Увага! На сайті використовуються cookie файли.
The site uses cookie files
Даний сайт має вікове обмеження.
This site has age restrictions!
Я підтверджую, що мені, на жаль, давно виповнилося 18 роківКомунікаційна медіагрупа Drinks+ представила свій інноваційний проєкт з новим та інклюзивним форматом на Vinnytsia Wine Days – події, що зібрала професіоналів виноробної галузі та поціновувачів вина. Комунікаційна медіагрупа Drinks+ & Wine Travel Awards виступає Генеральним міжнародним інформаційним партнером цього нового амбітного заходу.
25 травня, в перший день Vinnytsia Wine Days, на Міжнародної конференції «ЕНОГАСТРОНОМІЧНИЙ ТУРИЗМ – ДРАЙВЕР РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ», Олександра Григор’єва, керівниця проєкту Wine Travel Awards, до речи, для якої Винниця є рідним містом, виступила з онлайн презентацією під назвою «ЦІННІСТЬ БРЕНДУ У СФЕРІ ВИННОГО ТУРИЗМУ: ЩО ПРОПОНУЄ WINE TRAVEL AWARDS».
Shabo Famille Winery
Перш за все, слід акцентувати, що формат Vinnytsia Wine Days орієнтований на професіоналів галузі – виноградарів, виноробів України та інших країн, представників готельно-ресторанного бізнесу і гравців туристичної сфери, сомельє та медіа, студентів і викладачів профільних спеціальностей, а отже – Wine Travel Awards саме той майданчик де кожен, хто так чи інакше причетний до світу вина, може приєднатися до спільноти, заявити про себе, стати номінантом та перемогти у своїй категорії, здобувши при цьому головне – ексклюзивну відзнаку члена престижного ком’юніті.
Ukrainian Bessarabia’s Wine and Taste Route
Свою презентацію пані Олександра почало з розповіді про Drinks+, що є провідним медіа Східної та Південної Європи більш ніж з 30-ті річнім стажем успішної роботі та лідером серед єногастрономічних ЗМІ в Україні і сусідніх країнах. У 2021 році Комунікаційна медіагрупа Drinks+ запустила Wine Travel Awards – інноваційний глобальний проект у сфері винного та алкогольного туризму з новим та інклюзивним форматом.
Таня Олевська (Friends Wine Travel)
«Ми насправді дуже пишаємось українським корінням нашого проєкту і багато хто з наших партнерів та учасників відмічають наші зусилля, направлені на гідне представлення України», – сказала керівниця WTA.
UmanWinery
Пані Олександра розповіла про те, що перші презентації проєкту відбулися у 2021 році під час Odessa Wine Week та Wine&Spirits Ukraine. «С того часу ми виросли і провели низку заходів, презентацій і дегустацій на різних міжнародних платформах».
Beykush Winery
Цього року на ProWein було успішно проведено дегустацію шести українских вин, де були представлені автохтонний сорт Тельті-Курук, флагманський український сорт Одеський Чорний та міжнародні сорти, вирощені на українських теруарах. Зала була повна, що безумовно говорить про те, що інтерес до українских вин зростає і це не може не радувати.
The Black Sea Craft Winemakers’ Association
А далі була London Wine Fair, де другій рік поспіль команда Wine Travel Awards провела церемонію нагородження переможців Премії. Окрім цього спільнота WTA була презентована на Vinitaly, на міжнародної конференції з винного туризму IWINETC та Bordeaux Wine Week, де минулого року у музеї вина La Cité du Vin команда організувала ексклюзивну дегустацію вин Vinos De La Luz.
Наталія Бурлаченко
Представниця Drinks+ поділилася планами на майбутнє, а саме розповіла шановним учасникам конференції, що до кінця поточного року номінанти Премії будуть представлені на виставках у Тайвані, Грузії та Польщі. «У якості нашого слогану ми обрали фразу одного з наших суддів: «Туризм це можливість для вина, а вино – це можливість для туризму».
46 Parallel Wine Group
Для багатьох країн-виробників вина – винний туризм це один з найліпших інструментів, завдяки якому можна досить ефективно та економічними бюджетами підвішувати пізнаваність власного бренду та встановлювати лояльність до виробників. Саме такий інструмент і пропонує WTA, залучаючи при цьому як зовнішнього, так і внутрішнього туриста, а також сприяючи розвитку експорту.
Villa Tinta
Демонструючи лаконічну, але цікаву презентацію з оригінальними малюнками української художниці Олександри Родіонової, керівниця проєкту запропонувала учасникам конференції підключити уяву «щоб зрозуміти як проєкт функціонує і яки можливості для розвитку бізнесу він дає».
Багато хто з присутніх міг уперше чути про Премію, а отже, було важливо пояснити цінність WTA для винного світу. Як метафору було обрано… пляшку вина. Етикетка, яку ми помічаємо на пляшці першою – символізує рейтинги Премій які охоплюють всю концепцію Wine Travel Awards – такий собі навігатор, який надає інформацію та розповсюджує її про кожного з номінантів – їхня локація, продукція, активності, послуги яки вони надають. Премія містить шість номінацій, кожна з яких вміщує від двох до п’яти категорій.
Prince Trubetskoi Winery (Stoic Winery)
Вино, що знаходиться у середини пляшки – символ щорічної роботи команди WTA, яка спрямована на забезпечення ефективного PR та маркетинга для різних операторів винного та алкогольного туризму, незважаючи на їхні розміри та можливості. З інформацією про номінантів, спонсорів та партнерів можна знайомитися на різних носіях та ресурсах зокрема www.winetravelawards.com та www.drinks.ua, а також в соціальних мережах і в цифровому та друкованому видані Wine Travel Awards Guide, що виступає унікальним PR каталогом, який поширюється на провідних виставках світу, а також в онлайн форматі.
Stakhovsky Wines
Таким чином, можна сказати, що стаючи членом ком’юніті, ви заявляєте про себе всьому світу! Всі відвідувачі виставок мають змогу познайомитись ближче з членами спільноти WTA. Ну і, звісно, низка заходів, яки проводе команда Wine Travel Awards – презентації, дегустації та ін., дають змогу заявити про себе. Не забули про нашу метафору? 🙂 Пляшка вина часто збирає людей навколо та допомагає ділитися душевними історіями, Wine Travel Awards також створює відчуття спільноти.
Віталій Ковач (Kovach Sommelier School)
З інтересом для учасників конференції Олександра Григор’єва розповіла хто саме є партнерами і номінантами WTA, і це доволі різні профілі: виноробні, бренди, асоціації, єногастрономічні дорогі та заходи, школи та академії, а також персоналії – амбасадори, гіди, інфлюєнсери. Великою є і географія учасників. Список поповнюється також новими професіями: актори та актриси, яки захоплюються вином, телеведучі, бармени, фотографи та багато інших.
Людмила Бобик
Загалом у другому році Премії взяли участь приблизно 300 членів спільноти з 30 різних країн, у результаті WTA має 80 переможців публічного голосування та 16 фінальних переможців, яки були обрані суддівською колегією, що складається з 12 членів – професіоналів у в сфері вина, туризму, маркетингу та комунікацій.
Юрій Ковриженко
Номінантами від України в цьому році стали Shabo Famille Winery, Villa Tinta, 46 Parallel Wine Group, Beykush Winery, Stakhovsky Wines, UmanWinery, Prince Trubetskoi Winery (Stoic Winery), Віталій Ковач зі своєю Kovach Sommelier School, Ukrainian Bessarabia’s Wine and Taste Route, The Black Sea Craft Winemakers’ Association, Таня Олевська з її Friends Wine Travel, Наталія Бурлаченко, Людмила Бобик, відомий український шеф-кухар, амбасадор української кухні в усьому світі – Юрій Ковриженко, Школа Сомельє «Майстер-клас», яка минулого року стала переможцем від України.
Школа Сомельє «Майстер-клас»
Переможцями WTA 2022-2023 від України стали: Shabo Famille Winery, Ukrainian Bessarabia’s Wine and Taste Route, Friends Wine Travel.
На завершення свого виступу Олександра Григор’єва побажала всім номінантам і переможцям Wine Travel Awards успіхів у реалізації своїх планів та ідей, а нам усім – швидкої та гучної Перемоги і запросила усіх бажаючих приєднуватись до третього року захоплюючого проєкту Wine Travel Awards.
Команда Wine Travel Awards запрошує всіх бажаючих на захід, присвячений святкуванню в честь переможців Премії другого року WTA, який відбудеться на WinExpo Georgia, 2 червня о 16.00.