Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Blue Nun

Blue Nun: подвійне свято культового бренду!

10.06.2022, Маркетинг Автор: Ольга Піневич-Тодорюк

Blue Nun – культове вино святкує свій 100-й вінтаж вражаючим перезапуском і новим портфоліо.


Запуск німецького винного бренду Blue Nun у 1921 році став початком золотого десятиліття, яке призвело до статусу найбільш продаваного бренду на сьогоднішній день. У 20-х роках німецький дизайн зробив революцію у винному світі – на міжнародних винних картах німецьке вино вважалось найкращим і найдорожчим з усіх. Саме в цей час Ф. Скотт Фіцджеральд (F. Scott Fitzgerald) опублікував свій роман «Великий Гетсбі». Уолт Дісней (Walter Disney) намалював свій перший анімаційний фільм з Міккі Маусом. Альберт Ейнштейн (Albert Einstein) отримав Нобелівську премію за теорію відносності. Лише 8% домогосподарств мали телефон! Але радість від життя була величезною. І Берлін, столиця Німеччини, був ідеальним місцем.

Blue Nun

Перше вино, яке стало поп-іконою

Через півстоліття торгова марка Blue Nun стала частиною поп-культури. У 1960-70-х роках зірки, серед яких Beatles, Девід Боуї (David Bowie), Елвіс Преслі (Elvis Presley) та Fleetwood Mac – пили для задоволення і святкували урочистості з Blue Nun. У своєму альбомі Check your head американський гурт Beastie Boys присвятив бренду Blue Nun пісню. Світовому бренду Blue Nun навіть створили пам’ятник.

На сьогоднішній день продано 1,1 мільярд пляшок Blue Nun. З 2010 року випускають також ігристе Blue Nun, особливо успішне – 24K, кожна пляшка якого містить листочки сусального золота. З 2016 року доступний кошерний варіант, що значно збільшило продажі Blue Nun, особливо в Ізраїлі.

Новий образ від зіркового нью-йоркського дизайнера Паули Шер (Paula Scher)

З нагоди 100-річчя Blue Nun Паула Шер, відома нью-йоркська дизайнерка, яка розробила логотипи таких компаній як Tiffany & Co, Rolls Royce і Citi Bank – створила нову, знакову і характерну упаковку Blue Nun. З відтінком Art Deco та витонченою модернізацією Blue Nun поєднавши в собі елементи дизайну 1920-х і 2020-х років.

Нове портфоліо з акцентом на автентичність

Blue Nun розпочала свій тріумфальний хід 100 років тому як Liebfraumilch. За цей час бренд став культовим та радує вайнловерів по всьому світу фруктовими, сухими та ігристими винами.

Нові автентичні бленди – це Authentic White і Authentic Rosé поєднують сильні сторони різних сортів винограду та його походження для створення унікального смакового профілю, що є характерним для Blue Nun. Наприклад, для Authentic White винороби Blue Nun купажують Рислінг з Німеччини, Шардоне з Італії, Мускат з Угорщини і автохтонний сорт винограду Айрен з Іспанії. На додаток до ігристих вин 24K, що мають величезний попит і сяють у гламурному блиску від Paula Scher, нове портфоліо доповнено трьома білими та трьома рожевими винами.

Нова колекція Blue Nun доступна у 90 країнах і представляє культовий винний бренд у своєму новому обрамленні через 100 років заснування!

В рамках Першої Церемонії Wine Travel Awards в Лондоні на міжнародній виставці London Wine Fair було проведено дегустацію вин Blue Nun, компанії F.W. Langguth Erben: Blue Nun Authentic White, Blue Nun Authentic Pink, Blue Nun Sparkling 24K Gold Edition. Вина Bluе Nun були також представлені на стенді Drinks+/Wine Travel Awards протягом трьох днів виставки. Компанія F.W. Langguth Erben має статус Національного спонсора Премії.

 

X
Украина