Внимание!

На сайте используются cookie файлы

The site uses cookie files

Данный сайт имеет возрастное ограничение!

This site has age restrictions!

Я подтверждаю, что мне, увы, уже давно исполнилось 18 лет
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

LWF

London Wine Fair 2023: нові експоненти, бізнес контакти та тренди

08.06.2023, Автор: Ольга Піневич-Тодорюк

Цього року London Wine Fair, офіційний виставковий партнер Drinks+ та Wine Travel Awards, повідомив про підвищений інтерес до міжнародної винної події.


За офіційними даними організаторів London Wine Fair, 2023 рік став можливістю для галузі повернутися до нормального життя після пандемії. Загальна кількість відвідувачів склала 10 091, що на 14% більше, ніж минулого року; 34% відвідувачів були з сегменту on-trade. У вівторок був найенергійніший день шоу, коли його відвідало понад 3500 відвідувачів.

Кількість експонентів у 2023 році зросла на 30% порівняно з минулим роком і склала 417 учасників. До них увійшли провідні британські агенти, такі як Enotria&Coe, Felix Solis Avantis, Hatch Mansfield, ABS і Seckford Wines, низка лідерів ринку з Франції, Італії та Іспанії, а також ті, що знаходяться поза протореним шляхами: Вірменія, Грузія, Греція, Молдова та Україна.

Треба також відмітити представників алкогольних брендів, серед яких вирізнялися Babylonstoren, Canned Wine Company, Cramele Recas і Trapiche. Співвідношення відвідувачів до експонентів було особливо високим: у 2023 році на кожного експонента припадало 24 відвідувача.

Голова London Wine Fair, Ханна Тові прокоментувала: «Кожен, хто прийшов на виставку цього року, побачив, як виноробна індустрія працює, наближаючись до максимума. Після численних викликів минулого року цьогорічна подія викликала відчутне пожвавлення: великий бізнес ведеться разом із надзвичайно важливим нетворкінгом та обміном знаннями, що так актуально для London Wine Fair. В центрі виставки цього року була екологічність з новаторськими ініціативами, такими як London Wine Fair 2023 Bottle Reuse Initiative, ініційована Porto Protocol і Sustainable Wine Solutions, поряд із кардинальними подіями відбувалися дискусії учасників та аудиторії на різні теми – починаючи від ваги пляшок і закінчуючи органікою, що вплине на нашу галузь у глобальному масштабі протягом найближчих місяців і років. Слідкуйте за новинами найближчими тижнями, щоб отримати подальші звіти щодо статистичних даних експонентів і звіт про повторне використання пляшок».

Кірсті Лофтус, регіональний менеджер у Великобританії, Zamora Company: «Якість відвідувачів була справді високою, а рівень знань надихав. Енергія та кайф повернулися в торгівлю, і це справді приємно бачити».

Саймон Роллінгс, генеральний директор, засновник Canned Wine Company: «Це була фантастична платформа для презентації, гарна можливість зміцнити бізнес відносини та познайомитися з новими клієнтами».

Джек Денлі, менеджер з маркетингу, Petainer: «З точки зору ринкових витрат і з точки зору повернення інвестицій, це було найкраще співвідношення ціни та якості порівняно з іншими подіями за останні 12 місяців, і це шоу має таку приємну атмосферу!».

Команда нашої редакції повністю згодна з загальною думкою: «Виставкові дні були плідними та насиченими. Ми провели безліч професійних зустрічей та переговорів. Наші контакти поповнилися новими учасниками проєкту та партнерами. Хочемо ще раз наголосити, що спільнота WTA завжди відкрита для нових учасників». Цього року Drinks+ та Wine Travel Awards традиційно  протягом трьох днів представляли учасників комьюніті премії на власному стенді, крім того, вдруге саме на майданчику в Лондоні відбулася особлива подія в історії проєкту WTA – церемонія нагородження переможців.

В урочистій обстановці, якій не завадили ні ранішній час, ні страйк транспортників, через який міські артерії руху майже були блоковані, були названі  переможці у всіх 6 номінаціях: Visiting Card of the Country, Ambassador, Wine & Food Influencer, Education in Enotourism, Wine Guide, Enogastronomic Events. Серед них гості могли почути як нові для себе, так і всесвітньо відомі імена компаній та особистостей, що працюють в індустрії винного туризму.  З іменами переможців публічного голосування та лауреатами премії можна ознайомитися тут. Скажемо лише, що завдяки колаборації з Gérard Basset Foundation цього року було введено в номінації Ambassador, премію імені цього зіркового профі, з яким особисто були знайомі журналісти нашої редакції і через втрату якого ми сумуємо досі. Першим почесним лауреатом премії імені Жерара Басе (Gérard Basset Prize “Ambassador of the Year”) став вірменський сомельє та винний автор – Артем Мкртичан.

Ще одна новація премії в цьому році: завдяки фінансовій підтримці проєкту Wine Travel Awards, від міжнародної виноробної групи Vinos de La Luz і особисто президента Рікардо Нуньєса, в номінації Wine & Food Influencer на адресу найталановитіших та найактивніших авторів, що пишуть на винну тему, були виділені грошові премії, яких удостоєні такі автори: 

Author of the year – Professor Marianna Sigala

Expert opinion – Gergely Szolnoki

The brightest journey – Rojita Tiwari

Проєкт Wine Travel Awards, що належить одній з найстаріших європейських медіа груп – Drinks+, презентував в рамках виставки не лише переможців та спонсорів, але й організував під час церемонії яскравий тейстинг членів комьюніті, до якого випустив спеціальне друковане та цифрове видання Wine Travel Awards Guide.

Після церемонії нагородження відбулася кругова дегустація, де гості мали можливість познайомитися з членами спільноти WTA та продегустувати їхні вина:

ASTI DOCG (Італія): SAROTTO, Asti Spumante Dry; MARANZANA, Asti Spumante Dry; MATTEO SORIA, Asti Spumante Brut; LA TORRE, Asti Spumante Dry; FONTANAFREDDA, Asti Spumante Dolce; SANTERO, Asti Spumante Dolce; TRE SECOLI, Asti Spumante Dolce; SANT&ORSOLA, Asti Spumante Dolce; TERRENOSTRE, Moscato D’Asti; MALGRA’ Moscato D’Asti; BERA, Moscato D’Asti; SCAGLIOLA, Moscato D’Asti.

Mastroberardino (Італія) – Novaserra Greco di Tufo DOCG, Radici Taurasi DOCG, Fiano di Avellino DOCG.

Vinos de La Luz (Іспанія, Аргентина, Україна) – Callejon del Crimen Red Blend Criminal 2021, Valpincia Crianza 2019, Big Wines Big Art 2020.

SHABO Family Winery (Україна) – SHABO Reserve Telti-Kuruk 2022, SHABO Limited Edition Saperavi-Merlot (by Kachetin technology) 2020.

Beykush Winery (Україна) – Telti Kuruk 2022.

Askaneli Winery (Грузія) – Gocha’s Collection. Muza Qvevri 2019, Gocha’s Collection. Saperavi Reserve 2018, Askaneli Brut. Methode traditionnalle.

‘Armenia Wine’ Winery and Vineyards (Вірменія) – Tariri. Areni, Merlot, Cabernet Sauvignon; Takar. Areni; Yerevan 782. B.C. Areni, Karmrahyut.

Кругова дегустація партнерів та номінантів Wine Travel Awards продемонструвала вина найвищої якості з різних країн винного світу, і зокрема, з України. До речі, ключова тема виставки – сталість та екологічність: згідно статистики запит на цю тему був третім після категорій «країни» та «регіону», а Україна посіла сьоме місце за кількістю пошуків. 

Крім тейстингу в рамках церемонії Wine Travel Awards, українські виробники під брендом Wines of Ukraine в 2023 році вдруге були представлені на LWF. Про те, як пройшла виставка для українських виноробів, які відгуки отримали та з ким вже вдалося провести переговори та отримати feedback, D+ поспілкувався з  організаторами стенду – Вікторією Агромаковою (CEO  Wine&Spirits Ukraine) та Світланою Цибак, головою «Асоціації крафтових виноробів України», директоркою виноробні «Бейкуш».

За словами організаторів, до стенду Wines of Ukraine відвідувачі проявляли  потужний інтерес. За три дні його відвідало кілька сотень гостей, більшість яких байери з Великобританії – імпортери, дистрибутори, сомельє та ресторатори. Також вдалося встановити контакти з трейдерами Ісландії, Норвегії, Фінляндії, Франції, Німеччини, Швейцарії, Португалії та інших країн. 

Вікторія Агромакова коментує: «Для багатьох відвідувачів це був перший досвід дегустації українських вин і наші вина нікого не залишили байдужими! Гості стенду відзначили дуже високий рівень вин, їх неповторний характер, навіть у традиційних для Європи сортах, а українські автохтонні сорти винограду – Тельті Курук, Сухоліманський Білий та Одеський Чорний справили особливе враження на відвідувачів. Елегантні ігристі, ароматні білі, насичені та харизматичні червоні – так характеризували українські вина професіонали британського ринку та гості з інших країн. Про контракти говорити рано, цей процес займає значно більше часу, але однозначно можна сказати, що на вина України дуже чекають на полицях Великобританії як великі мережі, так і незалежні рітейлери, а інтерес ресторанів особливо великий! Особливо помітний інтерес до України був на нашому майстер-класі, який провів відомий у Великій Британії винний експерт, письменник, журналіст та ведучий ВВС Джо Вадсак (Joe Wadsak). Офіційно майстер-клас Wines of Ukraine був найбільш відвідуваним серед усіх заходів у рамках виставки!».

Власним досвідом щодо того, як підкорити ринок Великобританії,  поділилася Світлана Цибак: «Українським вином дійсно цікавилися імпортери, дистрибутори Великобританії. У нас є потенціал, безумовно, але треба багато працювати над реноме задля продажів за кордоном. Ринок Великобританії досить складний, я щомісяця веду роботу з просування наших вин. Жоден ринок не працює сам по собі, не достатньо відвідати виставку і сидіти чекати, поки в тебе куплять фуру вина, а потім ще й за тебе її на новому ринку продадуть. Треба ПРАЦЮВАТИ».

Тож працюємо над популяризацією українського виноробства в світі, об’єднуємо наші зусилля. І нагадуємо, що 1 та 2 листопада 2023 року у Міжнародному виставковому центрі (МВЦ) в Києві відбудеться один із найважливіших B2B-заходів, виставка Wine & Spirits Ukraine, де традиційно буде нагода поспілкуватися з вітчизняними виробниками з усіх куточків України, а також продегустувати вина та крафтові міцні напої. 

Зустрінемося в Україні!

X
Украина