Увага!

Увага! На сайті використовуються cookie файли.

The site uses cookie files

Даний сайт має вікове обмеження.

This site has age restrictions!

Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 років
I confirm that I have 18 years!

Gastronomy and Wine Portal

Porto Protocol: збереження ресурсів вимагає витрат фінансів

Porto Protocol  – організація, що опікується екологічними підходами до виробництв та кліматичними викликами, які постають перед виноградарями та виноробами, – провела онлайн конференцію за участю членів РР та міжнародної спеціалізованої преси. Оглядач Drinks+ та Wine Travel Awards взяла участь у цій зустрічі партнерів та членів Porto Protocol.


 

Як анонсував порядок денний Adrian Bridge, CEO Porto Protocol та The Fladgate Partnership, зустріч було присвячено огляду проєктів, започаткованих у 2024-2025 роках, ревізії досягнень та планів.

Найважливішою темою стало ефективне використання води як на виноградниках, так і у виробництві вин. Питання водного менеджменту і зменшення водного сліду (water footprint) перебуває в фокусі Porto Protocol, тож організація залучає експертів з різних галузей, щоб їхні нові дослідження і прогресивні практики якнайшвидше ставали у нагоді членам ком’юніті. Найперспективніші відкриття організатори презентують своїй спільноті під час онлайн обговорень Climate Talks або офлайн виступів в рамках міжнародних конференцій, виставок тощо.

Пан  Брідж наголосив – єдине, що стримує більш активний розвиток досліджень, і в цілому проєктів Porto Protocol, – це обмежені фінансові ресурси. Тож закликав членів  спільноти і всіх, кому не байдужі проблеми зміни клімату, ставати спонсорами важливих проєктів РР.

Досвідом в статусі міжнародного амбасадора РР під час зустрічі поділилася Robin Lail, авторитетна фігура у виноробстві Долини Напа, засновник і президент  Lail Vineyards. Пані Robin поставила собі за мету залучати виноробів та виноградарів Штатів до роботи над подоланням кліматичної кризи, до активного пошуку рішень.

 

Наступне слово на зустрічі взяла Marta Mendonca – керівник Porto Protocol, яка поділилася баченням майбутнього організації. А це – залишатися центром для світової винної спільноти у пошуку рішень для боротьби зі зміною клімату, самодостатньою організацією з відданою командою та представництвом в основних регіонах світу. Porto Protocol  прагне стати міцним та популярним мостом між дослідженнями та практикою. Пані  Мендонса також поділилася деталями щодо проєктів як власних, так і спільних, статистикою по ком’юніті. Окремим питанням обговорювалася фінансова сталість РР, що, як відомо, у 2018 році був заснований компанією Taylor’s, яка і досі на 90% фінансує його роботу. Тож керівниця організації наголосила на прагненні поступово збалансувати фінансову ситуацію за рахунок внесків членів, спонсорства, пожертвувань, партнерств і благодійного аукціону.

 

На завершення відбулися презентації проєктів від партнерів Porto Protocol: Tom Croghan, Vineyards at Dodon розповів про Living Vineyards 2025-2026;  слово мали Muriel Chatel (Sustainable Wine Solutions), Diana  Seysses (Domaine Dujac & Snowden Vineyards), Jihany Brecci (Stella Pietro), Valentina di Chiara (Padova University), Becky Sykes (Regenerative Viticulture Foundation), Etienne Neethling (International Vintage Master).

Підвівши риску зустрічі, організатори наголосили на важливості розширення комунікацій щодо діяльності Porto Protocol.

 




⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

Porto Protocol  – організація, що опікується екологічними підходами до виробництв та кліматичними викликами, які постають перед виноградарями та виноробами, – провела онлайн конференцію за участю членів РР та міжнародної спеціалізованої преси. Оглядач Drinks+ та Wine Travel Awards взяла участь у цій зустрічі партнерів та членів Porto Protocol.   Як анонсував порядок денний Adrian Bridge, CEO […]

Богдан Дукаль, категорійний менеджер WINETIME

Про вина без алкоголю, але з вищою якістю.


Здорова реакція на прогрес та попит

Перші позиції безалкогольного вина з’явились на полицях WINETIME ще у 2018 році – як відповідь на перші дзвоники попиту. А основний крок вперед був зроблений у 2021-му, коли ми ввели в асортимент одночасно десятки позицій безалкогольних вин. Важко виділити одну лише причину зрушень у цій категорії. Швидше за все, спрацював комплекс факторів: існували світові тенденції на здоровий спосіб життя, які так чи інакше транслювались на українського споживача, – і це автоматично викликало попит. В той же момент активність і відкритість нашого департаменту алкоголю до змін і нововведень сформували таке середовище, що дозволило представити гостю наших магазинів широкий асортимент найпрогресивніших пропозицій.

Технологія та географія

На сьогодні асортимент цієї категорії покриває чи не весь попит (за виключенням умовних апелясьйонних вин, звісно ж). Тихі й ігристі, білі, рожеві, червоні, від сухих до напівсолодких з різноманітних країну світу (хоча, як на мене, питання географії «безалкоголки» далеко не першочергове). Звісно ж, є і різниці в технологіях виробництва. Спочатку відштовхувались від наявних пропозицій від діючих постачальників: Felix Solis, ZGM, Vintae, Peter Mertes тощо. Таким чином сформувався базовий асортимент. Проте, на сьогодні, враховуючи потенціал категорії, ми виділяємо окремий час для пошуку саме нових постачальників, пошуку нових рішень. І знову ж, в основу ідей і рішень лягає не географія, а, в першу чергу, якість пропонованого продукту, органолептика. Насправді ж, це наша принципова позиція стосовно всього ассортименту, тож б/а категорія – не виключення.

Ідеальні пропорції: ціна& якість

Цінова категорія дуже різниться в залежності від базової сировини і технології виконання. Умовно кажучи, стартує вона на сьогодні від 350 грн+ і, що логічно, плавно рухається вгору. Втім, яке вино гість в результаті ні вибрав би, може точно бути впевненим – вино варте тієї ціни. Я впевнений, б/а категорія вимагає особливого позиціонування, отже в кожному магазині мережі WINETIME ці вина презентуються увазі гостей на окремих полицях зі спеціальними плашками «Безалкогольне». Також на сайті виділена окрема категорія, що постійно оновлюється. Насправді, то один з принципів нашої практики: завжди і всюди прагнемо представити нашому гостю найширший вибір, незалежно від площі магазину. Зокрема, і вина цієї категорії представлені в асортименті, в кожному нашому магазині.

А покупці хто?

Дійсно, то цікаве запитання. Бо споживач б/а вин має дуже різноманітний профіль. Звісно ж, більшість із них – молоді люди, проте, на мою думку, тут все більше залежить від способу життя споживача і його потреб в кожний окремий момент часу.

Як підкупити покупця)))

Ми комунікуємо з кожним сегментом споживачів. Дуже часто у нас проходять різноманітні промо акції, в яких беруть участь в тому числі й безалкогольні вина. Всі дані можна відслідковувати в наших соцмережах, на сайті і в Telegram. Більше того, якщо ви є фаном даної категорії, то алгоритми ІМ знайдуть вас в таргетованій рекламі. Ох, вже цей Інтернет!))

HoReCa особлива історія

Чи можна порівняти продажі в HoReCa з обсягами в мережі або на сайті? Звичайно, ні. Адже там логіка інша;-) Проте, хочу звернути увагу: і там попит не просто існує, він зростає! Як не крути – і в закладах все частіше виникають запити наповнити келих освіжаючим, але не п’янким вином.

WINETIME завжди на часі

Категорія вочевидь на підйомі. І сьогодні в нас ідуть постійні перемовини про нові позиції в асортименті. Таке наше бачення – відчувати тенденції часу (на те ми і WINETIME!) та швидко реагувати на попит. Благо – ми все для того маємо!



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


 

Про вина без алкоголю, але з вищою якістю. Здорова реакція на прогрес та попит Перші позиції безалкогольного вина з’явились на полицях WINETIME ще у 2018 році – як відповідь на перші дзвоники попиту. А основний крок вперед був зроблений у 2021-му, коли ми ввели в асортимент одночасно десятки позицій безалкогольних вин. Важко виділити одну лише […]

Продажі вина – 4:0

Саме такий рахунок прозвучав в одній з болючих тем, піднятих лідерами світу вина під час конференції Meininger’s 2025. І він міг би стати заголовком до цього форуму в цілому…


ПонадСаме такий рахунок прозвучав в одній з болючих тем, піднятих лідерами світу вина під час конференції Meininger’s 2025. І він міг би стати заголовком до цього форуму в цілому… нещодавно зібралися на дискусію, спонсоровану ProWein та підтриману офіційними інформаційними партнерами Wine Travel Awards та Communication Media Group Drinks+. Розмови точилися довкола як ніколи болючого питання: «Як знайти кращі способи продажу вина?». Тон було задано одразу: проблеми галузі – без прикрас, а рішення – такі ж суттєві, як проблеми.

Продаж вина

«Цього року ситуація принципово відрізняється. Ми обговорюємо не те, чи існують проблеми, а те, як їх можна долати», – окреслив гостроту моменту Роберт Джозеф (Robert Joseph), провідний оглядач Meininger. «Я вклав усі погані речі в перші три хвилини виступу: скорочення маржі, зміни споживання, стагнація відновлення. Не для того, щоб усіх пригнітити, а щоб перестати вдавати, що це просто циклічність, або пов’язано з Україною, COVID тощо… Проте щиро вірю, що сильні компанії виживуть завдяки одному: брендингу».

Нові тарифи Трампа бентежили не лише цифрами, а самим фактом змін. «Це жахливо, – наголосив Роберт Джозеф. – Трамп може запровадити 25% мита завтра, скасувати їх наступного тижня…Ваші кораблі з вином перетинають Атлантику, і раптом Трамп вживає заходів помсти. Сама невизначеність паралізує».

Доктор Сімона Луз (Simone Loose) з Університету Гайзенхайма у презентації «Зміна динаміки: чи компенсують ринки, що розвиваються, спад на усталених ринках?» – представила дані, що показують, як такі ринки, як Китай, з економічним зростанням та попитом на західні лакшері товари, пропонують величезний потенціал для високоякісної продукції.

Тема «Продаж вина 4:0. Дорожня карта до ринку майбутнього» зачепила больові точки – залучення нових демографічних груп. Традиційні підходи до продажу стикаються з труднощами. Покоління міленіалів та Z, які зараз становлять майже половину покупців преміального вина, мають зовсім інші очікування. Елайя Вернер (Eliah Werner), засновник Young Poets, порадив, як взаємодіяти з поколінням Z: «Їх менше вражають оцінки критиків чи вишукані замки, про які вони ніколи не чули, і більше цікавить історія самої пляшки. Вони хочуть знати про зусилля виноградаря щодо збереження води, перш ніж почути дегустаційні нотатки. Для них у вині важливі простота, історія, веселощі. І так, сексуальний дизайн. Вони з такою ж ймовірністю відкривають для себе нові вина через Instagram, як і з полиць».

Який дизайн стимулює продажі вина? На це запитання відповіла Ровена Керльюїс (Rowena Curlewis), CEO Denomination Design: «Сьогодні сміливі, мінімалістичні дизайни беруть гору над традиційними вишуканими етикетками серед покупців молодших поколінь».

Буркар Несін (Bourcard Nesin), аналітик Rabobank, представив тривожні дані у доповіді «Глобальні тенденції у вині: аналітика ринкових даних». Інфляція та перебої в ланцюжку поставок стиснули маржу, особливо в сегменті виробників середнього рівня. «Криза не тимчасова, – попередив він. – Виноробні, що до пандемії покладалися на продажі з ресторанів, виявляють, що цей та інші канали не відновилися, і можуть ніколи не повернутися до попередніх обсягів».

Що ми будемо пити завтра? – збентежила запитанням Клаудія Бургдорф (Claudia Burgdorf) з Rotkäppchen-Mumm. І довела, що сучасні споживачі платитимуть преміальні ціни за сприйняту цінність, але саме визначення цінності розширилося за межі традиційних маркерів історичної спадщини та престижу, надаючи пріоритет таким характеристикам, як сталий розвиток та зручність.

Вино дедалі або втрачає обсяги продажів, або знижує градус. Сара Норелл (Sara Norell) із Systembolaget зазначила, що хоча загальне споживання вина падає, зростає попит на безалкогольні та слабоалкогольні напої, готові до вживання (RTD) та сидр. І адаптація до цього тренду – один зі шляхів виживання. Як влучно зазначив Вім Букема, засновник магазину безалкогольних напоїв World of Nix (Нідерланди): «Процвітатимуть ті бренди, які перестануть розглядати ці тенденції як загрози, а побачать в них можливості для переосмислення».

Фото: Denomination Design



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


Фото: Denomination Design

Саме такий рахунок прозвучав в одній з болючих тем, піднятих лідерами світу вина під час конференції Meininger’s 2025. І він міг би стати заголовком до цього форуму в цілому… ПонадСаме такий рахунок прозвучав в одній з болючих тем, піднятих лідерами світу вина під час конференції Meininger’s 2025. І він міг би стати заголовком до цього […]

Baudouin Havaux, президент Concours Mondial de Bruxelles: «Ми ніколи не зупиняємося на одному місці»

Під завісу Concours Mondial de Bruxelles, що відбувся цього року в Китаї, після останнього калібрувального флайту, зареєстрованого на день, очільник конкурсу, пан Бодуен Аво (Baudouin Havaux) дав ексклюзивне інтерв’ю запрошеному до журі представнику D+. І пояснив, куди прямує конкурс, і чому він досі порівнює його з Олімпійськими іграми, попри те, що той ніколи не зупиняється на одному місці.


Катерина Ющенко: Багато винних шоу вручають медалі, проте CMB називає себе платформою «суспільних послуг». Яка основна місія?

Бодуен Аво: Мета полягає в тому, щоб надати споживачеві гарантію якості та відкрити його виднокрай до нових вин, до інших країн… Якість на першому місці, цікавість на другому.

Concours Mondial de Bruxelles

К.Ю.: Ваші судді тепер передають дані в ШІ. Чому так сильно покладаємося на технології в такому сенсорному всесвіті, як вино?

Б.А.: Ми багато інвестуємо в штучний інтелект, і, перш за все тому, що це може допомогти споживачеві, виробнику, імпортеру та покупцеві. В цьому ще один сенс участі. Адже невелика виноробня не спроможна найняти потужну агенцію для визначення вірності свого стилю чи курсу. Тож наш звіт – це свого роду власний маркетинговий відділ для кожного учасника. Такий конкурс, як Concours Mondial de Bruxelles, – ідеальний маркетинговий інструмент для невеликого виробника. Ви платите вступний внесок – двісті двадцять євро – і якщо отримуєте медаль, то одержуєте фаховий фідбек та світову популярність.

К.Ю.: Ви продовжуєте відкривати бари CMB Wine & Spirits Experience в аеропортах, центрах міст і незабаром онлайн. За цим форматом майбутнє?

Б.А.:  Нам потрібні вікна, через які можна звертатися до кінцевих споживачів. Бари розливають вина, що завоювали медалі, по келихах. Отже, виробники отримують присутність на ринках, до яких вони ніколи не змогли б так швидко дістатися самостійно.

Concours Mondial de Bruxelles

К.Ю.: Конкурс зараз охоплює чотири сесії та тисячі зразків. З точки зору організатора, що залишається найскладнішим кроком в цьому механізмі?

Б.А.: Мабуть, побудова панелей. Якщо ви розбалансуєте суддівський стіл – забагато виробників, замало викладачів – ви зміните характер оціночного листа. Правильно поєднати все складніше, ніж відправити 7000 пляшок до пустельного аеропорту.

К.Ю.: Судді починають день з калібрувального флайту. Наскільки сувора зона допуску, перш ніж ви втрутитеся?

Б.А.: Стандартне відхилення вище 3,0 викликає червоний прапорець. Ми призупинимо роботу панелі, разом обговоримо еталонне вино та, за потреби, замінимо суддю, який не може переорієнтуватися.

К.Ю.: Ваш додаток для оцінювання передає інформацію штучному інтелекту, який надсилає оцінки органолептичних профілів назад виробникам. Чи отримували ви якісь заперечення від людей, які віддають перевагу старій паперовій системі?

Б.А.: Спочатку траплялися. Зараз більшості суддів подобається бачити, як їхні описи перетворюються на дані. Зворотній зв’язок безцінний для виноробень: ви отримуєте двадцять світових смаків, переведених у чіткі графіки протягом тижня.

Concours Mondial de Bruxelles

 

К.Ю.: Обмеження – 30% медалей – є суворішим, ніж на багатьох конкурсах. Ви коли-небудь спокушалися його послабити?

Б.А.: Ніколи. Дефіцит лояльності захищає довіру. Якщо половина вин на полиці матиме нашу відзнаку, вартість кожної медалі знизиться до нуля.

К.Ю.: Як ви вирішуєте, яке саме місто прийматиме майбутню сесію?

Б.А.: Три фільтри: логістична потужність, продемонстрований потенціал якості та урядова чи торгова організація, готова розглядати подію як передачу знань, а не просто полювання за медалями.

К.Ю.: Чи з’являються нові категорії – низькоалкогольні, безалкогольні, альтернативні категорії учасників?

Б.А.: Низькоалкогольні з’являються частіше і швидше, ніж люди думають. Ми проводимо пілотні дегустації, щоб уточнити відповідну рубрику; адже показники якості змінюються разом із зменшенням вмісту етанолу.

К.Ю.: Заяви про сталий розвиток є всюди. Чи берете ви такі ознаки до уваги?

Б.А.: З 2026 року ми будемо вимагати вказувати основні дані щодо вуглецю тощо під час подання зразків. Це не вплине на сенсорний бал, але ми опублікуємо додатковий значок сталого розвитку поруч із медаллю.

Concours Mondial de Bruxelles

К.Ю.:  Зрештою, який особистий момент досі викликає у вас мурашки по шкірі після тридцяти з гаком видань?

Б.А.: Таке відчуваю, коли бачу, як учасник-початківець часто з крихітного регіону бачить, як на його коді блимає «Велике золото». Ви спостерігаєте, як недовіра перетворюється на переможну усмішку, і ви знаєте, що завтра про це дізнається все їхнє маленьке містечко.

К.Ю.:  Через п’ять років – як виглядатиме ваш конкурс?

Б.А.:  Філософія гарантія якості не зміниться. Але ви побачите нас ближче до споживача: більше принад, можливо, навіть додаток, який сканує медаль і показує дегустаційну панель покупцю у режимі реального часу.

________________

Досьє D+

Результати Concours Mondial de Bruxelles 2025 дивіться тут:  Resultats • Concours Mondial de Bruxelles

Concours Mondial de Bruxelles



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


 

Під завісу Concours Mondial de Bruxelles, що відбувся цього року в Китаї, після останнього калібрувального флайту, зареєстрованого на день, очільник конкурсу, пан Бодуен Аво (Baudouin Havaux) дав ексклюзивне інтерв’ю запрошеному до журі представнику D+. І пояснив, куди прямує конкурс, і чому він досі порівнює його з Олімпійськими іграми, попри те, що той ніколи не зупиняється […]

Україна на 46-му World Congress of Vine and Wine

Вже третій рік поспіль Україна, за ініціативою ГС «УКРСАДВИНПРОМ», презентує свої вина та виноробні регіони світовій професійній спільноті в рамках провідних форумів OIV – World Congress of Vine and Wine. Минулого року в Діжоні (Франція), під час ювілейного, 45-го конгресу Міжнародної організації винограду та вина (OIV) українська делегація представляла флагманський сорт Одеський Чорний. Цьогорічна подія відбувалася у місті Кишинів та стала справжньою сенсацією. Акцент було зроблено на білі вина з сортів української селекції, попередньо обрані авторитетним журі під час національної дегустації, організованої зусиллями «УКРСАДВИНПРОМу».


 

Завдяки фінансовій підтримці заходу від ГС «УКРСАДВИНПРОМ», в конгресі взяла участь широка представницька делегація від України, що включала виноробів – авторів вин-переможців національного тейстингу – та науковців. Також до спонсорства участі групи українських освітян  долучився знаний український інвестор та меценат Доктор Рікардо Ф. Нуньєс, власник Vinos de La Luz.

 

17 червня в рамках 46-го Міжнародного конгресу винограду і вина, що відбувався у столиці Республіки Молдова, ГС «УКРСАДВИНПРОМ» спільно зі своїми учасниками провели чергову блискучу дегустацію українських вин для гостей конгресу, що з’їхалися з найвіддаленіших куточків планети. Модератором дегустації виступила Наталія Бурлаченко, заступниця з міжнародних питань голови ГС «УКРСАДВИНПРОМ», амбасадор Vinos de La Luz та СЕО Big Wines.

«Захід вперше проходив в атмосфері музею (Національний музей етнографії та природної історії – прим.ред.) – унікального місця, що додало глибини, історичності та особливого настрою. Дегустацію відвідали делегати з різних країн, представники урядів, поціновувачі виноробства та всі, кому близька душа українського вина. Серед почесних гостей були: Людмила Катлабуга, міністерка сільського господарства і харчової промисловості Республіки Молдова; Андріян Діголян, державний секретар того ж міністерства; Джон Баркер, Генеральний директор OIV; Штефан Яманді, очільник Національного Офісу вина Республіки Молдова; делегати з міжнародних організацій і установ. Загалом близько 100 осіб були присутніми на цій події», – розповідає Володимир Печко, голова ГС «УКРСАДВИНПРОМ».

Пані Наталія Бурлаченко також поділилася інформацією про подію: «Наш захід ми розпочали з хвилини мовчання за всіма полеглими внаслідок російської агресії та загиблими у місті Києві та інших містах після жахливої атаки. Міністерка аграрної політики та продовольства Республіки Молдова пані Людмила Катлабуга виголосила промову зі словами підтримки українському народу в боротьбі з російською агресією. Генеральний директор OIV пан Джон Баркер та очільник Національного Офісу вина Республіки Молдова Штефан Яманді також висловили свою підтримку Україні».

Для дегустації було обрано шість найкращих білих вин, які здобули найвищі бали у національній дегустації:

• «Таїровське біле», марочне столове сухе, ІВіВ ім. В.Є. Таїрова

• «Сухолиманське», ординарне сортове сухе, ТМ FRUMUSHIKA-NOVA

• «Цитронний Магарача», ТМ ZELENYTSI

• «Тельті Курук Гранд Резерв», витримане, ТМ Shabo

• «Цитронний Магарача», ТМ FRUMUSHIKA-NOVA

• «Загрей», ТМ «Крушинки» Narovylo

У другій частині заходу свої колекції представили:

• Наталія Бурлаченко (ТМ BIG WINES)

• Костянтин Тінтулов (ТМ Villa Tinta)

• Володимир Зелениця (ТМ ZELENYTSI)

OIV

Гості протестували ігристі, тихі білі та червоні вина, зокрема з українського фронтлайнерського сорту Одеський Чорний. Легким пейрінгом до українських вин стали традиційні українські сири, а також домашній хліб кількох видів: гречаний, пшеничний, чорний – щоб максимально розкрити глибину смакових відтінків. Окрему увагу гостей привернула запропонована на тейстинг горіхова олія від ТМ ZELENYTSI – ароматна та ніжна, вона ідеально доповнила палітру дегустації.

Допомагала проводити дегустацію Олександра Міненко-Декамп, амбасадор Dijon Bourgogne та Переможець премії Wine Travel Award 2024–2025 в категорії Top Guide.

OIV

«Дегустація мала приголомшливий успіх! Більше двох годин я розповідала про українські регіони, виробників та місцеві сорти. Наші науковці з Інституту ім. Таїрова, керівники школи сомельє «Майстер-клас» та ГС «УКРСАДВИНПРОМ» мали змогу розповісти про свій досвід та досягнення. Оскільки гості хотіли отримати максимум інформації, тому кожен мав змогу поділитися, провести нетворкінг та отримати необхідні контакти. Впевнена, що всі проведені заходи дадуть свій позитивний результат в найближчому майбутньому!», – ділиться враженнями Наталія Бурлаченко.

Володимир Зелениця – представник сімейної виноробні ZELENYTSI, що розташована в неймовірно мальовничому регіоні Кам’янець-Подільського, так прокоментував представлене на конгресі вино: “Найяскравіша його особливість –  наш теруар на Поділлі, де вирощуємо лози сорту української селекції Цитронний Магарача. Вінтаж 2024 року, що дав гарний  врожай та виняткові кондиції. До того, що подарувала природа, ми додали жорстке дотримання технологій. Провели ручний збір винограду з контролем кожного грона. Ферментацію на ЧКД при низьких температурах. І все це помножили на талант та професіоналізм енолога-винороба, мого батька – Анатолія Зелениці. Вино хоч і біле, але вийшло з виразним градусом, гідним червоних, – 12,5%. Ароматне, з нотками бузку, липи, прянощів і альпійських трав. У смаку дюшес, цитрус, персик. Тіло легке, смак кисло-солодкий, добре збалансований. Гості дегустації оцінили його якість, гастрономічність. Хочемо подякувати команді «УКРСАДВИНПРОМу» та усім, хто долучився до організації такого івенту на високому рівні, за надану перспективу”.

 Цьогорічна дегустація українських вин на 46-му конгресі OIV мала яскраву дипмісію – та відповідний завершальний акорд. На завершення, натхненний минулорічною дегустацією місцевих вин Кіпру, Володимир Печко зробив презент делегату з Республіки Кіпр, який має передати це привітання від України – власному уряду. Голова ГС «УКРСАДВИНПРОМ» так прокоментував цей дипломатичний крок: «Я зробив символічний подарунок делегату з Республіки Кіпр – пляшку легендарного вина Commandaria 1927* року зі своєї колекції. Цей жест став несподіваним і яскравим фіналом вечора, що викликав щиру підтримку присутніх».

Подібні заходи на вищому світовому рівні, до яких в тому числі все активніше і грамотніше вдається ГС «УКРСАДВИНПРОМ», красномовно свідчать, що українське вино сьогодні – це більше, ніж продукт, що пропонується на ринках. Це – інструмент міжнародної дипломатії, завдяки якому наша країна не лише розповідає світовій спільноті про гідний рівень українського виноробства, але й – про мужність українського народу, який продовжує захищати власну країну та підтримувати її економіку. І у кожному келиху українського вина, який сьогодні піднімають люди з різних країн на таких заходах, – наша надія на мир, вільне життя нації, на перемогу.

Досьє D+

*Командарія (грец. Κουμανδαρία) – найстаріший з нині існуючих типів вина з назвою (цей рекорд навіть записаний у книзі Гіннесса), його пили на Кіпрі ще в IX столітті до н.е. Cвоїм ім’ям завдячує хрестовим походам XII століття та місцевості Кіпра. Це бурштиново-золотисте солодке десертне вино, що виготовляється в тому самому однойменному винному регіоні (наразі має контрольоване найменування), з винограду сортів Ксіністері та Мавро. Завдяки особливостям технології (сучасні винороби досі суворо дотримуються античної рецептури) вино виходить міцним, близько 15%, при цьому його нерідко додатково кріплять спиртом.



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

Вже третій рік поспіль Україна, за ініціативою ГС «УКРСАДВИНПРОМ», презентує свої вина та виноробні регіони світовій професійній спільноті в рамках провідних форумів OIV – World Congress of Vine and Wine. Минулого року в Діжоні (Франція), під час ювілейного, 45-го конгресу Міжнародної організації винограду та вина (OIV) українська делегація представляла флагманський сорт Одеський Чорний. Цьогорічна подія […]

Почесна відзнака OIV діяльності мецената та інвестора Доктора Рікардо Ф. Нуньєса

Під час 46-го Міжнародного конгресу OIV, що відбувся днями у столиці Республіки Молдова, Виконавчий комітет Міжнародної організації винограду і вина нагородив почесною відзнакою Доктора Рікардо Ф. Нуньєса, власника міжнародної групи компаній Vinos de La Luz. Відомий меценат і перший іноземний інвестор виноградарсько-виноробної галузі України на Генеральній асамблеї отримав диплом з відзнакою OIV за заслуги в організації та галузі в цілому, підписаний президенткою OIV Іветт ван дер Мерве (Yvette van der Merwe) і генеральним директором Джоном Баркером (John Barker).


Ця почесна нагорода – данина колег та однодумців за діяльність пана Рікардо Нуньєса, спрямовану на  посилення зв’язків та інтеграцію українського виноробства в глобальне професійне комьюніті. Нагадаємо, що власник групи компаній Vinos de La Luz сьогодні не лише підтримує дух вітчизняних виноробів та віру в перспективи – самим оптимістичним фактом інвестицій в українські виноградники та промисловість. Його підтримка має і конкретні економічні параметри, адже пан Нуньєс регулярно фінансує поїздки та участь українських делегатів на форумах OIV та міжнародних виставках.

 

Згадаємо один з останніх актів підтримки – спонсорування тейстингу в рамках виставки ProWein 2025  від номінантів премії Wine Travel Awards, під час якого Vinоs de La Luz та українські винороби презентували винні регіони України, а також представили в дегустації вина, вироблені зі знакових українських сортів: Тельті Курук, Сухолиманський та Одеський Чорний.

Нагдаємо і такий дійсно історичний факт, якому посприяв Рікардо Нуньєс, як повернення України до лав International Organisation of Vine and Wine.

4 листопада 2022 року на Генеральній асамблеї OIV в Мексиці було офіційно проголошено відновлення членства України в цій авторитетній міжнародній організації.

Тоді український уряд ратифікував правовий документ, щоб запустити процес відновлення та офіційно оформити його юридичне прийняття. Рушійною силою виступив вітчизняний «УКРСАДВИНПРОМ», а провідну роль в процесі зіграв персонально доктор Рікардо Ф. Нуньес, який присвятив цьому свій багаторічний досвід, потужні міжнародні зв’язки, фінанси та комунікативні таланти. Тоді Рікардо Нуньєс дав інтерв’ю оглядачу D+, в якому сказав: «Нарешті Україна знову є членом OIV, та й частиною не лише цієї міжнародної організації. Такі інтеграційні кроки вкрай необхідні для розвитку усієї виноробної галузі – від сільського господарства до міжнародної торгівлі, вони також зміцнюють довіру світу до українського вина. Крім того, вони знаменують потужний супротив ницим ідеям ворога України, який намагається спростувати саме право на існування нації та суверенної держави. Саме тому сьогодні Україна має бути на рівних з іншими цивілізованими країнами в усіх міжнародних організаціях усіх сфер діяльності, що здійснює ця безмежно хоробра та гідна нація».

Вітаємо пана Доктора Рікардо Нуньєса з відзнакою OIV і дякуємо за підтримку як вітчизняного виноробства, так і фахової української винної журналістики!



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


 

Під час 46-го Міжнародного конгресу OIV, що відбувся днями у столиці Республіки Молдова, Виконавчий комітет Міжнародної організації винограду і вина нагородив почесною відзнакою Доктора Рікардо Ф. Нуньєса, власника міжнародної групи компаній Vinos de La Luz. Відомий меценат і перший іноземний інвестор виноградарсько-виноробної галузі України на Генеральній асамблеї отримав диплом з відзнакою OIV за заслуги в […]

Нагороди українських вин на Decanter World Wine Awards 2025 – пролог до глобального визнання

В цьому році українські вина вперше за історію участі в Decanter World Wine Awards (DWWA)  отримали 4 золоті медалі. Але і інші нагороди свідчать про тектонічний зсув у якості – масовий перехід українських вин на вищий щабель в очах всього світу.


Як прокоментувала цю перемогу Світлана Цибак, директорка виноробні Beykush і очільниця «Асоціації виноробів України», «Це визнання якості, майстерності та характеру наших вин, за якими стоїть наполеглива праця, відданість справі й віра у потенціал України як виноробної країни».

Видатний британський експерт, суддя премії Wine Travel AwardsРічард Бемпфілд MW привітав українську винну спільноту: «Вітаємо, Україно! Гідна винагорода за видатну роботу в таких складних обставинах».

Ірина Дьяченкова, співзасновниця Drinks+ Communication Media Group та постійна суддя міжнародних конкурсів з досвідом понад 20 років, звернула увагу на загально високий рівень представлених від нашої країни зразків. Зокрема, на те, що навіть бали, виставлені деяким українським винам  за «бронзу», наближені до вищого кордону і практично межують зі сріблом.  Ірина також озвучила власне бачення  ситуації: «І я впевнена, така надихаюча кількість нагород – то лише початок до всесвітнього визнання українського виноробства. Якби нас не гальмувала війна, Україна вже закріпила б за собою високе реноме. Але і сьогодні наші винороби виявляють неймовірний героїзм – вони стрімко розвивають і якість своїх вин, і імідж на світовій арені. Навіть під час війни та лютих обстрілів, без належної бюджетної бази і потужної державної підтримки. І для команди Drinks+ велика радість бачити ці результати. Бо в них і невеличка частка нашої 35-річної праці для визнання українського вина як в Україні, так і на міжнародній арені».

Нижче надаємо таблицю нагород DWWA з результатами вин від України. Всього у України 41 медаль і це, на наш погляд, феноменально, з огляду на те, що в країні точиться люта війна. До слова, внесемо ясність щодо пропуску в рядку на сайті decanter.com, де позначені високі результати виноробні Vinoman: срібло отримало «Піно Нуар» з чернігівського виноградника. У власній табличці справедливість відновлено))).

Вітаємо усіх учасників – вітчизняних виноробів, які продовжують попри війну не просто вести бізнес, а рухатися вгору – підвищувати клас власних вин і завойовувати чергові перемоги для нашої країни.

 Сподіваємося, цей рух буде продовжуватися. Закликаємо українських виноробів до ширшої участі в різноманітних міжнародних конкурсах. Сьогодні, як бачимо, рівень наших вин досяг гідних позначок за світовою шкалою. Отже варто сміливіше демонструвати свої досягнення на різних професійних майданчиках з оцінювання вин – навіть з найбільш суворими принципами. Адже, чим складніше змагання, чим суворіше оцінювання, тим вище котується нагорода в професійних колах – серед баєрів, імпортерів, трейдерів.

Нагадаємо, що Decanter World Wine Awards – це одна з найпопулярніших світових винних премій, за якою стоїть британське видання Decanter. За даними самих організаторів, відсоток переможців, які отримують медалі, наближений до світових стандартів і становить  30-35%. Журі конкурсу складається з висококваліфікованих експертів з усього світу, включаючи Майстрів Вина (Masters of Wine), сомельє, винних журналістів та інших професіоналів винної індустрії. Цього року вина з 57 країн оцінювали 248 провідних міжнародних експертів, серед яких 22 Майстри Сомельє та 72 Майстри Вина – до речі, найбільше число фахівців такого рівня за всю історію конкурсу. Подані на конкурс зразки отримують медалі, починаючи від Bronze до Platinum та Best in Show.

Як повідомляє сам Decanter, на церемонії нагородження 2025 року було вручено 50 медалей Best in Show (що становить 0,30% від усіх дегустованих вин), а також 137 платинових і 732 золотих медалей, що більше, ніж минулого року, а загальна кількість медалей цього року зросла з 81,5% до 82,2% від числа продегустованих зразків.

Попри те, що останнім часом хейтери  закидають DWWA підвищену компліментарність (зокрема, виявлену на адресу хорватських виноробів, які минулого року одержали рекордну кількість нагород – 366 медалей, а в цьому побили попередній власний рекорд – 386!), нагороди від Decanter – то привілейована ознака  якості, заявлена на одному з провідних винних медіа. І ми впевнені, що  в цих фантастичних результатах хорватів (та і й інших учасників)  не стільки поблажливість конкурсу, скільки – і думаємо, то левова частка – зусиль самих виноробів Хорватії, які вкладали останнім часом великі бюджети у просування свого виноробства, справедливо розглядаючи його як інструмент підвищення туристопотоку.

Отже, сприймаємо оцінки DWWA тверезо – як заслужену винагороду на шляху до всесвітнього визнання України однією з провідних виноробних держав світу. Так, усвідомлюємо, що той шлях може бути непростим, а гра вдовгу. Але шлях подолає той, хто іде. Святкуємо чергову перемогу і рухаємося далі!

 

Якщо наша робота вам небайдужа і хочете підтримати редакцію добрим словом, то читайте нижче.⇓



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

В цьому році українські вина вперше за історію участі в Decanter World Wine Awards (DWWA)  отримали 4 золоті медалі. Але і інші нагороди свідчать про тектонічний зсув у якості – масовий перехід українських вин на вищий щабель в очах всього світу. Як прокоментувала цю перемогу Світлана Цибак, директорка виноробні Beykush і очільниця «Асоціації виноробів України», «Це визнання […]

Україна на OIV. Хід білими!

За ініціативою ГС «Укрсадвинпром» та за участю провідних експертів України визначено шість кращих білих вин країни, які представлять на 46-му Всесвітньому конгресі OIV .


Днями під орудою ГС «Укрсадвинпром» відбулася історична подія: національна дегустація вин з українських білих сортів, метою якої було визначення найкращих зразків для представлення на міжнародному тейстингу в рамках 46-го Всесвітнього конгресу Міжнародної організації винограду та вина (OIV), що пройде 16-20 червня в Молдові.

Нагадаємо, що це вже другий подібний хід українських виноробів на міжнародній арені: минулого року силами керівництва «Укрсадвинпрому» на 45-му конгресі OIV у Франції були представлені вина флагманського червоного сорту Одеський Чорний. Цього разу для оцінювання компетентним журі, до складу якого була запрошена і експертка Drinks+, подавалися вина з наступних сортів: Сухолиманський Білий, Тельті Курук, Загрей, Цитронний Магарача та інші. Усі сорти – перлини української селекції, а Тельті Курук по праву можна назвати автохтонним. І ця дегустація та подальша презентація українських білих високому зібранню експертів світового рівня в Молдові – один з найважливіших кроків для просування українського виноробства.

Певною мірою наважимося цю подію віднести до однієї з перших вагомих спроб визначитися з білим флагманом – сортом, який міг би поруч з Одеським Чорним виступати фронтменом вин України на міжнародній арені. Ця визначеність – вже на часі. І, хоча ця думка поки не має офіційного статусу, все ж поділимося інсайдерською інформацією: значна частина фахівців висловлюється на користь сорту Сухолиманський. Принаймні, голова ГС «Укрсадвинпром» Володимир Печко впевнено заявив оглядачу D+, що Сухолиманський має повне право стати білою візитівкою виноробства України, і саме на цьому сорті  найавторитетніше галузеве об’єднання країни планує надалі концентруватися. За це свідчать і найбільші насадження, порівняно з іншими локальними білими сортами. І навіть, забігаючи наперед, звернемо увагу, що два вина з шести, обраних переможцями даного тейстингу, також створені з винограду цього сорту. Звичайно, це питання ГС «Укрсадвинпром» ще винесе на громадське обговорення. Але можемо констатувати: процес пішов.

Отже, склад комісії для національної дегустації ретельно відбирався і був затверджений спеціальним наказом ГС «Укрсадвинпром». Серед експертів: Ірина Вітка (Міністерство аграрної політики та продовольства України, Голова дегустаційної комісії), Олена Валевська (PhD, винна експертка з дегустаційним досвідом понад 20 років, Комерційна директорка компанії ArtWine, заступник голови дегустаційної комісії); Юлія Макарчук (експерт з виноробства, секретар дегустаційної комісії); Віктор Костенко (старший науковий співробітник інституту садівництва НААН); Ольга Гірман (переможниця ХІХ Всеукраїнського конкурсу Український сомельє – 2021 року, сомельє та категорійна менеджерка українських вин у Good wine, засновниця проєкту «Винні Вечорниці»); Наталія Бурлаченко (дипломована сомельє, постійна членкиня офіційної делегації OIV від України, заступниця голови ГС «Укрсадвинпром» з міжнародних відносин, бренд-амбасадор Vinos de La Luz, переможниця премії Wine Travel Awards); Галина Іванюк (сомельє, WSET 2, інфлюенсер); Олександр Литовченко (професор, головний науковий співробітник інституту садівництва НААН); Олександр Токовенко, винний експерт, дегустаційний досвід 15 років, WSET 2, провідний менеджер компанії ArtWine); Олексій Гижко («Кращий сомельє Україні» 2014, шеф-сомельє «МЕТРО Кеш енд Керрі Україна»); Ігор Постоянкін (сомельє ресторану Catch, «Кращий сомельє України» 2025); Ірина Д’яченкова (постійна суддя багатьох міжнародних винних конкурсів з понад 20-річним стажем, провідний винний оглядач медіагрупи Drinks+).

 

На національному тейстингу було представлено 17 зразків, кожен з яких  справляв позитивне враження на суддів. В результаті винам сумарно виставлені такі оцінки:

– Вино ординарне столове сухе сортове біле «Сухолиманське» ТМ my Wine – 84,63

– Вино ординарне столове сухе сортове біле «Сухолиманський» ТМ Villa Tinta – 84,5

– Вино ординарне столове сухе сортове біле «Сухолиманське», ТМ Narovylo, вина з Крушинки – 83

– Вино ординарне столове сухе сортове біле «Сухолиманське» ТМ «Шевченко» – 84

– Вино ординарне столове сухе сортове біле «Тельті Курук» ТМ BIG WINES BIG ART – 84

– Вино ординарне столове сухе сортове біле «Тельті Курук» ТМ Beykush winery – 85,13

– Вино ординарне столове сухе сортове біле «Загрей», ННЦ ІВіВ ім. В.Є. Таїрова – 83,13

– Петнат «Ярило», ТМ «Bakota bay» – 82,38

– Петнат “Тельті Курук”, виноробня «Сливино» – 82

– Петнат «Сухолиманський», ТМ my Wine – 84,25

– Вино марочне десертне солодке біле «Мускат Таїровський», ННЦ ІВіВ ім. В.Є. Таїрова – 84,63.

І хоча високий загальний рівень білих вин на дегустації ускладнював вибір переможців, навіть невеличкий відрив в оцінках дозволив назвати тих, що поїдуть на 46-й конгрес OIV:

– Вино марочне столове сухе біле «Таїровське Біле», ІВіВ ім. В.Є. Таїрова – 87,88

– Вино ординарне столове сухе сортове біле «Сухолиманське» ТМ FRUMUSHIKA-NOVA – 87,88

– Вино ординарне столове сухе сортове біле «Цитронний Магарача», ТМ ZELENYTSI – 87,63

– Вино ординарне витримане столове сухе сортове біле «Тельті Курук Гранд Резерв», Shabo – 87,5

– Вино ординарне столове сухе сортове біле «Цитронний Магарача», ТМ FRUMUSHIKA-NOVA – 86,5

– Вино ординарне столове сухе сортове біле «Загрей», Крушинки, ТМ Narovylo – 85,25

 

Крім того, за ініціативою голови «Укрсадвинпрому» Володимира Печка, до складу делегації від ГС на черговий конгрес OIV включено і декого з виноробів, чиї вина здобули перемогу. Отже, кожен з них отримає можливість особисто презентувати своє вино міжнародній спільноті на Генеральній Асамблеї OIV.

Зауважимо, що дипломатія, яку сьогодні від виноробної галузі здійснює керівництво «Укрсадвинпрому», відкриває світу скарби України – її якісні, стильні вина, талановитих людей нашої країни та чудові перспективи.




⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!

 

 

За ініціативою ГС «Укрсадвинпром» та за участю провідних експертів України визначено шість кращих білих вин країни, які представлять на 46-му Всесвітньому конгресі OIV . Днями під орудою ГС «Укрсадвинпром» відбулася історична подія: національна дегустація вин з українських білих сортів, метою якої було визначення найкращих зразків для представлення на міжнародному тейстингу в рамках 46-го Всесвітнього конгресу […]

Gigi winery: квеврі, лози та картини

Gigi winery, або Винний Дім Гігінеішвілі – одна з кращих виноробень України, яка понад 10 років створює вина преміальної якості на Вінниччині. Починалося все з простого хобі успішного бізнесмена Володимира Гігінеішвілі та побудованого ним винного підвалу. А у 2013 винниця (який знаковий лінгвістичний збіг!) трансформувалася на виноробню, лабораторію та сховище для витримки вин, обладнані за останнім словом науки та техніки. D+ дізнавався про нові обрії у Димитрія Камінського, СЕО і головного технолога Gigi winery.


Нові обрії – виноградники

Власники Gigi winery працювали над цим з моменту заснування, тож придбали у 2017 році біля Могилів-Подільська ділянку на 16 га. Ще коли купляли виноград у «Шабо», побачили, яким якісним він може бути, тим більше, якщо вирощувати самим. Торік підготували 6 га і на цю осінь висадимо 4,24 га лоз. Коли лише планували виноградник, запросили Університет Гайзенхайма проаналізувати наші умови. І з’ясувалося, що на 2017 рік нам не вистачало 5 сонячних днів для вирощування пізніх червоних сортів (Одеський Чорний, Сапераві). Але через зміни клімату сьогодні ризиків стало менше. Наразі плануємо 4 сорти: Іршаї Олівер (один з наших улюблених), Рислінг Рейнський, Піно Нуар та Одеський Чорний. В майбутньому досадимо цікаві автохтони, можливо щось з Європи.

Квеврі

Минулого літа ми привезли з Грузії 40 штук амфор. Але вирішили, що поки нам достатньо восьми по 1 200 л (загальний тираж приблизно 9 600 л). Перший рік робили оранж з Ркацителі і Шардоне. Шардоне зброджували у квеврі на меззі. Ркацителі, Сапераві і Одеський Чорний заклали майже по класичній кахетинськiй технології, єдина відмінність – без гребенів. Гребені в Україні погано дозрівають, вони не деревеніють, як у Грузії, і щоб зменшити ризики, робили без них. Решту зробили за традицією: процес бродіння у квеврі, потім амфори долили доверху, закоркували і лишили до кінця березня. Зараз їх дістали і готуємо до розливу. Сподіваюсь, на початку літа на якомусь з фестивалів презентуємо.

Нагороди та відзнаки

Останній рік ми рідко брали участь в конкурсах. Назву тейстинг у Варшаві, коли сім MW дегустували 100 вин України і обирали з них 24 найкращих, а потім – шортлист на 12. Наш «Алі- берне резерв» 2022 увійшов у ТОП-12 найкращих вин України. Далі це вино було відібрано до вин-амбасадорів 2024 року, що представлені в Cité du Vin (Бордо). Часто його обирають на офіційні державні прийоми. Плануємо подати на конкурси наші нові вина з квеврі.

Флагманські вина

Робимо мерло в двох стилях. Одне більш лайтове, ніжне, з ароматами фіалок, червоних фруктів, слив. Червоне на літо. Другий стиль – витримані мерло, насичені і в смаку, і в ароматі. Серед них є вино 2019 року, приміром, що досі зберігає потенціал для витримки в пляшці. Ще один флагман – вино з сорту Одеський Чорний, або Аліберне. Використовуємо дві назви, тому що їх розділяємо: «Одеський Чорний» – без витримки в бочці, «Аліберне» – витримане. У 2020 році, коли вперше в Україні відбувся конкурс вин з Одеського Чорного, наше «Аліберне» 2017 року завоювало титул «Найкраще вино України». Підтримують цю високу планку й інші вінтажі: «Аліберне» 2019 (витримане в бочці, володар платини Wine&Spirits Ukraine 2023), «Одеський Чорний» 2023. Якщо вам вдасться знайти ці вина, рекомендую спробувати. Також людям подобаються наші петнати. До речи, багато хто дізнався про нас саме через них. Далі захоплюються іншими винами і стають прихильниками Gigi winery.

Союз мистецтв

На деяких етикетках наших вин – репродукції творів колишнього посла Грузії в Україні Гели Думбадзе. Він є другом власника Gigi winery – Володимира Гігінеішвілі. Одного разу Володимир Карлович показав мені ці роботи, і я запропонував поєднати їх з нашими винами, адже обидва – витвори мистецтва. Наразі є лінійка з трьох вин: біле, рожеве, червоне, на етикетці кожного – роботи Гели Думбадзе. І наш петнат також прикрашає репродукція картини «Дон Кіхот». На майбутнє плануємо ще й рожевий петнат – художня етикетка вже готова.

Де замовити вино

У Києві працюємо з Goodwine, рестораном Клопотенка «100 років тому вперед», Artania Wine Bar. У Львові це «Винолови», Bad Boy, Goodwine, «Винарня». Наші вина представлені у 80% місцевих ресторанів та супермаркетів («Україночка», «Варшава»). Зараз плануємо відкривати у Вінниці винний бар з можливістю купити вино за цінами магазина за адресою вул.600-річчя, 9Б. Чекаємо гостей і на виноробні. Енотуристам пропонуємо екскурсію винарнею з дегустаціями та гастрономічні враження: обіди, пікники.



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


 

Gigi winery, або Винний Дім Гігінеішвілі – одна з кращих виноробень України, яка понад 10 років створює вина преміальної якості на Вінниччині. Починалося все з простого хобі успішного бізнесмена Володимира Гігінеішвілі та побудованого ним винного підвалу. А у 2013 винниця (який знаковий лінгвістичний збіг!) трансформувалася на виноробню, лабораторію та сховище для витримки вин, обладнані за […]

Володимир Печко: «УКРСАДВИНПРОМ» напередодні ювілейного року збирає плідний врожай успішних проєктів»

Єдність – це сила. Сьогодні кожен українець розуміє цю мудрість як жодна інша нація. Але галузева, «цехова» єдність досягається непросто – надто різні інтереси, часом конкурентні. І все ж в Україні виникло і потужно розвивається унікальне об’єднання, що цементує в єдину міцну будівлю одночасно кілька професійних спільнот, в тому числі різноманітні сектори виноробної галузі. D+ звернувся до Володимира Печка – голови Громадської спілки «УКРСАДВИНПРОМ» з проханням прокоментувати, як вдалося об’єднати такі різні бізнеси, і як це працює – навіть в умовах війни. 


Очолюваному мною «УКРСАДВИНПРОМу» наступного року виповнюється 10 років. По суті, спілка все життя діяла в умовах війни з рф. Але, незважаючи на це, нам вдалося об’єднати дуже різні господарства – виноробів та ягідників, виноградарів та науковців, садівників та дистилерів. Думаю, головні магніти, що збирають людей до нас, – ентузіазм, оптимізм та відданість справі.

На сьогодні ГС об’єднує близько 280 учасників – це виробники фруктів, ягід і винограду, підприємства з переробки, виробники винопродукції, які представляють 85% загального виробництва в Україні, а саме коньячної, винопродукції, крафтових напоїв; також асоціації виноробів та профільні наукові і освітні установи.

Дієвість нашої спілки та привабливість членства підсилює активна міжнародна діяльність. ГС «УКРСАДВИНПРОМ» є учасником впливових об’єднань, зокрема Fédération Internationale des Vins et Spiritueux (FIVS), яка об’єднує представників алкогольної галузі з понад 25 країн і працює над сталим розвитком та зменшенням торговельних бар’єрів, а також Wine in Moderation (WiM) – міжнародної ініціативи з формування відповідального споживання вина, що охоплює понад 15 країн. У 2022 році спілка спільно з Міністерством аграрної політики та продовольства України ініціювала процес повернення України до ключової міжнародної інституції у сфері виноробства – Міжнародної організації винограду та вина (OIV).

Окрім участі в спільних проєктах, «УКРСАДВИНПРОМ» активно популяризує українське виноробство: організовує дегустації вин з вітчизняних сортів в Україні та за кордоном (зокрема в Бургундії під час святкування 100-річчя OIV), проводить фестивалі, надає консультації з ліцензування, а також займається просвітницькою діяльністю.

Водночас сприяє впровадженню міжнародних стандартів (GlobalG.A.P., ISO, HACCP) у виробництві фруктів і ягід, аналізує документи для держкомпенсацій та бере участь у розподілі коштів держпідтримки.

Ми сприяємо залученню інвестицій та експорту української продукції на всі континенти світу. ГС здійснює маркетинговий супровід підприємства на виставках, заходах та в міжнародних медіа. Маркетингова підтримка – то комплекс робіт з просування українських виробників на міжнародних ринках збуту. ГС «УКРСАДВИНПРОМ» разом з партнерами постійно організовує спільні стенди та бере участь у міжнародних виставках (Riga Food, Anuga, Gulfood, Fruit logistica, SIAL тощо).

Неабияку вагу має наша діяльність щодо захисту інтересів членів ГС. Юридичний відділ ГС здійснює відповідний супровід підприємств в умовах високої конкуренції та мінливості чинного законодавства. ГС мінімізує ризики і здійснює пошук найбільш ефективних шляхів захисту підприємств.

Завдяки активній та послідовній роботі спілки, численним офіційним зверненням до Кабінету Міністрів України, профільних міністерств і народних депутатів, з 2017 року вдалося досягти надзвичайно важливого результату – відновлення державної підтримки галузей садівництва, виноградарства та хмелярства. Відновлення компенсації для галузей – це результат багаторічної роботи з відстоювання інтересів українських садівників і виноградарів, і яскравий приклад того, як фаховий діалог між виробниками та владою здатен впливати на стратегічні рішення на державному рівні.

Наша співпраця з профільними науковими установами України дозволяє надавати як консультативну, так і технологічну допомогу виробникам, впроваджуючи передові розробки вітчизняних науковців.

Ще один важіль – спільні закупівлі. ГС допомагає підприємствам об’єднуватись для спільного придбання товарів, засобів захисту рослин, добрив чи послуг на більш вигідних умовах.

Завдяки співпраці з International Trade Center (ІТС) вдалося не лише організувати ключові заходи, зокрема розробку Стратегічної дорожньої карти розвитку виноградно-виноробної галузі України, але й зміцнити міжнародну співпрацю. Важливим кроком у цьому напрямку стали робочі поїздки українських виноробів до Молдови, Грузії, Вірменії, Іспанії та Франції – країн із багатою виноробною традицією. Такі ініціативи сприяють системному розвитку галузі.

Важлива сфера – представництво інтересів членів ГС в органах державної виконавчої влади, що призводить до розробки законопроєктів та постанов, які дозволяють галузі розвиватися, виходити на нові ринки збуту та обсяги.

І вишенька на торті нашої діяльності – залучення інвестицій до вітчизняних виробництв у межах авторитетних міжнародних грантових програм.

Вважаю, що за ці роки «УКРСАДВИНПРОМ» сформувався в найвпливовіше загальнонаціональне об’єднання і, аналізуючи плідний врожай діяльності, переходить вже на вищий – репрезентативний щабель розвитку, заявляючи про Україну на світовій арені.



⇒ Приєднуйтесь до наших соцмереж ⇒ Оптимістична редакція D+ прийме це за комплімент.

⇒ Кожен лайк  сприймаємо як тост!


 

Єдність – це сила. Сьогодні кожен українець розуміє цю мудрість як жодна інша нація. Але галузева, «цехова» єдність досягається непросто – надто різні інтереси, часом конкурентні. І все ж в Україні виникло і потужно розвивається унікальне об’єднання, що цементує в єдину міцну будівлю одночасно кілька професійних спільнот, в тому числі різноманітні сектори виноробної галузі. D+ […]

X
Украина