров’я. У відповідь на це виробники експериментують та поєднують традиційні рецепти з функціональними інгредієнтами або використовують нетипову сировину для традиційних продуктів, що робить здорове харчування більш привабливим, з новими смаками, консистенціями тощо. На дегустації було надано функціональні напої – комбуча в асортименті, сметана та масло з козячого молока, здорові снеки та цукерки з сухофруктів та горіхів.
Урізноманітнення асортименту продукції, На ринку спостерігається стрімке розширення пропозиції продуктів, які є потужним джерелом як тваринних, так і рослинних протеїнів. Інтерес до рослинних продуктів зростає завдяки їх широкій присутності у різних товарних категоріях (рослинне молоко, напої, снеки, основні страви). Споживачі таким чином реалізують свій запит щодо гуманного ставлення до тварин, а також сприяють зменшенню вуглецевого сліду. Альтернативні протеїни було представлено на конкурсі традиційними стравами з рослинної сировини – голубці, котлети для бургерів, дьонери.
Попит на готову їжу, порційний асортимент. У сучасному світі спостерігається стійке зростання попиту на готові харчові рішення, зумовлене динамічним способом життя та еволюцією споживчих вподобань. Люди шукають зручні та швидкі варіанти приготування й споживання їжі, які дозволяють економити час, зменшувати зусилля та раціональніше використовувати продукти, запобігаючи утворенню харчових відходів. Серед представлених на конкурсі продуктів особливу увагу привернув широкий асортимент готових до вживання каш у практичних реторт-пакетах для кінцевих споживачів, а також пакетований чай з численними комбінованими екзотичними смаками.
Увага до локальних виробників. Український споживач все частіше віддає перевагу продукції, виробленій в Україні, що формує потужний тренд підтримки вітчизняних виробників. Ця тенденція відображається у зацікавленості дегустаторів та представників ритейлу до продукції локальних фермерів і крафтових підприємств. Вони представляють ринку унікальні продукти, які цілком відповідають світовим стандартам якості. На дегустації було надано широкий асортимент крафтової продукції українського виробництва – олій різних видів, сирів і молочної продукції.
У 2025 році дегустаційна комісія стала рекордною за кількістю експертів: 30 представників провідних торговельних мереж, маркетплейсів, виробничих компаній, серед яких NOVUS, Епіцентр К, ROZETKA, АТБ-МАРКЕТ, Auchan Україна, KLO, Fozzy Group, Carlsberg Ukraine та багато інших, що підкреслює значущість конкурсу для ринку. Вперше у складі журі взяли участь: Анатолій Стаценко, головний технолог Laska, Марина Селіванова, провідна інженер-технолог ДП «ДЬОЛЕР УКРАЇНА», Анастасія Ковбаса, провідна фахівчиня відділу зовнішнього аудиту Департаменту якості FOZZY GROUP, Руслан Струков, головний технолог, ФОРА.
Вплив дегустаційного конкурсу на розвиток ринку харчової індустрії
В рамках конкурсу було проведено органолептичну оцінку 219 дегустаційних зразків у 14 номінаціях від 39 постачальників. Найкращі продукти отримали нагороди Гран-При, золото, срібло та бронзу. Вперше за час існування конкурсу окремі зразки були або зняті з дегустації, або не отримали нагород – це ще раз підтверджує об’єктивність та високу планку оцінювання. Усі постачальники отримали детальний зворотний зв’язок щодо їхньої усунення виявлених недоліків та удосконалення якості продукції.
«Ми наголошуємо на неупередженості та об’єктивності методики, дегустаторів, що проводять оцінювання наданої дегустаційних зразків. Таким підходом Оргкомітет демонструє прагнення не тільки підтримувати високі стандарти якості харчової продукції, стимулювати постачальників удосконалювати та розширювати асортимент, а й підсвічувати достойні зразки та насичувати ринок безпечною, різноманітною та смачною продукцією», – зазначила Олена Сініціна.
Результати конкурсу
Гран-При: 35 відзнак
Золото: 143 відзнаки
Срібло: 32 відзнаки
Бронза: 5 відзнак
Знято з дегустацій – 1 дегустаційний зразок
Без відзнак – 3 дегустаційні зразки
Перспективи та можливості для учасників
Конкурс Favorite Food & Drinks – це не лише престижна відзнака, а й платформа для розвитку брендів і незамінний інструмент розвитку і вдосконалення харчової продукції За словами Анни Цільницької, фахівчині з продуктових інновацій Carlsberg Ukraine, конкурс відкриває нові перспективи для виробників, допомагаючи компаніям, в тому числі малим крафтовим виробникам заявити про себе, а ритейлерам – розширити базу постачальників.
Михайло Грудницький, керівник проєктів власного виробництва компанії, що працює під брендом KLO, підкреслив: “Цей конкурс забезпечує виробників безцінним зворотним зв’язком від ритейлерів та експертів, допомагаючи зрозуміти, наскільки продукт цікавий ринку за смаком, якістю, пакуванням та маркетингом”.
Богдана Лєонова, директорка з розвитку холдингу компаній Алма-Веко, Фуд, наголосила: “Дегустаційний конкурс – це важливий інструмент для фахівців харчової промисловості. Щодня ми створюємо, удосконалюємо та оцінюємо продукти. Водночас перед нами постають ключові питання: як продукт буде сприйнятий ринком, наскільки він актуальний за сенсорними характеристиками та конкурентоспроможний у своїй ціновій категорії? Також важливо перевірити гіпотези щодо його успішності. Саме в цьому конкурс відіграє важливу роль, допомагаючи оцінити продукт з різних боків.”
Тарас Шевченко, член Асоціації шеф-кухарів України, впевнений: “Дегустаційний конкурс Favorite Food & Drinks – це важлива можливість для молодих крафтових виробників, які ще працюють у невеликих масштабах, але прагнуть вийти на новий рівень та зробити свій продукт впізнаваним. Участь у конкурсі може стати для них потужним стрибком у розвитку.”
Зустріч лідерів фуд-ринку
Закрита зустріч лідерів фудринку Favorite Food & Drinks стала майданчиком для обговорення ключових тенденцій та викликів галузі.
У рамках ділової частини заходу Олена Сініціна, к.е.н., засновниця та організаторка Favorite Food & Drinks, представила результати власного дослідження асортименту європейського фуд-ритейлу на прикладі Швейцарії та Німеччини. Катерина Калюжна, аккаунт-директорка та експертка з дослідження брендів Kantar Україна, розповіла про основні виклики та очікування українських споживачів відповідно до трендів 2025 року.
Окрему увагу було приділено питанням відповідності продукції нормативним вимогам. Надія Підлісна, начальниця департаменту якості мереж ЕКО МАРКЕТ, висвітлила аспекти маркування харчових товарів. Світлана Шібецька, керівниця відділу зв’язків з громадськістю ВЕЛМАРТ, презентувала практичні кейси з просування продукції власного виробництва.
Актуальною темою стала система державних закупівель. Це питання було розглянуто з різних точок зору Галиною Літош, директоркою з управління портфелем проєктів харчування Державного оператора тилу, та Антоніною Гушленко, продакт-менеджеркою Prozorro Market, ДП “Прозорро”. Усі матеріали спікерів були надані учасникам зустрічі.
Після церемонії нагородження відбулася неформальна зустріч дегустаторів та компаній-учасників та виставка продукції, під час якої виробники мали змогу особисто презентувати свої продукти дегустаторам, запрошеним гостям та представникам ЗМІ. Це стало чудовою нагодою для налагодження контактів, обговорення можливостей співпраці та популяризації якісної продукції.
Серед компаній постачальників Favorite Food&Drinks 2025:
ТОВ “Снек Продакшн” ТМ Сан Санич, ТОВ “Омельницька”, ТМ “Мука”, ПрАТ “АБІНБЕВ ЕФЕС УКРАЇНА”, ТОВ «Первомайський МКК», ТОВ «Ратнівський молокозавод», ТОВ «РОВИ АГРО», ТМ Naturovy, ПрАТ «ЮРІЯ» ТМ Волошкове поле, ФГ “Світ М’яса”, ТОВ «ПРИВАТНІ САДИ», ТОВ “ЕПІК-КОМ”, ТОВ «Фабрика тіста», VARUS, ТОВ Омега, Фермерське господарство «Тетяна 2011» ТМ Zinka, ТОВ «ЕКО-СФЕРА», ТОВ «ФУДКОМ», мережа гіпермаркетів Велмарт, ФОП Наконечна БАБА PEREDALA, ПрАТ «Тернопільський молокозавод» Молокія, ТОВ «ГОРИ», ТОВ «ЕЛІТФУД», Misso, ТОВ ”ІТ МІ ЕТ”, ТОВ “Комбінат Баранкових Виробів”, ТОВ «СОЛ ЮНІОН», ТОВ «ХВИЛЯСТІ», ТОВ «КАПСОУЛ», ТОВ «Галіція-Трейд», ТОВ «ТРИ ВЕДМЕДІ», ТОВ «Сі Джі Трейд», ТОВ «КАПС ФУД СІСТЕМС», ТОВ “Ашан Україна Гіпермаркет”, ТОВ «ТЕРРАФУД», ТОВ «ВІНСМАК», Національна Горілчана Компанія, ТзОВ “Хліб-Трейд” Просто Добрий Хліб, «КАСПІТ ФРУТС» Найсік, Ascania FMCG, Ascania Beverages, ПрАТ «Кобеляцький завод продовольчих товарів Мрія».
Запрошуємо до участі!
Favorite Food & Drinks запрошує виробників з усіх регіонів України, постачальників імпортованої продукції надавати дегустаційні зразки та взяти участь у наступних конкурсах і отримати заслужене визнання. Шукайте відзнаки Favorite Food & Drinks на пакованнях продукції – це маркер якості, підтверджений незалежними експертами.
Українські виробники задають тренди та впроваджують концептуально нові продукти. 1 квітня у Києві відбулася Урочиста Церемонія нагородження переможців сьомого незалежного професійного дегустаційного конкурсу Favorite Food & Drinks 2025, який традиційно зібрав лідерів харчової галузі, представників національних і регіональних торговельних мереж, експертів і виробників. Міжнародним інформаційним партнером заходу виступає Drinks+ & Wine Travel Awards. Масштаб та […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Смачний код української нації розкриває Favorite Food & Drinks 2025
Чергова виставка SIRHA, організатором якої є GL Events, традиційно відбулася у французькому Ліоні 26-27 січня. Колумністка D+ та номінантка Wine Travel Awards Соломія Бігун відвідала виставку і розповіла про перебіг цьогорічних подій.
Sirha Lyon підтвердила свій статус одного з найважливіших форумів у світі гастрономії та громадського харчування. Цього року виставка демонструвала найсвіжіші тенденції, які визначають майбутнє кухні та ресторанного бізнесу. Ліон, як світова гастрономічна столиця, знову став меккою для тисяч учасників з різних куточків планети.
Одним з головних акцентів виставки став фокус на стійкості та екологічних підходах у гастрономії. Продукти, технології та рішення для ресторанів, спрямовані на зниження вуглецевого сліду та мінімізацію харчових відходів, були основними темами обговорень. В умовах зростаючого інтересу до екологічно чистих продуктів і технологій, Sirha Lyon 2025 підкреслила важливість адаптації гастрономічної індустрії до сучасних викликів.
Згідно статистики, захід відвідали 257 363 професіонали, що на 25% більше порівняно з попередніми роками.
Кульмінацією Sirha Lyon 2025 став 20-й реліз найпрестижнішого у світі гастрономічного конкурсу Bocuse d’Or. Вердикт суддів: Франція посіла перше місце, Данія та Швеція відповідно 2-е та 3-є.
Якщо ж детальніше, то Франція піднялась на вищий щабель в тандемі Пола Маркона (Paul Marcon) та Каміли Піго (Camille Pigot), яка одержала Best Commis Award. Данію представляв Себастьян Хольберг (Sebastian Holberg), який виборов 2 місце, а Швецію – Густав Леонхардт (Gustav Leonhardt), який третім (або ж то четвертим, враховуючи, яким дуплетом вистрілила Франція!) піднявся на подіум цього великого фіналу.
Зауважимо, що такий результат шеф-кухаря Пола Маркона був закладений в генах або скрижалях його долі: адже і його батько Регіс Маркон (Régis Marcon) свого часу отримав золоту статуетку Bocuse. Причому старший Маркон виграв Bocuse d’Or у віці 38 років. А тоді ще конкурс не став тою невідворотноюскладноютестовою машиною, якою він є сьогодні. То було досить толерантне змагання з набагато меншими бюджетами та без сурових етапів відбору. І ось 30 років потому його 28-річний син виграє жорсточайший гастрономічний бій!
Молодий французький шеф-кухар, до речі, досвідчений вже в професійних змаганнях, зміг переконати журі, виділивши гастрономічну спадщину свого регіону – Овернь – через блюда, де, крім трьох обов’язкових продуктів (селера, кам’яний окунь та лобстер), поєднувалися гриби, трави, оленина, зелене яблуко, айва тощо.
Ось що включала тестова тарілка французького шеф-кухаря:
Сідло оленини, смажене на вертлюгу (à la broche), тендерлойн з оленини з грибними пластинами та м’ясним соусом, настояним на конюшині та перці;
Хрусткий тарт з оленячої лопатки, тушкованої в червоному вині, з фуа-гра та лісовими грибами;
Tarte Tatin з аблуком та айвою;
Равіолі з грибами та мигдалем;
Консоме з оленини, витриманої в чорному чаї AssamMokalbari.
Жером Бокюз (Jérôme Bocuse), президент конкурсу, прокоментував цьогорічний реліз: «20-й випуск конкурсу є неймовірним успіхом, який доводить, що Bocuse d’Or став вітриною світової гастрономії завтрашнього дня. Bocuse d’Or є символом досконалості та інновації, і це було проілюстровано протягом двох напружених днів. Це багатообіцяюча перспектива для майбутнього Гранд-фіналу, який відбудеться у січні 2027 року і відзначатиме 40-річчя конкурсу».
Даніель Калверт (Daniel Calvert), почесний президент Bocuse d’Or також висловив задоволення цьогорічним змаганням: «Бокюз д’Ор» – це, безперечно, унікальний момент у гастрономічному календарі з неперевершеним рівнем організації».
Результати Bocuse d’Or 2025:
Bocuse d’Or: France
Bocuse d’Argent: Denmark
Bocuse de Bronze: Sweden
4th: Norway
15th: Slovakia
5th: United Kingdom
16th: Australia
6th: Singapore
17th: Mexico
7th: USA
18th: Chile
8th: Iceland
19th: Mauritius
9th: Italy
20th: New Zealand
10th: Canada
21st: Vietnam
11th: Japan
22nd: Colombia
12th: Finland
23rd: China
13th: Hungary
24th: Morocco
14th: Latvia
Best Commis Award: France
Спеціальний приз “theme on a plate”: Norway
Спеціальний приз “platter theme”: Hungary
Bocuse d’Or Social Commitment Award: New Zealand & Chile
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
Чергова виставка SIRHA, організатором якої є GL Events, традиційно відбулася у французькому Ліоні 26-27 січня. Колумністка D+ та номінантка Wine Travel Awards Соломія Бігун відвідала виставку і розповіла про перебіг цьогорічних подій. Sirha Lyon підтвердила свій статус одного з найважливіших форумів у світі гастрономії та громадського харчування. Цього року виставка демонструвала найсвіжіші тенденції, які визначають […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Bocuse d’Or 2025: Франція перемагає!
Шведський рітейлер відчинив двері свого першого ресторану у Лондоні на Гаммерсміт.
IKEA, компанія яка відома своїми швидкозбірними меблями, аксесуарами для дому та фрикадельками і з 2008 року є найбільшим у світі меблевим продавцем, відкрила свій перший ресторан у Лондоні. Заклад громадського харчування від IKEA запрацював 31 жовтня, він розрахований на 75 відвідувачів та пропонує широкий асортимент шведських страв, за дуже помірними цінами.
До меню включено фрикадельки, що подаються з картопляним пюре, горошком, вершковим соусом та брусничним джемом, лосось з кускусом та йогуртом, паста пенне з томатним та базиліковим соусом, риба зі смаженою картоплею та страви для дітей.
«Ми знаємо, як сильно наші клієнти люблять IKEA, і ми раді відсвяткувати відкриття нашого першого ресторану на головній вулиці Лондону, – каже Метью Гулд (Matthew Gould), менеджер з маркетингу в IKEA London City. – Прихильники наших смачних страв можуть підкріпитися знаменитими шведськими фрикадельками під час походу магазинами, заскочити на каву та солодощі або знайти доступну їжу для дітей».
Однак вина та міцні спиртні напої у закладі представлені не будуть, оскільки ресторан не має ліцензії на продаж алкоголю, і, як повідомляють в IKEA, на даний час «не планують подавати заявку на її отримання».
За словами шведського винного експерта та автора – Альфа Тамбла (Alf Tumble), виноробна промисловість країни за останні п’ять-сім років почала набирати обертів. Отже, не подавати шведські вина в лондонському ресторані IKEA, на думку Тамбла, є втраченою нагодою познайомити відвідувачів зі шведськими винами.
Швеція має 200 га виноградників, які в основному розташовані на півдні країни. Найбільш розповсюджені сорт винограду Соляріс (для білих вин) та Рондо (для червоних вин). Але через шведську монопольну систему наразі виноробам не дозволено продавати свої вина у власних винних льохах. Втім, ключові гравці ринку вже лобіюють це в уряді, і винні експерти кажуть, що незабаром усе може змінитися: на виноробнях буде дозволено продавати вино, але не більше чотирьох пляшок на людину, і якщо це супроводжується екскурсією чи дегустацією.
Останні роки шведське вино починає експортуватися на міжнародний ринок у ширших масштабах: у 2020 році було відвантажено вина на суму 21,7 млн доларів США, у 2021 році ця сума зросла до 26,3 млн доларів США, що свідчить про позитивну тенденцію.
________________________
Досьє:
IKEA була заснована в Швеції в 1943 році і вперше відкрила свої двері у Великій Британії в Уоррінгтоні в 1987 році. У 2015 році засновник компанії Феодор Інґвар Кампрад (Feodor Ingvar Kamprad) увійшов до списку «Форбс» як один із десяти найбагатших людей у світі, зі статком понад 40 мільярдів доларів. Назва компанії — це абревіатура, що складається з ініціалів Інгвара Кампрада, Ельмтаріда (ферма, де він виріс), Агунарді (рідне місто Інгвара в Сьоленде, південна Швеція).
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
Шведський рітейлер відчинив двері свого першого ресторану у Лондоні на Гаммерсміт. IKEA, компанія яка відома своїми швидкозбірними меблями, аксесуарами для дому та фрикадельками і з 2008 року є найбільшим у світі меблевим продавцем, відкрила свій перший ресторан у Лондоні. Заклад громадського харчування від IKEA запрацював 31 жовтня, він розрахований на 75 відвідувачів та пропонує широкий […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до IKEA відкриває ресторан у Лондоні
Проєкт Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері), який є номінантом та переможцем публічного голосування Wine Travel Awards 2023-2024 у Enogastronomic Events/Event of the Year та володарем спеціальної нагороди – «Вибір журі» WTA, – це команда шефів, яки ось вже більше двох років організовують благодійні заходи на підтримку ЗСУ.
На початку серпня, силами Асоціації кулінарів України, спільноти Шеф-кухарів, рестораторів і волонтерів, відбулась чергова благодійна гастровечеря. На цей раз захід проходив у місті Дніпро в ресторані Qartuli.
Це вже шістнадцята благодійна гастровечеря, до цього було п’ять за кордоном і десять в різних містах України. Результатом вечері у Дніпрі став збір 5 000 000 гривень. Загалом за весь час проведених ивентів було зібрано 25,5 мільйонів гривень живими коштами, а також десятки дронів, півтора десятка автомобілів і реанімобілів, тони продуктів. На зібрані кошти було закуплено системи РЕБ, автівки підвищеної прохідності, дрони, частка коштів була перерахована на протезування військовим.
Дніпровську вечерю готували одинадцять ТОПових шеф-кухарів з України і два шефи з Азербайджану та Грузії. Гостям заходу було презентовано шість страв авторської сучасної української кухні та сет з трьох крафтових наливок. Перед основним івентом відбулась яскрава зустріч гостей в форматі Welcome drink. В рамках вечері, як завжди, проходив благодійний аукціон з ексклюзивними лотами, виступали зірки української естради. 100% зібраних коштів рівними частинами пішли на потреби військових підрозділів та важкопораненого бійця, який потребує дороговартісного лікування.
Слідкуйте за нашими новинами та приєднуйтесь до великої справи! В єдності наша сила. Кожна благодійна вечеря – це ще один крок до Перемоги!
Для надання більш детальної інформації про заходи звертайтесь за телефонами:
Андрій Магалецький – Президент Асоціації кулінарів України (+38 068 805 08 05)
Анастасія Хоменко – адміністративний директор заходів (+38 099 362 52 42)
⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.
Проєкт Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері), який є номінантом та переможцем публічного голосування Wine Travel Awards 2023-2024 у Enogastronomic Events/Event of the Year та володарем спеціальної нагороди – «Вибір журі» WTA, – це команда шефів, яки ось вже більше двох років організовують благодійні заходи на підтримку ЗСУ. На початку серпня, силами Асоціації кулінарів України, спільноти […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Ще одна вечеря, ще один крок до Перемоги!
Після повномасштабного вторгнення ворога на нашу миролюбну землю, Асоціація кулінарів та спільнота шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану і Грузії почали організовувати благодійні заходи в підтримку ЗСУ. Проєкт Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері) є номінантом та переможцем публічного голосування Wine Travel Awards 2023-2024 у Enogastronomic Events/Event of the Year та володарем спеціальної нагороди – «Вибір журі» WTA.
Основна мета благодійних гастровечерь – зібрати кошти для нагальних потреб військових ЗСУ та інших сил оборони. Для цього Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з різних країн влаштовують вечері з українськими стравами в авторських трактуваннях.
Заходи об’єднують воїнів та їхні сім’ї, представників влади, громадськості, благодійних організацій, бізнесу, меценатів та мистецьких діячів. В рамках гастро-івентів відбуваються аукціони з ексклюзивними лотами: гранітна дошка-репліка марки зі знаменитою фразою-напрямом куди піти російському військовому кораблю, з підписом прикордонника Романа Грибова; панно Перемоги, що складається зі 100 бойових шевронів різних військових підрозділів України; боксерські рукавички з підписом Олександра Усика тощо.
На сьогодні вже проведено 15 вечерь (шістнадцята вечеря відбудеться у Дніпрі), і мова не тільки про Україну. Заходи також відбувалися у Німеччині, Австрії, Польщі, Франції (всього 5 за кордоном і 11 (з Дніпром) в Україні). Загальний збір склав $ 606 386. На виручені кошти організатори забезпечують бійців автівками, дронами, раціями, генераторами, репіторами і ще багато чим, що рятує життя та прискорює нашу Перемогу.
Останні вечері було проведено в Одесі (02.03.24), Каннах (19.05.24), Чернівцях (01.06.24), Львові (15.06.24), Івано-Франківську (24.06.24).
Головною концепцією заходу в Одесі стала – популяризація української кухні різних регіонів України. Шефи презентували Кримськотатарську, Галицько-Прикарпатську та Центрально-Українську кухні. Гостей пригощали авторськими коктейлями від Євгена Комарова, а меню вечора ідеально ілюструвало представлені регіони: сарма у виноградних листях, плов з нутом, та авторський десерт «Назли Киз» від Земфіри Бектимірової – відображали Кримськотатарську кухню; картопляні кремзлики з слабосоленою форелью, філе свинини з баношем, бринзою і соусом з білих грибів, львівський сирник з шоколадним морозивом та помадкою від Віталія Момотюка та Максима Прихідько – демонстрували Галицько-Прикарпатську кухню; сальтісон з трьома видами м’яса та хріновим соусом, котлета по-київськи з картопляно-горошковим пюре і вершково-буряковим соусом та медовик з нотками бузини із фруктами і ягодами та медовою ікрою у виконанні Андрія Магалецького та Олександра Яроша – показали гостям кухню Центральної України.
На заході у Каннах шефи представили страви у форматі фінгер фуд – пропонуючи закуски, основні страви та десерти у вигляді вишуканих мініатюр. Благодійний вечір у Чернівцях було присвячено Міжнародному дню захисту дітей (подія відбувалася 1 червня), а саме – підтримки дітей, що постраждали від війни; як й у Каннах, захід проходив у форматі фінгер фуд. У місті Львові подавали вісім страв авторської сучасної української кухні та сет із трьох крафтових наливок, на благодійну гастроподію завітав очільник Львівської ОДА Максим Козицький, який висловив глибоку вдячність Збройним Силам України, захисникам та захисницям нашої країни. Івент у Івано-Франківську підготував відвідувачам багато сюрпризів та меню цікавих страв і напоїв.
Кожен благодійний захід (Charitable Gastro Dinners) організатори намагаються зробити незабутнім. І кожного разу, у кожному місці, справа шефів знаходить відгук – вони отримують велику підтримку від локальних та міжнародних брендів.
Наступна зупинка місто Дніпро. Приєднуйтесь до великої справи! В єдності наша сила.
Для надання більш детальної інформації про заходи звертайтесь за телефонами:
Андрій Магалецький – Президент Асоціації кулінарів України (+38 068 805 08 05)
Анастасія Хоменко – адміністративний директор заходів (+38 099 362 52 42)
Після повномасштабного вторгнення ворога на нашу миролюбну землю, Асоціація кулінарів та спільнота шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану і Грузії почали організовувати благодійні заходи в підтримку ЗСУ. Проєкт Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері) є номінантом та переможцем публічного голосування Wine Travel Awards 2023-2024 у Enogastronomic Events/Event of the Year та володарем спеціальної нагороди – […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до В єдності наша сила
Південь України, Одещина, попри війну, перетворюється на клондайк для сучасного гурмана. Тут – і виразні вина, і унікальна одеська кухня, що всмоктала найяскравіші смаки традиційних столів різних народів, які спокон віків живуть на цих землях. Слава про кухню Одещини шириться світом: закономірно, що Ukrainian Bessarabia’s Wine and Taste Route здобула перемогу в категорії Region of the year міжнародної премії Wine Travel Awards 2022-2023.
І, мабуть, немає серед одеських страв більш цікавої, давньої та космополітичної, ніж голубці, або долма, як називають їх в деяких країнах. Версій походження голубців кілька – турецька, китайська, німецька, французька, грецька. В комедії Аристофана один із героїв просить подати йому капустяне листя зі свининою – і той гурман, нагадаю, зробив замовлення ще у 425 році до нашої ери 🙂
А в 2023-му рецепти голубців було внесено до Національного переліку елементів нематеріальної культурної спадщини України. Віддати данину цій страві і влаштувати свято голубців в цьому червні вирішили спільно Клуб шанувальників вина «Вінтаж» та проєкт «Гастро Бессарабія», засновницями якого є Юлія Сущенко та Ольга Клименко. І щоб продемонструвати всю варіативність, влаштували яскравий «парад голубців».
Виявляється, рецептів голубців так багато, що про деякі не чули навіть найвідданіші дослідники світової гастрономії. Отже, спочатку гості куштували рибні голубці, де начиння закутане у виноградний лист; потім – голубці з яловичиною, де фарш «одягнено» у листя буряку, тушковані з буряками та у буряковому квасі. Далі господині дивували неймовірними голубцями з бринзою в липовому листі, а на десерт подали «солодкі голубці» – морозиво у «кораблику» з кабачка та запеченими квітками цукіні. І все це у супроводі різноманітних соусів, які підкреслювали смакові якості кожної зі страв.
А що ж слід подавати до голубців з напоїв? Звичайно, можна і брутальну українську горілку з перцем, або хреновуху. Але гостям запропонували продуманий сет місцевихих вин. Залежно від начинки тієї чи іншої страви було запропоновано чотири вина: «Рислінг» від винороба Мар’яна Шевченка, «Каберне» «по-білому» та десертне із сорту Мускат від Manzul Winehouse, оранж від винороба-сомельє Олександра Новосельчана. Організатори анонсували, що «парад голубців» матиме другий сезон, отже радимо слідкувати за повідомленнями.
Україна, що сьогодні перебуває під обстрілами росії, продовжує розвиватися, в тому числі в сфері винного туризму. Вина цієї країни здобувають визнання на міжнародній арені. А ентузіасти місцевої гастрономії вивчають старовинні рецепти і збагачують їх новітніми технологіями. Ми впевнені, що вайнловери світу і експерти гастрономії вже вписали Україну в свій календар турів, щоб відвідати її після Перемоги. І команда Drinks+ готова стати провідником для кожного з них, щоб провести еногастрономічними дорогами цієї гостинної та різноманітної країни.
Фото: facebook.com
Південь України, Одещина, попри війну, перетворюється на клондайк для сучасного гурмана. Тут – і виразні вина, і унікальна одеська кухня, що всмоктала найяскравіші смаки традиційних столів різних народів, які спокон віків живуть на цих землях. Слава про кухню Одещини шириться світом: закономірно, що Ukrainian Bessarabia’s Wine and Taste Route здобула перемогу в категорії Region of […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Голубці миру. На Одещині провели «парад голубців», підтримавши його залпами локальних вин
Номінант Wine Travel Awards – Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері), проєкт, у якому об’єдналися Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану і Грузії, провели ще один благодійний захід в підтримку ЗСУ.
Майже від самого початку повномасштабного вторгнення об’єднання шеф-кухарів з двадцяти міст України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії почали проводити благодійні гастровечері, метою яких є зібрання коштів на потреби наших захисників.
Благодійні вечері проводилися не тільки на теренах нашої країни, але й у Німеччині, Австрії, Польщі. На зароблені гроші було придбано все те, що так необхідно нашім захисникам: різноманітні дрони, автівки підвищеної прохідності, мотоцикли, реанімобіль, рації, генератори, набори інструментів, зарядні станції EcoFlow, продукти харчування тощо.
(Примітка редакції: проголосувати за номінанта Wine Travel Awards у категорії «Подія року» – CharitableGastro можнатутдо 31 березня включно).
І ось нещодавно відбувся черговий івент – одинадцята гастровечеря, що пройшла у місті Одеса. Було зібрано 308 497 гривень. Всі зароблені кошти відправили на ППО. Цей захід був організований спільно з Ribas Hotel Group та Благодійним Фондом «Повернись живим».
Як завжди на вечері подавалися українські страви в авторському виконанні шефів і панувала гостинна, по-домашньому затишна атмосфера.
«Велика кількість партнерів, спонсорів і просто небайдужих людей долучаються до справи, яка допомагає нашим захисникам здолати ворога. Продовжуємо допомагати нашим хлопцям здобути Перемогу! Разом ми сила!» – кажуть учасники благодійного проєкту.
Для надання більш детальної інформації про заходи звертайтесь за телефонами:
Андрій Магалецький – Президент Асоціації кулінарів України (+38 068 805 08 05)
Анастасія Хоменко – адміністративний директор заходів (+38 099 362 52 42)
Номінант Wine Travel Awards – Charitable Gastro Dinners (Благодійні гастровечері), проєкт, у якому об’єдналися Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану і Грузії, провели ще один благодійний захід в підтримку ЗСУ. Майже від самого початку повномасштабного вторгнення об’єднання шеф-кухарів з двадцяти міст України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії почали проводити […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Кожен гастровечір веде до Перемоги!
Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії об’єдналися, щоб проводити благодійні благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ.
Майже від самого початку повномасштабного вторгнення росії на терени нашої волелюбної та квітучої України, об’єднання шеф-кухарів з двадцяти міст України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії почали проводити благодійні гастровечері, метою яких є зібрання коштів на потреби наших захисників.
На сьогодні вже проведено 10 таких вечерь в 4 країнах Європи, а саме: Німеччина (Нюрнберг), Австрія (Відень), Польща (Ополе), Німеччина (Фульда) та у 6 містах України – Житомир, Київ, Одеса, Рівне, Суми. На зароблені гроші, а це понад 16 000 000 гривень, було придбано різноманітні дрони, автівки підвищеної прохідності, мотоцикли, реанімобіль, рації, генератори, набори інструментів, зарядні станції EcoFlow, продукти харчування тощо.
Серед лотів, що виставлялися на гастро-заходах: фотопортрет з підписом Валерія Залужного, футболка, підписана бійцями бригади АЗОВ, використана гільза, що перетворена в світильник із лазерною гравіровкою 14 СБ, розписаний петриківським розписом Джевелін, боксерські рукавиці чемпіона світу у надважкій вазі Віталія Кличка та ще багато унікальних речей.
Наразі заплановано проведення мінімум шести гастровечерів. Найближчі відбудуться у Вінниці, Чернівцях, Львові, Одесі. Команда шефів-ентузіастів планує розширити діяльність та почати організовувати нові гастрономічні івенти, які так само сприятимуть допомозі ЗСУ.
Кожного разу, у кожному місці, справа шефів знаходить відгук – вони отримують велику підтримку від локальних та міжнародних брендів.
«Велика кількість партнерів, спонсорів і просто небайдужих людей долучаються до справи, яка допомагає нашим захисникам здолати ворога. В єдності наша сила і майбутня ПЕРЕМОГА!», – кажуть учасники благодійного проєкту.
Об’єднання шефів запрошує залучатися до розповсюдження інформації про благодійні гастровечері якомога більше людей і таким чином вносити свій вклад у довгоочікувану ПЕРЕМОГУ.
Для надання більш детальної інформації про заходи звертайтесь за телефонами:
Андрій Магалецький – Президент Асоціації кулінарів України (+38 068 805 08 05)
Анастасія Хоменко – адміністративний директор заходів (+38 099 362 52 42)
Асоціація кулінарів та спільнота Шефів з України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії об’єдналися, щоб проводити благодійні благодійні гастровечері для підтримки ЗСУ. Майже від самого початку повномасштабного вторгнення росії на терени нашої волелюбної та квітучої України, об’єднання шеф-кухарів з двадцяти міст України, Польщі, Молдови, Румунії, Азербайджану та Грузії почали проводити благодійні гастровечері, метою яких є […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Перемога – наша головна мета!
24-27 листопада у Монте-Карло відбулася виставка продуктів класу люкс.
Напередодні зимових свят відвідувачі двадцять шостого Monte-Carlo Gastronomie мали можливість спробувати та придбати на святковий стіл і для подарункового кошика найкращі, ретельно відібрані продукти Франції, Італії та інших найсмачніших регіонів Європи.
Понад 100 виробників французької, італійської та європейської гастрономічної продукції на площі понад 2500 м2 представили найкраще: вина, шампанське, коньяки, арманьяк та лікери з маєтків виробників, а також лосось, фуа-гра, морепродукти, трюфелі, ікру, шоколад, солодощі, сири, ковбасні вироби, екологічно чисті продукти, джеми… Все це можна було придбати на заході, який давно є синонімом елегантності та вишуканості.
Окрім продуктів харчування та вишуканих напоїв, Monte-Carlo Gastronomie пропонував широкий асортимент кухонних аксесуарів, посуд, оригінальні ідеї подарунків.
Щорічно цей гастрономічний захід проходить за підтримки численних асоціацій, таких як «Смак та аромати Монако» (Monaco Goût et Saveurs), Асоціація італійських та французьких метрдотелів (l’association des Maîtres d’Hôtel Italiens et Français), Асоціація сомельє Монако (Monégasque des Sommeliers), Асоціація Slow Food Riviera Côte d’Azur та Асоціація готельної індустрії Монако (l’Industrie Hôtelière Monégasque).
Організатором Monte-Carlo Gastronomie виступає компанія Caroli Com, яка вже понад 25 років є лідером в організації виставок на Лазурному Березі та безпосередньо у Монако.
У рамках виставки продуктів класу люкс проходив 5-й конкурс Maestro Chef, переможниця якого – Рахіма Хабіб (Rahima Habib), отримала чек на 2000 євро. Змагання було організовано спільно з «Смак та аромати Монако» під головуванням Жоеля Гаро (Joël Garault).
24-27 листопада у Монте-Карло відбулася виставка продуктів класу люкс. Напередодні зимових свят відвідувачі двадцять шостого Monte-Carlo Gastronomie мали можливість спробувати та придбати на святковий стіл і для подарункового кошика найкращі, ретельно відібрані продукти Франції, Італії та інших найсмачніших регіонів Європи. Понад 100 виробників французької, італійської та європейської гастрономічної продукції на площі понад 2500 м2 представили […]
Рубрика
|Коментарі Вимкнено до Monte-Carlo Gastronomie – розкіш у кожному шматочку
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Digital magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020:
100 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
Print magazine subscription DRINKS+ 2020
• DRINKS+ magazine: information addressed to both, professionals in the domestic alcohol market and advanced lovers of quality drinks. • DRINKS+ magazine: news about the best and the most interesting beverages in the world, wine routes, legendary wineries and star restaurants. • DRINKS+ magazine: it is information about beverage and gastronomic exhibitions, contests and forums in Europe, America, Asia. • DRINKS + magazine includes news, expert advices, interviews with famous personalities, tastings articles, market researches, ratings, publications on national traditions and the culture of beverages consumption.
The cost of an annual subscription in 2020: • 230 euros
If you want to subscribe to the magazine, fill out the following information:
ПОДПИСКА на электронную версию журнала DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – это специализированное издание со стильным дизайном и уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год (5 в премиальном формате и 5 в деловом – на русском и английском языках).
Стоимость годовой подписки журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн,
EUR – 70 евро
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, 8-067-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net
DIGITAL ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки диджитал-версии журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
в гривне – 1500 грн
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03
E-mail: gabrelka@ukr.net
ПОДПИСКА на журнал DRINKS+ на 2020 год
Журнал DRINKS+ – специализированное издание с уникальной информацией, адресованной как профессионалам внутреннего алкогольного рынка, так и продвинутым любителям качественных напитков.
Журнал DRINKS+ – о самых лучших и интересных напитках мира, о винных дорогах, легендарных винодельнях и звездных ресторанах.
Журнал DRINKS+ – это информация о напиточных и гастрономических выставках, конкурсах и форумах Европы, Америки, Азии.
Журнал DRINKS+ – это новости, советы специалистов, интервью с известными личностями, тесты, исследования рынка, рейтинги, материалы о дегустациях, публикации о национальных традициях и культуре потребления напитков.
Периодичность – 10 номеров в год
Стоимость годовой подписки на один экземпляр журнала в 2020 году (10 номеров) составит:
1500 грн – при отправке по Украине
230 евро – при отправке за рубеж
Реквизиты:
ФОП ПОГРЕБНЯК І. М.
ЄДРПОУ 2665504466, тел. 423-11-89, +-380 67-747-14-80
IBAN UA223808380000026003799963479 в АТ “Правекс-банк” м. Києва МФО 380838
Ждем Ваши заявки по тел. +38 067 405 62 03 E-mail: gabrelka@ukr.net